Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 24 juli 2020 om 13:32
Gewoon lekker reageren joh, gezellig.*Pauze* schreef: ↑24-07-2020 11:53Nieuw mantra:
Ik ga niet reageren in dat topic over Body positivity
Laat ik het maar houden op lezen en me verbazen, hoewel me ergeren wel een risico is dat daar op de loer ligt

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 24 juli 2020 om 13:35
Sorry.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 24 juli 2020 om 13:35

vrijdag 24 juli 2020 om 13:44
ik ook en ik vind vleermuizen ook heel intrigerende beestjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 24 juli 2020 om 13:47
IK ook!
Ik zou dan weer 'oh kijk, een muis, wat schattig!' roepen in zo'n winkel.

Later is nu
vrijdag 24 juli 2020 om 13:48
Nou, ik had een keer een vleermuis in de slaapkamer en was heel blij dat m'n vader hem verwijderde

(hoe dat beest in een kamer kwam, waar nota bene een muggenhor voor het raam zat, waardoor k 'm niet makkelijk weg kon jagen, is mij nog een raadsel)
Later is nu
vrijdag 24 juli 2020 om 13:51
het vervelende van vleermuizen is dat ze kunnen bijten en hondsdolheid over kunnen brengen, maar ik vind ze echt mooi van lelijkheid. Ik hoef ze ook niet als huisdier hoor

vrijdag 24 juli 2020 om 13:52
Ik in de badkamer! Was door het raam van de slaapkamer naar de inloopdouche gevlogen en hing daar aan het plafond. Ik hoorde 'm 's nachts toen ik naar toilet ging. Wat een ongelooflijk mooie dieren zijn dat. Ik heb 'm voorzichtig met een handdoek vastgenomen (ging heel makkelijk) en buiten gezet. Want ik herinnerde me nog dat ze ontzettend kwetsbaar zijn.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 24 juli 2020 om 13:58
heb je hem echt van dichtbij kunnen bekijken? Wat tof!doornroosje9 schreef: ↑24-07-2020 13:52Ik in de badkamer! Was door het raam van de slaapkamer naar de inloopdouche gevlogen en hing daar aan het plafond. Ik hoorde 'm 's nachts toen ik naar toilet ging. Wat een ongelooflijk mooie dieren zijn dat. Ik heb 'm voorzichtig met een handdoek vastgenomen (ging heel makkelijk) en buiten gezet. Want ik herinnerde me nog dat ze ontzettend kwetsbaar zijn.
Ik heb dat ooit met een egeltje kunnen doen dat in de tuin rondscharrelde.
vrijdag 24 juli 2020 om 14:01
vrijdag 24 juli 2020 om 14:01
vrijdag 24 juli 2020 om 14:03
Ik vind ze allebei niet schattig

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 24 juli 2020 om 14:03
vrijdag 24 juli 2020 om 14:07
vrijdag 24 juli 2020 om 14:11
Ik vind ratten en muizen en vleermuizen leuk. En motvlinders, al moet ik daarbij bekennen dat het die éne valse hersencel van mij is die dan oplicht (mijn man is buitenproportioneel bang voor motten).
Maar nu heb ik een hagedis in mijn bed. Onder de deken. Ik heb hem zelf uit het tasje waarmee ik hem per ongeluk de met hor afgesloten kamer indroeg zien schieten en onder de deken zien verdwijnen. Als ik klaar ben met pakken en de kamer verder leeg is ga ik op reddingsexpeditie/jacht.
Maar nu heb ik een hagedis in mijn bed. Onder de deken. Ik heb hem zelf uit het tasje waarmee ik hem per ongeluk de met hor afgesloten kamer indroeg zien schieten en onder de deken zien verdwijnen. Als ik klaar ben met pakken en de kamer verder leeg is ga ik op reddingsexpeditie/jacht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 24 juli 2020 om 14:14
Maud*de*Braose schreef: ↑24-07-2020 13:57Ikvleermuizen. Wat een acrobaten als ze vliegen.
Muizen en ratten ook geen problemen mee. Onlangs lag hier in de buurt een dode rat. Ging ik elke dag even kijken hoe dat in zijn werk ging met vergaan/opgegeten worden door maden. Hij was in een mum van tijd weg.
Gadver dat vind ik dan weer smerig

vrijdag 24 juli 2020 om 14:20
Ik ook niet,ik ren er gillend voor weg.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

vrijdag 24 juli 2020 om 14:22
Nee hoor deaud hoeven ze van mij niet. Ik zet zelfs spinnen met behulp van een glas en een ansichtkaart netjes buiten. Idem met wespen als het lukt.
Alleen van muggen wordt ik moorddadig, die moeten wel DEAUD.
vrijdag 24 juli 2020 om 14:22
Dood hoeven vieze beesten van mij niet als ze maar zo snel mogelijk weggaan

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.