Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Miran... apart om te lezen dat ik het precies het zelfde had met LRM Queensnight. Ik moet het hem alleen nog gaan vertellen.

Ik duik in mijn hangmatje
Hoe bizar...ga je even naar de stad met een vriendin, zit je lekker op het terras....zie je ineens je ex langs komen lopen..hand in hand met zijn nieuwe vriendin..

Vandaag ben ik precies een jaar alleen en ben ze nooit eerder tegen gekomen ...raar hoor.
Hai allemaal!

Iedereen weer beetje bekomen van de schrik? Jij ook Indi?

Wat een domper op zon leuke dag!

Verder alles goed met iedereen?

Met mij gaat t niet zo...denk toch dat ik last heb van luddevudu.

Ben woensdagavond bij R geweest. Hij smste nav mijn kaartje, vond ie dus heel leuk en na wat smsjes over en weer ben ik na etentje met collega's naar hem toegegaan (hij vroeg t, maar ik wilde t ook wel). Uiteraard weer gesproken over 'ons'en ook eerlijk gezegd dat ik m gemist had, steeds meer gevoelens kreeg etc. en hij zei o.a. dat ie niet het ultieme gevoel heeft bij mij/ons. Wel dat ie van me houdt (ook gezegd dat ik dat nog niet kan zeggen), me mist als ik er niet ben etc.. Tja, het ultieme heb ik ook (nog) niet, maar vind dat ook niet zo'n issue, want wanneer heb je dat nou? Hij meer dan 20 jaar geleden bijv.

Kortom, het blijft verwarrend tussen ons en ik merk dat ik echt kriebels bij hem heb nu en kut natuurlijk dat ik hem 2x geen kans heb gegeven en nu te laat ben..zo voelt t igg. Wel weer heerlijk gevreeen en blijven slapen, maar als ik dan weer weg ben voelt t zo leeg en koud. Ik moet nu gaan voor alles of niets, want dit is killing..

Voor rest alles ok hoor, leuke dag gehad gisteren en moest vandaag wel werken maar nu tot woensdag vrij, maandag jarig en dinsdag vrijwilliger op bevrijdingsfestival. Ga toch mn verjaardag vieren, op initiatief van vriendin, gewoon op dag zelf (zijn veel mensen vrij). Zondag viert goede vriend zn verjaardag nl. Morgen samen inkopen doen en zo en morgenavond naar film. Weekend weer goed gevuld dus, vanavond even heerlijk nix!
Miran:toch jammer van CM! maar zon moment dat je echt denkt ; he bah nee' is toch wel bepalend, goed dat je t zo eerlijk hebt gezegd!

Vleer: het is m toch niet he, jammer hoor! al nieuws van t nieuwe projectje?

Pop: blij dat je je weer wat beter voelt! Zon dip als jij had, met als rode draad afwijzing, had ik een tijdje geleden dus heel herkenbaar! En ik weet exact wat je voelt wanneer je dan je vader mist, idem dito hier.....Goed dat je weer even hebt genoten van Ontbijtman!

IndI; apart he dat je juist vandaag je ex ziet...laat je niet kisten he, is toch (essentieel) onderdeel van het verwerkingsproces. Is lastig hoor, maar je moet er even doorheen zeg maar.
en haha LM, wat een grappige actie gisteravond. Ondanks dat ie niet je type is, is dat toch goed voor je ego of niet soms?

Ik wil nog wel graag even terugkomen op het evtl. uitzwaaien van WM en TP, maar doe dat liever even later gezien mijn - vrij negatieve- gemoedstoestand.
ok, 4e post op rij (waar zijn jullie????)

Sta dus nog op paiq, doe er vrijwel nix mee, maar krijg via mail melding dat ik nieuwe match heb via de koppeling van paiq (98%). Zie de naam....doe even een photocheat...en tadaaaaaaaaam is het mijn laatste date (die nooit meer iets liet horen, weten jullie nog?) :-) door hem ben ik de sekte ingegaan, iig gaf hij mij het laatste zetje. Toch wel komisch...zal ik hem meteen blokkeren of wachten tot hij misschien iets zegt en ik hem volledig de grond in kan boren?
indi

xen

heb eigenlijk geen tijd waai er maar even door dus voor al de anderen:
Hai Reiz!! have fun!
Indi, gelukkig dat je ok bent. Wat een akelige ervaring...

Wat naar Xen dat het zo voelt voor je. Las eerder ook ergens dat je niet naar Griekenland wil omdat je bang bent dan helemaal gebroken terug te komen, typisch dat het plots zo moeilijk is voor je allemaal, ik herken er de strijdbare dame niet in die eerder hier postte! Knuffel voor jou, hoop dat het snel prettiger wordt.

Miran en Vleer, sja, volgende keer dan maar weer beter hopen, net niet is eigenlijk gewoon niet he?

Alle anderen een zwaai!

Mijn koninginnefeest was lang en leuk, nadat mijn kindjes waren opgehaald door hun papa begon het dinsdag met eten met een vriendin en sporten met een andere, woensdag terrasje in Rdam met een vriendinnetje, daarna Koninginnenach met een ander in DH, donderdag door naar Utrecht om te vrijmarkten met een bevriend stel, 's avonds met mijn tante lekker wijntjes gedronken in Gouda, daar blijven slapen, vandaag heerlijk met haar samen in mijn tuin gerommeld, gegeten met haar en de kindjes en de papa plus diens nieuwe geliefde en haar dochter, en zometeen komen mijn broertje en zijn geliefde nog even langs ... Wat kan het leven toch fijn zijn soms...
Xen; doe hem lekker uithoren, en geef hem het deksel op de neus als ie méér wil dan enkel kletsen!
MP: wat een leuke dagen heb je gehad zeg! kun je heel blij mee zijn! en dit weekend ga je naar de ardennen toch? Super voor je, zulke leuke mensen om je heen!

Denk niet dat laatste date gesprek gaat beginnen hoor, hij is nu ook niet online op paiq.

En ik ben nog wel strijdbaar hoor, maar mbt Gr.land, mn thuis zeg maar, heb ik altijd mn ups en downs. Voel me ok bij het besluit om niet te gaan hoor, geeft me nu wat rust.
MP: wat een leuke dagen heb je gehad zeg! kun je heel blij mee zijn! en dit weekend ga je naar de ardennen toch? Super voor je, zulke leuke mensen om je heen!

Denk niet dat laatste date gesprek gaat beginnen hoor, hij is nu ook niet online op paiq.

En ik ben nog wel strijdbaar hoor, maar mbt Gr.land, mn thuis zeg maar, heb ik altijd mn ups en downs. Voel me ok bij het besluit om niet te gaan hoor, geeft me nu wat rust.
Hoi lieve allemaal..

@Xen: Wat een gedoe met R., Xen! Zal het dan toch wat worden?

Ik ben bewust weg gegaan vanavond..heb ook veel te veel rose gedronken..

Lekker gegeten en geluisterd naar een hele leuke kerel die heel erg goed piano kon spelen....erg leuk was ie! Maar ook bezet.. Hij speelde steeds en wij moesten raden welk nummer het was..erg leuk..

Xen, ik laat me niet kisten, maar was toch verdrietig vanmiddag,,,
Ik ben er nog wel heur ... moe en wil morgen beetje fit zijn om iedereen helder fris en fruitig te zien morgen :P
)&*(@^#(^*@%!$#%@%)*&@#_$(*#+()*!@(_*#^(!^%!@$#%!

Weekendmeneer zegt af, geen geld. Xen, heb je mijn uitleg op de groep gelezen? Dit is exact wat ik bedoel... Kan niet zeggen HOE ik hier van baal.
MP, Indi, Xen, knuf !!

Lieve allemaal, m'n koffertje is weer gepakt en ik vertrek morgen weer voor het werk. Tot over een week, dikke zoen !
Mir, fijne week, heel veel liefde mee!
Dank je wel MP, jij sterkte !!
MP....Balen zeg! Kan ik mij helemaal voorstellen! Hoe gaat het nu?

Miranda...Veel plezier en werkse!

Xen...Jeetje jij en R. maken de situatie niet makkelijker voor jou. Echt heel rot dat je ludevedu hebt! Hebben jullie nu nog wat afgesproken? Of ben je er voor jezelf al uit wat je wilt? Alles of niets? voor jou!
Goeiemorgen!

Wil jullie heel veel plezier wensen op de meeting!

En Miran, jij ook een goeie (werk)week! Kom veilig terug he?

MP: tjezus zeg....en daar komt ie nu mee? Wat een domper zeg, voor jouw kinderen ook!

Indi: hoe voel je je vandaag?

Ik heb van8 voor het eerst weer wat lekker geslapen sinds weken, vroeg uit de veren (voor mijn doen dan) en even genieten van koffie, zonnetje en krantje. Vriend komt mij rond 1 halen om samen verjaardagsboodschappen te doen.

En Indi, het wordt nix met R omdat hij nu niet wil...en ik diep in mn hart dit toch wel een kans wil geven. Begin zelfs zn clowntje voor het raam leuk te vinden...erg toch?
quote:Xenia66 schreef op 01 mei 2009 @ 20:04:

Ik wil nog wel graag even terugkomen op het evtl. uitzwaaien van WM en TP, maar doe dat liever even later gezien mijn - vrij negatieve- gemoedstoestand.Ben wel een beetje benieuwd hoor!
Dank je voor de knuf WM!

en nee ik ga nu de discussie niet aan, lijkt mij niet het juiste moment zo net voor een meeting.
Graag gedaan Xenia...Het is nooit leuk om je rot te voelen!

Ow dan is het niet positief!

Van mij mag je de discussie verder aangaan hoor. Ik ga toch naar de meeting met Indi. Dat heb ik zo afgesproken en dat zeg ik niet af!
Je snapt t niet WM...tuurlijk moet je naar de meeting, maar wil t plezier niet bederven door nu opnieuw de discussie aan te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven