Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
04-08-2020 15:57
Ze is al op anoniem.
Dat is snel... die kwam alleen maar provoceren denk ik
Ik ben in de ban van mijn robotstofzuiger :heart:
LīlyRose schreef:
04-08-2020 17:49
Snap ik! Die zijn ook leuk.
LīlyRose schreef:
Heerlijk is het hè. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
04-08-2020 17:57
Heerlijk is het hè. :jump:
Ja! Word ik echt blij van. En het is schoon!
LīlyRose schreef:

Is dat wat ja? Ik heb 2 hondjes en zou dat ook wel ideaal vinden maar ben bang dat ze dat ding opvreten... (2 jack russels dan weet je het wel)
Zowizo schreef:
04-08-2020 18:05
Is dat wat ja? Ik heb 2 hondjes en zou dat ook wel ideaal vinden maar ben bang dat ze dat ding opvreten... (2 jack russels dan weet je het wel)
Of de robotstofzuiger vreet de hondjes op, dan ben je verder van huis :proud:
Zowizo schreef:
04-08-2020 18:05
Ik heb vandaag getest en vind het fantastisch. Eens kijken hoe het de rest van de week gaat. Ik denk dat er niet echt wat aan te happen is, er steekt niets uit.
Ik zou het proberen :proud:
Lady*Voldemort schreef:
04-08-2020 18:10
Of de robotstofzuiger vreet de hondjes op, dan ben je verder van huis :proud:

Hahahaa ja zou wat zijn... kom je thuis... weg hondjes...

Maar nee lijkt mij echt ideaal!!!
Mijn robotstofzuiger staat al twee jaar stof te vangen. Vond het helemaal niet handig want ik moest vooraf eerst van alles omhoog zetten en daarna weer op de vloer. Dan kan ik daar tegelijkertijd net zo goed zelf de stofzuiger door halen. Dan is het stof ook op de moeilijke plekken weg en het is sneller klaar.
VANTA schreef:
04-08-2020 18:22
Mijn robotstofzuiger staat al twee jaar stof te vangen. Vond het helemaal niet handig want ik moest vooraf eerst van alles omhoog zetten en daarna weer op de vloer. Dan kan ik daar tegelijkertijd net zo goed zelf de stofzuiger door halen. Dan is het stof ook op de moeilijke plekken weg en het is sneller klaar.
Yep, als je veel spullen op de vloer hebt staan is het onhandig.

Ik wil 'm iig nooit meer kwijt.
doornroosje9 schreef:
04-08-2020 18:24
Yep, als je veel spullen op de vloer hebt staan is het onhandig.

Ik wil 'm iig nooit meer kwijt.
En als hij niet tussen de stoelpoten door kan of niet onder de bank past of als je een vloerkleed hebt..
VANTA schreef:
Dat dacht ik al. Ik heb hetzelfde met vaatwassers. Tegen die tijd dat ik de smerigste dingen heb afgespoeld en het kreng netjes heb gevuld heb ik dat afwasje op de hand al lang gedaan. Ik heb trouwens ook veel te weinig keukengerei om een hele vaatwasser vol te krijgen, moet ik dat er ook eerst weer bij kopen want elke keer een halfvolle vaatwasser laten draaien is nou ook weer zoiets.
LīlyRose schreef:
04-08-2020 18:00
Ja! Word ik echt blij van. En het is schoon!
Ja hier ook, echt een van de beste aankopen ooit. :heart:
I like being a mess. It's who I am.
VANTA schreef:
Ik heb geen rotzooi op de vloer.
Lady*Voldemort schreef:
04-08-2020 18:27
Dat dacht ik al. Ik heb hetzelfde met vaatwassers. Tegen die tijd dat ik de smerigste dingen heb afgespoeld en het kreng netjes heb gevuld heb ik dat afwasje op de hand al lang gedaan. Ik heb trouwens ook veel te weinig keukengerei om een hele vaatwasser vol te krijgen, moet ik dat er ook eerst weer bij kopen want elke keer een halfvolle vaatwasser laten draaien is nou ook weer zoiets.
Ik spoel nooit wat af.
VANTA schreef:
04-08-2020 18:26
En als hij niet tussen de stoelpoten door kan of niet onder de bank past of als je een vloerkleed hebt..
Mijn vloerkleed trekt ie niet, want hoogpolig, maar daar ligt de minste troep. Trap moet ik ook af en toe zelf doen, neem ik dan het kleed wel mee.
VANTA schreef:
04-08-2020 18:26
Ik heb 'no go' lijnen rond de eetkamertafel. Hij komt idd niet langs de stoelen door daar. Geen vloerkleden.

In de keuken heb ik een Medion. Die is rond en heel licht, rijdt zich nooit vast en heeft geen problemen met stoelen. Ook een fijn ding.
Geen 1x vastgelopen vandaag en ook niet van de trap gevallen :yes:
Hier zit hij af en toe vast op de stoelpoten maar meestal gaat het goed.
Verder zetten we 2 stoelen aan de kant zodat hij onder de tafel kan komen en we zetten een poef omhoog, dat is het. Niet veel werk dus.

Als hij vast zit roept hij: I'm stuck, please move me a little :proud:
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
04-08-2020 18:42
Hier zit hij af en toe vast op de stoelpoten maar meestal gaat het goed.
Verder zetten we 2 stoelen aan de kant zodat hij onder de tafel kan komen en we zetten een poef omhoog, dat is het. Niet veel werk dus.

Als hij vast zit roept hij: I'm stuck, please move me a little :proud:
:rofl:
Toen ik hem blokkeerde ( ja kleuter) I’m stuck, please free me!
Lady*Voldemort schreef:
04-08-2020 18:27
Ik hartje mijn vaatwasser.

Robotstofzuiger gaat hier geen zin hebben.

Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Volgens mij is mijn woonkamer veel te klein voor een robotstofzuiger, die loopt overal vast ;) . Ik heb dan weer wel een swiffer. Daar ga ik een paar keer per week even mee over het laminaat en 1x per week stofzuig ik het hele huis.

Vaatwasser doe ik nooooooit meer weg. Ik heb echt tientallen jaren zonder gedaan maar zou hem nu niet meer willen missen. Ik gebruik hem om de andere dag, pannen doe ik met de hand want (bijna) elke dag nodig en die vind ik teveel plek innemen in de vw.
O ja, mijn swiffer kan ik ook niet missen.
Vaatwasser had ik al toen ik nog echt jong was en zelfs voordat ik kinderen had.
Zou ook nooit meer zonder willen.
Sja, prinsesje hè.
Robotstofzuiger zou hier ook ondoenlijk zijn. Liever zou ik een schoonmaakster hebben 8-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven