Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Green17 schreef:
23-07-2020 18:36
Nee, haar werk heeft vast ook stil gelegen.
Ja dat las ik ook ergens, dat ze dus vrijwel geen werk had, en dus ga je dan onderzoek doen (en onzin uitkramen).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Kwebbeltje91 schreef:
23-07-2020 18:28
Jemig :rofl: Doutzen heeft niks te doen (gehad) zeker?

Valt mij op dat de mensen die ik ken (die dit soort theorieën geloven) geen werk hebben en alles uitzoeken op internet :bonk:
Haar zus is net zo'n gekkie. Die vindt 'wetenschap maar een mening'. :@@:
Tiana_76 schreef:
23-07-2020 19:14
Oh ja van dat klei eten..... :facepalm:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Kwebbeltje91 schreef:
23-07-2020 18:28
Jemig :rofl: Doutzen heeft niks te doen (gehad) zeker?

Valt mij op dat de mensen die ik ken (die dit soort theorieën geloven) geen werk hebben en alles uitzoeken op internet :bonk:
En dan van die BN'ers zoals Jetteke van Lexmond die daar weer met "LOVE :heart: " op reageert.

:facepalm:

Deze speech gericht aan celebs (en met de nadruk op zelfoverschatting) blijft prachtig; https://m.youtube.com/watch?v=iJOb9xHggS4
Timetraveler schreef:
23-07-2020 19:27
En dan van die BN'ers zoals Jetteke van Lexmond die daar weer met "LOVE :heart: " op reageert.

Deze speech gericht aan celebs (en met de nadruk op zelfoverschatting) blijft prachtig; https://m.youtube.com/watch?v=iJOb9xHggS4
De zussen Van Lexmond zijn volgens mij heel goed bevriend met Doutzen.
ohohwatnuweer schreef:
23-07-2020 19:00
Ach een lekker wijntje op z'n tijd maakt het leven wel veel aangenamer. Ik ga ook voor kwaliteit in plaats van kwantiteit: dan maar wat korter leven maar vooral genieten van de geneugten des levens.
Prima toch?
Ik vind wijn niet lekker, maar genieten van dingen waar je van houdt is helemaal goed.
minnimouse schreef:
23-07-2020 19:31
De zussen Van Lexmond zijn volgens mij heel goed bevriend met Doutzen.
Ja, dat zal, maar dat wil toch niet zeggen dat je dan maar kritiekloos alles fantastisch vindt wat je bestie uitkraamt?
Je kan het op zijn minst negeren (of zus van Lexmond is het écht met Doutzen eens, dat kan natuurlijk ook :facepalm: )
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
23-07-2020 19:50
Ja, dat zal, maar dat wil toch niet zeggen dat je dan maar kritiekloos alles fantastisch vindt wat je bestie uitkraamt?
Je kan het op zijn minst negeren (of zus van Lexmond is het écht met Doutzen eens, dat kan natuurlijk ook :facepalm: )
Nee natuurlijk niet, maar misschien is Jetteke het wel he-le-maal met Doutzen eens.
Timetraveler schreef:
23-07-2020 19:27

Uiteraard kunnen de hartjes niet achterblijven :P
Ik heb iemand in mijn omgeving die ook helemaal in de ban is van een bepaald complottheorie. Ze heeft me er over verteld en hoe meer ze vertelde, hoe meer ik (denkbeeldig) met mijn wenkbrauwen omhoog ging. Diegene is er ook dagenlang mee bezig. Heeft geen werk, zit dus hele dagen thuis. Ik denk alleen maar; ik heb het veel te druk met werk om me druk te maken over die complottheorie.. Ik vind het best sneu dat ze er zo mee bezig is. Het beheerst echt haar leven.
Tiana_76 schreef:
23-07-2020 19:14
Ah, zo 1 ;)
Ik vind dat extreme gezondoenerij van Doutzen net zo eng als wat ze nu weer uitkraamt.
minnimouse schreef:
23-07-2020 18:24
I have been quiet for a while, I have been trying to make sense of it all and I can’t! There are so many questions. And with questions it started for me. It could be that you’re reading this and thinking what questions, I don’t have any questions and what do you mean by making sense of it all!

My questions are: Do they want us to be healthy? Why is boosting our immune systems with vitamins and food rich in nutrients not part as a measure against Covid? Do they want us to be united or divided? Is it easier to control a fearful driven society? Do they want the best for us? And with ‘they’ I’m talking about the media, the pharmaceutical industry, our governments and all the huge companies that have interests very different to ours it seems like and with ties in everything. There are 6 company’s that own (almost) all media isn’t that conflict of interest? And how do the systems work that we’re all in. Who is benefited?
I have always asked questions I was born into a family that has never just followed.....

In the past few months I have researched for hours and wondered how to share this with you. And here I am feeling an urge to share with you that It has been quite the journey searching for answers. Ask your own questions, follow the money and connect the dots! Think logic, follow your heart and instincts. In the end it’s a power we all have, it will unite us and we need to wake up in order for that to happen! Please keep asking questions ALWAYS!

POWER TO THE PEOPLE 💫 #wakeup #askquestions

:rofl:

Afbeelding

zeker tijd te veel :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
23-07-2020 22:39
Afbeelding

zeker tijd te veel :bonk:
En dat je dan denkt: wat staat daar nou eigenlijk? Het gaat nergens over.
Doutzen neem ik nog minder serieus sinds ze op insta bomen knuffelt met teksten dat we zuinig moeten zijn op de natuur.

Zelf vliegt ze de hele wereld over. Elke maand is ze minimaal 4 keer weg. Dat zijn 8 vluchten. Daarnaast gaat ze 3 keer per jaar met vakantie. Haar DJ man vliegt net zo vaak of nog meer. Doutzen alleen is per jaar al goed voor circa 80 vluchten!! Daarnaast verdient ze haar geld met koopgedrag en de wegwerpmaatschappij stimuleren in een vrouwonvriendelijke industrie. Elk seizoen nieuwe kleren, nieuw tassen, schoenen en op dieren geteste make-up en verzorgingsproducten.

Knap dat er mensen zijn die haar dan WOKE vinden. :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Tiana_76 schreef:
23-07-2020 23:04
En dat je dan denkt: wat staat daar nou eigenlijk? Het gaat nergens over.
precies :facepalm: voed nog even lekker het stereotype dat modellen dom zijn :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sjaantje37 schreef:
23-07-2020 17:15
Ze was in 2018 volledig gestopt met alcohol dat was toen in het nieuws.
Dat heeft ze dan niet lang volgehouden.
In 2019 zegt ze van 'gedachteloos' naar 'bewust' drinken te zijn overgegaan.
https://ikpas.nl/actueel/nieuws/viola-h ... t-drinken/

Je kunt natuurlijk ook heel bewust een fles per dag weg tikken.
Oh wacht, anderhalve liter was haar gewoonte, lees ik nu. Geloof er niks van dat ze sindsdien op 2 glaasjes zit. Moet ze ook lekker zelf weten, maar je ziet het wel.
impala wijzigde dit bericht op 23-07-2020 23:51
25.27% gewijzigd
.
'I was born into a family that has never just followed'.

Eh, nou, nou. Beetje hoog van de toren blazen over d'r nuchtere Friese familie. Kinderen zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van hun ouders maar het enige pad dat pa Kroes jarenlang volgde waren drank en drugs. En die zus die klei voorschrijft om te eten; zet ze daar geen vraagtekens bij met d'r 'ask questions'?
Doutzen is flink de weg kwijt.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
23-07-2020 23:49
'I was born into a family that has never just followed'.

Eh, nou, nou. Beetje hoog van de toren blazen over d'r nuchtere Friese familie. Kinderen zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van hun ouders maar het enige pad dat pa Kroes jarenlang volgde waren drank en drugs. En die zus die klei voorschrijft om te eten; zet ze daar geen vraagtekens bij met d'r 'ask questions'?
Doutzen is flink de weg kwijt.
Ik dacht dat haar ouders juist ook van die gezondheids goeroes waren?

Ik zie het:

https://www.ad.nl/sterren/vader-doutzen ... ~a3bc6ac0/

https://www.ditjesendatjes.nl/bijzonder ... oto-vader/
meisje22 schreef:
23-07-2020 19:04
Dat denk ik ook.
Zij is niet zo leuk als dat ze doet. Ik vind het verhaal van Weekend wel treffend eigenlijk.
Een paar weken geleden viel me op dat die Rick Foxer, haar schoonzoon die altijd overal als een hondje achter haar aanrende en haar Insta stories filmde, nergens meer te bekennen is.
Ja daar schreef ik ook over, het viel zo op omdat hij ELKE DAG, ALTIJD in haar stories voorkwam, ook gingen ze altijd op pad/sporten, zo apart. Maar toevallig weer dat Marvin’s verjaardag uitgebreid werd gevierd en getoond op insta. Maar waar was Rick?
It's 5 o'clock somewhere
Ellerlilalinne schreef:
23-07-2020 23:21
Doutzen neem ik nog minder serieus sinds ze op insta bomen knuffelt met teksten dat we zuinig moeten zijn op de natuur.

Zelf vliegt ze de hele wereld over. Elke maand is ze minimaal 4 keer weg. Dat zijn 8 vluchten. Daarnaast gaat ze 3 keer per jaar met vakantie. Haar DJ man vliegt net zo vaak of nog meer. Doutzen alleen is per jaar al goed voor circa 80 vluchten!! Daarnaast verdient ze haar geld met koopgedrag en de wegwerpmaatschappij stimuleren in een vrouwonvriendelijke industrie. Elk seizoen nieuwe kleren, nieuw tassen, schoenen en op dieren geteste make-up en verzorgingsproducten.

Knap dat er mensen zijn die haar dan WOKE vinden. :lol:
Oja, lekker schijnheilig!
Oh gut ja, Doutzen en Rens Kroes. Prachtig, maar inhoudsloos. En saai. Doutzen vind ik al een saaie Piet, maar Rens zo mogelijk nog saaier.

Wat ik nog vervelender vind dan saai is de poging tot ‘kijk mij eens enorm goed ingelezen zijn’. Rens doet dat met die malle kookboeken en Doutzen door haar woke-zijn.
Billy_Mean schreef:
23-07-2020 20:41
Ik vind dat extreme gezondoenerij van Doutzen net zo eng als wat ze nu weer uitkraamt.
Nou inderdaad. Ze lijkt wel onder invloed van een of ander sektarisch gebeuren en geen nuchtere Friezin.
Ik kan Doutzen niet meer serieus nemen sinds haar 'Thank you covid rant' op sociale media een paar maanden geleden. Wanneer je e.a. met die houding uren gaat 'onderzoeken' dan ben je vooral de weg kwijt...maar goed best veel mensen zijn inmiddels door stress, onzekerheden en steeds wisselende maatregelen de weg kwijt. Van Doutzen verwacht je alleen beter dan dit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Doutzen reageert op iemand die zich Cosmic woman noemt met dat ze geïnspireerd is door haar en haar boek, zij post ook van die vage dingen.
Cosmic woman dat is Tessa Koop.

Je kan lid worden van haar comische familie: http://www.cosmicwoman.nl/video-cosmic- ... man-event/

Iets met legends and many grand mothers...mmmm uhmmm..beautifull..in overvolle zweet yurts (handig met Corona) je mee laten voeren op de energie van 13 manen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven