Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 3 augustus 2020 om 14:17
Ik snap je wel. Het lijkt ook snel op roddelen maar zoals Solomio ook al eens aangaf: als je wilt roddelen kan dat via PB's. Hier kan iedereen lezen.
Ik bedoelde het iig niet als zodanig.

maandag 3 augustus 2020 om 14:51
Maar als dat om wat voor reden dan ook niet wil dan wil het niet, en dan kun je er inderdaad maar beter zo'n beetje omheen forummen. Telkens de discussie weer opzoeken terwijl je op je tien vingers kunt natellen dat je er toch nooit uit komt heeft geen nut, en een beetje hier gaan zitten psychologiseren ook niet.

maandag 3 augustus 2020 om 14:53
Lady*Voldemort schreef: ↑03-08-2020 14:51Maar als dat om wat voor reden dan ook niet wil dan wil het niet, en dan kun je er inderdaad maar beter zo'n beetje omheen forummen. Telkens de discussie weer opzoeken terwijl je op je tien vingers kunt natellen dat je er toch nooit uit komt heeft geen nut, en een beetje hier gaan zitten psychologiseren ook niet.
Je hebt ook gelijk. Ik denk dat dat mijn conclusie ook maar moet zijn.

maandag 3 augustus 2020 om 14:59
Ja jammer vind ik dat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 3 augustus 2020 om 15:06
Nee natuurlijk niet, maar ik kan me wel indenken dat het zo overkomt. Als ik hier op zo'n manier besproken word word ik ook niet blij, al is het nog zo goed bedoeld.
maandag 3 augustus 2020 om 15:13
Yep, is ook zo.Lady*Voldemort schreef: ↑03-08-2020 15:06Nee natuurlijk niet, maar ik kan me wel indenken dat het zo overkomt. Als ik hier op zo'n manier besproken word word ik ook niet blij, al is het nog zo goed bedoeld.
Life is short. Eat dessert first.

maandag 3 augustus 2020 om 15:20
Ik heb moeten opzoeken wat gaslighten is, dus dat ik me daar als spelletje mee bezig zou houden is een compleet onzinnige gedachtegang.Betty_Slocombe schreef: ↑03-08-2020 14:58Wat ik niet zo goed kan hebben is dat mij in interactie met deze forummer verweten werd gemene psychologische spelletjes te spelen. Dat kan ik niet eens. Ik kan er niet zo goed tegen als ik word weggezet als gaslightende gemenerd.
Dus ik forum er omheen.
Kan me helemaal voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt, wanneer je daar meerdere malen van beschuldigd wordt.

maandag 3 augustus 2020 om 15:23
Ik moest het ook opzoeken.
En nee, dat is zeker niet leuk als je daarvan beschuldigd wordt. Net als van "passief-agressief" forummen met allerlei foute bedoelingen.
Maar goed. Ik laat het erbij verder.

maandag 3 augustus 2020 om 15:40
Ook bijzonder dat als ik reageer over haar manier van reageren richting Griebus (Ga even in een kussen slaan...), dat dit dan opeens schijnt te zijn omdat ik voor Solo op wil komen? Alsof Solo mij daarvoor nodig heeft.
Ik pakte alleen als citaat haar opmerking "Het kan per slot van rekening ook nooit aan jezelf liggen toch." omdat ze dat advies wel graag aan anderen geeft, maar zelf niet naleeft en dan maar inhoudsloze reacties gaat posten. Die opmerking was wel een reactie van haar op de facepalm van Solo, maar daar ging mijn reactie niet over. En dan mij verwijten dat ik haar niet goed lees omdat ze geen Jip en Janneke-taal gebruikt.
En blijkbaar speel ik spelletjes waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.
Het moet allemaal niet gekker worden. Ik ga maar even sporten dank ik. Ben wel weer klaar met het forum voor vandaag.

Ik pakte alleen als citaat haar opmerking "Het kan per slot van rekening ook nooit aan jezelf liggen toch." omdat ze dat advies wel graag aan anderen geeft, maar zelf niet naleeft en dan maar inhoudsloze reacties gaat posten. Die opmerking was wel een reactie van haar op de facepalm van Solo, maar daar ging mijn reactie niet over. En dan mij verwijten dat ik haar niet goed lees omdat ze geen Jip en Janneke-taal gebruikt.
Het moet allemaal niet gekker worden. Ik ga maar even sporten dank ik. Ben wel weer klaar met het forum voor vandaag.

maandag 3 augustus 2020 om 15:47
*Pauze* schreef: ↑03-08-2020 15:40Ook bijzonder dat als ik reageer over haar manier van reageren richting Griebus (Ga even in een kussen slaan...), dat dit dan opeens schijnt te zijn omdat ik voor Solo op wil komen? Alsof Solo mij daarvoor nodig heeft.![]()
Adem in adem uit....

Sommige mensen halen hier nu eenmaal plezier uit, dan denk ik, laat ze dat hoogtepuntje van de dag lekker hebben...

maandag 3 augustus 2020 om 15:55