Koriander heel erg vies !
vrijdag 24 juli 2020 om 17:18
Hoi,
Ik hoorde mensen wel eens zeggen van : “ieuw koriander is echt smerig “ en ik dacht altijd “ hoe kan een groente zo ontzettend vies zijn ...
en vandaag voor het eerst (bewust) koriander gegeten moest als garnering op een soep en ik vind het echt heel erg vies en misselijkmakend ...
Zijn er echt mensen die koriander lekker vinden ?
Ik hoorde mensen wel eens zeggen van : “ieuw koriander is echt smerig “ en ik dacht altijd “ hoe kan een groente zo ontzettend vies zijn ...
en vandaag voor het eerst (bewust) koriander gegeten moest als garnering op een soep en ik vind het echt heel erg vies en misselijkmakend ...
Zijn er echt mensen die koriander lekker vinden ?
vrijdag 24 juli 2020 om 17:20
Ik houd er ook niet van. Het is overigens geen groente en ik zou vooral ook geen hele blaadjes tegelijk in mijn mond proppen. Fijn snijden en ergens doorheen mengen al geprobeerd?
Ik proef het meteen. Had pas de spinazie-falafelballetjes van Garden Gourmet. Zo vies, ik proefde alleen maar koriander.
Ik proef het meteen. Had pas de spinazie-falafelballetjes van Garden Gourmet. Zo vies, ik proefde alleen maar koriander.
vrijdag 24 juli 2020 om 17:27
vrijdag 24 juli 2020 om 17:41
Ik heb het wel eens gebruikt om gevulde tomaten met garnalen of rauwe tonijn te vullen toen ik een buffet moest samenstellen voor mijn ma's 50e verjaardag . Toen was het erg lekker. Dat was waarschijnlijk doordat het recept goed was. Koks die het zo over hun eten strooien...brrrr dat lust ik niet.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
vrijdag 24 juli 2020 om 17:45
Vind ik ook, je proeft het gelijk. Zo vies, ik lust echt alles behalve koriander. De lucht alleen al.
vrijdag 24 juli 2020 om 17:51
Oh, herkenbaar! Een hap afwasmiddel.
KorianderZAAD (ketoembar) lust ik wel, maar de blaadjes...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"