Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
1 probleem .... we hebben vergeten fotos te maken gisteren.
ik maak een monchoutaart, maar als die mislukt dan wil ik wel even langs de Hema hoor!
Goeiemorgen Xen!

Wat een heftig gedoe met je moeder...Ik kan me heel goed voorstellen dat je er genoeg van hebt en het contact verbroken hebt...Je zou toch gewoon met elkaar moeten kunnen praten??

Knuf voor jou!

En 3,5 uur shoppen? Dat wordt het feest van de eeuw!

De meeting was erg gezellig..helaas geen foto's, terwijl ik mijn camera wel heb meegenomen

Ik ben vreselijk lui, maar heb zin in een ontbijtje..helaas doet mijn nieuwe kat daar niet aan
Lekkerrrr Xen
En Vleer...denk je nu alweer aan piemols???

Monchoutaart??? Lekker!!
Lola is anders wel een goeie naam voor een serveerster!

Ik heb ze beter opgevoed hoor, die van mij hebben al versgeperste jus en croissantjes gebracht (in mn dromen dan he)
Xenia...huuh hoe kan dat nou? ik voel me toch echt jarig vandaag! hahahah

Ik was helemaal in de veronderstelling dat je vandaag jarig bent.

Wat enorm kut dat het gesprek met je moeder zo verlopen is, neem jij de stap weer naar haar en dan krijg je dit over je heen.Hoop dat je je wel beetje rustig onder voelt?
Ik denk altijd aan P.....s
Tjonge..die kat moet echt de deur uit..ze komt niet eens de accu van de laptop brengen

En Vleer..wat bedoel je met P.....s????
Neemt nog maar ff een bak koffie .. nog meer liefhebbers ?
Gewoon praten met mn moeder kan niet zonder dat zij zichzelf in de slachtofferrol plaatst...het schijnt dat zij 4 rotkinderen op de wereld heeft gezet die hun moeder in de steek laten/hebben gelaten..ben er helemaal klaar mee nu!

Maar was eerlijk gezegd wel bang dat mn stiefvader in zn boze bui bij mij op de stoep zou gaan, had mn vluchtmogelijkheden al uitgedacht en vriendin die dichtbij woont ingelicht, dat doe ik niet zomaar hoor..en dan nog word je door je eigen moeder in de steek gelaten met deze angsten. ongelooflijk gewoon.
Alleen als het die capuccino is van gisteren
Wat vreselijk, Xen...Hij is dus gelukkig niet langs gekomen?
haha, had jouw accu het ook al begeven, ik moest ook naar beneden..mijn poezebeesten liggen hier uitgeteld na het verzorgen van het ontbijtje...
nee hij is niet langsgekomen gelukkig
Mijn lieve Lola had bedacht om vannacht even lekker te gaan spelen met haar muisjes Nu is ze niet wakker te krijgen...Maar die accu moest ik dus gewoon zelf halen..belachelijk he??
Gelukkig, Xen...dat lijkt me heel erg angstig!!
had gisteren trouwens wel mn 1e kadootje....van T-Mobile een feestmasker met 43 jaar erop (ja wel) en als ik met dat masker naa de winkel kom krijg ik een hotelbon! Leuk he? En dat voor een abonnementje van 20 euro per maand
Patakes daar dacht ik aan

Xen tjeetje heur vind t wel heavy.
Dat is zeker leuk! Ga je de bon ophalen??
uiteraard Indi! nooit gratis dingen laten liggen he :-)
ziijn jullie gisteren de hele tijd in dat cafe gebleven? vertel even hoe en wat! of is het meer vooor de group?
das waar...

Even een vraagje..ik heb leuke stoelen gezien voor op mijn balkon..iemand enig idee waar je deze kunt kopen???

we zijn de hele tijd in het cafe gebleven ja..lekker geborreld en ook nog gegeten....en we hebben jou gemist!!
klinkt goed zeg! lief dat ik gemist werd, had ook nog wel wat piemelverhalen gehad :-)

Leuke stoelen, heb zoiets wel gezien bij karwei geloof ik, maar die waren wel van hout, deze ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven