Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ze willen het niet stimuleren, dat je het land door reist 'voor de lol'. Ben er zelf ook niet zo'n voorstander van hoor, met de laatste berichten.
Je kunt méér.
Boor eens door ipv steeds een aantal seconden!
PimPom schreef:
26-07-2020 12:22
Gloeiende gloeiende kut eieren werk nou mee!!! :@

Jullie zijn nu gedegradeerd tot eiersalade ipv mooie gevulde eitjes....zal jullie leren :P

:rofl:
Kut 2020.

Geen grootouder meer over nu (geen Covid, wel plotseling)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Waarom mogen we op zondag hier niet ons gras afrijden, maar mag jij wel elke week een stukje verder zagen, boren, kloppen en vooral kabaal in je tuin maken voor de hele buurt?

Welke achterl**k* deb**l heeft dat reglement ooit gestemd?
(Je kan de buurman van 5 huizen verder namelijk weinig verwijten.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
AeonOfWinter schreef:
26-07-2020 16:23
Kut 2020.

:hug:
Ik snap niet zoveel van al die napraten en Mod topics, en als er dan al een soort relletje is, is het op niks af.
Zoals mijn kinderen achter in de auto konden jengelen 'ze ademt een beetje hard ', 'hij kijkt door mijn raam'.
AeonOfWinter schreef:
26-07-2020 16:23
Kut 2020.

Het-groepje schreef:
26-07-2020 17:19
Ik snap niet zoveel van al die napraten en Mod topics, en als er dan al een soort relletje is, is het op niks af.
Zoals mijn kinderen achter in de auto konden jengelen 'ze ademt een beetje hard ', 'hij kijkt door mijn raam'.

Eens. Sommigen doen mij denken aan bepaalde figuren op de middelbare school.
Je zal maar naast iemand wonen die al 3 uur lang ''lekker'' aan het boren,zagen en schuren is
Klote-virus.
Niemand wil mee naar museum of sauna.

Wandelen gaat niet wegens achillespeesontsteking.
Was het maar 25 november. :sigh:
Cateautje schreef:
26-07-2020 19:58
Was het maar 25 november. :sigh:
Tegen die tijd is Trump herkozen?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
26-07-2020 20:04
Tegen die tijd is Trump herkozen?
Nou zeg, nou moet je natuurlijk niet griezelig gaan doen. Echt hoor... :|
Was er maar een Corona vaccin.
Waarom duurt het zoo langgg?
kerst schreef:
26-07-2020 20:07
Was er maar een Corona vaccin.
Waarom duurt het zoo langgg?
Het gaat juist razendsnel. Aan het einde van het jaar is het hoogstwaarschijnlijk al en dat is een jaar tot anderhalf eerder dan gewoonlijk.
Ik ben zo afgedraaid van een middagje op visite dat ik gewoon over m'n woorden struikel momenteel @(
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Stomme kat!, blijf van m'n tafel, en aanrecht af, je weet dat het niet mag, stop met mauwen om niks, en mauw eens op!
Altijd die verrekte haren op m'n inductieplaat, en je verraad jezelf want dat ding begint te piepen als je er over heen loopt.
ik ben dol op je maar ik kan je soms echt wel even achter het behang plakken >:-(
Cateautje schreef:
26-07-2020 20:05
Nou zeg, nou moet je natuurlijk niet griezelig gaan doen. Echt hoor... :|
Toevallig hadden wij het er over, het is best mogelijk dat het gewoon wel gebeurd. De vorige keer is hij het óók geworden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind het moederschap echt heel heel zwaar en ik ben boos op het universum.
Vroeger geloofde ik in het lot, alles komt goed. Nu niet meer.
En ik voel op het moment jaloezie naar gezinnen met gezonde kinderen. Gezinnen waar een tweede of zelfs een derde kind een optie is.
Ik hou zielsveel van ons mannetje, maar we hebben de energie niet meer voor een 2e erbij. En daar ben ik verdrietig om.
She was brave and strong and broken, all at once.
dianaf schreef:
26-07-2020 20:25
Toevallig hadden wij het er over, het is best mogelijk dat het gewoon wel gebeurd. De vorige keer is hij het óók geworden.
Tja, die Amerikanen zijn er maf genoeg voor.
Woez schreef:
26-07-2020 20:45
En ik voel op het moment jaloezie naar gezinnen met gezonde kinderen. Gezinnen waar een tweede of zelfs een derde kind een optie is.
Ik hou zielsveel van ons mannetje, maar we hebben de energie niet meer voor een 2e erbij. En daar ben ik verdrietig om.
Woez schreef:

PimPom schreef:
26-07-2020 12:22
Gloeiende gloeiende kut eieren werk nou mee!!! :@

Jullie zijn nu gedegradeerd tot eiersalade ipv mooie gevulde eitjes....zal jullie leren :P
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Woez schreef:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven