Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 augustus 2020 om 20:27
maandag 3 augustus 2020 om 20:56
Iemand schreef vandaag dat ze momenteel in Denemarken is.
En ik weet niet meer wie en niet meer in welk topic.
En voor mijn nachtrust is het ineens van groot belang dat ik dat weet.
Edit: al gevonden EN verkeerd onthouden.
En ik weet niet meer wie en niet meer in welk topic.
En voor mijn nachtrust is het ineens van groot belang dat ik dat weet.
Edit: al gevonden EN verkeerd onthouden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 3 augustus 2020 om 21:17
AeonOfWinter schreef: ↑03-08-2020 20:27Dat doe ik al![]()
Net al pcm, maar godskolere wat doet dit zeer.
De kilo's vliegen er af zo want eten is een hel, maar dat is dan weer een voordeel denk ik dan maar.
Ben je er al mee naar een dokter geweest?
Als de kilo's er af vliegen heb je het niet pas een paar dagen, denk ik?

maandag 3 augustus 2020 om 22:41
Ha eindelijk iemand die ook stamppot sla eet. Ik doe er altijd een beetje slasaus door ipv melk. En dan spekjes erdoor maar jij bent dus vegetarisch.
maandag 3 augustus 2020 om 23:42
Nee het is echt pas net, maar heb een stressvolle week gehad (overlijden in de naaste familie, slecht slapen, ongesteld geworden én gewoon werken) en ik reageer soms raar op stress. Heb eerder wel eens een herpes infectie bij mijn oog gekregen in zo'n soort situatie.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 3 augustus 2020 om 23:51
Wat naarAeonOfWinter schreef: ↑03-08-2020 23:42Nee het is echt pas net, maar heb een stressvolle week gehad (overlijden in de naaste familie, slecht slapen, ongesteld geworden én gewoon werken) en ik reageer soms raar op stress. Heb eerder wel eens een herpes infectie bij mijn oog gekregen in zo'n soort situatie.

Is de plek op je gehemelte groot? Je kan er ook PCM op laten smelten of oplossen in water en dat een poosje door je mond laten gaan.
maandag 3 augustus 2020 om 23:55
echinaforce mét vitamineC, smoothies en ibruprofen.
En niet lang aanklooien, maar op tijd met dokter overleggen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 3 augustus 2020 om 23:58
AeonOfWinter schreef: ↑03-08-2020 23:42Nee het is echt pas net, maar heb een stressvolle week gehad (overlijden in de naaste familie, slecht slapen, ongesteld geworden én gewoon werken) en ik reageer soms raar op stress. Heb eerder wel eens een herpes infectie bij mijn oog gekregen in zo'n soort situatie.
Nou, ik heb zoiets ook eens gehad, vandaar dat ik het vroeg. Bleek gordelroos in mijn mond.
Nu jij die herpes noemt zou ik er toch even naar laten kijken. Als je daar niet te lang mee wacht kunnen ze nog wat met medicatie.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 04-08-2020 00:00
6.33% gewijzigd

dinsdag 4 augustus 2020 om 08:37
Bene, con te?
dinsdag 4 augustus 2020 om 09:44
Gordelroos in je mond? Ai!

Ik hou het in de gaten!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 4 augustus 2020 om 10:07
Ik doe dat ook vaak hoor stamppot sla,ik gebruik dan ijsbergsla.
IJsbergsla is trouwens ook lekker om te wokken.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

dinsdag 4 augustus 2020 om 11:08
@Solo ik wil het topic daar niet teveel vervuilen maar ik wilde even zeggen dat ik het met je eens ben... misschien verwoord ik het niet duidelijk.
En... ik hoop dat de meeste mensen van huis uit gewoon deugen. Dat je toch maar het positieve kunt blijven zien, dat is van jou ook een hele goede eigenschap. Denk dat je dat beter doet dan ik...
En... ik hoop dat de meeste mensen van huis uit gewoon deugen. Dat je toch maar het positieve kunt blijven zien, dat is van jou ook een hele goede eigenschap. Denk dat je dat beter doet dan ik...
dinsdag 4 augustus 2020 om 11:20
Ja, ik las het daar ook al.Zowizo schreef: ↑04-08-2020 11:08@Solo ik wil het topic daar niet teveel vervuilen maar ik wilde even zeggen dat ik het met je eens ben... misschien verwoord ik het niet duidelijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 4 augustus 2020 om 14:06
Cookielover schreef: ↑04-08-2020 13:56Die Blueblues haar schrijfstijl doet me enorm aan iemand denken.
Maar dat kan/mag ik hier natuurlijk niet zeggen.
Ik vind het een heel naar persoon... meer kan ik niet zeggen

dinsdag 4 augustus 2020 om 14:12
tis mooi hier in het noordenCookielover schreef: ↑04-08-2020 13:56Die Blueblues haar schrijfstijl doet me enorm aan iemand denken.
Maar dat kan/mag ik hier natuurlijk niet zeggen.
dinsdag 4 augustus 2020 om 14:17