Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

donderdag 30 juli 2020 om 11:36
Dat bedoel ik. En dan die uitgestreken smoel. Niet te vertrouwen.Maleficent schreef: ↑30-07-2020 11:33
Maar ze zet wel zoiets op haar Instagram. Met het hoofd van Rachel op iemand anders.
donderdag 30 juli 2020 om 12:06
En ALTIJD dat geleur met 'Die Ouwe' die dus achter de hereniging zit, volgens Antwee.
Rox heeft zich laten opstoken door Rachel en komt er nu achter dat ze in hetzelfde schuitje zitten (namelijk mams vindt het niet leuk dat de partner zich met de zaken bemoeit). Niks meer, niks minder.
Ruzie
Waarom broer en zus elkaar zo lang hebben geruzied? “Er zijn redenen waarom ik destijds niet achter hem ben blijven staan. Ik wil niet zeggen dat dit goede redenen waren. De fout ligt wel degelijk bij mij. Ik had niet van één kant van het verhaal uit moeten gaan. Dat heb ik helaas wel gedaan.
Hierdoor hebben we elkaar al die jaren niet gezien en hebben we veel mooie momenten van elkaar gemist. Alleen maar omdat ik partijdig was in deze situatie. Ik stond achter mijn moeder.”
tadaa
Rox heeft zich laten opstoken door Rachel en komt er nu achter dat ze in hetzelfde schuitje zitten (namelijk mams vindt het niet leuk dat de partner zich met de zaken bemoeit). Niks meer, niks minder.
Ruzie
Waarom broer en zus elkaar zo lang hebben geruzied? “Er zijn redenen waarom ik destijds niet achter hem ben blijven staan. Ik wil niet zeggen dat dit goede redenen waren. De fout ligt wel degelijk bij mij. Ik had niet van één kant van het verhaal uit moeten gaan. Dat heb ik helaas wel gedaan.
Hierdoor hebben we elkaar al die jaren niet gezien en hebben we veel mooie momenten van elkaar gemist. Alleen maar omdat ik partijdig was in deze situatie. Ik stond achter mijn moeder.”
tadaa
Stressed is just desserts spelled backwards

donderdag 30 juli 2020 om 12:20
Is het erg dan als iemand daar eigenwaarde uit haalt?Miss-Pippilotta schreef: ↑29-07-2020 23:05Nou ja, ik denk dus omdat ze het heel fijn vindt en er eigenwaarde uithaalt dat Andre en de media haar zien als de grote reddende engel.
Maar dat is puur een onderbuikgevoel bij haar, ze komt op mij zo over. Ik ken haar verder natuurlijk niet, misschien is het oprecht en is ze gewoon lief.

donderdag 30 juli 2020 om 12:32
Volgens mij zit Monique de boel op te stoken die heeft een pesthekel aan haar schoonmoe.Maleficent schreef: ↑30-07-2020 12:06En ALTIJD dat geleur met 'Die Ouwe' die dus achter de hereniging zit, volgens Antwee.
Ruzie
tadaa
Zo kan iedereen weer mooi wijzen richting Rachel.
donderdag 30 juli 2020 om 13:34
Bij mensen die in een scheiding lagen ja. Bastiaan zei toen heel dapper dat hij Tooske ook wel eens een "pannekoek" noemde.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

donderdag 30 juli 2020 om 13:52
Helemaal gezond lijkt het me niet.

donderdag 30 juli 2020 om 16:07
Ja wat was er eerder de kip of het ei ?
Rachel moest kennelijk Monique vanaf dag 1 niet makkelijk om het weer op Monique af te schuiven .

donderdag 30 juli 2020 om 16:12
Rachel vergeet ook altijd naar voor het gemak dat zij zo goed als gescheiden was van André senior.
Ze heeft na zijn dood haar zakjes heel goed op orde gekregen en melkt zijn erfenis tot in den treure uit nu weer een café .
Zakelijk gezien is ze een hele slimme doet me aan Priscilla Presley denken . Ook gescheiden en ook na het overlijden de erfenis goed uitgebouwd en gewaarborgd.
Ze heeft na zijn dood haar zakjes heel goed op orde gekregen en melkt zijn erfenis tot in den treure uit nu weer een café .
Zakelijk gezien is ze een hele slimme doet me aan Priscilla Presley denken . Ook gescheiden en ook na het overlijden de erfenis goed uitgebouwd en gewaarborgd.

donderdag 30 juli 2020 om 16:41
Deze?
https://reclamearchief.com/videos/stell ... -verrassen
Ik vind het wel meevallen. Dooske is ook maar een dun ding natuurlijk.

donderdag 30 juli 2020 om 17:48
Ik vind Bastiaan er goed uit zien eerlijk gezegd.Peixe schreef: ↑30-07-2020 16:41Deze?
https://reclamearchief.com/videos/stell ... -verrassen
Ik vind het wel meevallen. Dooske is ook maar een dun ding natuurlijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn

donderdag 30 juli 2020 om 18:45
Eh, jij maakt er nu wel iets anders van. Mensen helpen is niet hetzelfde als “door de media gezien worden als reddende engel”. En het ging over eigenwaarde halen uit dat laatste.-Darkside- schreef: ↑30-07-2020 17:16Goh, ik ken genoeg mensen die graag anderen helpen en zich daar goed over voelen. Die halen daar dus iets uit.
Lijkt me toch positiever dan eigenwaarde halen uit pesten of zo.
donderdag 30 juli 2020 om 18:48
Zou best kunnen.minnimouse schreef: ↑30-07-2020 18:38Dus Rachel moet Erik van Roxeanne ook niet omdat hij bij de platenmaatschappij werkt en wellicht haar manager is?
Rachel boekte Andre altijd samen met Rox die indertijd niet in de schaduw van haar broer kon staan. Maar boekte je Andre, dan kreeg je Rox erbij (en betaalde je ook voor), om zo de carriere van Rox een boost te geven.
Toen ging Monique de zaken regelen voor Andre en ging Rox niet meer mee, want dat werd nog steeds door Rachel gedaan. Toen kwam Erik in het leven van Rox en ging hij haar zaken behartigen ipv Rachel.
En daar was Rachel niet zo blij mee.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
donderdag 30 juli 2020 om 18:51
Wist ik allemaal niet. Volgens mij verklaart dit heel veel.koreana schreef: ↑30-07-2020 18:48Zou best kunnen.
Rachel boekte Andre altijd samen met Rox die indertijd niet in de schaduw van haar broer kon staan. Maar boekte je Andre, dan kreeg je Rox erbij (en betaalde je ook voor), om zo de carriere van Rox een boost te geven.
Toen ging Monique de zaken regelen voor Andre en ging Rox niet meer mee, want dat werd nog steeds door Rachel gedaan. Toen kwam Erik in het leven van Rox en ging hij haar zaken behartigen ipv Rachel.
.
donderdag 30 juli 2020 om 18:59
Nu je het zegt heb ik dit idd weleens gehoord. Ging dus om de centen? Triest, zeker als je al miljonair bent.koreana schreef: ↑30-07-2020 18:48Zou best kunnen.
donderdag 30 juli 2020 om 19:17
maar ze bleef wel op de achtergrond, ze heeft denk ik nooit iemand aangeklaagd omdat ze een boek schreven over Elvis of foute info naar buiten brachten. Elvis had zijn hele vermogen nagelaten aan Lisa Marie en die was pas 9 jaar oud dus Priscilla trad op als executeurYildizlar schreef: ↑30-07-2020 16:12Rachel vergeet ook altijd naar voor het gemak dat zij zo goed als gescheiden was van André senior.
Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 30 juli 2020 om 19:18
Aah.. Dat verklaart veel..koreana schreef: ↑30-07-2020 18:48Zou best kunnen.
donderdag 30 juli 2020 om 19:31
Dit verhaal kennen we nu welYildizlar schreef: ↑30-07-2020 16:12Rachel vergeet ook altijd naar voor het gemak dat zij zo goed als gescheiden was van André senior.
donderdag 30 juli 2020 om 19:59
Oooo ja, maar dat was volgens mij heel erg heftig, dat ze in een gezin terecht kwamen met geestelijke en lichamelijke mishandeling/mensen met best een laag IQ en toen zei hij dat ja. Om het een beetje goed te praten.SweetFirefly schreef: ↑30-07-2020 13:34Bij mensen die in een scheiding lagen ja. Bastiaan zei toen heel dapper dat hij Tooske ook wel eens een "pannekoek" noemde.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 30 juli 2020 om 20:46
Bij een zo'n stel was de oudste zoon jarig en dat waren zijn ouders vergetenMaleficent schreef: ↑30-07-2020 19:59Oooo ja, maar dat was volgens mij heel erg heftig, dat ze in een gezin terecht kwamen met geestelijke en lichamelijke mishandeling/mensen met best een laag IQ en toen zei hij dat ja. Om het een beetje goed te praten.
Die ouders vonden dat toen reuze grappig

donderdag 30 juli 2020 om 21:42
Is toch in en intriest..... arm kind.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 30 juli 2020 om 21:46
Ik denk dat rachel vooral ervoor probeert te zorgen dat in ieder geval 1 van de 2 kinderen achter haar blijft staan.
Nu de 2 kinderen weer contact met elkaar hebben en blij zijn met de hereniging, blijft rachel achter.
Nu moet ze twee personen achter haar zien te krijgen die beide zelf het licht nu zien.
En Monique, ja je vind het wat of niet. Ik vind dat ze het knap doet, ze probeert het wel even.
Nu de 2 kinderen weer contact met elkaar hebben en blij zijn met de hereniging, blijft rachel achter.
Nu moet ze twee personen achter haar zien te krijgen die beide zelf het licht nu zien.
En Monique, ja je vind het wat of niet. Ik vind dat ze het knap doet, ze probeert het wel even.
donderdag 30 juli 2020 om 22:07
Ja, hij kwam er zelf achter omdat zijn juf hem feliciteerde.
Het vergeten vond ik nog niet eens het ergste, maar dat pa en ma er om moesten lachen