Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 2 mei 2009 om 19:31
- Leeftijd? 35
- Hoe lang al single? bijna een jaar
- Geslacht m/v ? vrouw, laatste x dat ik keek
- Langste relatie ? 15 jaar
- Kortste relatie? tsja....1 nacht?
- Regio? zuid-holland
- Aan het daten? tuurlijk!
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) niet, maar als ik iemand leuk vind sta ik er voor open denk ik, maar dan denk ik weer....zoveel leuke mannen nog, m'n balboekje is nog lang niet vol!
- Sterrenbeeld ? vis
- Kinderen of kinderwens ? nee, maar mss gaan de stokken nog rammelen?
- Hobby's ? leuke dingen doen en lachen!
Hallo single ladies!
Ik ben nieuw hier, eens kijken hoe gezellig het hier is. Na 15 jaar relatie ben ik er wel achter gekomen dat singles flexibele mensen zijn en gezellige mensen!
- Leeftijd? 35
- Hoe lang al single? bijna een jaar
- Geslacht m/v ? vrouw, laatste x dat ik keek
- Langste relatie ? 15 jaar
- Kortste relatie? tsja....1 nacht?
- Regio? zuid-holland
- Aan het daten? tuurlijk!
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) niet, maar als ik iemand leuk vind sta ik er voor open denk ik, maar dan denk ik weer....zoveel leuke mannen nog, m'n balboekje is nog lang niet vol!
- Sterrenbeeld ? vis
- Kinderen of kinderwens ? nee, maar mss gaan de stokken nog rammelen?
- Hobby's ? leuke dingen doen en lachen!
Hallo single ladies!
Ik ben nieuw hier, eens kijken hoe gezellig het hier is. Na 15 jaar relatie ben ik er wel achter gekomen dat singles flexibele mensen zijn en gezellige mensen!
zaterdag 2 mei 2009 om 22:04
zaterdag 2 mei 2009 om 22:42
Mijn middagje single meeting , was erg leuk en gezellig. Super om paar meiden eens in real life te zien.
Heb vreselijk gelachen , heerlijk gegeten en gedronken. Onwijs leuke gesprekken gevoerd. (Mini Piemels , vibo's en hoe leuk de barkeeper was, kortom echt single talk)
geslaagd middaggie avondje..
Heb vreselijk gelachen , heerlijk gegeten en gedronken. Onwijs leuke gesprekken gevoerd. (Mini Piemels , vibo's en hoe leuk de barkeeper was, kortom echt single talk)
geslaagd middaggie avondje..

zaterdag 2 mei 2009 om 22:47