2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Ellein, dat probleem met die plantjes in de vensterbank heb ik ook. Moet daar zeer regelmatig nieuwe plantjes kopen... Voor de rest staat op het programma voornamelijk huishoudelijke taken. Vanmiddag een verjaardag met een bbq!
Rossia, bbq-ze! Ben je al ongesteld?
Thanks! Jij veel plezier met je plantjes. Nee, ben nog niet ongesteld. Ik zou nu ook echt niet weten wanneer ongeveer, maar verwacht het uiterlijk woensdag. Kan natuurlijk allemaal een beetje van slag zijn. Heb wel wat krampjes vandaag, dus er gebeurd wel wat daarbinnen. Hou je op de hoogte.
Dag meiden!

Allemaal aan het genieten van het prachtige weer? Wij zijn al een paar dagen op keukenjacht...wat een uitzoek klus zeg. En wat een geld!!!!!!!

Rossia geniet van de bbq, hopen dat het weer mooi blijft.

Vera welkom terug! Fijn dat jullie hebben genoten.

En hoe staan de nieuwe plantjes Ellein?

OGG hoe is het nu? Wallen onder je ogen van het niet slapen?

Reflux gaat, ik weet eerlijk gezegd nou niet of ik het beter vind gaan. Hij heeft medicatie die ik drie keer per dag moet geven. Voor een voeding. Na de voedingen die hij met medicatie krijgt gaat het stukken beter dan de overige 4 voedingen.

Nog steeds krijg ik tranen in mijn ogen als ik mijn ventje zo zie vechten tegen pijn en een vieze smaak. Ik ben trouwens nog steeds erg labiel, ik denk dat dat versterkt wordt door de gebroken nachten. Na 4/5 uur heeft mini het moeilijk en wil hij alleen bij mama.

Slapen overdag gaat ondertussen iets beter, we hebben een puckababy slaapzak gekocht. Eentje waar zijn armen in zitten. Hoe onrustig hij ook is, hij kan zichzelf nu niet wakker slaan. En volgens mij helpt het.

Hij slaapt nu ook, gelukkig, dus ik ga er snel naast liggen. Even bijtanken!

Fijne dag x
Ha meiden!

Pfff hier een vermoeide Michigan. Was al moe na gewoon een aantal nogal hectische dagen en vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens een hele slechte nacht. Mini spuugt momenteel erg veel, ze lijkt er zelf weinig last van te hebben maar er komen flinke golven voeding terug. Even gebeld met het CB en gistermiddag met JBPmeel begonnen, voor de voeding 1 theelepel. Twee keer gedaan en vannacht was het echt krijsen en schokken van de buikpijn/darmkrampjes. Heel zielig!!! Ik ben er dus acuut weer mee gestopt, van dat spugen heeft ze stukken minder last dus ik kijk het nog wel even aan denk ik.... Ook vandaag is ze nog erg huilerig maar net wel de hele luier volgepoept dus ik hoop dat het ergste leed nu geleden is! Hebben hier meer mensen die ervaring met dat spul?

En dan nog een, wellicht hele domme vraag: hoe vervoeren de kolvende dames hun spullen naar het werk? Ik woon op 15 min. afstand van kantoor (met de auto). Is het dan toch nodig om met koelelementen te vervoeren? Ik zag een kolftas incl koelelementen etc. voor 40 euro te koop staan, vroeg me af of zoiets echt nodig is.

He neeee.... ze is weer wakker. Darn. Mijn hoofd kan even geen gehuil aan - heel slecht, wat klaag ik na 1 dag maar ik heb al koppijn Nou ja, het is voor haar zieliger dan voor mij.... Goed, ik ga troosten en kom hopelijk later/vanavond even terug met een minder ego-bericht! Tot dan!
Vera, welkom terug! Lekker genoten van jullie eerste vakantie met z'n drietjes?!

Ellein, ook al plantjes aan het zetten? Wij hebben net ook de plantenzaak weer leeggekocht, ziet er meteen weer een stuk gezelliger uit zo, die tuin van ons.

Rossia, lekker, BBQ!

Mimpje, het lijkt mij ook heel vervelend om te zien dat je kleintje zo'n pijn/last heeft en om daar dan niks of weinig aan te kunnen doen!

Michigan: ik zou altijd koelelementjes meenemen als ik jou was. Maar je kunt ze ook heel goedkoop halen bij de Welkoop (of gewoon even zoeken) en de koeltasjes hebben ze ook vaak in de aanbieding bij de HEMA enzo.

Vannacht is goed gegaan hoor, na de eerste tranen ging het verder helemaal goed gelukkig Ik denk dat ik gewoon 1 van de vrouwen ben die wel nogal last heeft van de hormonen die vrijkomen tijdens de zwangerschap en de bv-periode. Dat gaat hopelijk wel weer over als ik stop met de bv. (ben het alleen nog niete cht van plan) Als ik nu terugdenk aan gisteravond snap ik eigenlijk al niet meer dat ik er zo'n moeite mee had

Vandaag hebben we een pak gekocht voor de trouwelarij.

Ik werd daar nog even op mijn plek gezet door de verkoper; 'Jij hebt je zin al gekregen met het pak en de schoenen, nu is het tijd om je man zijn zin te geven' zei de verkoper toen Lief even weg was. Uhmmm...excuse me?! Het pak heeft Lief helemaal zelf gekozen en de schoenen...nou ja, das waar, daar had ik wel enige invloed , maar daar was de verkoper toch zelf de grootste aanstichter van. Anyway...mooi pak en Lief is tevreden, dus OGG ook blij!
Michigan, soms zit het gewoon even allemaal tot hier (je kunt het vast wel visualiseren )! Heb ik ook weleens hoor. Flink veel afschuiven op manlief en dan is het morgen vast weer wat beter. Ik vervoer mijn kolfspullen in een supersonischekolftas, een leenexemplaar wel te verstaan. Daar zit een apart koelvakje in maar een koelelement gebruik ik niet. Op mijn werk zet ik de flesjes in de koelkast. Mijn kolftas zet ik bij mijn jas neer, met een briefje waarop staat: MELK! (voor het geval ik het vergeet door de dementie ). En thuis (na 25 minuten) is het gewoon nog koud. Werkt prima dus.

Mimpje, wat zielig voor jullie kleine mannetje. Gaan jullie nu weer met hem naar de kinderarts of wat hadden jullie daar afgesproken? Ik heb geen ervaring met de puckababy, maar wij bakerden uk ook in toen hij net zo oud was als jullie ukje en dat werkte bij ons heel goed. Veel rustiger waardoor hij beter kon slapen.
OGG, cross. Fijn dat het zo goed ging vannacht. En die hormonen, pfffff wou dat het wel weer normaal was eigenlijk. Maar ook ik wil nog niet stoppen met de bv . Kan nog niet eens verder gaan afbouwen want ben echt formaatje pamela als ik 's ochtends wakker wordt , maar ik wil wel graag de voeding van 12.00 eraf hebben. Nog maar even een weekje wachten dus.

Maar wat een hork van een verkoper zeg! En vaak is het toch de vrouw die beslist wat de man aantrekt (maar het dan wel zo breng dat het lijkt alsof de man die keuze zelf heeft gemaakt ). Dat is hij vast al wel gewend nietwaar. Soms moeten we de mannen gewoon even een beetje sturen . Maar fijn dat jullie nu allebei zijn voorzien van een mooi outfit voor de trouwelarij, wat een superwoord trouwens
Michigan wat zielig voor ukkie. En ook voor jou, ik weet precies hoe je je voelt. ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

Wij gebruiken ook JBPmeel, en bij mini werkt het juist wat laxerend. Gelukkig voor hem want poepen was al niet zijn hobby.

Ellein we hebben vrijdag telefonisch consult met de kinderarts. Dus tot die tijd moeten we nog volhouden, ik hoop nog steeds dat het beter gaat en hij niet aan nog meer medicijnen moet. We houden vol!

OGG, lekker zo'n verkoper!! Klaar ben je er mee. Maar ziet manlief er mooi uit? Wat krijgt jullie kleine mannetje aan?

Fijn dat het slapen goed ging, en ach die hormonen!? Tja zal nog wel even zo blijven denk ik, en voor we het kwijt zijn denken we misschien alweer aan nummer 2. Haha!

Ondanks alles genieten wij ontzettend van ons kleine mannetje, volgens ons heeft hij vanmorgen voor het eerst echt gelachen naar ons. Toen ik het zag werd ik helemaal warm van binnen, bijzonder wat zo'n klein hummeltje losmaakt bij ons.

Fijne avond voor jullie allemaal, ik ga een speen zoeken voor mini.

Dag dag!
Hallo allemaal! Daar ben ik weer. Ellein, het zat me inderdaad even tot 'daar' - goed ingeschat! Heb een potje gejankt en zit nu lekker met een bak thee en de laatste paaseitjes op de bank terwijl lief zich over mini ontfermt en ik knap inderdaad alweer op!

Teddy, wat een superdag had jij vorige week en ik zag ook geweldige foto's! Helemaal leuk dat dit voor je gerelegd is. Enne: nog gefeliciteerd tante Teddy! Bizar, ook zo'n bevalling. Is ze alweer een beetje bijgekomen?

Klinkt trouwens goed, die vloeiende machine bij jou 's ochtends! Mijn mini bezig houden voor ontbijt zit er niet in - die gaat al brullen om eten voordat de ogen goed en wel open zijn.... ik 'moet' over 3 weken weer aan de slag, ben erg benieuwd hoe dat zal zijn. Zie er wel een klein beetje tegen op....

Ellein: ben je nog geslaagd met de big feet bike? Ik googelde hem even want het zegt mij niks, ik zag hem bij de Bijenkorf voor 600 euro - is dat soms een ander model, gezien het grote prijsverschil? Wat heerlijk trouwens dat uk het klokje rond slaapt! En een half jaar alweer... lekkere grote vent dus!

Jobje, geen diabetes! Fijn! Was ook wel tijd voor wat goed nieuws he? Lekker gehad in Bergen aan Zee? Nu genieten van je verlof!! Wat staat er op de agenda voor de komende dagen?

Pfff misschien dus een pacemakertje, dat is geen leuk vooruitzicht. Evenals de tijdelijke scheiding van je uk na de geboorte.... Meid, ik kan me echt heel goed voorstellen dat je je allemaal rampscenario's in je hoofd haalt. Het is allemaal niet niks, en dan nog met een portie hormonen erbij ook... Als ik jou was zou ik vooral alle vragen en angsten goed uitspreken in het ziekenhuis (misschien doe je dat ook wel!), laat de artsen maar weten wat er allemaal door je hoofd speelt, dan kunnen zij daar rekening mee houden en je wellicht gerust stellen - zelfs al betekent dat dingen uitspreken die je eigenlijk helemaal niet denken wil.

Floortje, MissC en Teddy allemaal weg, ik ben te laat om jullie een goede reis te wensen maar ik hoop dat jullie enorm genieten!

Floortje, inmiddels met de pillen begonnen. Ik hoop dat de vakantie een héél mooi souvenir oplevert en dat je weinig last hebt gekregen van bijwerkingen! Net als Rossia hoop ik dat je opgevrolijkt en liefst ook zwanger terug komt van je vakantie. Niet gek hoor, dat je je na alle gedoe van de laatste maanden in combinatie met de hormonen niet al te happy voelt!

Rossia, wat super dat je zo'n prachtig ei hebt. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit in dit opzicht lijkt mij, al kan ik me wel voorstellen dat twee embryo's in eerste instantie wat teleurstellend klinkt na de 12 mooie eicellen. Maar AA-kwaliteit klinkt echt super! Heb je de formulieren al binnen?

Fijn te lezen dat het met Ziggie wat beter gaat!

Mimpje, wat fijn dat jullie zo serieus genomen zijn door de kinderarts (zeker na die huisarts...). Maagje sneller leeg - betekent dat dan ook sneller honger? Hoe gaat het met het inbouwen van een ritme? Wat enorm naar om te zien dat je kereltje zich zo beroerd voelt... Kan me de tranen in je ogen erg goed voorstellen! Maar wat super dat mini naar jullie gelachen heeft - ook een reden voor tranen in de ogen, toch??

Gorgi, kun je al een beetje wennen aan het idee zwanger te zijn? Hoe voel je je? Ik weet het eigenlijk niet meer - ben jij nou Belgische? Gezien de term 'regels'?

OGG, uk dus op z'n eigen kamer geslapen. Weer een mijlpaaltje! Ik moest zo lachen om je opmerking 'ik ben echt een softie geworden' - precies diezelfde woorden sprak ik ook laatst uit! Bijzonder he, wat zo'n uk allemaal met je doet.... Wat houdt die Rapley-methode nou eigenlijk precies is? Dank voor je tip over een kleine koeltas, ik zal eens gaan kijken bij de Hema!

Vera welkom terug! Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is met mini en dat je zulke lekkere dagen gehad hebt!

Hier gaat het, afgezien dus van de dip sinds gistermiddag na de jbpm en het vele spugen, eigenlijk heel erg goed. Mini is vrolijk, wordt steeds alerter, houdt dingen vast in haar handen en kletst wat af. Heel leuk om te zien, die ontwikkelingen allemaal! We hebben een behoorlijk regelmatig ritme, alleen hebben we 's avonds nog een wat lastig momentje. Na de voeding van 18.30 valt ze keurig in slaap, om dan rond 20.30 weer wakker te worden en dan slaapt ze 's avonds verder niet. Pas een half uur ná de voeding van 22.30 valt ze ongeveer weer in slaap, om 's ochtends nauwelijks wakker te willen worden, ik moet haar echt wekken om 6.30 uur (dit ivm het ritme als ik straks aan het werk ga). Kortom: ze maakt de nacht langer, maar later in de ochtend ipv eerder in de avond en dat moet ik nog op een of andere manier iets om zien te draaien. Tips welkom

Nou meiden, ik ga nog een verse kop thee halen. Fijne avond allemaal!
Ann, hoe is het nu met jou trouwens? Alweer voorzichtig met een nieuwe marathon begonnen...?
Ein-de-lijk even zitten! Ik ben de hele dag bezig geweest met vakantiewasjes draaien, vouwen en opruimen (nog 2 te gaan!) en boodschappen doen. Net ook een verjaardag met een bbq gehad (ik heb je niet gezien Rossia )! Er waren 4 babies in de leeftijd 6 tot 15 weken (onze meid was de oudste). Wat een warboel van maxi-cosi's, huiltjes enzo...

Vakantie was dus inderdaad heerlijk. Heel speciaal ook, zo'n eerste vakantie met de kleine. Omdat ze zo veel slaapt zijn we vooral rond het appartement gebleven, maar met een babyfoon ging dat prima. Normaal gaan we uit eten, nu hebben we zelf gekookt of eten afgehaald. We hebben een dag een auto gehuurd maar omdat we een stoeltje zonder verkleiner kregen was dat geen succes op de nogal bochtige wegen. Dus na een paar uur heen en weer schudden zijn we weer terug gegaan. Ach, hebben we toch iets van het eiland gezien. Verder was de kleine meid erg lief. Ze heeft kunnen genieten van een week volledige aandacht van papa en mama. Vond ze niet echt erg geloof ik....

OGG, grappig wat de hormonen met je kunnen doen he? En ik moest wel lachen toen ik je berichtje las. Onze meid slaapt juist vanaf dag 1 op haar eigen kamertje. Op vakantie hadden we haar eerst in onze (en enige) slaapkamer gezet maar na 2 nachten heb ik haar resoluut in de woonkamer gezet. Ik deed geen oog dicht! Haha.

Wat een rare verkoper zeg. Had je aanstaande soms een duurdere smaak dan jou? Ziet hij er mooi uit op jullie dag?

Ellein, wij moeten ook regelmatig nieuwe plantjes in de vensterbank zetten. That reminds me.... Bijna alle planten in huis zijn zo'n beetje op hun einde. Misschien mijn laatste verlofdagen maar eens naar het tuincentrum...

Afbouwen van de bv wil dus nog niet zo lukken? Nog gefeliciteerd met je ukkie. Wow, zes maanden, wat vliegt de tijd!

Rossia, je kunt zeker niet wachten tot je ongesteld wordt? Dan nog 2 weken wachten en dan weer 2 weken wachten tot het verlossende antwoord zeker?

Was het lekker die bbq?

Mimpje, ik heb al je verhalen gelezen over de reflux bij je mannetje. Wat lijkt me dat een vreselijk gezicht om je kleine zo te zien lijden. Hopelijk gaan de medicijnen beter werken. Pak je rustmomenten wanneer het even kan. Je hebt ze nodig!

En dat lachen... geweldig he? Ons meisje lacht heel veel en vooral 's ochtends als ik haar ga voeden vind ik het prachtig dat ze zo breeduit ligt te lachen in haar bedje.

Michigan, onze kleine heeft ook vaak golven melk terug gegeven. Ook zij leek er geen last van te hebben en ik heb het daarom maar zo gelaten. Soms geeft ze nog (veel) terug, maar soms ook helemaal niks.

Over het vervoeren van de melk... had ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk. Ik heb de kolf gekocht met een koeltas erbij. Ik heb wel van die gewone koelelementen thuis liggen, die ga ik waarschijnlijk gebruiken want ik ben ongeveer 45 minuten onderweg. Voor 15 minuten is een koeltasje denk ik voldoende. Als ik naar mijn (schoon)ouders rij, ook zo'n 10-15 minuten, wikkel ik het flesje in alufolie en neem het zo mee. Daar aangekomen is het nog steeds koud.

Op mijn werk hebben ze trouwens een klein koelkastje aangeschaft voor gekolfde melk, zodat ik het niet in de kantine hoef te zetten. Straks gaan er wel meer vrouwen kolven dus ik ga ze deze week even bellen over hoe en wat.

Teddy, ik ga je mail zo even lezen. Ik heb wat gemist geloof ik?? Ben benieuwd!

Voor de rest even een zwaai, want ik heb gisteren tot laat zitten bijlezen, maar de helft ben ik alweer kwijt. Sorry!
O ja, vergeet ik Jobje... ik wilde jou even sterkte wensen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je vanalles in je hoofd gaat halen. Het is ook niet niks zeg. Ik hoop dat alles mee gaat vallen en dat een pacemaker niet nodig zal zijn. Even een extra dikke voor jou. Probeer een beetje te genieten van je verlof, hoe moeilijk dat voor jou ook zal zijn!
Goedemorgen!

Fijn he Vera al die vakantie was, en als het normaal al veel was was ( ) is het nu met zo'n ukkie erbij helemaal een berg!

Wij hebben een drukke dag voor de boeg, eerst kraamvisite en daarna verjaardag en eten bij mijn ouders. Normaal hou ik mini de hele tijd bij me als we ergens op visite zijn. Vandaag ga ik proberen hem boven in de wandelwagen en in zijn eigen slaapzak te leggen. Ik ben benieuwd hoe hij en zijn moeder dat gaan vinden.

Ik heb nog even een vraag, wij zijn bezig met het plannen van een weekendje weg. Het weekend dat we willen gaan krijgt mini de dag ervoor zijn prikjes. Nu vraag ik me af, is dat slim?

Wat zouden jullie doen?

Voor iedereen een en een fijne dag gewenst!
Goedemorgen Mimpje,

Je hebt inderdaad een drukke dag voor de boeg. Nu maar kijken hoe de kleine zich houdt. Die van ons heeft gisteren de hele middag boven in bed gelegen/geslapen. Na de voeding nam ik haar mee naar beneden maar ze vond de drukte niet zo leuk. Huilen geblazen dus. We dachten moeheid (ja alweer!), n de auto viel ze in slaap. Thuis heeft ze nog een half uur lief in haar wipper zitten spelen. Straks weer een verjaardag. Kijken hoe dat gaat...

Over die prikjes. Moeilijk. Het ene kind heeft er totaal geen last van, het andere juist wel. Ik geloof dat de reactie na 4 uur zijn hoogtepunt heeft. Volgens mij is het bij de meesten de volgende dag wel weer over. Maar ik weet het niet zeker.

Onze uk heeft er 2 keer geen last van gehad. De eerste keer was ze heel slaperig erna (maar ja, dat is ze altijd ) en de tweede keer had ze helemaal geen last. Beide keren was ze de volgende dag echt supervrolijk.

Ik had ook even een vraagje... Hebben jullie tijdens je zwangerschapsverlof reiskosten voor de auto doorbetaald gekregen? Ik wel namelijk. Maar deze maand is een deel van het ouderschapsverlof verrekend en heb ik helemaal geen reiskosten gekregen. Voor ik erover begin wil ik wel zeker zijn dat je reiskosten hoort te krijgen tijdens je zwangerschapsverlof...
Zo de visite is weg, was gezellig! Schattig buurmeisje heeft mini de hele tijd kusjes gegeven, hij vond het wel prima.

Vera wat ik heb begrepen krijg je geen reiskosten. Ik geloof dat je 3 weken wel krijgt en de rest niet. Maar hoe het precies zit weet ik niet, en zou het kunnen zijn dat het per werkgever verschilt?
Hoera!! Ik ben ongesteld geworden en hoe.... Kan bijna niet uit mijn ogen kijken van de hoofdpijn. Wat een ellende! Maar goed, we kunnen nu echt beginnen. Rete spannend!

Mimpje, misschien moeten de medicijnen voor mini nog even gaan werken. Hoop toch echt dat het snel beter gaat, want er is niets aan om zo'n klein mannetje verdrietig te zien zijn. Veel plezier vandaag.

Michigan, wat vervelend dat mini haar eten zo teruggeeft, maar las ook al dat het weer wat beter gaat. Lijkt me niet meer dan normaal dat het je af en toe teveel wordt. Gelukkig kan Mich-man het dan even van je overnemen en een kop thee met chocolade doet dan wonderen.

OGG, lekker laten lullen die verkoper. Wat een eikel zeg. Iedereen weet toch dat het zo gaat. Je wilt je a.s. man toch niet in een heel lelijk pak naast je hebben staan. Natuurlijk heb je daar als vrouw een handje in !

Vera, nee, ik heb je ook niet gezien. Om onze bbq was maar 1 kindje en dat is mijn aller liefste nichtje. hihi. Ik krijg tijdens mijn vakantie zelfs een verrekening van mijn reiskosten. Ik denk dat dat dus ook het geval is bij zwangerschap, maar dat weet ik niet zeker. Jullie vakantie klinkt echt als waanzinnig leuk en als heerlijk genoten. Goed zo!

Ellein, staat je huisje er weer plantvriendelijk bij?

Teddy, hoe is het bij Mickey, vermaak je je nog een beetje?

Nou, ik ga nog maar even een paracetamolletje nemen. Niet uit te houden dit.
Oh Rossia, wat goed!! Mag je nu morgen het ziekenhuis bellen voor een afspraak? Zeker spannend zeg! Sterkte met de hoofdpijn!! Is de bloeding nu ook heviger dan normaal?

Wat betreft de reiskosten, wat raar dat het verrekend wordt tijdens je vakantie. Volgens mij wordt in de berekening van het bedrag rekening gehouden met een aantal ziektedagen, vakantiedagen en feestdagen.

Ik bedacht me trouwens dat het vandaag exact een jaar geleden is dat ik positief testte. Wat vliegt de tijd toch!

Ik ga de kleine even badderen en voeden en dan naar de verjaardag.
Rossia, je cyclus doet het dus nog . op naar de terugplaatsing dan maar! Las op het andere topic dat Sophy ook al positief heeft getest. Wat een positieve berichten daar, ik hoop dat jij over 4 weken ook positief test!

Vera, hoe is het eigenlijk met je borsten? Alles weer zoals het hoort of doet het voeden nog pijn? Wat fijn ook dat mini het zo goed doet en heeft gedaan in jullie vakantie. Hoe ging het vliegen? Heeft ze nog last gehad van de druk? Wat een luxeprobleem dat het afbouwen bij mij niet zo goed lukt he? Wie had dat 3 maanden geleden gedacht ?

Michigan, chocola doet wonderen . Maak je vooral niet te druk over het ritme 's ochtends als je weer moet werken, dat deed ik wel en achteraf gezien was dat nergens voor nodig want dat lost zich ook wel op. Hoe loopt de borstvoeding verder?

Mimpje, succes vanmiddag!

Wij zijn vanochtend op kraamvisite geweest en als je ons ukje daar dan naast hun mini van 5 weken ziet liggen...... oh wat wordt hij dan toch groot. Hij kan zelfs al alleen zitten! Nog niet zo lang natuurlijk maar het begin is er toch.

Fijne zondag verder!
Vera, alweer een jaar geleden. Wat gaat dat snel he. Een bijzonder moment, maar kijk wat het je heeft gebracht!

Ellein, ja gelukkig hij doet het nog. Alleen die hoofdpijn, die is echt killing. Gelukkig genoeg paracetamol in huis. Gaat heel goed met de positieve testen daar. Echt heel leuk. Hoop dat ik snel mag volgen aan het einde van de maand. Dat lijkt me inderdaad heel grappig. Zo'n mini naast uk, die dan echt als een reus lijkt he. Wat goed dat hij al kan zitten!!
Michigan, ik zag toevallig vandaag bij de Kruidvat zo'n koeltasje (met 6 flesjes water erin). Misschien is dat wat? (al is de kwaliteit ws minder dan eentje van de Hema) Grappig trouwens dat jij dezelfde opmerking over het softie-zijn hebt gemaakt!

Ellein, jouw uk is volgens mij best een snelle, zeg! Ik kreeg al te horen dat onze mini zo snel was, maar jullie uk is dus nog sneller!

Rossia, ik hoop ook zo op een positieve test voor jou over een maandje!

Vera, grappig he, om je dat soort dingen opeens te beseffen, dat dat alweer zo lang geleden is? Wij zijn ook echt van die momentjes waarop we even terugdenken. Vooral als je je dan bedenkt hoeveel er in 1 jaar is veranderd, wauw!

Mimpje, zo'n eerste lach is mooi he?! Echt zo'n moment dat je nooit meer vergeet! Hopellijk gaat het snel beter met de reflux van mini!

Vanmiddag even lekker in de stad geweest met mijn moeder. De mannen waren naar het voetbal. Nog even een leuk shirtje gekocht voor mijzelf (en meteen dezelfde ook in een maatje kleiner, want het gaat de goede kant op met de kilo's) en een shirtje voor mini. Verder valt hier niet echt iets te melden...
hoi meiden

ben er weer en ben helemaal uitgeteld!! mini heeft zich vrijdag en gisteren uitmuntend gedragen. Lekker slapen in de wagen, lachen en helemaal zichzelf, maar vanmorgen was het helemaal mis. Na de eerste voeding gingen we naar de ontbijtzaal, daar wilde ze niet slapen, dus ben ik een rondje buiten gaan lopen. Toen viel ze toch in slaap, maar eenmaal weer binnen weer mis. Gillen!! In de maxicosi valt ze vaak meteen in slaap, nou nu dus niet, Half uur rijden met krijsende baby is dan heeel lang. Flesje gegeven op de parkeerplaats en toen wilde ze wel slapen in de wagen. Ze heeft toen 4 uur geslapen en toen werd ze weer krijsend wakker. Ik vond het wel genoeg, dus naar de auto en weer flesje gegeven. Toen heeft ze in de auto weer geslapen. Halverwege weer even gestopt om te verschonen en te voeden. Ik in zo´n mc donalds op zo´n aftands aankleedding...plast ze alles onder. Fijn als ze dan al zo gilt. Mensen zullen wel gedacht hebben, daar wordt er een geslacht. Weer geslapen, maar nu thuis wilde weer niets slapen. Alle trucs geprobeerd, maar ze bleef maar gillen. Ik kan het even niet meer horen. Teddyman is nu met haar wandelen. Hoop dat het helpt en dat ze vanacht wel slaapt. Gaat echt door merg en been dan. Ik denk dat al die drukte, we waren met 15, toch te druk is geweest, Toch teveel indrukken opgedaan en dan uit ritme en dan helemaal mis.

Heb even bijgelezen, maar heb het niet allemaal onthouden

Rossia wat goed dat je ongesteld bent geworden!

Vera fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie. Klinkt goed. Zie na dit weekend wel erg op tegen een vakantie hoor. Maar dat is natuurlijk niet te vergelijken, We denken er nog even over.

sorry weet de rest echt niet meer, Teddyman is terug, mini slaapt en dat ga ik ook doen. tot later..
zoo ben ik weer, goedemorgen

mini heeft geslapen van 23 tot 7.15 en ze werd wakker met een lach! Lekker gedouched met Teddyman en nu is ze naar het kdv. Hopelijk gaat het goed vandaag.
Goedemorgen allemaal!!

Hey Teddy, klinkt als een zeer geslaagd weekendje, maar voor mini, misschien 1 dagje teveel? Gelukkig heeft ze goed geslapen vannacht en vanmorgen alweer wakker als een zonnetje! Ben je in alle attracties geweest??

OGG! Goed bezig.

Voor de rest *zwaai*, ik ga aan het werk.
rossia was zeker geslaagd! ben niet overal in geweest, maar wel in alle achtbanen. Als het maar hard gaat, vind ik het geweldig. ze hebben ook een nieuwe attractie. The tower of terror! geweldig. Je stapt dan in een lift en valt vervolgens meters naar beneden. Je heb bovenin mooi uitzicht over het park en dan donder je met veel geweld omlaag. Heerlijk! Verder blijft de space-mountain toch wel een van mijn favorieten hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven