Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 23 juli 2020 om 20:33
Nou dat is niet waar hoor, het is voor een kraamhulp gewoon een werkomgeving. Dat vergeet je nu even.
1,5 meter van het kraambezoek is gewoon standaard volgens het RIVM.
Geen visite als de kraamhulp er is( sterke voorkeur) vanuit de organisatie is dat zo gecommuniceerd. Terwijl het bij ons nog niet eens relevant is.
We willen natuurlijk niet dat de kraamhulp besmettingen gaat veroorzaken omdat de regels van de ouders vanaf de eerste minuut gelden.
Toch?
donderdag 23 juli 2020 om 20:39
Ieuw

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 23 juli 2020 om 21:58
Dat is wel erg jammer, Yas. En gefeliciteerd!yasmijn schreef: ↑23-07-2020 10:30Helaas niet vanwege een virus dat de wereld overhoop heeft gehaald. Zaterdag mogen ze naar huis en de grootouders mogen alleen achter glas kijken in het ziekenhuis. De kraamhulp heeft al gemeld dat niemand over de vloer mag komen, ook weer de grootouders niet.
Best sneu.

donderdag 23 juli 2020 om 22:09
donderdag 23 juli 2020 om 22:30
Of je denkt twee keer na voordat je iets controversieels neerplempt?
Je weet natuurlijk dat je commentaar op bepaalde uitspraken krijgt. Je zit hier op een openbaar forum. Voor hetzelfde sta je straks met je topic op Facebook want men houdt bij Viva wel van opzienbarende posten naar Facebook te verhuizen.
Ik denk ook wel eens wat maar ik waak ervoor dat hier neer te zetten.
Je weet natuurlijk dat je commentaar op bepaalde uitspraken krijgt. Je zit hier op een openbaar forum. Voor hetzelfde sta je straks met je topic op Facebook want men houdt bij Viva wel van opzienbarende posten naar Facebook te verhuizen.
Ik denk ook wel eens wat maar ik waak ervoor dat hier neer te zetten.
donderdag 23 juli 2020 om 22:59
Daar heb je net 24 uur voor gehad!Cookielover schreef: ↑23-07-2020 22:52Waar hebben jullie het over?
Ik ga wel even m'n huiswerk doen.

donderdag 23 juli 2020 om 23:24
Inmiddels ben ik weer bij.

vrijdag 24 juli 2020 om 08:47
Ik kreeg dus bijna een hartverzakking vanmorgen toen ik in de kamer kwam.
Zit net aan de koffie hoor ik ineens geritsel,ik kijk ja hoor daar fladdert wat langs de muur.
Ik in paniek want ik dacht dat er een vleermuis fladderde,bleek het een hele grote motvlinder te zijn.
Zit net aan de koffie hoor ik ineens geritsel,ik kijk ja hoor daar fladdert wat langs de muur.
Ik in paniek want ik dacht dat er een vleermuis fladderde,bleek het een hele grote motvlinder te zijn.

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

vrijdag 24 juli 2020 om 08:50
Rosabella1 schreef: ↑24-07-2020 08:47Ik kreeg dus bijna een hartverzakking vanmorgen toen ik in de kamer kwam.
Ik in paniek want ik dacht dat er een vleermuis fladderde,bleek het een hele grote motvlinder te zijn.![]()
Die zijn de vlinders van de eikprocessierups. Groot zijn ze hè?
Ze gaan er wél aan hier trouwens.