Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Ik heb van de week bijna zo’n wiebelige Stella bejaarde doodgereden. Ze stond al een tijdje langs een 60km weg te wachten om over te steken en vond dat ze lang genoeg had gewacht en stuurt haar Stella zo een paar meter de weg op. Binnen 1 omwenteling van de trappers zat ze voor mijn auto. De rest van haar clubje wachtte gewoon.

Het bizarre was dat er uit mijn richting gewoon aan één stuk door auto’s reden. Er was helemaal geen optie om over te steken. Maar nadat ik een noodstop had gemaakt en had gevraagd wat haar bezielde zei ze dat ze vond dat ze te lang moest wachten. De arrogantie. Ik heb haar helemaal het rimpelige vel volgescholden.

Op hetzelfde punt steken vaak de bejaarde mannen van de bejaarde vrouwen nog even snel over. Waarna de vrouw aarzelend nog een paar meter doorschiet en besluit te stoppen. Als er dan verkeer van de andere kant zou komen is zo’n vrouw morsdood. Ze hebben die fietsen helemaal niet onder controle. Gaat veel te snel.

Ook een stukje het fiets/wandel gebied in zijn er zo vaak Stella fietsen rechtdoor een sloot in gereden ipv met een flauwe bocht naar links dat de boer hooibalen heeft neergezet :facepalm: “Dan landen die oudjes nog een beetje zacht" aldus de boer.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat ik alle gordijnen dicht heb ben ik een kluizenaar!?
BeaTea schreef:
29-07-2020 16:33
Ik heb van de week bijna zo’n wiebelige Stella bejaarde doodgereden. Ze stond al een tijdje langs een 60km weg te wachten om over te steken en vond dat ze lang genoeg had gewacht en stuurt haar Stella zo een paar meter de weg op. Binnen 1 omwenteling van de trappers zat ze voor mijn auto. De rest van haar clubje wachtte gewoon.

Het bizarre was dat er uit mijn richting gewoon aan één stuk door auto’s reden. Er was helemaal geen optie om over te steken. Maar nadat ik een noodstop had gemaakt en had gevraagd wat haar bezielde zei ze dat ze vond dat ze te lang moest wachten. De arrogantie. Ik heb haar helemaal het rimpelige vel volgescholden.

Op hetzelfde punt steken vaak de bejaarde mannen van de bejaarde vrouwen nog even snel over. Waarna de vrouw aarzelend nog een paar meter doorschiet en besluit te stoppen. Als er dan verkeer van de andere kant zou komen is zo’n vrouw morsdood. Ze hebben die fietsen helemaal niet onder controle. Gaat veel te snel.

Ook een stukje het fiets/wandel gebied in zijn er zo vaak Stella fietsen rechtdoor een sloot in gereden ipv met een flauwe bocht naar links dat de boer hooibalen heeft neergezet :facepalm: “Dan landen die oudjes nog een beetje zacht" aldus de boer.
Je zou eigenijk de locatie van die sloot even moeten delen, kunnen we kijken, lijkt me een heel leuk tijdverdrijf :rofl:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je kunt méér.
yes eindelijk weer een baan, als ik nu ook nog is mijn rijbewijs haal kan dit achterlijke jaar niet meer stuk :lol:

is het raar dat ik het liefst volgende week weer wil afspreken :$ vond het zo gezellig met je, voelt alsof ik er een zus bij heb :)

je maakt het ons wel lastig kleintje(nichtje) , je bent bijna 2 weken te vroeg maar kan alsnog niet wachten tot je er echt bent :)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Het-groepje schreef:
29-07-2020 18:51
Je zou eigenijk de locatie van die sloot even moeten delen, kunnen we kijken, lijkt me een heel leuk tijdverdrijf :rofl:
Nee een camera en dan live streamen. Plak je er een sticker op van Natuurmonumenten, dan denken de oudjes op de fiets dat het een wildcamera is.
Wanneer leer ik nou eens dat ik geen potige kerel ben... M'n rug :frusty:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
-
anoniem_399903 wijzigde dit bericht op 29-07-2020 23:32
0.00% gewijzigd
lemoos2 schreef:
29-07-2020 21:47
Nee een camera en dan live streamen. Plak je er een sticker op van Natuurmonumenten, dan denken de oudjes op de fiets dat het een wildcamera is.
Leuk idee😁
Hou er toch eens mee op joh, djeez... Het lijkt allemaal heel onschadelijk, maar zorgt op den duur wel voor een gebakken peer. Kap nâh!
ñuca schreef:
29-07-2020 08:10
Sorrie, wat bedoel je? Ik zal het woord wel verkeerd hebben gebruikt dan. Nu even geen zin om dat op te zoeken.

Nee hoor, je hebt het woord niet verkeerd gebruikt. Het was eigenlijk een flauw grapje.
Het woord primaire hoor ik vaker bij schilders als het over de kleuren rood geel en blauw gaat, dan wanneer het over gedrag van mensen gaat.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
*Pauze* schreef:
29-07-2020 08:23
Nee hoor, je gebruikt het prima.
Alleen begrijpt iemand blijkbaar niet wat een primaire reactie is en etaleert ze dat graag.
:there:
Of iemand begrijpt zelfs een flauw grapje niet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
29-07-2020 23:34
:there:

Meer iemanden dan.
Leg je het ons uit?
Je zou een uur geleden al thuis zijn toch? :swear: Wat word ik daar toch pissig van!
Fleurtje_5 schreef:
29-07-2020 23:31
Nee hoor, je hebt het woord niet verkeerd gebruikt. Het was eigenlijk een flauw grapje.
Het woord primaire hoor ik vaker bij schilders als het over de kleuren rood geel en blauw gaat, dan wanneer het over gedrag van mensen gaat.

Oké, maar mag ik je dan de tip geven om bij je volgende flauwe grapje niet die smiley te gebruiken? Daarmee komt het namelijk over als Wat zeg jij nou weer voor iets doms.
Op mij tenminste wel.
Ik ben een domme koe.

Ik heb mij over laten halen om te gaan dineren in een restaurant. En ik wist wel dat mijn gezelschap te achteloos zou zijn om een beetje veilig te kunnen dineren. Maar tja... ik ben al maanden de spelbreker.

Zit ik daar, iedereen heeft aparte porties, reikt er iemand naar mijn bakje friet (welke 1,5 meter?) pakt een frietje, dipt deze in de mayo, neemt een hap en dipt deze met de overgebleven helft weer in de mayo. :frusty:

Dat is normaal al goor maar nu ook nog gevaarlijk.
Het-groepje schreef:
29-07-2020 18:51

:biggrin: Ik gun jullie veel maar om nou de gemeente van mijn dorp op Viva te zetten gaat mij wat ver.

Ik kan wel als tip geven om een willekeurig wandel/fiets gebied te zoeken dat wat ouder is. Dus niet met brede paden op rechte stukken maar wat ouder, lommerrijk en veel riviertjes/slootjes. Daar kunnen die Stella’s niet mee omgaan. Gaan veel te snel in de bochten. Ze hebben ook allemaal hun zadel te hoog staan zodat ze ook echt óp en af moeten stappen als ze stoppen. Pondjes zijn ook leuk. Dan staat zo’n bejaard stel eindelijk met hun te zware fietsen op zo’n pond en dan moeten ze het gevaarte ook nog naar de overkant trekken of met zo’n haspel/slinger. :-*

Ik hoop dat als ik oud mag worden, ik mijn kunnen niet zo overschat.
Fleurtje_5 schreef:
29-07-2020 23:34
Of je moet nog eens opzoeken wat een grapje is, want dit was het zeker niet.
Fijn dat je het dure pakje dat ik met zoveel liefde voor je heb uitgezocht helemaal niet bij je kind aantrekt. Volgende keer koop ik wel gewoon wat bij de Zeeman en denk er niet meer over na.
Reageer vooral niet op mijn berichtjes over hoe laat je er bent, ik heb toch niks anders te doen de rest van de dag :facepalm: O wacht, toch wel... Goh, dat heb ik ook tegen je gezegd. En je zou er voor de verandering eens op tijd zijn. Weer niet dus. (6)
Ach onderbuurman kan dat getimmer en gezaag in de tuin ook een andere dag?
Heb een mega pms dag!
Ik kan niet in je hoofd kijken... misschien ben je gewoon druk... ik ben bij meer mensen al geflipt deze week als ze niet binnen 2 uur op mijn WA antwoordden.

Ik wilde niet zeggen dat mijn dag niet zo leuk was. En toen concludeerde jij dat mijn dag leuk was. Ook niet zo gek.
Je kunt méér.
BeaTea schreef:
30-07-2020 08:23
Ik ben een domme koe.

Ik heb mij over laten halen om te gaan dineren in een restaurant. En ik wist wel dat mijn gezelschap te achteloos zou zijn om een beetje veilig te kunnen dineren. Maar tja... ik ben al maanden de spelbreker.

Zit ik daar, iedereen heeft aparte porties, reikt er iemand naar mijn bakje friet (welke 1,5 meter?) pakt een frietje, dipt deze in de mayo, neemt een hap en dipt deze met de overgebleven helft weer in de mayo. :frusty:

Dat is normaal al goor maar nu ook nog gevaarlijk.
:-o :hamer: oh hell no!! die had van mij echt een mep gekregen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Beatea: gatverdamme

Ik ben die medische molen zat. Ik ben mijn slechte lichamelijke situatie zat. Ik ben nog steeds niet de oude van de spoedopname op de ic vorige maand. Of van de opname 2 weken terug.
Ik wou dat ze gewoon wisten wat er met me is.
blablamana schreef:
30-07-2020 12:35
Beatea: gatverdamme

Ik ben die medische molen zat. Ik ben mijn slechte lichamelijke situatie zat. Ik ben nog steeds niet de oude van de spoedopname op de ic vorige maand. Of van de opname 2 weken terug.
Ik wou dat ze gewoon wisten wat er met me is.
Sterkte :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven