Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Murrmurr schreef:
02-08-2020 23:03
:high5:
Ik sweet. En jij?
LīlyRose schreef:
02-08-2020 23:14
Ik sweet. En jij?
Slow roasted
Murrmurr schreef:
02-08-2020 23:14
Slow roasted
Ik snackbarroasted
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 22:51
o_o

+1
Goedemorgen sunshines!
Avondje weggeweest... heb ik iets gemist of kan ik alles gewoon lekker overdlaan? 😉😁
Goedemorgen! Nog even genieten van het koele weer voordat het weer heet wordt.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
03-08-2020 10:43
Dit! Eindelijk zakt de temperatuur in de woonkamer onder 24 gr. Dat die zon maar wegblijft vandaag.
Life is short. Eat dessert first.
oudebaas schreef:
03-08-2020 10:43
Ik laad juist op van warm en zonnig weer.
Wat een verschillen onderling.
Ik zit hier met een lange broek en een vlies aan. Vannacht alles open gehad en kachel op zeventien graden. Alvast alles afkoelen.
Haha, dus jullie hadden ook hetzelfde bedacht, zorgen dat het huis afkoelt, voordat de hittegolf komt.
Je kan koelen wat je wilt, maar als die hitte komt, is binnen een uur die koelte weer weg. Wel lekker zo'n grijzig dagje om je er mentaal op voor te bereiden.
Hier wordt het donkerder en donkerder en ik hoor steeds harder gegrom van naderend onweer.
*Pauze* schreef:
03-08-2020 13:08
Je kan koelen wat je wilt, maar als die hitte komt, is binnen een uur die koelte weer weg. Wel lekker zo'n grijzig dagje om je er mentaal op voor te bereiden.
Dit ja.

Preventief koelen, ik kan me er niks bij voorstellen iig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
*Pauze* schreef:
03-08-2020 13:08
Pcies. Ik ga geen moeite doen in ieder geval.
hijdie schreef:
03-08-2020 10:59
Ik zit hier met een lange broek en een vlies aan. Vannacht alles open gehad en kachel op zeventien graden. Alvast alles afkoelen.

Kachel? o_o
Mijn huis warmt niet zo snel op als ik overdag de deur naar de tuin gesloten houd.
Dus afkoelen en even flink frisse lucht laten doorwaaien heeft hier wel zin en heb ik een paar dagen plezier van.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik begin me serieus ook af te vragen of er iets aan de hand is met Cateautje.
Toen ik hier pas schreef was ze gezellig en vriendelijk. Mijn ervaring van vervelend reageren als je het niet met haar eens bent, tot heel kwaad worden aan toe (en alleen nog reageren met rotopmerkingen) zie ik nu bij vele andere forummers ook opduiken.
Ze heeft het steeds over "spelletjes" die gespeeld worden en dat ze daar niet aan meedoet.
Het lijken wel waanideeën te zijn.
feow schreef:
03-08-2020 13:28
Mijn huis warmt niet zo snel op als ik overdag de deur naar de tuin gesloten houd.
Dus afkoelen en even flink frisse lucht laten doorwaaien heeft hier wel zin en heb ik een paar dagen plezier van.
Yep, hier ook. De temperatuur is 3 gr gedaald (het was even 19 gr, maar dat duurde niet lang ;-D ), het duurt wel een dag of drie voordat het hier weer 24 gr is, denk ik. Ik ben vannacht om 4u opgestaan en heb alles opengezet.
herfstappeltaart schreef:
03-08-2020 13:38
Toen ik hier pas schreef was ze gezellig en vriendelijk. Mijn ervaring van vervelend reageren als je het niet met haar eens bent, tot heel kwaad worden aan toe (en alleen nog reageren met rotopmerkingen) zie ik nu bij vele andere forummers ook opduiken.
Ze heeft het steeds over "spelletjes" die gespeeld worden en dat ze daar niet aan meedoet.
Waanideeën weet ik niet, maar er is iig iets veranderd. Heel erg rot voor haar.
doornroosje9 schreef:
03-08-2020 13:42
Waanideeën weet ik niet, maar er is iig iets veranderd. Heel erg rot voor haar.

Ja dat vind ik ook. Ik kan het niet (meer) met haar vinden omdat ze vervelend reageert, maar ik wens haar geen ellende toe.
Ik lees niks nieuws. Dat is echt al jaren zo.
Luci_Morgenster schreef:
03-08-2020 13:43
Ik lees niks nieuws. Dat is echt al jaren zo.

Ik ben hier nog maar vier jaar, maar in het begin was mijn ervaring met haar best positief.

Ik heb dat ook een paar keer met tussenpozen gevraagd.
Dat viel (zacht uitgedruk) niet lekker. Nu reageer ik gewoon niet meer op haar, is totaal zinloos.
En dat is ook wat ze wenst, dus win/win :P
Zo is ze al jaren. Het is wel meer uitgesproken geworden.
Merys schreef:
03-08-2020 13:44
Ik heb dat ook een paar keer met tussenpozen gevraagd.
Dat viel (zacht uitgedruk) niet lekker. Nu reageer ik gewoon niet meer op haar, is totaal zinloos.
En dat is ook wat ze wenst, dus win/win :P
Is ook zinloos, want wat je ook zegt, het is hoe dan ook een bewijs dat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven