Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

woensdag 13 mei 2020 om 11:45

zondag 26 juli 2020 om 16:24
Waarom mogen we op zondag hier niet ons gras afrijden, maar mag jij wel elke week een stukje verder zagen, boren, kloppen en vooral kabaal in je tuin maken voor de hele buurt?
Welke achterl**k* deb**l heeft dat reglement ooit gestemd?
(Je kan de buurman van 5 huizen verder namelijk weinig verwijten.)
Welke achterl**k* deb**l heeft dat reglement ooit gestemd?
(Je kan de buurman van 5 huizen verder namelijk weinig verwijten.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zondag 26 juli 2020 om 16:25
AeonOfWinter schreef: ↑26-07-2020 16:23Kut 2020.
Geen grootouder meer over nu (geen Covid, wel plotseling)

zondag 26 juli 2020 om 17:23
AeonOfWinter schreef: ↑26-07-2020 16:23Kut 2020.
Geen grootouder meer over nu (geen Covid, wel plotseling)

zondag 26 juli 2020 om 17:28
Het-groepje schreef: ↑26-07-2020 17:19Ik snap niet zoveel van al die napraten en Mod topics, en als er dan al een soort relletje is, is het op niks af.
Zoals mijn kinderen achter in de auto konden jengelen 'ze ademt een beetje hard ', 'hij kijkt door mijn raam'.
Eens. Sommigen doen mij denken aan bepaalde figuren op de middelbare school.

zondag 26 juli 2020 om 20:25
Stomme kat!, blijf van m'n tafel, en aanrecht af, je weet dat het niet mag, stop met mauwen om niks, en mauw eens op!
Altijd die verrekte haren op m'n inductieplaat, en je verraad jezelf want dat ding begint te piepen als je er over heen loopt.
ik ben dol op je maar ik kan je soms echt wel even achter het behang plakken
Altijd die verrekte haren op m'n inductieplaat, en je verraad jezelf want dat ding begint te piepen als je er over heen loopt.
ik ben dol op je maar ik kan je soms echt wel even achter het behang plakken

zondag 26 juli 2020 om 20:25
Toevallig hadden wij het er over, het is best mogelijk dat het gewoon wel gebeurd. De vorige keer is hij het óók geworden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 26 juli 2020 om 20:45
Ik vind het moederschap echt heel heel zwaar en ik ben boos op het universum.
Vroeger geloofde ik in het lot, alles komt goed. Nu niet meer.
En ik voel op het moment jaloezie naar gezinnen met gezonde kinderen. Gezinnen waar een tweede of zelfs een derde kind een optie is.
Ik hou zielsveel van ons mannetje, maar we hebben de energie niet meer voor een 2e erbij. En daar ben ik verdrietig om.
En ik voel op het moment jaloezie naar gezinnen met gezonde kinderen. Gezinnen waar een tweede of zelfs een derde kind een optie is.
Ik hou zielsveel van ons mannetje, maar we hebben de energie niet meer voor een 2e erbij. En daar ben ik verdrietig om.
She was brave and strong and broken, all at once.

zondag 26 juli 2020 om 20:55
Woez schreef: ↑26-07-2020 20:45Ik vind het moederschap echt heel heel zwaar en ik ben boos op het universum.

zondag 26 juli 2020 om 21:03
Woez schreef: ↑26-07-2020 20:45Ik vind het moederschap echt heel heel zwaar en ik ben boos op het universum.

zondag 26 juli 2020 om 21:05

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 26 juli 2020 om 21:08