Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Wageningen1985 schreef:
17-07-2020 18:41
Waarom zegt die "dat het zo moet zijn' ik zet mijn geld op dat ze weer bij elkaar zijn.
Ik denk dat ze bedoelen dat het kind ook gaat voetballen net als zijn vader.
Sjaantje37 schreef:
17-07-2020 18:51
Ik denk dat ze bedoelen dat het kind ook gaat voetballen net als zijn vader.
We zullen het snel genoeg merken. Het zou wel lullig zijn voor Estevanna.
Het is inderdaad een merkwaardige opmerking, maar dan zouden dus zowel Rafael en Estevana uit elkaar zijn, en gaat volgende maand de trouwerij van Sylvie niet door en hebben ze elkaar kennelijk de afgelopen periode weer gevonden?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
17-07-2020 19:04
Het is inderdaad een merkwaardige opmerking, maar dan zouden dus zowel Rafael en Estevana uit elkaar zijn, en gaat volgende maand de trouwerij van Sylvie niet door en hebben ze elkaar kennelijk de afgelopen periode weer gevonden?
Nee, het grote nieuws is dat zoon Damian bij z'n vader en zijn gezin in Denemarken gaat wonen. Was net bij RTL Boulevard.
Precies Koreana, dat geloof ik eigenlijk niet.
Toch is die opmerking wel raar 'het heeft zo moeten zijn'.

Nou ja, het wordt vanzelf wel duidelijk.

Sylvie lijkt écht op een barbiepop op die foto.
fruityjuice schreef:
17-07-2020 19:10
Nee, het grote nieuws is dat zoon Damian bij z'n vader en zijn gezin in Denemarken gaat wonen. Was net bij RTL Boulevard.
Oo is dat het, nouja misschien wel logisch ook.
fruityjuice schreef:
17-07-2020 19:10
Jaaa dat is toch prachtig!!! Zeker voor Damian denk ik. Is toch meer een rustig, stabiel gezinsleven dan met zijn moeder die heel de tijd de wereld over vliegt...
Ah ik had bijna gelijk, Damian gaat bij Esbjerg voetballen - in Denemarken dus.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Maleficent schreef:
17-07-2020 13:48
Rachel doet zelf ook wel erg haar best om haar relatie net zoon en schoondochter om zeep te helpen. :rofl:
maar echt :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sjaantje37 schreef:
17-07-2020 11:32
En Kanye goes for president en Caitlyn Jenner wil zijn running mate worden...
:lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
watdachtjehiervan schreef:
17-07-2020 13:47
Bridget en Rachel zijn zelfs samen op vakantie!
Die Bridget toch. Zelf heeft ze ook een zoon, zou ze later ook met het slippertje van haar zoon blijven aanpappen? Ze maakt steeds rare keuzes.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Sjaantje37 schreef:
17-07-2020 11:32
En Kanye goes for president en Caitlyn Jenner wil zijn running mate worden...
Geweldig! :rofl:
Die familie is zo gek als een deur.
Ellerlilalinne schreef:
17-07-2020 20:51
Die Bridget toch. Zelf heeft ze ook een zoon, zou ze later ook met het slippertje van haar zoon blijven aanpappen? Ze maakt steeds rare keuzes.

Nou ja zeg. Ik vind zowel Bridget als Rachel vreselijk, maar waarom zouden ze geen vrienden mogen zijn??
Ik vind het juist absurd als je de relatie verbreekt met ex schoonmoeder of -familie terwijl je altijd goed met elkaar bent omgegaan.
Metallover schreef:
18-07-2020 00:17
Nou ja zeg. Ik vind zowel Bridget als Rachel vreselijk, maar waarom zouden ze geen vrienden mogen zijn??
Ik vind het juist absurd als je de relatie verbreekt met ex schoonmoeder of -familie terwijl je altijd goed met elkaar bent omgegaan.
Maar ook met de familie van je scharrel van een paar weekjes of maandjes?

Ik vind het inderdaad anders als je jaren verder bent (en wellicht een paar kinderen rijker). In dit geval snap ik het niet. Ik zie de familie van mijn ex-vriendjes ook niet meer.
Tiana_76 schreef:
18-07-2020 00:21
Maar ook met de familie van je scharrel van een paar weekjes of maandjes?

Ik vind het inderdaad anders als je jaren verder bent (en wellicht een paar kinderen rijker). In dit geval snap ik het niet. Ik zie de familie van mijn ex-vriendjes ook niet meer.
Dat je dit na enkele weken relatie blijft doen, zegt wel iets over de onderlinge klik met elkaar. Ze zijn toch ook bijna even oud? Het is denk ik ook nooit een ‘standaard’ schoonmoeder schoondochter relatie geweest.
Metallover schreef:
18-07-2020 00:17
Nou ja, als er iets is voorgevallen dan is het vaak toch een soort 'code' dat je voor je kind 'kiest'.
Maar ja, deze mensen hebben niet echt een normale relatie met elkaar. Dat Bridget en Rachel een klik hebben kan natuurlijk.
minnimouse schreef:
18-07-2020 09:08
Nou ja, als er iets is voorgevallen dan is het vaak toch een soort 'code' dat je voor je kind 'kiest'.
Maar ja, deze mensen hebben niet echt een normale relatie met elkaar. Dat Bridget en Rachel een klik hebben kan natuurlijk.
Mijn ex-schoonmoeder ziet haar zoon ook niet meer, maar mij wel.
mabelle schreef:
17-07-2020 19:43
Jaaa dat is toch prachtig!!! Zeker voor Damian denk ik. Is toch meer een rustig, stabiel gezinsleven dan met zijn moeder die heel de tijd de wereld over vliegt...
Dit vind ik wel zo'n stomme opmerking sorry hoor. Toen Damian klein was vloog zijn vader ook de hele wereld over want profvoetballer en dan zegt niemand er iets over. Maar Sylvie mag het niet want dan is het niet stabiel.

Ik denk dat ze dit vooral doen omdat Damian heel veel moet trainen bij deze club en dan past het co-ouderschap niet meer. Ik vind het alleen maar heel lief dat ze Damian dit gunt, ook al ziet ze hem dan minder.
Maleficent schreef:
18-07-2020 11:12
Dit vind ik wel zo'n stomme opmerking sorry hoor. Toen Damian klein was vloog zijn vader ook de hele wereld over want profvoetballer en dan zegt niemand er iets over. Maar Sylvie mag het niet want dan is het niet stabiel.

Ik denk dat ze dit vooral doen omdat Damian heel veel moet trainen bij deze club en dan past het co-ouderschap niet meer. Ik vind het alleen maar heel lief dat ze Damian dit gunt, ook al ziet ze hem dan minder.
Helemaal mee eens! Ik heb dit soort opmerkingen meer gelezen zo her en der. Als het leven bij Sylvie zo onstabiel en niet goed voor Damian was geweest had hij vast niet al die jaren ná de scheiding bij Sylvie gewoond.
meisje22 schreef:
18-07-2020 11:55
Helemaal mee eens! Ik heb dit soort opmerkingen meer gelezen zo her en der. Als het leven bij Sylvie zo onstabiel en niet goed voor Damian was geweest had hij vast niet al die jaren ná de scheiding bij Sylvie gewoond.
Daarbij kan het prima zo zijn dat zij al haar trips plant op de dagen/weken dat Damian bij zijn vader is.

Zijn stiefmoeder is professioneel handbalster, ook in het nationale team, en reist normaalgesproken de hele wereld over. Maar dat is wél een stabiel gezinnetje volgens velen. Dit is een beetje met 2 maten meten.
Maleficent schreef:
18-07-2020 12:07
Daarbij kan het prima zo zijn dat zij al haar trips plant op de dagen/weken dat Damian bij zijn vader is.

Zijn stiefmoeder is professioneel handbalster, ook in het nationale team, en reist normaalgesproken de hele wereld over. Maar dat is wél een stabiel gezinnetje volgens velen. Dit is een beetje met 2 maten meten.
Inderdaad. Weer mee eens.
Denk dat er heel veel wijvennijd mee gemoeid is.
Als Sylvie zo een slechte moeder was als dat alle Gerda’s op internet beweren was de zorgverdeling wel anders geweest.
Onherkenbaar vind ik haar (gezicht).

Andere tandjes?

Afbeelding
Everything you see I owe to spaghetti!
Wie is dat? Bonnie st. Claire?
minnimouse schreef:
18-07-2020 12:24
Wie is dat? Bonnie st. Claire?
Klopt. Ik zag dat dus niet direct.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
18-07-2020 12:27
Klopt. Ik zag dat dus niet direct.
Lijkt idd alsof ze een ander gebit heeft, een pruik op en er is iets met haar ogen. Of gewoon teveel gephotoshopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven