De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
woensdag 29 april 2009 om 22:06
Moon wat super!!!!!! en spannend!!
Hera ik zou het ook zo doen hoor, zonde om iets nieuws te kopen!!! En helemaal leuk om er eens anders dan anders uit te zien!!
Kay wat zielig voor Detlev, hoop dat Quint je wat kan helpen!
Frans moooooie foto's hoor!!!
Nal hoest, en hoest met buik(je), grappig dat je niet het kleinste buikje hebt van alle zwangere mutsen:)
Hera ik zou het ook zo doen hoor, zonde om iets nieuws te kopen!!! En helemaal leuk om er eens anders dan anders uit te zien!!
Kay wat zielig voor Detlev, hoop dat Quint je wat kan helpen!
Frans moooooie foto's hoor!!!
Nal hoest, en hoest met buik(je), grappig dat je niet het kleinste buikje hebt van alle zwangere mutsen:)
woensdag 29 april 2009 om 22:23
Ohhhh spannend Moon.Wat geweldig voor jullie.
*Ik ben ook gek op lingerie, vriendin liet vanmiddag iets zien van Marlies Dekker wauw *
Bedankt voor de lieve reacties. Vond het ineens zo'n raar idee. Maar nu niet meer en ga het lekker doen.
Amy, hoe is het met je. Zie je af en toe voorbij vliegen (toepasselijk zie je motto ) Ga morgen eens even je filmpje bekijken op hyves.
Net als dat ik morgen de foto's van Frans ga bekijken
Ga nu zo lekker slapen even proberen wat slaap in te halen.
Liefs
*Ik ben ook gek op lingerie, vriendin liet vanmiddag iets zien van Marlies Dekker wauw *
Bedankt voor de lieve reacties. Vond het ineens zo'n raar idee. Maar nu niet meer en ga het lekker doen.
Amy, hoe is het met je. Zie je af en toe voorbij vliegen (toepasselijk zie je motto ) Ga morgen eens even je filmpje bekijken op hyves.
Net als dat ik morgen de foto's van Frans ga bekijken
Ga nu zo lekker slapen even proberen wat slaap in te halen.
Liefs
donderdag 30 april 2009 om 08:06
Moon wat leuk zeg.. Spannend.
Nala wat leuk je babyshower, jammer idd van je zus en moeder. Maar is het wel erg leuk dat ze het hebben gedaan !
Oh Kaj zijn eerste tandje komt door, eindelijk. Ik wilde al een gebit prothese voor hem kopen ahahahaha
Er wilt iemand uit zijn box, ik ga ff zijn medicijnen geven en dan met Simba lopen.
Pas is vannacht wezen stappen en mams gaat vandaag uit haar dak...
Fijne Queensday !!!!
Nala wat leuk je babyshower, jammer idd van je zus en moeder. Maar is het wel erg leuk dat ze het hebben gedaan !
Oh Kaj zijn eerste tandje komt door, eindelijk. Ik wilde al een gebit prothese voor hem kopen ahahahaha
Er wilt iemand uit zijn box, ik ga ff zijn medicijnen geven en dan met Simba lopen.
Pas is vannacht wezen stappen en mams gaat vandaag uit haar dak...
Fijne Queensday !!!!
donderdag 30 april 2009 om 14:10
Hoi!
Hera ik zie je al lopen in een vuilniszak. Ik vind iets lenen voor een bruiloft helemaal niet raar hoor!
Moon, leukleuk!
Kay, ah arme jij dat detlev max 5 uur achter elkaar slaapt. Ik ben enorm verwend hier. Ventje kan 6/7/8/9/10/11 uur slapen. Alleen slaapt ie meestal van 19-4 ofzo. Het wisselt erg, vannacht was weer super. We kwamen laat uit met de laatste v oeding en toen kwam ie pas om 7 uur! Ik voelde me niet goed gisteren, dus een nacht slapen was echt heerlijk. Maar hij komt ook zo om 1 uur en 5 uur ofzo.
Zielig hoor dat ie zo'n last heeft van eczeem. Bojan heeft ook ineens van die rare plekken op zijn beentjes. Ik hou het even in de gaten.
Hier vandaag al lekker naar de vrijmarkt geweest. Om 9 uur hadden we al een fietsje voor Milena gekocht . Lekker rondgelopen, paar dingetjes gekocht, spelletjes gedaan, op terrasje gezeten, naar volksdansen gekeken (haha Milena vond dat super!). Om een uur of 13 waren we weer thuis en hebben we lekker in de tuin gegeten. Probeer nu al een uur om 2 kindjes op bed te leggen, maar ze willen allebei niet. Nou ja dan maar niet . Ze zijn wel gezellig verder.
Zometeen even naar de winkel, mijn zusje belde op dat ze vanavond komt bbquen
Hera ik zie je al lopen in een vuilniszak. Ik vind iets lenen voor een bruiloft helemaal niet raar hoor!
Moon, leukleuk!
Kay, ah arme jij dat detlev max 5 uur achter elkaar slaapt. Ik ben enorm verwend hier. Ventje kan 6/7/8/9/10/11 uur slapen. Alleen slaapt ie meestal van 19-4 ofzo. Het wisselt erg, vannacht was weer super. We kwamen laat uit met de laatste v oeding en toen kwam ie pas om 7 uur! Ik voelde me niet goed gisteren, dus een nacht slapen was echt heerlijk. Maar hij komt ook zo om 1 uur en 5 uur ofzo.
Zielig hoor dat ie zo'n last heeft van eczeem. Bojan heeft ook ineens van die rare plekken op zijn beentjes. Ik hou het even in de gaten.
Hier vandaag al lekker naar de vrijmarkt geweest. Om 9 uur hadden we al een fietsje voor Milena gekocht . Lekker rondgelopen, paar dingetjes gekocht, spelletjes gedaan, op terrasje gezeten, naar volksdansen gekeken (haha Milena vond dat super!). Om een uur of 13 waren we weer thuis en hebben we lekker in de tuin gegeten. Probeer nu al een uur om 2 kindjes op bed te leggen, maar ze willen allebei niet. Nou ja dan maar niet . Ze zijn wel gezellig verder.
Zometeen even naar de winkel, mijn zusje belde op dat ze vanavond komt bbquen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 30 april 2009 om 14:48
Gaat goed hoor Amy. Wel sneller moe, dus moet me soms ff indimmen. De rem is soms nog even zoek.
Brabbel, leuke foto's op Hyves!
Super dat Kaj zijn eerste tandje doorkomt!
Zeker bizar van dat in Apeldoorn.
Vriendin van een ander forum woont daar nog geen 100 meter vandaan! Gelukkig niets gebeurd met d'r.
Ik heb vanmorgen Vent geholpen op de zaak, gelukkig is hij nu vanmiddag ook vrij.
We gaan straks toch nog ff naar de tent, ff wat drinken.
Vanaaf komen hier tig vrienden bbq-en.
Brabbel, leuke foto's op Hyves!
Super dat Kaj zijn eerste tandje doorkomt!
Zeker bizar van dat in Apeldoorn.
Vriendin van een ander forum woont daar nog geen 100 meter vandaan! Gelukkig niets gebeurd met d'r.
Ik heb vanmorgen Vent geholpen op de zaak, gelukkig is hij nu vanmiddag ook vrij.
We gaan straks toch nog ff naar de tent, ff wat drinken.
Vanaaf komen hier tig vrienden bbq-en.
vrijdag 1 mei 2009 om 11:18
Wat een rust hier zeg!
Zo zit je op je werk en zo ben je weer thuis.
Ging vanmorgen naar mijn werk (al met fikse tegenzin), maar er waren te weinig kinderen en teveel personeel.
Ze sturen nooit inval naar huis, want je krijgt dan die dag niet uitbetaald. Maar aangezien ik vanmorgen al dacht; hoe ga ik deze dag doorkomen, ben ik graag weer naar huis gegaan.
Zo meteen maar ff de ravage van gisteravond opruimen.
Was gezellig, maar was het snel zat.
Vanmorgen de krant ff bekeken, met al die heftige foto's erin van gister.
Schrok er best wel van.
Hoorde net ook dat de dader is overleden. Eerste reactie was; mooi zo. Maar nu zal je nooit er achter komen waarom en zo. Hij komt er "makkelijk" vanaf.
Ik werd gister weer helemaal verliefd op Vent. Eenmaal in bed begin hij te vertellen hoe blij hij wel niet is dat het een meisje is wat we gaan krijgen. (hoop je dan )
En dat hij daar helemaal verliefd op gaat worden en zo bleef die maar uitweiden.
Ik vroeg al; hoeveel bier heb jij op? Maar het viel mee zei die.
Maar vond het zo lief dat hij er zo blij mee is. Had ik nooit verwacht. Hij zei altijd dat 'ie een jongen ws leuker zou vinden.
Nou, ik ga me er zo maar toe zetten om eens wat op te ruimen.
Vanmiddag ook ff boodschappen doen en vanaaf op petekind passen.
Zo zit je op je werk en zo ben je weer thuis.
Ging vanmorgen naar mijn werk (al met fikse tegenzin), maar er waren te weinig kinderen en teveel personeel.
Ze sturen nooit inval naar huis, want je krijgt dan die dag niet uitbetaald. Maar aangezien ik vanmorgen al dacht; hoe ga ik deze dag doorkomen, ben ik graag weer naar huis gegaan.
Zo meteen maar ff de ravage van gisteravond opruimen.
Was gezellig, maar was het snel zat.
Vanmorgen de krant ff bekeken, met al die heftige foto's erin van gister.
Schrok er best wel van.
Hoorde net ook dat de dader is overleden. Eerste reactie was; mooi zo. Maar nu zal je nooit er achter komen waarom en zo. Hij komt er "makkelijk" vanaf.
Ik werd gister weer helemaal verliefd op Vent. Eenmaal in bed begin hij te vertellen hoe blij hij wel niet is dat het een meisje is wat we gaan krijgen. (hoop je dan )
En dat hij daar helemaal verliefd op gaat worden en zo bleef die maar uitweiden.
Ik vroeg al; hoeveel bier heb jij op? Maar het viel mee zei die.
Maar vond het zo lief dat hij er zo blij mee is. Had ik nooit verwacht. Hij zei altijd dat 'ie een jongen ws leuker zou vinden.
Nou, ik ga me er zo maar toe zetten om eens wat op te ruimen.
Vanmiddag ook ff boodschappen doen en vanaaf op petekind passen.
vrijdag 1 mei 2009 om 13:07
Vreselijk wat er gisteren allemaal is gebeurd. Niet te begrijpen.
Nala, leuk dat je man zo enthousiast is en ook lekker aan het fantaseren is.
Frans, mooi fietsje gescoord dus voor Milena. Lekker dat Bojan zo goed slaapt.
Luke redt het nu al een paar nachten van 20:30 tot 5;45 dus dat is gelukkig ook heel wat langer.
Hopelijk krijgt Detlev het ook snel door Kayleigh, want het is wel vermoeiend.
Brabbel, wat heerlijk dat Kaj zijn tandje door is..
Wij zijn weer thuis. Als mijn man thuis is even boven alles uitpakken en dan zijn we klaar.
Toch ook wel weer lekker om thuis te zijn.
Fijne dag allemaal.
Nala, leuk dat je man zo enthousiast is en ook lekker aan het fantaseren is.
Frans, mooi fietsje gescoord dus voor Milena. Lekker dat Bojan zo goed slaapt.
Luke redt het nu al een paar nachten van 20:30 tot 5;45 dus dat is gelukkig ook heel wat langer.
Hopelijk krijgt Detlev het ook snel door Kayleigh, want het is wel vermoeiend.
Brabbel, wat heerlijk dat Kaj zijn tandje door is..
Wij zijn weer thuis. Als mijn man thuis is even boven alles uitpakken en dan zijn we klaar.
Toch ook wel weer lekker om thuis te zijn.
Fijne dag allemaal.
vrijdag 1 mei 2009 om 13:28
Nala, lekker zo'n onverwacht dagje thuis. en wat lief van je vent.
Hera, inderdaad ook wel weer lekker om in je eigen bed te slapen.
Brabbel, hoera voor Kaj, zijn eerste tandje.
Wij hebben gisteren ook goed gescoord op de Koninginnedagmarkt. Een aantal spellen en puzzeltjes en een schoonmaaksetje voor Ties (man was niet blij met mij, maar Ties wel) en wat autootjes voor buiten in de zandbak. En op weg terug zat er een vrouw die al het spul verzamelde wat mensen niet meer wilde en dat mocht je gratis meenemen. Er lag gewoon een fisher price loopauto bij, beetje vies maar verder helemaal heel. Die staat hier nu dus, alleen nog even schoonmaken. Was ook nog op zoek naar bambino loco maar dat hadden ze nergens.
Gisteravond met mijn mams, oma en tante naar Tarzan geweest (vroeg verjaardagscadeau van mij moeder). Was erg mooi. Alleen op de terugweg a12 afgesloten en dus pas om half 3 thuis. Fenne om 3 uur wakker, man heeft haar fles gegeven en ik heb niks gehoord. Ties erg lief vanmorgen tot 8 uur geslapen.
en ons volgende huisdrama, de gordijnstof is niet meer leverbaar. Dus moeten we iets anders uitzoeken. Kan er inmiddels wel om lachen. Vanmiddag meneer van de screens, benieuwd wat daar straks misgaat
Hera, inderdaad ook wel weer lekker om in je eigen bed te slapen.
Brabbel, hoera voor Kaj, zijn eerste tandje.
Wij hebben gisteren ook goed gescoord op de Koninginnedagmarkt. Een aantal spellen en puzzeltjes en een schoonmaaksetje voor Ties (man was niet blij met mij, maar Ties wel) en wat autootjes voor buiten in de zandbak. En op weg terug zat er een vrouw die al het spul verzamelde wat mensen niet meer wilde en dat mocht je gratis meenemen. Er lag gewoon een fisher price loopauto bij, beetje vies maar verder helemaal heel. Die staat hier nu dus, alleen nog even schoonmaken. Was ook nog op zoek naar bambino loco maar dat hadden ze nergens.
Gisteravond met mijn mams, oma en tante naar Tarzan geweest (vroeg verjaardagscadeau van mij moeder). Was erg mooi. Alleen op de terugweg a12 afgesloten en dus pas om half 3 thuis. Fenne om 3 uur wakker, man heeft haar fles gegeven en ik heb niks gehoord. Ties erg lief vanmorgen tot 8 uur geslapen.
en ons volgende huisdrama, de gordijnstof is niet meer leverbaar. Dus moeten we iets anders uitzoeken. Kan er inmiddels wel om lachen. Vanmiddag meneer van de screens, benieuwd wat daar straks misgaat
vrijdag 1 mei 2009 om 14:54
Hera, jammer! Jij hebt toch nog wel een week vakantie?
Goed dat Luke beter slaapt. Ik wil Bojan wel even langssturen om het uit te leggen. Haha alhoewel, steeds als ik hier vertel dat hij zo goed kan slapen, hebbenw e een aantal nachtvoedingen
Goed dat Luke beter slaapt. Ik wil Bojan wel even langssturen om het uit te leggen. Haha alhoewel, steeds als ik hier vertel dat hij zo goed kan slapen, hebbenw e een aantal nachtvoedingen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
vrijdag 1 mei 2009 om 16:24
Sjit zooi 12-9, nu de gordijnstof niet meer leverbaar...
Wel leuk, bij Tarzan geweest. Ben er al 2 keer geweest. Hihi.
Ik ga idd definitief niet mee van het weekend, solly.
Ik ga zo ff lekker badderen. Alle zooi is aan kant van de bbq en de boodschappies zijn weer binnen.
Leuk vestje gekocht voor de beeb en een roze rompertje, met I love papa erop.
Voor Vent ff een cadeautje, omdat 'ie zo lief is. LOL.
Wel leuk, bij Tarzan geweest. Ben er al 2 keer geweest. Hihi.
Ik ga idd definitief niet mee van het weekend, solly.
Ik ga zo ff lekker badderen. Alle zooi is aan kant van de bbq en de boodschappies zijn weer binnen.
Leuk vestje gekocht voor de beeb en een roze rompertje, met I love papa erop.
Voor Vent ff een cadeautje, omdat 'ie zo lief is. LOL.
vrijdag 1 mei 2009 om 18:06
Oh meiden, ik heb me vergeten af te melden! Ik wilde komen naar de meet, maar nu hebben we ineens het hondje een weekje eerder. Het ging allemaal zo goed en ze had de inentingen gehad, dus mocht ze het nestje verlaten. En Vent is er niet zaterdag en ik kan het beessie nog niet zo heel lang alleen laten. Dus, ik haak af!
Kom gauw kletsen weer, maar ga nu aan de kook.
Toedeloe, kus voor iedereen!
Kom gauw kletsen weer, maar ga nu aan de kook.
Toedeloe, kus voor iedereen!
zaterdag 2 mei 2009 om 16:35
We hebben nieuwe gordijnen
Vindt ze gelukkig net zo mooi als die anderen. En ze waren duurder maar vanwege het ongemak kregen we ze voor prijs van die andere.
Maar te laat terug dus niet meer naar de bruiloft geweest.
Vond het wel jammer dat er ineens zoveel niet konden voor de meeting.
We gaan zo bbq-en, maar wordt bewolkt hier. Hoop dat het nog even droog blijft
Vindt ze gelukkig net zo mooi als die anderen. En ze waren duurder maar vanwege het ongemak kregen we ze voor prijs van die andere.
Maar te laat terug dus niet meer naar de bruiloft geweest.
Vond het wel jammer dat er ineens zoveel niet konden voor de meeting.
We gaan zo bbq-en, maar wordt bewolkt hier. Hoop dat het nog even droog blijft
zaterdag 2 mei 2009 om 20:07
Super dat jullie nieuwe gordijnen hebben. Netjes geregeld van het bedrijf trouwens om ze voor de oude prijs te verkopen.
Vond het ook jammer van de meeting maar kon niet anders.
Nick begon vanmiddag in de auto ineens keihard te huilen dat zijn oor pijn deed.
Vanvond begon hij in de auto ineens over te geven (fijn hele autostoel eronder) En nu is hij weer bijna fit. Zijn oor doet nog een beetje pijn, zegt hij.
Maar verder heeft hij weer praatjes voor 10.
Ga nu even kijken hoe de mannen zich vermaken op bed. Ze zijn met z'n drieeën op bed aan het spelen
Fijne avond allemaal.
Vond het ook jammer van de meeting maar kon niet anders.
Nick begon vanmiddag in de auto ineens keihard te huilen dat zijn oor pijn deed.
Vanvond begon hij in de auto ineens over te geven (fijn hele autostoel eronder) En nu is hij weer bijna fit. Zijn oor doet nog een beetje pijn, zegt hij.
Maar verder heeft hij weer praatjes voor 10.
Ga nu even kijken hoe de mannen zich vermaken op bed. Ze zijn met z'n drieeën op bed aan het spelen
Fijne avond allemaal.
zondag 3 mei 2009 om 09:48
Goeiemorgen allemaal,
Nou Nick is gelukkig weer helemaal fit. Nog steeds erg onder de indruk van het feit dat hij moest overgeven in de auto
Dacht dat het vandaag nog mooi weer zou worden, dus kids in een t-shirt,korte broek en nu is het nog erg bewolkt.
Verder geen nieuws, dus fijne zondag allemaal en tot later.
Nou Nick is gelukkig weer helemaal fit. Nog steeds erg onder de indruk van het feit dat hij moest overgeven in de auto
Dacht dat het vandaag nog mooi weer zou worden, dus kids in een t-shirt,korte broek en nu is het nog erg bewolkt.
Verder geen nieuws, dus fijne zondag allemaal en tot later.
zondag 3 mei 2009 om 11:01
Super 12-9, dat jullie nieuwe gordijnen hebben!
Gelukkig gaat het weer beter met Nick, Hera. Ziek zijn is maar niks.
Het feestje gister viel tegen. Op zich was het een leuk feestje, maar mijn schoonmoeder en ik zaten daar echt als decoratie.
Was van een zakenrelatie, dus die mannen konden genoeg mensen.
Dus die stonden met iedereen te praten. Tja, dan zit je erbij en kijk je ernaar.
Dus op tijd weer naar huis gegaan.
Vandaag gaan we dan echt de zolder aanpakken en al een beetje inpakken.
Morgen de sleutel van ons nieuwe huis!!!
Gelukkig gaat het weer beter met Nick, Hera. Ziek zijn is maar niks.
Het feestje gister viel tegen. Op zich was het een leuk feestje, maar mijn schoonmoeder en ik zaten daar echt als decoratie.
Was van een zakenrelatie, dus die mannen konden genoeg mensen.
Dus die stonden met iedereen te praten. Tja, dan zit je erbij en kijk je ernaar.
Dus op tijd weer naar huis gegaan.
Vandaag gaan we dan echt de zolder aanpakken en al een beetje inpakken.
Morgen de sleutel van ons nieuwe huis!!!