Twijfel tussen twee namen
donderdag 20 augustus 2020 om 22:50
Wat grappig, ik vind het precies andersom. Lucy wat meer gewoontjes, en Saar juist leuk en stoer. En ik denk dat Sara(h)s al eeuwenlang Saar of Saartje genoemd worden, dus dat vind ik ook niet storend.juliadenders schreef: ↑20-08-2020 22:43100 procent lucy! Echt een leuke lieve stoere naam. Saar vind ik saai en standaard. Niet lelijk maar gewoon. Ik hou persoonlijk ook niet van de afgekorte namen (hype).
Team Saar
donderdag 20 augustus 2020 om 22:50
En dit. Dé naam past ineens perfect als je je kind aankijkt voor het eerst.
donderdag 20 augustus 2020 om 23:26
Saar is oubollig, feministische strijdster in de jaren 1920 zeg maar.
Zonder meer Lucy.
Misschien een beetje vreemd, een vernoeming naar een 40% compleet skelet van de eerste mensachtige 3 miljoen jaar geleden. Maar ja, wie weet dat nou, en het kind gaat vast geen biologie studeren later.
Zonder meer Lucy.
Misschien een beetje vreemd, een vernoeming naar een 40% compleet skelet van de eerste mensachtige 3 miljoen jaar geleden. Maar ja, wie weet dat nou, en het kind gaat vast geen biologie studeren later.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
donderdag 20 augustus 2020 om 23:29
Lucy! Maar dan wel “luusie” en niet de engelse “loesie”.
Maar wat maakt het eigenlijk uit wat het viva forum vindt. Tot nu toe 50/50 zo te zien
Ik ben het eens met allebei de namen lekker bewaren voor het moment dat ze zich aandient en dan is het vast zo klaar als een klontje
Overigens ken ik ook 3 verhalen van zeer dichtbij waarin ouders de dag van geboorte plots voor een héle andere naam kozen.
You never know...
Maar wat maakt het eigenlijk uit wat het viva forum vindt. Tot nu toe 50/50 zo te zien
Overigens ken ik ook 3 verhalen van zeer dichtbij waarin ouders de dag van geboorte plots voor een héle andere naam kozen.