Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
17-07-2020 09:08
Afbeelding

Wesley Sneijder heeft het gezellig met Jaimie Vaes
Wesley hoeft zich niet te vervelen op het partyeiland. Het is het inmiddels weer een komen en gaan van bekende gezichten. Zo zagen we deze week ook Jaimie Vaes, de vriendin van Lil’ Kleine, die zich opperbest vermaakt met de oud-voetballer tijdens een lunch op het strand. Kleine zélf werd afgelopen weekend nog gespot in Amsterdam dus de rapper is niet mee met zijn verloofde naar Ibiza. Jaimie en Wesley hadden duidelijk veel te bespreken en leken het opperbest met elkaar te kunnen vinden. Er werd op de telefoons samen naar foto’s gekeken en zo nu en dan leek Wesley de 30-jarige brunette iets in haar oor te fluis­teren… ‘Ze waren met een groot gezelschap om gezellig te eten op Coco Beach, maar ze trokken naarmate de lunch vorderde steeds meer naar elkaar toe’, vertelde een ooggetuige van die middag.

Hoeven deze mensen zich niet aan de anderhalve meter regels te houden? :@@:
Doen ze toch! In de hoogte.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
17-07-2020 09:53
Doen ze toch! In de hoogte.
Ja met die lange Vaas en die kleine Wesley haal je die anderhalve meter met gemak! :rofl:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Bridget is wezen lunchen met Rachel en nog een paar andere.
juliet64 schreef:
15-07-2020 20:21
Daar begrijp ik dus ook helemaal niets van. Ik dacht echt dat er een totaal ander figuur schuilging achter al die rare gewaden die ze altijd draagt. Ze moet gewoon een mooie wikkeljurk aantrekken, kan ze prima hebben. Hup, laat dat decolleté maar zien, en met zo'n jurk krijgt iedereen een taille. Paar goeie hakken erbij en klaar. Maarja, blijkbaar heeft ze een heel raar beeld van zichzelf. Dan helpt in de spiegel kijken ook niet meer.
In de serie familie Kruijs uit 2019 zie je dat ze een prima figuur heeft.
Georgia19zoveel schreef:
16-07-2020 21:29
Welke cover, die nieuwe of die op dat luchtbed?
Die op dat luchtbed.
Am Yisrael Chai!
Zebra123 schreef:
16-07-2020 22:04
Linda dr hoofd geplakt op een ander lichaam. Dat nummer ging ook over photoshop en het perfecte plaatje enzo.
Ah, ik snap het. Dat haar is dus ook niet van haar? Ik vond het al zoveel mooier.
Am Yisrael Chai!
smulrol schreef:
17-07-2020 09:23
En Wesley houdt van brunettes die flink zijn bijgeschaafd
Hij ziet het verschil waarschijnlijk niet.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
watdachtjehiervan schreef:
17-07-2020 11:13
Bridget is wezen lunchen met Rachel en nog een paar andere.
Een paar andere wat?
dolfje schreef:
17-07-2020 11:28
Een paar andere wat?
Mensen :-D. Rome reunie staat erbij. Ik mis alleen wel een persoon die er in Rome wel bij was........
dolfje schreef:
17-07-2020 11:28
Een paar andere wat?
BFF's
En Kanye goes for president en Caitlyn Jenner wil zijn running mate worden...
Sjaantje37 schreef:
17-07-2020 11:32
En Kanye goes for president en Caitlyn Jenner wil zijn running mate worden...
Only in America :rofl:
Reizigers die terugkeren uit Turkije worden gevraagd om twee weken thuis in quarantaine te gaan, maar Dave Roelvink lijkt zich niet aan dat advies te houden. De dj, die zich bij terugkomst liet testen op het coronavirus, plaatst op sociale media beelden van zichzelf op een boot met vrienden.

Roelvink verbleef in Turkije voor een ingreep aan zijn tanden en ontdekte daar dat hij bij terugkomst twee weken in quarantaine zou moeten gaan, zo vertelde hij bij Radio 538.

Maandag plaatste de zoon van Dries Roelvink in zijn Instagram Stories beelden van zijn terugkeer in Nederland en plaatste hij op zijn tijdlijn een foto van zijn nieuwe auto. In zijn Story van maandag is te zien dat hij de auto ophaalt en dat hij even later met vier vrienden, op afstand, op een boot zit.

Het management van Roelvink laat aan NU.nl weten dat de dj een test heeft gedaan en dat hij het virus niet bij zich draagt. Die beelden heeft hij dit weekend ook gedeeld op Instagram. De opdrachtgevers van Roelvink zijn akkoord gegaan met het doen van een test, zo laat zijn management ook weten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Bridget en Rachel zijn zelfs samen op vakantie!
17-07-2020 13:47
Rachel doet zelf ook wel erg haar best om haar relatie net zoon en schoondochter om zeep te helpen. :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
17-07-2020 13:47
Linkje?
Lekker snugger weer van die Roelvink. Ik geloof dat 30% van de tests een verkeerde uitslag geven en oa om die reden wordt geadviseerd om twee weken in quarantaine te blijven.
Maleficent schreef:
17-07-2020 13:48
Rachel doet zelf ook wel erg haar best om haar relatie net zoon en schoondochter om zeep te helpen. :rofl:
Vind het wel goed van haar dat ze niet naar Andre zijn pijpen danst zoals de rest om hem heen.
Metallover schreef:
17-07-2020 14:30
Linkje?
Rtl boulevard en Bridget haar instagram.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... linterview

Het zal toch niet, zijn ze weer een paar?
Wageningen1985 schreef:
17-07-2020 18:18
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... linterview

Het zal toch niet, zijn ze weer een paar?

Ze lijkt op een barbiepop hier.
Georgia19zoveel schreef:
17-07-2020 18:21
Ze lijkt op een barbiepop hier.
Klopt maar ik zou haar lijf wel willen hebben!
Wat zou "de reden" van het interview zijn?
Wageningen1985 schreef:
17-07-2020 18:33
Wat zou "de reden" van het interview zijn?
Ze zullen wel niet bij elkaar zijn want volgens mij is Rafael nog steeds met Estevana.
Ik gok dat Damian professioneel gaat voetballen ergens, net zoals Shane Kluivert bij Barcelona.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
17-07-2020 18:37
Ze zullen wel niet bij elkaar zijn want volgens mij is Rafael nog steeds met Estevana.
Ik gok dat Damian professioneel gaat voetballen ergens, net zoals Shane Kluivert bij Barcelona.
Waarom zegt die "dat het zo moet zijn' ik zet mijn geld op dat ze weer bij elkaar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven