Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
maandag 27 juli 2020 om 12:46
Kan iemand mij vertellen wat de merites zijn van Bas Smit, behalve dat hij getrouwd is met Nicolette die ik alleen maar ken als actreutel en overig dom geblaat en achterkantjes van kinderen met rare namen posten?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 27 juli 2020 om 12:52
Mooi huis.koreana schreef: ↑26-07-2020 18:13De stulp van Leontine: https://www.bekendeburen.nl/hier-start- ... euwe-leven
Kan Marco flink dokken: 4000 euro per maand!! Wow, dat is veel geld. En dan de rest nog.

maandag 27 juli 2020 om 12:54
maandag 27 juli 2020 om 14:30
maandag 27 juli 2020 om 16:48
Verdiep je eens in hem zou ik zeggen.
Normaal weet je ook alle ins and outs can anderen, dus kun je dat van hem ook wel opsnorren lijkt mij
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 27 juli 2020 om 17:23
Het gaat gelukkig goed met de familie Borsato. Marco heeft volgens de roddelbladen (jammer dat ik geen plaatjes kan plakken) onlangs een luxe penthouse van een miljoentje-of-wat gekocht in het centrum van Alkmaar. Voor de leuk ook een witte Porche Targa (ofzoiets) aangeschaft. Kost een tonnetje of twee, en een vrijgezel als hij moet toch wat. En Leontine is nu onder de pannen in d'r nieuwe villa in Huizen, maar moest wel haar zwarte Porche inruilen voor een portieve grijs/zwarte Mini Cooper, dat dan wel.....minnimouse schreef: ↑27-07-2020 12:52Mooi huis.
Kan Marco flink dokken: 4000 euro per maand!! Wow, dat is veel geld. En dan de rest nog.
maandag 27 juli 2020 om 17:30
Bas Smit en Nicolette van Dam waren woensdagavond te zien in het programma Rooijakkers over de vloer. Daar gaf Bas antwoord op die ene prangende vraag: wat doet hij eigenlijk voor werk?
Nicolette kennen we natuurlijk van haar vele televisieoptredens, zowel als actrice als presentatrice. Haar man Bas Smit was ook ‘ineens’ bekend, vooral van zijn grappige filmpjes op Instagram. Maar wat Bas voor de kost doet was tot nu toe niet duidelijk. Sterker nog: Nederlanders vroegen zich dit zo massaal af dat wanneer je bij Google ‘wat voor werk doet’ intypt, de naam ‘Bas Smit’ als eerste opduikt. Dit betekent dat ‘wat voor werk doet Bas Smit?’ een ontzettend veel gegoogelde vraag is.
Investeren
Bas zelf vindt het hilarisch dat zoveel mensen zich dit afvragen. Aan Art legt hij uit hoe de vork in de steel zit: “We ondernemen heel veel samen. Van oorsprong ben ik begonnen als beurshandelaar. Daarna ben ik in het vastgoed gegaan, tot 2017. En daarna ben ik gaan investeren in jonge bedrijven en jonge talenten.”
Diverse ondernemingen
Als hij wat van zijn ondernemingen opnoemt, wordt duidelijk dat zijn werk behoorlijk divers is: “Wij hebben The Healthy Snackbox, we zijn zelf een snack aan het ontwikkelen, we hebben een bedrijf voor video wenskaarten, we hebben een vending machine bedrijf…” Hij legt uit: “We hebben in alle bedrijven professionals om ons heen die er heel veel verstand van hebben.” Daarnaast doen Bas en Nicolette veel voor goede doelen. Zo verkoopt Bas bijvoorbeeld kerstballen met zijn hoofd erop voor het Prinses Máxima Centrum.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
maandag 27 juli 2020 om 17:45
Nou, dat zeg je nu, ik zag vorige week iemand lopen met een shirt met zijn hoofd er op.
maandag 27 juli 2020 om 18:35
Waarom huur je voor 4000 euro per maand als je kan kopen?fruityjuice schreef: ↑27-07-2020 17:23Het gaat gelukkig goed met de familie Borsato. Marco heeft volgens de roddelbladen (jammer dat ik geen plaatjes kan plakken) onlangs een luxe penthouse van een miljoentje-of-wat gekocht in het centrum van Alkmaar. Voor de leuk ook een witte Porche Targa (ofzoiets) aangeschaft. Kost een tonnetje of twee, en een vrijgezel als hij moet toch wat. En Leontine is nu onder de pannen in d'r nieuwe villa in Huizen, maar moest wel haar zwarte Porche inruilen voor een portieve grijs/zwarte Mini Cooper, dat dan wel.....

maandag 27 juli 2020 om 18:37
Het gaat meer om het goede doel dan om zijn hoofd, denk ik.
maandag 27 juli 2020 om 18:49
Even wachten tot de scheiding rond is en dan weet ze wat ze te besteden heeft
maandag 27 juli 2020 om 18:55
Je mist mijn sarcasme. Die kon jij dus even niet vinden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 27 juli 2020 om 19:29
Het is idd wel een groot (en mooi huis) en de locatie (Huizen) doet ook wat.Intotheunknown schreef: ↑27-07-2020 19:09€ 4000,00 per maand huur valt wel mee voor een villa daar denk ik. Aan hypotheek was ze het ook wel kwijt geweest. Niet dat ik het kan betalen hoor![]()

maandag 27 juli 2020 om 20:05
maandag 27 juli 2020 om 21:45
Dan nog begrijpen we elkaar niet.
Gaan we hier een discussie over voeren, of besef je dat we hierover kunnen verschillen en ga je een toelichting geven of doorzeuren.
Wat mij betreft laten we het hierbij maar als je wilt doorzeuren, be my guest. ik ga je nevernooit gelijk geven omdat je dat niet hebt.

maandag 27 juli 2020 om 22:44