Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

13-09-2019 20:48 3084 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Sense, Mia_3
Prikken & slikken Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro
Wachten op cryo-tp Elisboompje, piene1987, DaisyLiz
In de wachtweken (testdatum)

Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt IVF4 wachten op start Düsseldorf cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 7 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(38/38)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 2 wachten op start ICSI2
Elisboompje
(30/33)
2018 2019 ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's ICSI 1 Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020)
piene1987 2016 2019 slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's ICSI1 wachten op cryo tp nog 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, maastricht
Maestro 2018 2019 PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad ICSI / IVF
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 wachten op start ICSI3
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 Start met stimuleren C&C Heinsberg (DL)
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maestro :rose:

Wolbolletje, hoe gaat het met herstel? Ik duim voor een mooi aantal bevruchtingen.

Daizy, ik duim voor een goede TP over twee weken.

Hier nogmaals gebeld voor het maken van een afspraak, weer zou ze het navragen en terugbellen en weer niet gedaan. We zij al twee week verder. Op zich weten we nu iets maar ook nog helemaal niets, Ik kan er echt niet bij dat de communicatie zo slecht is. Ik vraag me dan ook af wat dat zegt over de organisatie. Baal er enorm van.
Wat ontzettend naar kasteel, die slechte communicatie. Was bij ons in Düsseldorf ook een drama.
Baggel hoe is het met jou? En je vader?
Ik leef en lees en duim nog met jullie mee
Wolbolletje hoe gaat het met jou? Heb je een terugplaatsing?
Vienna kom je het wachten door?
Blauwe Kat ik was inderdaad ook al Menopur gewend, vond het zelfs wel lekker luxe dat je de deca zelf niet hoefde te mengen! Moet jij er straks ook weer Menopur bij gaan spuiten?

Kasteelbewoner, wat balen dat de communicatie met de kliniek zo waardeloos is. Dat geeft weinig vertrouwen :(

Wat lief dat jullie naar me vragen! Ik voel me een ontzettende geluksvogel, want van de 11 rijpe eicellen zijn er 6 bevrucht. Dat had ik echt niet durven dromen. Vandaag had ik dus mijn eerste terugplaatsing en in de loop van volgende week kan ik in mijn medisch dossier zien hoeveel embryo’s er uiteindelijk overgebleven zijn om in te vriezen. Ik weet dat dit nog maar het begin is, maar ik voel me even heel erg gezegend. Tegelijkertijd denk ik: maar als we zo’n goede score hebben qua bevruchtingen, is de innesteling misschien eerder het probleem, because God knows we tried, zeg maar. Maar goed, ik ga proberen niet op de zaken vooruit te lopen.

Het herstel gaat wel okee denk ik. Ik heb nog een wat opgeblazen gevoel en last van maag en darmen, maar volgens het fertiliteitsteam is dat niet zorgwekkend. Er zijn vooralsnog geen tekenen van overstimulatie.

Mijn testdatum is 8 augustus pas dus ik ga de komende tijd maar zo ontspannen mogelijk proberen door te komen (ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud ;)).
Zizo: lief dat je het vraagt! De eerste 1,5 week ging prima. Laatste paar dagen duren echt lang!

Vanochtend een negatieve test (13e ochtend na ovitrelle). Dus HCG van de trigger is iig weg, heel fijn. Nu afwachten of het toch nog positief wordt. Hoop het zo.
Kasteel: wat waardeloos dat de communicatie zo slecht loopt. Op een gegeven moment wil je gewoon wel wat meer duidelijkheid.

Lauwie: hoe is het met jou? Wanneer ga je naar Griekenland? Ik hoop zo dat je daarna weer stappen kan maken op het moeder worden traject.

Zizo: Ik snap je heel goed hoor. Zodra je nog een poging hebt, heb je nog iets om je gevoelsmatig op te focussen/aan vast te houden. En als je de uitslag kent is dat, bij slecht nieuws, meteen zo definitief. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor testen. Zodra je nog niet getest hebt, heb je nog hoop. En tegelijkertijd maakt de onzekerheid je gek en moet je er maar aan. Mijn man zei altijd: you need to be in it, to win it. Maar. Ik kan mij je angst om mogelijk opnieuw teleurgesteld te worden ook voorstellen en herken het. Na de TP van (wat nu SA is) heb ik ook gehuild destijds zo van: dit was het dan. Behalve de donor heb ik niets meer om mij aan vast te houden.

Jokke: hoe is het bij jou? Wat lief dat je naar mijn vader vraagt. Toevallig had mijn moeder eer gister lasagne gemaakt en voor het gepureerd. En dit ging wonderwel goed! Hij is er nog lang niet en houdt er ook rekening mee dat oprekking deel II wellicht tzt moet gebeuren, maar dit was wel het eerste hapje in maanden. Praten lukt niet, maar goed ik zei ook tegen hem dat het echt mini stapjes zijn waar die zich maar aan moet proberen vast te houden.

Vienna: Ik duim enorm voor je. Ovitrelle is
Iig uitgewerkt en nu maar hopen dat die test positief wordt.

Duuf: ik ben heel benieuwd hoe het met je is. Ik had vannacht nog over je gedroomd. Beetje bizar. De zwager van de dochter van mijn man staat op de wachtlijst voor adoptie. Ik was gisteren aan het appen met mijn man’s dochter. En op de een of andere manier kwam ook pleegzorg aan de orde. Heb ik onbewust verwerkt in een droom waar jij ook in voorkwam. Anyway - ik hoop dat het goed met je/jullie gaat.

Daisy: Wat ben je toch een bikkel. Hoop enorm dat deze ronde succesvol zal zijn. Het opnieuw spuiten en punctie heb ik nooit heel erg gevonden, althans je went daar aan. De onzekerheid is een ander verhaal.

MamaMaria: benieuwd hoe het met je is.

Wolbol: welkom hier en spannend zijn die wachtweken. Fijn dat je een TP hebt gehad en ik hoop dat je wat cryo’s hebt. Wanneer ga je testen?

Blauwekat: welkom hier!

Maestro; ik wil jou tenslotte niet storen maar heb deze week geregeld even aan je gedacht. Wat zal het moeilijk zijn zonder je mama. Je had haar nog zo veel willen vertellen... en nog zo veel met haar willen delen...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Kasteelbewoner, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid, balen dat het zo gaat zeg!

Wolbolletje, dat klinkt als een hele mooie eerste ivf behandeling! Ik hoop echt voor je dat het deze keer meteen raak is. Ik snap je gevoel wel, dat als het nu zo goed is, dat je bang bent dat het probleem misschien bij de innesteling plaatsvindt. Al kan het het ook aan 100 andere dingen liggen. Dus lekker positief blijven! En succes met wachten :)
Ik ga straks trouwens Gonaf spuiten ipv Menopur. Ik weet niet waarom ze dat wisselen, wel makkelijk, want die spuit hoef ik ook niet klaar te maken!
Lieve mensen,

Ik meld mij aan.
Afgelopen donderdag een punctie gehad. Ik heb tot de dag van vandaag enorm veel pijn. Ik kan niet eens lopen.

7 eicellen: 2 waren te klein. Uiteindelijk 5 eicellen waarvan 3 bevrucht.
Even een korte meldplicht :) Dank voor jullie lieve berichten, doet me erg goed.
De uitvaart was gisteren en prachtig! Precies zoals mijn moeder wilde, dus dat geeft rust en een mooie afronding. Morgen nog de administratie met mijn vader doen (die deed mijn moeder altijd) en dan weer langzaam het normale leven in, heb er ook wel behoefte aan.

Komende maandag ga ik weer starten met werken (in vakantietijd toch wel rustig) voor halve dagen en eens rustig kijken waar ik zelf behoefte aan heb. Ik merk wel een enorme rust en voel mijn moeder nog dichtbij, dus we kletsen nog elke dag gewoon met een kop thee zoals we altijd deden. Ik kan soms echt het gevoel hebben dat ze achter mij staat oid, heel aparte gewaarwording, maar wel enorm fijn. Heb nog een mooie spraakmemo en ze heeft voor ons huwelijk straks (en als we een kindje mogen krijgen, etc) brieven geschreven om dan te openen, bij bijzondere momenten. Die liggen nu met een mooi lint in de kast!

En dit weekend ook mijn eisprong, dus ik moet maandag de IVF-verpleegkundige van het ziekenhuis bellen om aan te geven of we ingepland willen worden komende ronde. We hebben besloten het wel te doen als ik komende twee weken fatsoenlijk doorkom. Het ziekenhuis is op de hoogte en vond dit geen probleem, ze denken enorm mee. Het geeft me rust dat we kunnen starten en vooral nu gek genoeg. Vriend vind het beide prima, dus we bewegen nu mee op behoefte en die is nu gewoon doen. Ik vind het eigenlijk gekker dat ik straks voor het eerst echt kans heb op een zwangerschap.

Ik hoop komende week even rustig bij te lezen en op de rest te reageren. Voor wi het nodig heeft: :hug:
samen sta je sterker
maestro schreef:
25-07-2020 15:46
Even een korte meldplicht :) Dank voor jullie lieve berichten, doet me erg goed.
De uitvaart was gisteren en prachtig! Precies zoals mijn moeder wilde, dus dat geeft rust en een mooie afronding. Morgen nog de administratie met mijn vader doen (die deed mijn moeder altijd) en dan weer langzaam het normale leven in, heb er ook wel behoefte aan.

Komende maandag ga ik weer starten met werken (in vakantietijd toch wel rustig) voor halve dagen en eens rustig kijken waar ik zelf behoefte aan heb. Ik merk wel een enorme rust en voel mijn moeder nog dichtbij, dus we kletsen nog elke dag gewoon met een kop thee zoals we altijd deden. Ik kan soms echt het gevoel hebben dat ze achter mij staat oid, heel aparte gewaarwording, maar wel enorm fijn. Heb nog een mooie spraakmemo en ze heeft voor ons huwelijk straks (en als we een kindje mogen krijgen, etc) brieven geschreven om dan te openen, bij bijzondere momenten. Die liggen nu met een mooi lint in de kast!

En dit weekend ook mijn eisprong, dus ik moet maandag de IVF-verpleegkundige van het ziekenhuis bellen om aan te geven of we ingepland willen worden komende ronde. We hebben besloten het wel te doen als ik komende twee weken fatsoenlijk doorkom. Het ziekenhuis is op de hoogte en vond dit geen probleem, ze denken enorm mee. Het geeft me rust dat we kunnen starten en vooral nu gek genoeg. Vriend vind het beide prima, dus we bewegen nu mee op behoefte en die is nu gewoon doen. Ik vind het eigenlijk gekker dat ik straks voor het eerst echt kans heb op een zwangerschap.

Ik hoop komende week even rustig bij te lezen en op de rest te reageren. Voor wi het nodig heeft: :hug:

Heel veel sterkte. Dikke kus Knor
maestro schreef:
25-07-2020 15:46
Heb nog een mooie spraakmemo en ze heeft voor ons huwelijk straks (en als we een kindje mogen krijgen, etc) brieven geschreven om dan te openen, bij bijzondere momenten. Die liggen nu met een mooi lint in de kast!
.
Wat prachtig maestro... :heart:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Meastro, dat klinkt als een mooi afscheid, van een hele fijne moeder. Sterkte komende tijd. Fijn dat het ziekenhuis zo goed mee denkt!

Knor, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Was dit je eerste punctie? Of Anders, was het de vorige keer ook zo pijnlijk?
En weet je al wanneer de terugplaatsing is? Succes X
Fijn wat van je te lezen maestro. Klinkt hoe verdrietig ook, als een fijn afscheid. Fijn dat het ziekenhuis mee beweegt. Sterkte de komende tijd.
Welkom knor, sterkte met de pijn. Hopelijk wordt het elke dag een beetje minder pijnlijk
Wat reuze ontroerend Maestro. En zeker ook de brieven van je mama. En men zegt wel eens als een leven genomen wordt, komt er mogelijk ander leven terug. En wat hoop ik dat je haar postuum Oma kan maken en daarmee ook jullie grootste wens in vervulling gaat. Sterkte - wat zul je haar ontzettend missen.

Knor: wat lastig zeg dat je zoveel pijn hebt. Ik ga voor je duimen dat er 5 mooie bevruchtingen uit komen. Verder veel blijven drinken.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Wat heftig allemaal Maestro. Kan alleen maar heel hard mee hopen dat jullie traject op iets heel moois uitloopt!

Hier al weer duidelijk dat het weer op niets is uitgelopen... om moedeloos van te worden.
Nu maar even van vakantie genieten en dan over paar weken weer verder met de cryo’s.
Blauwe Kat, dubbel luxe dan twee spuiten die je niet zelf hoeft te mixen :) Scheelt toch weer wat in het hele gebeuren. Bedankt voor je positieve vibes! Ik ga die proberen vast te houden.

Knor, wat naar dat je zoveel pijn hebt! Is er iemand in je buurt die voor je kan zorgen? Wanneer heb je de terugplaatsing? Hopelijk kunnen ze in de kliniek/het ziekenhuis ook iets doen zodat je wat minder pijn hebt de komende tijd.

Maestro, wat goed om te lezen dat de uitvaart zo en dat je je moeder nog zo dichtbij voelt. De spraakmemo en de brieven zijn denk ik ook heel fijn om te hebben. Veel sterkte de komende tijd :hug:

Vienna, wat superkut weer :(

Baggal, goed om te lezen dat je vader met hele kleine stapjes vooruit gaat! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ik denk heel braaf pas op 8 augustus, maar ik weet ook nog niet goed hoe ik de komende weken zal ervaren.
Wat verdrietig weer Vienna. Idd - je wordt er zo moedeloos van en met iedere teleurstelling komt er weer een deukje in het vertrouwen dat je ooit moeder wordt. En toch heb je hoop en dat maakt het zo slopend. Ik hoop dat je ondanks alles toch geniet van je vakantie. Gaat jullie pleeg zoontje mee?

Spannend WolBol. De eerste week is meestal wel te doen. De tweede week is ronduit moeilijk.
jokke schreef:
25-07-2020 17:16
Fijn wat van je te lezen maestro. Klinkt hoe verdrietig ook, als een fijn afscheid. Fijn dat het ziekenhuis mee beweegt. Sterkte de komende tijd.
Welkom knor, sterkte met de pijn. Hopelijk wordt het elke dag een beetje minder pijnlijk

Dank je wel schat. Hoe kom ik op de lijst? Pijn is inderdaad minder.
Baggal schreef:
25-07-2020 22:18
Wat reuze ontroerend Maestro. En zeker ook de brieven van je mama. En men zegt wel eens als een leven genomen wordt, komt er mogelijk ander leven terug. En wat hoop ik dat je haar postuum Oma kan maken en daarmee ook jullie grootste wens in vervulling gaat. Sterkte - wat zul je haar ontzettend missen.

Knor: wat lastig zeg dat je zoveel pijn hebt. Ik ga voor je duimen dat er 5 mooie bevruchtingen uit komen. Verder veel blijven drinken.
Dank je wel Baggal. Ik heb vanmorgen de terugplaatsing gehad. Morgen krijg ik te horen of er 2 worden ingevroren.
Ik voel de pijn vandaag minder.
wolbolletje schreef:
26-07-2020 16:39
Blauwe Kat, dubbel luxe dan twee spuiten die je niet zelf hoeft te mixen :) Scheelt toch weer wat in het hele gebeuren. Bedankt voor je positieve vibes! Ik ga die proberen vast te houden.

Knor, wat naar dat je zoveel pijn hebt! Is er iemand in je buurt die voor je kan zorgen? Wanneer heb je de terugplaatsing? Hopelijk kunnen ze in de kliniek/het ziekenhuis ook iets doen zodat je wat minder pijn hebt de komende tijd.

Maestro, wat goed om te lezen dat de uitvaart zo en dat je je moeder nog zo dichtbij voelt. De spraakmemo en de brieven zijn denk ik ook heel fijn om te hebben. Veel sterkte de komende tijd :hug:

Vienna, wat superkut weer :(

Baggal, goed om te lezen dat je vader met hele kleine stapjes vooruit gaat! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ik denk heel braaf pas op 8 augustus, maar ik weet ook nog niet goed hoe ik de komende weken zal ervaren.
Dag Wolbolletje,
De pijn is gelukkig wat minder. Ik heb net een terugplaatsing gehad en mag op 6 augustus testen.

Dus duimen maar
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst Maestro.

En wat een slecht nieuws lees ik hier allemaal. Supervervelend Daisy dat het ontdooien niet goed was gegaan en dat ze dit niet eerder gecommuniceerd hebben :hug:

Ik heb een tijdje niet actief meegeschreven omdat het wachten echt niet leuk was en ik niet teveel met het traject bezig wilde zijn. December hadden we de laatste tp van poging 1 en we zouden eigenlijk in maart starten met poging 2 en toen kwam natuurlijk corona.

Maarrrr... ik ben weer 2 dagen aan de Gonal-f en nu gaat het heel snel. We zitten in een of ander ultrakort traject, geen pil of decapeptyl. Op cyclus dag 2 een echo gehad, nu aan de gonal en vanaf woensdag Cetrotide (iemand ervaring hiermee?). Die moet ik zelf mengen, dus geen kant en klaar spuitjes maar echt zoals de pregnyl. Dan zal ik ergens rond de 14e wel de punctie hebben.
Wolbolletje wat fijn dat de punctie achter de rug is en je ook al een terugplaatsing hebt gehad! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat je nog een paar cryo's hebt ook (en dat je die natuurlijk niet nodig hebt ;) ).

Vienna wat rot dat het weer niet is gelukt. Je blijft toch altijd hopen he... Ik hoop dat je toch kunt genieten van je vakantie en binnenkort verder mag met de cryo's.

Knor welkom hier! Hoe is het nu met je? Zoveel pijn dat je niet eens kan lopen klinkt niet goed... Ik had ook veel last na de punctie, dat kwam omdat er ontzettend veel eitjes waren aangeprikt, maar lopen kon ik altijd wel voorzichtig. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter? Oh, ik lees nu verder dat het gelukkig alweer beter gaat en je een terugplaatsing hebt gehad! Spannend. Ik duim dat je cryo's hebt! Dat hoor je vandaag toch?

Maestro :hug: Klinkt als een goed plan dat jullie hebben gemaakt. Heb je jezelf aangemeld vandaag?

Baggal wat fijn dat er kleine verbeteringen merkbaar zijn bij je vader, maar het is ook wel een traject van de lange adem he. Hoe is het daar nu in de uk?

Neoflux wat heerlijk he, zo'n kort protocol! Heb ik ook gehad afgelopen mei. Heb toen maar 11 dagen gespoten, zo'n verschil met de eerste ivf waarbij ik 5 weken heb gespoten. Veel succes!

Hier weinig te melden. Voel me een beetje down van de progynova. Vind het best lastig om daar zoveel last van te hebben en niet mezelf te voelen. Ik heb woensdag een echo en hoop dat er dan een tp ingepland kan worden. Ik zit momenteel helaas weer in een fase met weinig vertrouwen. Na de succesvolle start in Gent en de hoeveelheid cryo's die volgens de arts ook nog eens van zeer goede kwaliteit waren, kreeg ik echt weer wat meer vertrouwen dat Gent ons toch echt zou kunnen helpen. Maar nu de eerste twee cryo's zijn uitgelopen op een biochemische zwangerschap en een niet goede ontdooiing, begint de moed me alweer in de schoenen te zakken. Tegelijkertijd moet ik van mezelf vertrouwen houden dat één van de 9 overgebleven cryo's blijft zitten. We weten immers dat het kan. Maar poeh, wat moeten we een geduld hebben.
knor010 schreef:
26-07-2020 19:30
Dank je wel schat. Hoe kom ik op de lijst? Pijn is inderdaad minder.
Bedoel je de tabel? Ik wil je er wel inzetten hoor als je doorgeeft wat er in moet.
DaisyLiz schreef:
27-07-2020 12:54
Wolbolletje wat fijn dat de punctie achter de rug is en je ook al een terugplaatsing hebt gehad! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat je nog een paar cryo's hebt ook (en dat je die natuurlijk niet nodig hebt ;) ).

Vienna wat rot dat het weer niet is gelukt. Je blijft toch altijd hopen he... Ik hoop dat je toch kunt genieten van je vakantie en binnenkort verder mag met de cryo's.

Hey Daisy,
Ja geen enkele cryo. Helaas.
Ik moet wel zeggen dat ik nooit zwanger ben geworden van een cryo, beide zwangerschappen van een verse embryo 8 cellig. De ene was type 1 en de andere type 2.

Ik kan wel lopen weer gelukkig maar. Alleen heb ik een zeurende pijn.
Ik heb bij de vorige ivf behandelingen nooit zoveel pijn gehad.

Knor welkom hier! Hoe is het nu met je? Zoveel pijn dat je niet eens kan lopen klinkt niet goed... Ik had ook veel last na de punctie, dat kwam omdat er ontzettend veel eitjes waren aangeprikt, maar lopen kon ik altijd wel voorzichtig. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter? Oh, ik lees nu verder dat het gelukkig alweer beter gaat en je een terugplaatsing hebt gehad! Spannend. Ik duim dat je cryo's hebt! Dat hoor je vandaag toch?

Maestro :hug: Klinkt als een goed plan dat jullie hebben gemaakt. Heb je jezelf aangemeld vandaag?

Baggal wat fijn dat er kleine verbeteringen merkbaar zijn bij je vader, maar het is ook wel een traject van de lange adem he. Hoe is het daar nu in de uk?

Neoflux wat heerlijk he, zo'n kort protocol! Heb ik ook gehad afgelopen mei. Heb toen maar 11 dagen gespoten, zo'n verschil met de eerste ivf waarbij ik 5 weken heb gespoten. Veel succes!

Hier weinig te melden. Voel me een beetje down van de progynova. Vind het best lastig om daar zoveel last van te hebben en niet mezelf te voelen. Ik heb woensdag een echo en hoop dat er dan een tp ingepland kan worden. Ik zit momenteel helaas weer in een fase met weinig vertrouwen. Na de succesvolle start in Gent en de hoeveelheid cryo's die volgens de arts ook nog eens van zeer goede kwaliteit waren, kreeg ik echt weer wat meer vertrouwen dat Gent ons toch echt zou kunnen helpen. Maar nu de eerste twee cryo's zijn uitgelopen op een biochemische zwangerschap en een niet goede ontdooiing, begint de moed me alweer in de schoenen te zakken. Tegelijkertijd moet ik van mezelf vertrouwen houden dat één van de 9 overgebleven cryo's blijft zitten. We weten immers dat het kan. Maar poeh, wat moeten we een geduld hebben.
DaisyLiz schreef:
27-07-2020 12:55
Bedoel je de tabel? Ik wil je er wel inzetten hoor als je doorgeeft wat er in moet.

Heel graag.
Leeftijd 36/40.
Oorzaak: slechte zaadkwaliteit.
Wens: sinds 2007.
2 dochters van ivf.
Behandeling: icsi1.
Status: wachtbank testen op 6 augustus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven