Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
zaterdag 18 juli 2020 om 12:38
Ze heeft in ieder geval een pruik op, daar vertelt ze over in het interview. Ze heeft er twee, eentje voor thuis en eentje voor optredens.minnimouse schreef: ↑18-07-2020 12:28Lijkt idd alsof ze een ander gebit heeft, een pruik op en er is iets met haar ogen. Of gewoon teveel gephotoshopt.
Ik gok dat dit de show versie is, want erg veel blond haar voor een vrouw van haar leeftijd om er realistisch uit te zien
zaterdag 18 juli 2020 om 12:44
Te veel gedronken.minnimouse schreef: ↑18-07-2020 12:28Lijkt idd alsof ze een ander gebit heeft, een pruik op en er is iets met haar ogen. Of gewoon teveel gephotoshopt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 18 juli 2020 om 13:38
Nee echt?? Dat is niet onze Bonnie hoor. Die lijkt niet meer op zichzelf.
zaterdag 18 juli 2020 om 15:12
Misschien was dit al geboekt voir het uit was en zou Andrè mee gaan?Ellerlilalinne schreef: ↑17-07-2020 20:51Die Bridget toch. Zelf heeft ze ook een zoon, zou ze later ook met het slippertje van haar zoon blijven aanpappen? Ze maakt steeds rare keuzes.
zaterdag 18 juli 2020 om 19:23
Ik zag net een stukje bij Boulevardfruityjuice schreef: ↑17-07-2020 19:10Nee, het grote nieuws is dat zoon Damian bij z'n vader en zijn gezin in Denemarken gaat wonen. Was net bij RTL Boulevard.
Silvie spreekt echt heel goed Duits vind ik
zaterdag 18 juli 2020 om 19:50
Ze woont er natuurlijk ook al heel lang en heeft waarschijnlijk in het begin ook hele goede coaching gehad. Ik heb het zelf niet gezien, ben eigenlijk wel benieuwd of ze nog een Nederlands accent heeft (dat laatste ben ik helaas nooit kwijt geraakt, toen ik in Duitsland woonde).
zaterdag 18 juli 2020 om 20:23
Zonde van je geld danWageningen1985 schreef: ↑17-07-2020 18:41Waarom zegt die "dat het zo moet zijn' ik zet mijn geld op dat ze weer bij elkaar zijn.
Natuurlijk zijn die twee niet bij elkaar.
Hun zoon gaat in Denemarken voetballen en dus bij zijn vader wonen
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 18 juli 2020 om 20:27
Nou idd.
Je kunt een hoop van Sylvie vinden maar een slechte moeder is ze niet
zaterdag 18 juli 2020 om 20:35
Sylvie is bij de Nonnen in Vught geweest en heeft het daarna natuurlijk verder verfijnd in Duitsland. Maar een start bij de Nonnetjes is echt wel een hele goede basis.
koreana wijzigde dit bericht op 19-07-2020 09:50
0.16% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 18 juli 2020 om 21:52
Dat mensen serieus dachten dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar zouden zijn
Zover ik weet is Rafael heel gelukkig met zijn Estavana en hun kindje. Hij is niet zo van de showbizz volgens mij.
zaterdag 18 juli 2020 om 22:03
Zou goed kunnen ja.
Hij vond haar toen een lekker ding, maar ik denk dat ze in de loop der jaren echt uit elkaar gegroeid zijn. Zij is echt van de showbizz en hij is volgens mij heel rustig en huiselijk.
zaterdag 18 juli 2020 om 22:57
Hij was pas 22 toen hij trouwde met Sylvie. Zij is een jaar of 6 ouder.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zondag 19 juli 2020 om 00:32
Ze woont er dan ook al vanaf het moment dat Rafael bij HSV ging voetballen in 2010. Toen ze naar Hamburg verhuisde is Sylvie intern gegaan bij de nonnen in Vught om Duits te leren.
Als ze niet goed Duits had gesproken had ze natuurlijk nooit jarenlang die grote shows voor RTL Duitsland mogen presenteren.
zondag 19 juli 2020 om 09:31
Maar dan nog is het wel gewoon een knappe prestatie dat ze dat zo goed kan.meisje22 schreef: ↑19-07-2020 00:32Ze woont er dan ook al vanaf het moment dat Rafael bij HSV ging voetballen in 2010. Toen ze naar Hamburg verhuisde is Sylvie intern gegaan bij de nonnen in Vught om Duits te leren.
Als ze niet goed Duits had gesproken had ze natuurlijk nooit jarenlang die grote shows voor RTL Duitsland mogen presenteren.
zondag 19 juli 2020 om 09:51
Zeker, je moet het maar kunnen.Billy_Mean schreef: ↑19-07-2020 09:31Maar dan nog is het wel gewoon een knappe prestatie dat ze dat zo goed kan.
zondag 19 juli 2020 om 12:33
Precies en zonder het duidelijk hoorbare accent dat Linda had. Sylvie kan ad hoc improviseren zonder auto cue, maakt grapjes en gebruikt Duitse uitdrukkingen alsof het niets is.Billy_Mean schreef: ↑19-07-2020 09:31Maar dan nog is het wel gewoon een knappe prestatie dat ze dat zo goed kan.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zondag 19 juli 2020 om 14:25
Ik snap alleen niet dat hij daarna voor die vreselijke Sabia ging.minnimouse schreef: ↑18-07-2020 22:03
Hij vond haar toen een lekker ding, maar ik denk dat ze in de loop der jaren echt uit elkaar gegroeid zijn. Zij is echt van de showbizz en hij is volgens mij heel rustig en huiselijk.
Die was net als Sylvie ook heel erg van de uiterlijke vertoon en showbiz.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 19 juli 2020 om 14:30
Ja, echt onwijs knap.SweetFirefly schreef: ↑19-07-2020 12:33Precies en zonder het duidelijk hoorbare accent dat Linda had. Sylvie kan ad hoc improviseren zonder auto cue, maakt grapjes en gebruikt Duitse uitdrukkingen alsof het niets is.
Volgens mij is het ook echt wel een slimme vrouw. Ze heeft veel bereikt op eigen kracht ook.
zondag 19 juli 2020 om 14:46
Nou iddminnimouse schreef: ↑18-07-2020 21:52Dat mensen serieus dachten dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar zouden zijn
Zover ik weet is Rafael heel gelukkig met zijn Estavana en hun kindje. Hij is niet zo van de showbizz volgens mij.
Raffael en Sylvi passen voor geen meter bij elkaar en dat weten zij ook.
Zijn beiden gelukkig met een partner die wel bij ze past