Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd

donderdag 20 augustus 2020 om 18:46
Oh, Yugen, wat lastig zo'n situatie! Wat misschien helpt om te onthouden: alle gasten weten dat het de mening van die persoon is, en niet echt iets zegt over jou of jullie. Ik heb inmiddels echt een boel speeches gehoord op bruiloften ("toen je 3 maanden oud was, bleek je koemelkeiwitallergie te hebben. wat een pech!"), en luister er altijd met vrolijk gezicht en licht hart naar, in de wetenschap dat het echt bijna alleen maar iets zegt over de persoon die op dat moment spreekt. Hopelijk valt het mee!
Apple, wat mooi wat dat jullie nog even langs zijn geweest bij de pastoor! Wij hebben degene die ons trouwt begin maart voor het laatst gezien, en ik durf eigenlijk steeds geen contact op te nemen omdat we nog huiswerk niet gedaan hebben (ugh... zo druk steeds en merk dat ik niet wil jinxen, zo van, als ik dit ga maken gaat het vast wéér niet door).
Mijn vriend en ik willen geloften gaan doen. We moeten ze allebei nog schrijven, haha. Ik houd wel al een jaar lang een bestandje bij op m'n laptop met leuke gebeurtenissen en quotes. Ik merk dat ik eigenlijk liever een speech wil geven waarom ik van hem hou, dus ik gok dat het meer dat wordt, dan geloften. Onze invulling toch
Bij ons ontbreekt ook nog meer ceremonieels, dus het idee van de kaarsen leen ik ook graag van je. Toen ons huwelijk nog door leek te gaan in het voorjaar heb ik mijn moeder gevraagd (kan supergoed liefdevol spreken zonder te veel uit te wijden, al is ze zelf niet de eerste om zoiets over zichzelf te zeggen). Gewoon om iets meer te hebben dan alleen het moment van trouwen. Maar ze moest er toen over nadenken, vervolgens werd alles geannuleerd en is er een familielid overleden. Dus het regelen van de ceremonie weer oppakken valt me momenteel ff iets zwaarder dan nadenken over het diner en de borrel enzo.
Kokoro, als je het nog wil delen, je mag het mij laten zien! Maar kan me ook voorstellen als je het toch te herkenbaar vindt hoor. Ik ben wel nieuwsgierig! Deze week heb ik eindelijk een afspraak gemaakt voor proefkapsel en makeup, lijkt me heel leuk! Duurt wel nog even...
Bellenblaaspistolen klinkt coronatechnisch trouwens ook iets handiger dan bellenblaas!
Apple, wat mooi wat dat jullie nog even langs zijn geweest bij de pastoor! Wij hebben degene die ons trouwt begin maart voor het laatst gezien, en ik durf eigenlijk steeds geen contact op te nemen omdat we nog huiswerk niet gedaan hebben (ugh... zo druk steeds en merk dat ik niet wil jinxen, zo van, als ik dit ga maken gaat het vast wéér niet door).
Mijn vriend en ik willen geloften gaan doen. We moeten ze allebei nog schrijven, haha. Ik houd wel al een jaar lang een bestandje bij op m'n laptop met leuke gebeurtenissen en quotes. Ik merk dat ik eigenlijk liever een speech wil geven waarom ik van hem hou, dus ik gok dat het meer dat wordt, dan geloften. Onze invulling toch

Bij ons ontbreekt ook nog meer ceremonieels, dus het idee van de kaarsen leen ik ook graag van je. Toen ons huwelijk nog door leek te gaan in het voorjaar heb ik mijn moeder gevraagd (kan supergoed liefdevol spreken zonder te veel uit te wijden, al is ze zelf niet de eerste om zoiets over zichzelf te zeggen). Gewoon om iets meer te hebben dan alleen het moment van trouwen. Maar ze moest er toen over nadenken, vervolgens werd alles geannuleerd en is er een familielid overleden. Dus het regelen van de ceremonie weer oppakken valt me momenteel ff iets zwaarder dan nadenken over het diner en de borrel enzo.
Kokoro, als je het nog wil delen, je mag het mij laten zien! Maar kan me ook voorstellen als je het toch te herkenbaar vindt hoor. Ik ben wel nieuwsgierig! Deze week heb ik eindelijk een afspraak gemaakt voor proefkapsel en makeup, lijkt me heel leuk! Duurt wel nog even...
Bellenblaaspistolen klinkt coronatechnisch trouwens ook iets handiger dan bellenblaas!

donderdag 20 augustus 2020 om 20:25
Ik geef hem denk ik aan degene die hem vangt
. Mocht de avond zo lopen dat ik hem niet gooi, dan houd en droog ik hem. Ik heb het boeket van schoonzus gevangen en 6 jaar bewaard, ging heel goed.
@Aloe, ik kan me voorstellen dat het voelt als jinxen! Heb ik ook steeds, wanneer ik iets nieuws regel voor de bruiloft. Ik stuur je ff PB.
Yugen, Ik ben het eens met Aloe, ik luister ook altijd gewoon aandachtig naar de speeches. En anders kun je het altijd nog zien als cabaret
.

@Aloe, ik kan me voorstellen dat het voelt als jinxen! Heb ik ook steeds, wanneer ik iets nieuws regel voor de bruiloft. Ik stuur je ff PB.
Yugen, Ik ben het eens met Aloe, ik luister ook altijd gewoon aandachtig naar de speeches. En anders kun je het altijd nog zien als cabaret

donderdag 20 augustus 2020 om 21:40
Ik zag ook iets op internet dat je bepaalde bloemen van je boekete in epoxy kan laten gieten. In een piramide vorm bijvoorbeeld. Gaaf maar ook prijzig...overal waar bruid voor staat gaat de prijs x100AnAppleADay schreef: ↑20-08-2020 19:27Hebben jullie trouwens al bedacht wat jullie naderhand gaan doen met jullie boeket?
Ik zag een heel cool Duits bedrijf dat er sieraden van kan maken maar het is wel heel duur...
Vandaag proefsessie van make-up en haar gehad. Was super zenuwachtig ervoor omdat ik bang was dat niks mij stond enz. Maar uiteindelijk is het resultaat heel mooi en ben er blij mee. Morgen jurk afpassen. Hopelijk zit die nog steeds als gegoten

vrijdag 21 augustus 2020 om 07:43
Leuk Baby! Veel plezier morgen. Wat voor makeup ben je voor gegaan?
Ik haal toevallig ook morgen mijn jurk op. Zin in, al is alles anders. Gewoon heerlijk om hem weer even aan te doen. En nu zou hij perfect moeten passen. Denk dat ik ga proberen mijn bruidsmakeup en haar na te maken zodat ik een echt plaatje krijg. Ik krijg trouwens ook een stuk stof mee om het boeket mee op te binden. Hoop stiekem dat ze alle afgeknipte stof hebben bewaard. Misschien kan ik er nog iets leuks mee.
Boeket in hars is wel mooi, maar past niet in de stijl van ons huis dus geen idee waar ik hem zou moeten neerzetten. Ook best groot, lijkt me.
Ik heb vandaag weer lenzen in op proef. Aangemeten door de opticien. Zitten een stuk beter dan die van de etos, maar had na dag 1 direct fikse oogontsteking
. Hopen dat het nu beter gaat. Ik draag sinds mn 2e studiejaar al een bril, dus dit is wel heel anders.
Ik haal toevallig ook morgen mijn jurk op. Zin in, al is alles anders. Gewoon heerlijk om hem weer even aan te doen. En nu zou hij perfect moeten passen. Denk dat ik ga proberen mijn bruidsmakeup en haar na te maken zodat ik een echt plaatje krijg. Ik krijg trouwens ook een stuk stof mee om het boeket mee op te binden. Hoop stiekem dat ze alle afgeknipte stof hebben bewaard. Misschien kan ik er nog iets leuks mee.
Boeket in hars is wel mooi, maar past niet in de stijl van ons huis dus geen idee waar ik hem zou moeten neerzetten. Ook best groot, lijkt me.
Ik heb vandaag weer lenzen in op proef. Aangemeten door de opticien. Zitten een stuk beter dan die van de etos, maar had na dag 1 direct fikse oogontsteking

vrijdag 21 augustus 2020 om 07:53
Voor die sieraden gebruiken ze ook een soort epoxy. Het probleem met drogen, of zo’n piramide, is dat ik daarna geen idee heb wat ik er mee ga doen. Dan eindigt het denk ik sowieso in een doos op zolder. Voor mijn jurk hetzelfde maar goed dat is nog wel leuk om te hebben voor later, zeker met kinderen.
Dus ik denk dat ik een boeket dan toch weg gooi als ik het hem gedroogd dus denk niet dat dat de moeite waard is
Dus ik denk dat ik een boeket dan toch weg gooi als ik het hem gedroogd dus denk niet dat dat de moeite waard is

vrijdag 21 augustus 2020 om 18:05
Oh meiden wat gaan jullie weer snel en wat zijn jullie volop in de regelmodus.
Kokoro wat klink je weer positief en wat weet jij toch bergen te verzetten!! Ik gun jullie zo mooie dag na alle stress
Yugen jouw schoonvader klinkt echt top met z’n speech
ik ben nu zo blij dat wij aangegeven hebben dat we geen speeches of stukjes willen.
Apple ik werd ontroerd bij jouw verhaal van de huwelijksjaren. Wat een mooie symboliek zeg. Het is dat het niet bij ons past maar echt prachtig idee.
Hier moeten we nog genoeg maar ik hang vooral misselijk op de bank. Hoop dat ik dit weekend de tafel indeling op papier krijg en de laatste spullen ga bestellen.
Vergeten jullie trouwens niet je schoenen in te loprn! Ik had ze van de week naar kantoor aan en zeker het eerste uur dacht ik hoe gaan we dit doen
Kokoro wat klink je weer positief en wat weet jij toch bergen te verzetten!! Ik gun jullie zo mooie dag na alle stress
Yugen jouw schoonvader klinkt echt top met z’n speech

Apple ik werd ontroerd bij jouw verhaal van de huwelijksjaren. Wat een mooie symboliek zeg. Het is dat het niet bij ons past maar echt prachtig idee.
Hier moeten we nog genoeg maar ik hang vooral misselijk op de bank. Hoop dat ik dit weekend de tafel indeling op papier krijg en de laatste spullen ga bestellen.
Vergeten jullie trouwens niet je schoenen in te loprn! Ik had ze van de week naar kantoor aan en zeker het eerste uur dacht ik hoe gaan we dit doen

Niets is wat het lijkt..
vrijdag 21 augustus 2020 om 23:52
Ik had dat vandaag met het afpassen van de jurk. Stond een uur op mijn hakken en ik dacht...auw. Moet ik nog ff goed inlopen.Poeziemauw schreef: ↑21-08-2020 18:05Oh meiden wat gaan jullie weer snel en wat zijn jullie volop in de regelmodus.
Yugen jouw schoonvader klinkt echt top met z’n speechik ben nu zo blij dat wij aangegeven hebben dat we geen speeches of stukjes willen.
Vergeten jullie trouwens niet je schoenen in te loprn! Ik had ze van de week naar kantoor aan en zeker het eerste uur dacht ik hoe gaan we dit doen![]()

zaterdag 22 augustus 2020 om 11:09
@ Daveotion Ohhh spannend! Wat voor schoenen zijn het? Wil je ze delen(via pb)?
@Poezie wat naar dat je zo misselijk bent. Vaak wel een goed teken
. Dank voor je lieve woorden!
@Apple, slimmmm die schoenen. Ik heb twee paar, 1 voor het salsa dansen ^^.
Ik vertrek zo richting de bruidsshop. Zo spannend! Heb mijn haar gedaan zoals op de dag, mooie makeup op, schoenen en haarsierraad mee. Straks mama overdonderen met het hele plaatje hoop ik
.
@Poezie wat naar dat je zo misselijk bent. Vaak wel een goed teken

@Apple, slimmmm die schoenen. Ik heb twee paar, 1 voor het salsa dansen ^^.
Ik vertrek zo richting de bruidsshop. Zo spannend! Heb mijn haar gedaan zoals op de dag, mooie makeup op, schoenen en haarsierraad mee. Straks mama overdonderen met het hele plaatje hoop ik

zaterdag 22 augustus 2020 om 18:57
Poeziemauw, wat naar dat je zo misselijk bent. Gaat dat nog een beetje in combinatie met werken?
Daveotion, op Etsy kun je inderdaad prachtige dingen vinden! Wat voor schoenen zijn het?
Kokoro, hoe was het vandaag?
Slim, om een al gedragen paar schoenen te nemen of meerdere paren.
Ik wil toch graag pumps dragen in plaats van All Stars, al is het maar vanwege een mooiere houding met hakken, maar heb tot nu toe niks kunnen vinden. Ik heb prachtige schoenen gepast, maar mijn voeten zijn zo smal en dun dat niets blijft zitten, ook niet een maat kleiner met een smallere leest. Ik zoek even verder naar nóg smallere schoenen, die bestaan vast.
Helaas heb ik daar nog heeeeel veel tijd voor, want we hebben de knoop doorgehakt. We zijn vanmiddag bij de locatie geweest en we gaan uitstellen. Het alternatieve plan dat we hadden bedacht is niet mogelijk, er is gewoon niet genoeg ruimte. Als enige optie zagen zij om een dineropstelling te doen vanaf het begin, met losse tafeltjes waar mensen dan de hele middag en avond, zo'n 8 uur in totaal, aan blijven zitten. Ook tijdens de ceremonie want nog een opstelling ernaast past gewoon niet. De locatie ziet het ook niet gebeuren en we mogen alles helemaal kosteloos naar volgend jaar verplaatsen.
Ik vind het natuurlijk jammer, maar ben eigenlijk niet eens zo verdrietig. We hebben alle opties bekeken, maar het kan gewoon niet. Er is totaal geen twijfel meer en dat geeft rust. Mijn vriend staat nu gelukkig ook helemaal achter uitstellen. Volgend jaar rond deze tijd gaan we de laatste kleine dingetjes regelen, voor nu laat ik alles los.
Ik lees en leef wel heel graag nog met jullie mee!
Daveotion, op Etsy kun je inderdaad prachtige dingen vinden! Wat voor schoenen zijn het?
Kokoro, hoe was het vandaag?
Slim, om een al gedragen paar schoenen te nemen of meerdere paren.
Ik wil toch graag pumps dragen in plaats van All Stars, al is het maar vanwege een mooiere houding met hakken, maar heb tot nu toe niks kunnen vinden. Ik heb prachtige schoenen gepast, maar mijn voeten zijn zo smal en dun dat niets blijft zitten, ook niet een maat kleiner met een smallere leest. Ik zoek even verder naar nóg smallere schoenen, die bestaan vast.
Helaas heb ik daar nog heeeeel veel tijd voor, want we hebben de knoop doorgehakt. We zijn vanmiddag bij de locatie geweest en we gaan uitstellen. Het alternatieve plan dat we hadden bedacht is niet mogelijk, er is gewoon niet genoeg ruimte. Als enige optie zagen zij om een dineropstelling te doen vanaf het begin, met losse tafeltjes waar mensen dan de hele middag en avond, zo'n 8 uur in totaal, aan blijven zitten. Ook tijdens de ceremonie want nog een opstelling ernaast past gewoon niet. De locatie ziet het ook niet gebeuren en we mogen alles helemaal kosteloos naar volgend jaar verplaatsen.
Ik vind het natuurlijk jammer, maar ben eigenlijk niet eens zo verdrietig. We hebben alle opties bekeken, maar het kan gewoon niet. Er is totaal geen twijfel meer en dat geeft rust. Mijn vriend staat nu gelukkig ook helemaal achter uitstellen. Volgend jaar rond deze tijd gaan we de laatste kleine dingetjes regelen, voor nu laat ik alles los.
zondag 23 augustus 2020 om 12:03
Oh Yugen wat jammer dat het toch uitstellen is geworden maar je klinkt er vrij berustend in.
Volgend jaar wordt vast zoals jullie het voor ogen hebben!
Kokoro hoe was de pas sessie? Je moeder onder de indruk?
Afgelopen week kon ik helemaal niks omdat ik medicatie had waar ik heel ziek van werd. Nu gestopt ermee en denk dat we op een betere weg zitten. Wel misselijk maar vooral als ik honger krijg.
Alweer 10 weken en dat begin je te zien ook. Zo blij dat ik een rijg rug heb.
Vandaag is bruiloft dag. Net de tasjes voor de kinderen in elkaar gezet en de laatste zaken besteld. We kregen vorige week te horen dat we niet meer onder de tent konden trouwen Ivm de brede opstelling dus ik moest nu versiering hebben.
Vandaag moeten we de ambtenaar onze antwoorden op haar vragen sturen en met de plattegronden aan de slag. Dit bleek namelijk ons laatste vrije weekend te zijn dus ik voel opeens druk
Volgend jaar wordt vast zoals jullie het voor ogen hebben!
Kokoro hoe was de pas sessie? Je moeder onder de indruk?
Afgelopen week kon ik helemaal niks omdat ik medicatie had waar ik heel ziek van werd. Nu gestopt ermee en denk dat we op een betere weg zitten. Wel misselijk maar vooral als ik honger krijg.
Vandaag is bruiloft dag. Net de tasjes voor de kinderen in elkaar gezet en de laatste zaken besteld. We kregen vorige week te horen dat we niet meer onder de tent konden trouwen Ivm de brede opstelling dus ik moest nu versiering hebben.
Vandaag moeten we de ambtenaar onze antwoorden op haar vragen sturen en met de plattegronden aan de slag. Dit bleek namelijk ons laatste vrije weekend te zijn dus ik voel opeens druk

Niets is wat het lijkt..

maandag 24 augustus 2020 om 10:06
Poeh jeetje zeg. Wat jammer dat het niet kan zoals jullie voor ogen haddenYugen schreef: ↑22-08-2020 18:57Ik vind het natuurlijk jammer, maar ben eigenlijk niet eens zo verdrietig. We hebben alle opties bekeken, maar het kan gewoon niet. Er is totaal geen twijfel meer en dat geeft rust. Mijn vriend staat nu gelukkig ook helemaal achter uitstellen. Volgend jaar rond deze tijd gaan we de laatste kleine dingetjes regelen, voor nu laat ik alles los.

maandag 24 augustus 2020 om 10:07
Vandaag is bruiloft dag? Alsin; vandaag trouwen? Of vandaag hele dag bezig met bruiloft? Fijn dat je met die medicatie gestopt bent. Maag idd vol houden, of iig steeds een laagje erinPoeziemauw schreef: ↑23-08-2020 12:03Afgelopen week kon ik helemaal niks omdat ik medicatie had waar ik heel ziek van werd. Nu gestopt ermee en denk dat we op een betere weg zitten. Wel misselijk maar vooral als ik honger krijg.
Vandaag moeten we de ambtenaar onze antwoorden op haar vragen sturen en met de plattegronden aan de slag. Dit bleek namelijk ons laatste vrije weekend te zijn dus ik voel opeens druk![]()

maandag 24 augustus 2020 om 10:10
Mijn jurk is echt prachtig. Ben er enorm blij mee en verheug me er ook wel op dat ik hem veel langer aan ga houden dan op Aruba in de hitte had gekund. Het enige waar ik van baal is dat ik met het afvallen ook m'n borsten weer kwijt ben. Ondanks de cups, vallen ze in de jurk zo dat ik een soort rechthoekig decolleté heb en dat vind ik écht niet mooi. Het ligt niet aan de jurk, de cups of de coupeuse helaas. Het komt door de natuurlijke vorm (ietsje naarbuiten) én het feit dat ze wat hangen door gewichtsverlies
. Ik heb dus maar voor 30 euro bruidsboobietape gekocht en net op bol.com een plakBH. Grof geschut.
Jurk hangt bij moeders thuis omdat hij met sleep en al moet uithangen. Dat kan thuis niet zonder dat vriend er tegenaan kan lopen. Nu moet ik dus zorgen dat ik mét plakBH nog een keertje naar het hoge noorden rijd, om de jurk nog eens te passen voordat het zo ver is. Ik hoop dat het resultaat er goed uitziet. Merk dat ik er toch mee bezig blijf.

Jurk hangt bij moeders thuis omdat hij met sleep en al moet uithangen. Dat kan thuis niet zonder dat vriend er tegenaan kan lopen. Nu moet ik dus zorgen dat ik mét plakBH nog een keertje naar het hoge noorden rijd, om de jurk nog eens te passen voordat het zo ver is. Ik hoop dat het resultaat er goed uitziet. Merk dat ik er toch mee bezig blijf.

maandag 24 augustus 2020 om 12:21
We hebben tijd vrijgehouden op de bruidsborrel als mensen nog iets wilden zeggen of een stukje wilden opvoeren, daarvoor hebben we een vriendin gevraagd als contactpersoon maar ze gaf gisteren aan nog geen reacties te hebben gehad. Dus dat zal ik ook nogmaals aan de gasten doorgeven in de brief. We hadden van oa mijn schoonouders wel iets verwacht, dus misschien zijn ze het vergeten.
wij gaan na de ceremonie ook nog iets vertellen, denk ook niet dat wij naar elkaar persoonlijke geloften gaan uitspreken. Na de ceremonie willen wij de gasten oa bedanken dat ze zijn gekomen.AnAppleADay schreef: ↑20-08-2020 12:07Wij doen geen persoonlijke geloften maar ik zit nog te twijfelen om zelf wel een mini-speech te doen bij het diner. Ik weet dat er sowieso ook nog wel speeches en stukjes bij het diner komen maar ik weet niet hoeveel en van wie. De ceremoniemeesters regelen dat. Van mijn vader verwacht ik sowieso een speecht want hij speecht graag en veel. En ik verwacht niet dat ik het dan droog hou. Maar goed, ik ga waarschijnlijk ook al huilen als ik met hem naar binnen loop èn als ik vriend zie (zeker als die ook huilt). Dus nog een huilmoment er bij kan best![]()
Wat wij leuk zouden vinden, is dat de gasten ipv fysiek contact (knuffel en kus) ons feliciteren met een hartje met hun handen en daarna proosten. Zal ik dat alvast in de brief zetten of zal ik dat op een poster zetten die ik op de tafels zet? Of misschien dat wij zelf als eerste een hartje maken met onze handen en hopen ze meedoen?

maandag 24 augustus 2020 om 12:25
haha ik had dat precies zo!! wilde het liefst iedereen de foto sturen. Net als mijn jurkKokoro schreef: ↑20-08-2020 12:18Ik vond het trouwens echt giga moeilijk om niet al mijn vriendinnen een foto te sturen van mijn make-up. Heb het bij getuigen en moeder gehouden, maar liefst liet ik het de hele wereld zien. Ik dring dus absoluut niiiiks aan jullie op, maar mocht iemand willen kijken, hoor ik het graag
.

Heb nu wel dat ik mijn ogen toch iets donkerder wil dan tijdens de proef.
Wil je mij een berichtje sturen? ben benieuwd!

maandag 24 augustus 2020 om 12:26
Oeh Yugen, dat is wel lastig zeg! Hopelijk valt zijn speech mee!Yugen schreef: ↑20-08-2020 16:34Hij is inderdaad voorstander van de traditionele rolverdeling, met de man als gezinshoofd en liefst zoveel mogelijk kinderen die vooral gehoorzaam moeten zijn. Je mag als vrouw wel werken, maar je voornaamste rol ligt toch echt thuis. Hij weet nog niet dat ik mijn eigen achternaam ga houden en dat vertellen we ook maar niet, zo lang het niet ter sprake komt![]()
Je hebt ook gelijk, men weet wie het zegt, maar ik wil zo graag mooie speeches die geen irritatie oproepen. Controlfreak hier, dit moet ik echt loslaten.

maandag 24 augustus 2020 om 12:29
Ik zag via Facebook het bedrijf De Bruyn Bloempreparatie, en die kunnen er mooie dingen van maken. Ik zit te denken om een paar bloemen van mijn bloemstuk te laten prepareren, zoiets vind ik wel mooiAnAppleADay schreef: ↑20-08-2020 19:27Hebben jullie trouwens al bedacht wat jullie naderhand gaan doen met jullie boeket?
Ik zag een heel cool Duits bedrijf dat er sieraden van kan maken maar het is wel heel duur...
https://www.bloempreparatie.nl/winkel/e ... je/verona/

maandag 24 augustus 2020 om 12:34
aaaah Yugen, lees het netYugen schreef: ↑22-08-2020 18:57

Wij zitten bijna precies zo met de kerkelijke ceremonie en de bruidsborrel, dat is bij ons ook in dezelfde zaal waardoor ze dus bij het kerkelijk huwelijk al aan tafel zitten. Niet zoals we het voor ons hadden gezien maar gelukkig valt het bij ons mee met de tijd (13.00 uur begint het kerkelijk huwelijk en van 14.30 - 17.00 uur de bruidsborrel). We hopen op mooi weer zodat ze ook buiten kunnen zitten, en we hebben een photobooth geregeld zodat ze ook soms even van hun plek af kunnen.
Nadeel is dus nu ook, dat we nog niet weten hoe we het met de taarten gaan doen.. misschien dat we er grote schermen voor zetten en dat we die weghalen als de bruidsborrel begint. Maar ja, dan moeten ze dus al vanaf 12.30 uur staan, 2 uur lang..
Dat is hetgene waar ik nu veel aan denk.

maandag 24 augustus 2020 om 12:40
Ik ben zooo gestresst. Ik moet over 1,5 week dus weer in mijn jurk voor de laatste keer maar het afvallen schiet gewoon niet op. Misschien komt het door de warmte van de laatste tijd, maar de 2 weken op de campings netjes gedaan met eten en drinken, geen gekke dingen. En níks afgevallen, grrr.. Nu dan gelukkig wel weer iets maar het schiet gewoon niet op en ik heb dus nog maar 1,5 week. Ik hoop maar dat ik wel iets van cm's kwijt ben...
Deze 1,5 week maar buikspieroefeningen doen en veel bewegen in de hoop dat er toch nog wat vanaf gaat.. Dat is echt mijn grootste angst want wat als die niet goed zit. Bij de eerste keer zat ie net aan goed, iets eraf was beter dus daar had ik alle tijd voor. Maar ja, door de stress met mijn moeder ben ik gaan emotie eten en na het overlijden heb ik totaal niet meer gelet op wat ik at. Viel op zich wel mee wat er aan is gekomen, maar ja, er moest wat af en niet bij! Kan mezelf wel voor mijn kop slaan maar goed, niks meer aan te veranderen. Nu gewoon mijn best blijven doen, veel bewegen en water drinken en gezond eten. Ik blijf hopen en doorgaan!
Deze 1,5 week maar buikspieroefeningen doen en veel bewegen in de hoop dat er toch nog wat vanaf gaat.. Dat is echt mijn grootste angst want wat als die niet goed zit. Bij de eerste keer zat ie net aan goed, iets eraf was beter dus daar had ik alle tijd voor. Maar ja, door de stress met mijn moeder ben ik gaan emotie eten en na het overlijden heb ik totaal niet meer gelet op wat ik at. Viel op zich wel mee wat er aan is gekomen, maar ja, er moest wat af en niet bij! Kan mezelf wel voor mijn kop slaan maar goed, niks meer aan te veranderen. Nu gewoon mijn best blijven doen, veel bewegen en water drinken en gezond eten. Ik blijf hopen en doorgaan!

maandag 24 augustus 2020 om 12:41
Poezie, wat naar dat je zo misselijk bent. Weet er helaas alles van. Bij alle 3 de kinderen de eerste 12 weken bijna niks binnen kunnen houden, en de rest van de maanden constant licht misselijk geweest. Gelukkig wel gewoon kunnen eten maar constant misselijk zijn is echt niet leuk! Hopelijk voel je je snel beter