Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
30-07-2020 22:06
Zo precies dit..! Vergeleken met andere landen hebben wij het hier echt nog goed hoor.. En dan bedoel ik de maatregelen.
inderdaad, we mogen echt in onze handjes knijpen. ik heb vrienden in Amerika en daar wil je echt niet zitten nu. o_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
30-07-2020 22:31
inderdaad, we mogen echt in onze handjes knijpen. ik heb vrienden in Amerika en daar wil je echt niet zitten nu. o_o
Helemaal mee eens. En ik snap echt wel dat we er klaar mee zijn maar ik heb bijna geen zin meer om uit huis te gaan want iedereen is laks geworden in de 1,5 meter en ik vind dat heel erg irritant. En nee ik ben niet bang om ziek te worden maar ik voel mij verplicht de regels in acht te nemen voor de veiligheid van mijn medemens.
En nee ik heb er ook geen zin in maar dat hoeft ook niet, je moet het alleen maar even doen. Punt.

En wil iemand aub even tegen mijn katten zeggen dat ze hun muil moeten houden en dat ze maar op christelijke tijden maf gaan lopen te doen?
Rouge__ schreef:
30-07-2020 22:31
Zo echt grote ellende daar :O

@phoebe zo denk ik er ook over. Ik werk (grotendeels) met ouderen dus ik hou me vooral aan de maatregelen voor hun.
Kwebbeltje91 schreef:
31-07-2020 07:52
Zo echt grote ellende daar :O

@phoebe zo denk ik er ook over. Ik werk (grotendeels) met ouderen dus ik hou me vooral aan de maatregelen voor hun.
:worship: :worship: :worship:
Net op tijd is de enorme, veel te grote overkapping in je tuin klaar, jubelde je social media. Nu kun je op deze hete dag 'lekker in de schaduw zitten'. Ik wens je heel veel sterkte. :hihi:
Ik vind hier dingen van.
Als ik de topics over zwanger worden zie kan ik alleen maar denken;
Wie wil er nou in godsnaam zwanger worden nu met dat covid19 probleem? Ik snap daar echt he-le-maal niks van.
Sabeltandcavia schreef:
31-07-2020 11:49
Net op tijd is de enorme, veel te grote overkapping in je tuin klaar, jubelde je social media. Nu kun je op deze hete dag 'lekker in de schaduw zitten'. Ik wens je heel veel sterkte. :hihi:

:blond:
Wat is er erg aan die overkapping als het heet is dan?

Edit, oh wacht je bedoelt waarschijnlijk broeikaseffect. Nouja, misschien heeft diegene ook een hele grote ventilator in de overkapping.
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 12:17
17.14% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2020 22:43
Helemaal mee eens. En ik snap echt wel dat we er klaar mee zijn maar ik heb bijna geen zin meer om uit huis te gaan want iedereen is laks geworden in de 1,5 meter en ik vind dat heel erg irritant. En nee ik ben niet bang om ziek te worden maar ik voel mij verplicht de regels in acht te nemen voor de veiligheid van mijn medemens.
En nee ik heb er ook geen zin in maar dat hoeft ook niet, je moet het alleen maar even doen. Punt.

En wil iemand aub even tegen mijn katten zeggen dat ze hun muil moeten houden en dat ze maar op christelijke tijden maf gaan lopen te doen?
Eens.
ñuca schreef:
31-07-2020 12:08
Als ik de topics over zwanger worden zie kan ik alleen maar denken;
Wie wil er nou in godsnaam zwanger worden nu met dat covid19 probleem? Ik snap daar echt he-le-maal niks van.

Iemand die al vijf jaar probeert en waarbij het steeds niet lukt en die steeds maar ouder wordt......
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2020 22:43

Helemaal eens en ik ben ook nog wèl bang om ziek te worden (longpatiënt)
Ik weet dat WA bij iedereen anders werkt... en dat jullie geen tijd hebben om meteen te reageren... maar dit gaat niet over het weerbericht he?

Met een smiley zou ik al blij zijn geweest.
Je kunt méér.
herfstappeltaart schreef:
31-07-2020 12:26
Iemand die al vijf jaar probeert en waarbij het steeds niet lukt en die steeds maar ouder wordt......

Dit ook. Ik schrijf zelf helemaal niet mee in een zwanger worden of zwanger zijn topics, want dan wordt je toch verzocht om niet mee te doen omdat de tabel vol is of niet overzichtelijk meer is. Maar ben wel hoogzwanger nu. Toen ik zwanger werd heb ik niet bij het Coronavirus stil gestaan. En ja dat is egoïstisch van mij. Maar met mijn geschiedenis vind ik dat ik egoïstisch mag zijn. Dus ik snap het wel. Ik ben net zo erg.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Zonneoog schreef:
31-07-2020 12:34
Dit ook. Ik schrijf zelf helemaal niet mee in een zwanger worden of zwanger zijn topics, want dan wordt je toch verzocht om niet mee te doen omdat de tabel vol is of niet overzichtelijk meer is. Maar ben wel hoogzwanger nu. Toen ik zwanger werd heb ik niet bij het Coronavirus stil gestaan. En ja dat is egoïstisch van mij. Maar met mijn geschiedenis vind ik dat ik egoïstisch mag zijn. Dus ik snap het wel. Ik ben net zo erg.
Ach kom nou. Je hoeft je toch niet te gaan verantwoorden zeg. Heeft mijn moeder ook niet gedaan voor hongersnood Biafra/Ethiopië, zure regen (kennen we die nog?), gigantische gaten in de ozonlaag, aanslagen en kapingen all over, ontplofte kerncentrale met fall out over heel Europa en zo kan ik nog wel uren doorgaan.
Gaat niemand een medaille krijgen voor het niet baren tijdens Ebola, Zika of nu COVID-19

Succes met de laatste loodjes en dat alles maar soepel mag verlopen bij de kennismaking
Zonneoog schreef:

Laat je niks aanpraten joh.

En die troela's in dat zwangertopic waren echt niet helemaal lekker en die weten er inmiddels goed van :biggrin:
Zonneoog schreef:
.......Toen ik zwanger werd heb ik niet bij het Coronavirus stil gestaan. En ja dat is egoïstisch van mij. Maar met mijn geschiedenis vind ik dat ik egoïstisch mag zijn. Dus ik snap het wel. Ik ben net zo erg.
Ik zeg niet dat het egoïstisch is. Ik begrijp het gewoon niet. Ik zou er totaal geen vertrouwen in hebben dat een kind nog een fijne toekomst krijgt. Maar ik ben dan ook erg pessimistisch over hoe het zal gaan met het virus
Zonneoog schreef:

Nee hoor dat is niet egoïstisch van je. Zwanger worden is helemaal legitiem en je hoeft je niet te verantwoorden. Nu is er corona, een ander jaar is er weer iets anders. In de oorlog zijn ook kinderen geboren.
Ik wens je een wolk van een baby toe.
ñuca schreef:
31-07-2020 12:47
Ik zeg niet dat het egoïstisch is. Ik begrijp het gewoon niet. Ik zou er totaal geen vertrouwen in hebben dat een kind nog een fijne toekomst krijgt. Maar ik ben dan ook erg pessimistisch over hoe het zal gaan met het virus
En dat mag pessimistisch zijn. Het virus is eng. Doodeng zelfs. Maar ik probeer zelf de moed erin te houden dat het ooit beter gaat worden. En als mijn zoon straks volwassen is heeft ie misschien wel geholpen om het allemaal juist beter te maken allemaal.

Dank jullie wel Kempis en Peize :redrose: :lips: :loveys:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
31-07-2020 12:52
Nee hoor dat is niet egoïstisch van je. Zwanger worden is helemaal legitiem en je hoeft je niet te verantwoorden. Nu is er corona, een ander jaar is er weer iets anders. In de oorlog zijn ook kinderen geboren.
Dank je wel herfst appeltaart :redrose:
:heart:
31-07-2020 12:52

Iets niet begrijpen is iets anders dan vinden dat mensen zich moeten verantwoorden.
ñuca schreef:
31-07-2020 12:55
Iets niet begrijpen is iets anders dan vinden dat mensen zich moeten verantwoorden.

Ik reageerde op Zonneoog's opmerking dat ze het egoïstisch van zichzelf vond. Dat vind ik niet. Ik vind dat je je voor een zwangerschap niet hoeft te verantwoorden/schamen/generen. In welke omstandigheden dan ook.
ñuca schreef:
31-07-2020 12:47
Ik zou er totaal geen vertrouwen in hebben dat een kind nog een fijne toekomst krijgt. Maar ik ben dan ook erg pessimistisch over hoe het zal gaan met het virus
Natuurlijk kan geen enkel kind nog een fijne toekomst krijgen. Niemand zal ooit meer gelukkig zijn en niks kan ooit nog goed gaan na dit.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 13:03
Natuurlijk kan geen enkel kind nog een fijne toekomst krijgen. Niemand zal ooit meer gelukkig zijn en niks kan ooit nog goed gaan na dit.

De wereld is één grote poel van ellende en zal dat altijd blijven ;)
Maar je moet zelf de slingers ophangen hè.
31-07-2020 12:59
Ik reageerde op Zonneoog's opmerking dat ze het egoïstisch van zichzelf vond. Dat vind ik niet. Ik vind dat je je voor een zwangerschap niet hoeft te verantwoorden/schamen/generen. In welke omstandigheden dan ook.
Jawel, maar ik begon over het onderwerp, waarop zij vond dat ze zich moest verantwoorden. Dus ik wilde gewoon duidelijk maken dat dat niet mijn bedoeling is.
ñuca schreef:
31-07-2020 13:05
Jawel, maar ik begon over het onderwerp, waarop zij vond dat ze zich moest verantwoorden. Dus ik wilde gewoon duidelijk maken dat dat niet mijn bedoeling is.

Oké.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 13:03

Nou ja lach er maar om, prima. Maar dat is dus wel wat ik denk. Dat er geen "na corona" zal zijn. Ik ben bang dat het nooit meer weg gaat en zal blijven muteren en elk vaccin te slim af zal zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven