Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 20 juli 2020 om 19:59
Lekker in een veilige omgeving forummenLady*Voldemort schreef: ↑20-07-2020 19:57Ook zo'n lekker topic ja. Er zijn daar twee smaken: of je lult kritiekloos mee met TO of je zeikt iedereen af die het waagt niet dolgelukkig te zijn met dat coronagedoe.

maandag 20 juli 2020 om 20:24
Lekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 20 juli 2020 om 20:25
maandag 20 juli 2020 om 20:25
maandag 20 juli 2020 om 20:26
In het weekend.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 20 juli 2020 om 20:29
PB terug.Cookielover schreef: ↑20-07-2020 20:02Char, ik heb je een PB gestuurd.
Edit: En veel plezier Broekrok![]()

maandag 20 juli 2020 om 21:01
Dat heet hier toch "een spiegel voorhouden"?
Toen mijn man mij verliet kreeg ik ook zo'n spiegel. Ik moest me maar beter verzorgen: jurkje, sexy lingerie, make up en hakken. En geen moeke zijn.
Bedankt. Ik had en heb een fulltime baan, een kast vol jurkjes en prachtige lingerie, ik woon op hakken en ga zonder make up de deur niet eens uit. Zelfs niet op vakantie. Toch fijn, zo'n spiegel.

If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

maandag 20 juli 2020 om 21:12
Hexopbezemsteel schreef: ↑20-07-2020 21:01Dat heet hier toch "een spiegel voorhouden"?
Toen mijn man mij verliet kreeg ik ook zo'n spiegel. Ik moest me maar beter verzorgen: jurkje, sexy lingerie, make up en hakken. En geen moeke zijn.
Bedankt. Ik had en heb een fulltime baan, een kast vol jurkjes en prachtige lingerie, ik woon op hakken en ga zonder make up de deur niet eens uit. Zelfs niet op vakantie. Toch fijn, zo'n spiegel.![]()
![]()

maandag 20 juli 2020 om 21:29
Volgens mij niet, maar mss zitten sommige mensen door corona wat meer op het forum, waardoor het ze nu opvalt.
Ik zat BC ook al veel op het forum.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 20 juli 2020 om 21:37
Doe mij ook zo'n spiegel? Kan ik alleen maar van opknappen denk ik...Hexopbezemsteel schreef: ↑20-07-2020 21:01Dat heet hier toch "een spiegel voorhouden"?
Bedankt. Ik had en heb een fulltime baan, een kast vol jurkjes en prachtige lingerie, ik woon op hakken en ga zonder make up de deur niet eens uit. Zelfs niet op vakantie. Toch fijn, zo'n spiegel.![]()
![]()

maandag 20 juli 2020 om 21:46
Ik in transitie naar slank. Begon er zowaar in te geloven dat het zou lukken toen er +10kg op de weegschaal stond. Helaas gaat het weer bergafwaarts en ben ik redelijk van dat geloven dat het gaat lukken afgedonderd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 20 juli 2020 om 22:12
Positief blijven het gaat je lukken.
maandag 20 juli 2020 om 23:14
Zou je niet even wachten tot je uit het gips bent voor je op hakken voor de spiegel gaat staan?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.