Napraat, deel 134 (met geklets)

05-08-2020 20:37 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 134!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan een mens niet eens even rustig werken zonder een half topic te missen?
:hello:

Iemand wat ijswater nodig om af te koelen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
charlottew88 schreef:
06-08-2020 17:49
Ik las net even in dat tattootopic moest mijn kaak van de vloer afrapen :woa:

Ja dat topic is sfeer verhogend... mijn god wat laten mensen zich kennen daar zeg...
charlottew88 schreef:
06-08-2020 17:49
Ik las net even in dat tattootopic moest mijn kaak van de vloer afrapen :woa:

Ja, je wist zeker ook niet dat ik een lekker imbeciele gele ongetrainde minion ben met infinityteken over uitpuilende rolknikkers, levercirrose, spaghetti armen en jaren 70 tuinbroek :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
06-08-2020 17:41
Oh hou toch op. Zuurpruim.

Reuze kut voor je dat niet iedereen even blij is met je optreden in dat tattootopic (ik vind je zelfs walgelijk daar) maar het is nou niet alsof je dat in het topic zelf niet al honderd keer gezegd is he. Beetje sneu om dan hier nu nog even je gram te komen halen door een eeuwenoud vuurtje op te rakelen.

En verder wacht ik met spanning de komst van BGB af. Over één-tweetjes gesproken, en achterkamertjes.
Ah, er wordt weer met kreten gesmeten? Dat een ander het doet, wil nog niet zeggen dat je hetzelfde moet doen. Meds houding in het tattoo topic slaat natuurlijk nergens op, maar ze heeft overduidelijk een punt dat mensen hier om minder aan de schandpaal gaan. Ik vond dat geen ‘sneu’ haar gram halen maar een behoorlijke rake opmerking, ookal praat dat haar eigen reacties in tattoo niet goed(!)
Verder begrijp ik niet wat BGB ermee te maken heeft.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Argentovivo schreef:
06-08-2020 17:58
Ah, er wordt weer met kreten gesmeten? Dat een ander het doet, wil nog niet zeggen dat je hetzelfde moet doen. Meds houding in het tattoo topic slaat natuurlijk nergens op, maar ze heeft overduidelijk een punt dat mensen hier om minder aan de schandpaal gaan. Ik vond dat geen ‘sneu’ haar gram halen maar een behoorlijke rake opmerking, ookal praat dat haar eigen reacties in tattoo niet goed(!)

Hier is weer dit topic? Volgens meds wel. Kan je dan uit de 134 delen een voorbeeld aanhalen wat ook maar enigszins in de buurt komt van de manier waarop deze TO in haar eigen tatto-topic aan de schandpaal genageld wordt?
Lady*Voldemort schreef:

Reuze kut voor je dat niet iedereen even blij is met je optreden in dat tattootopic (ik vind je zelfs walgelijk daar) maar het is nou niet alsof je dat in het topic zelf niet al honderd keer gezegd is he. Beetje sneu om dan hier nu nog even je gram te komen halen door een eeuwenoud vuurtje op te rakelen.

En verder wacht ik met spanning de komst van BGB af. Over één-tweetjes gesproken, en achterkamertjes.
oh bah wat grof
Argentovivo schreef:
groepsdenken is dat. Je mag het niet zeggen van de napraters maar zelf denken ze dat anderen wel in groepjes opereren
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 18:03
0.15% gewijzigd
Solomio schreef:
06-08-2020 17:36
Ik eet vlees en ik ga vreemd bij het leven.
Nu nog een tattoo.
Ik eet vlees en ga niet vreemd maar faciliteer het soms wel en heb piercings. Tot overmaat van ramp ga ik ook geregeld met het vliegtuig maar ik heb geen kinderen dus dat maakt eigenlijk alles weer goed.
Ik moet het tattoo-topic lezen begrijp ik (dit is een tvp, ik loop een beetje achter)
I like being a mess. It's who I am.
Argentovivo schreef:

He moet dit nou echt?
Om minder aan de schandpaal hier? Zoals shifty zegt... kom eens met een voorbeeld?

Nee Meds vind ik gewoon echt te ver gaan in dat topic. En dat heb ik daar gezegd en heb ik hier ook gezegd. En met mij nog meer, het is gewoon onnodig grof.
S-Meds schreef:
06-08-2020 18:01
oh bah wat grof
Als je tussen het bashen door ook maar één keer de poep uit je ogen had gewreven had je kunnen lezen dat ik niet je woordkeuze grof vond maar je intentie.
Murrmurr schreef:
06-08-2020 18:03
Ik eet vlees en ga niet vreemd maar faciliteer het soms wel en heb piercings. Tot overmaat van ramp ga ik ook geregeld met het vliegtuig maar ik heb geen kinderen dus dat maakt eigenlijk alles weer goed.
Ik heb er vier.

Edit: kinderen hè! Geen piercings.
AeonOfWinter schreef:
06-08-2020 17:52
Kan een mens niet eens even rustig werken zonder een half topic te missen?
:hello:

Iemand wat ijswater nodig om af te koelen?
De stereo van de buren kan er wel een gebruiken..
Elfje* schreef:
06-08-2020 18:06
De stereo van de buren kan er wel een gebruiken..
Hoop voor je dat ze morgen naar het strand gaan ofzo :proud:
Er is al een compensatie topic : tattoo weg halen :biggrin:

viewtopic.php?f=15&t=466337&p=31738812&start=#p31738812
Cookielover schreef:
06-08-2020 18:07
Hoop voor je dat ze morgen naar het strand gaan ofzo :proud:
Dat zou fijn zijn! Liefst voor altijd..
Lady*Voldemort schreef:
06-08-2020 18:05
Als je tussen het bashen door ook maar één keer de poep uit je ogen had gewreven had je kunnen lezen dat ik niet je woordkeuze grof vond maar je intentie.
jij kent mijn intentie niet. Zo hsp ben je niet
-Shifty- schreef:
06-08-2020 18:01
Hier is weer dit topic? Volgens meds wel. Kan je dan uit de 134 delen een voorbeeld aanhalen wat ook maar enigszins in de buurt komt van de manier waarop deze TO in haar eigen tatto-topic aan de schandpaal genageld wordt?
Geen idee. Dat zou ik moeten terugzoeken, maar ga ik niet doen. In dit topic gaat het vaak op een andere manier en daar is inmiddels genoeg over gezegd. Ik blijf bij mijn standpunten daarover die genoegzaam bekend zijn en het lijkt me niet zinvol na weer voorbeelden te gaan aanhalen.
Meds, kap nou ff en Shifty laat je niet verlijden ook grof te gaan doen.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Herfstappeltaart, heel veel sterkte :redrose: . Derrygirl, voor jou ook. :redrose:
Cookielover schreef:
06-08-2020 18:05
Ik heb er vier.

Edit: kinderen hè! Geen piercings.
Met vier kinderen mag je geen tattoo vind ik en alleen vlees in het weekend
Hè, gezellig.

Ik heb even in dat tattoo-topic gekeken.

:woa:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Murrmurr schreef:
06-08-2020 18:18
Met vier kinderen mag je geen tattoo vind ik en alleen vlees in het weekend
Ik wil ook geen tattoo, maar ik eet wel wat vaker vlees dan alleen in het weekend :)

M'n oudste dochter wil trouwens een beeb O_O
Zowizo schreef:
06-08-2020 18:04
He moet dit nou echt?
Om minder aan de schandpaal hier? Zoals shifty zegt... kom eens met een voorbeeld?

Nee Meds vind ik gewoon echt te ver gaan in dat topic. En dat heb ik daar gezegd en heb ik hier ook gezegd. En met mij nog meer, het is gewoon onnodig grof.
shifty kent die voorbeelden zelf ook omdat hij er vaak deel van uit maakt.
Lady*Voldemort schreef:

Dit dus, schijnheilig geleuter.
What have we done....
Even om de spanning hier te doorbreken: iemand nog tijd en zin om de heer Lange F. wat stiller te maken? Ik wil mijn eigen karma niet verpesten, maar die man probeert een opstand te ontketenen tegen onze welvaartsstaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven