Advies schoenen
dinsdag 25 augustus 2020 om 00:54
Help a girl out!
Op mijn werk moet ik veel lopen en ik heb contact met cliënten.
Nu zit ik in een jurken fase en ik zou ook graag jurken aan willen doen naar mijn werk. Het zijn geen mini jurken, ongeveer tot op de knie.
Met welke schoenen kan ik deze jurken combineren dat het er leuk uit ziet en waar ik een hele dag op kan lopen? Geen hakken! Zijn er suggesties voor nu met deze temperatuur en suggesties voor wanneer het later dit jaar kouder wordt?
Op mijn werk moet ik veel lopen en ik heb contact met cliënten.
Nu zit ik in een jurken fase en ik zou ook graag jurken aan willen doen naar mijn werk. Het zijn geen mini jurken, ongeveer tot op de knie.
Met welke schoenen kan ik deze jurken combineren dat het er leuk uit ziet en waar ik een hele dag op kan lopen? Geen hakken! Zijn er suggesties voor nu met deze temperatuur en suggesties voor wanneer het later dit jaar kouder wordt?
dinsdag 25 augustus 2020 om 01:04
Voor nu gympen. Neutrale witte gympen of juist heel kleurige gympen afhankelijk van je smaak en stijl.
Voor de herfst zou ik gaan voor enkellaarzen. Pistol boots in suède als je een blokhakje wel oké vindt. Chelsea boots als je echt ‘plat’ wil en een allround klassieker die ook onder een skinny of jeans kan.
Als je juist meer van de Boholook bent, dan die slobberende enkellaarzen die je op die festivals voorbij ziet komen met tig riempjes/veertjes/andere frutsels.
Voor de herfst zou ik gaan voor enkellaarzen. Pistol boots in suède als je een blokhakje wel oké vindt. Chelsea boots als je echt ‘plat’ wil en een allround klassieker die ook onder een skinny of jeans kan.
Als je juist meer van de Boholook bent, dan die slobberende enkellaarzen die je op die festivals voorbij ziet komen met tig riempjes/veertjes/andere frutsels.
dinsdag 25 augustus 2020 om 02:05
Ik ben absoluut geen type die gympen kan dragen onder een rok/jurk, staat echt afschuwelijk, ik vind dat dat echt moet passen qua leeftijd, postuur en dat het afhankelijk is van (het soort) werksituatie.
In de zomer draag ik onder een jurk vaak het type schoen dat men ballerina noemt.
Hier een voorbeeld van ballerina's:
https://www.scapino.nl/dames/schoenen/ballerina-s
In de zomer draag ik onder een jurk vaak het type schoen dat men ballerina noemt.
dinsdag 25 augustus 2020 om 02:51
dinsdag 25 augustus 2020 om 07:40
dinsdag 25 augustus 2020 om 07:50
Ligt aan het type jurk. Ik draag veel van die simpele jurkjes met zo’n striklint bij de taille. Daar heb ik gympen onder. Deze maar dan in zwart met okergele print :

Deze gympen :

Maar onder deze jurk kunnen geen gympen en heb ik bruine Chelsea boots :

Het is dus helemaal afhankelijk van de soort jurk vind ik. Misschien kan je wat plaatjes posten van jurken die je draagt?

Deze gympen :

Maar onder deze jurk kunnen geen gympen en heb ik bruine Chelsea boots :

Het is dus helemaal afhankelijk van de soort jurk vind ik. Misschien kan je wat plaatjes posten van jurken die je draagt?
dinsdag 25 augustus 2020 om 07:58
dinsdag 25 augustus 2020 om 08:03
dinsdag 25 augustus 2020 om 08:34
Ik kan helaas geen hakken meer dragen, dus moet ook op zoek naar alternatieven.
Deze zomer heb ik heel veel op deze https://www.sarenza.nl/el-naturalista-c ... size=40-40 ballerina's gelopen.
Voor de winter ga ik voor laarzen, denk ik. Ook heb ik een paar veterschoenen, die qua model zijn gebaseerd op van die nette herenschoenen.
Deze zomer heb ik heel veel op deze https://www.sarenza.nl/el-naturalista-c ... size=40-40 ballerina's gelopen.
Voor de winter ga ik voor laarzen, denk ik. Ook heb ik een paar veterschoenen, die qua model zijn gebaseerd op van die nette herenschoenen.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
dinsdag 25 augustus 2020 om 08:38
Ik moest ook erg wennen aan sneakers onder een jurkje, maar deze zomer met bovenstaande sneakers dus wel gedaan. En het stond erg leuk! Ik krijg snel zere voeten en zocht dus sneakers waar ik echt goed op kan lopen. Ik had altijd adidas all stars, maar dat leer is zo stug geworden van de nieuwe modellen. Deed meteen bij aantrekken al pijn dus die heb ik teruggestuurd.Jufjoke schreef: ↑25-08-2020 08:03Die sneakers van Whomi zijn leuk! Zelf vind ik sneakers onder een jurk bij veel mensen best heel leuk, maar bij mij niet. Ik vind ballerina's ook vreselijk en zit ook niet lekker (bij mij).
Ik zou zelf voor enkellaarsjes gaan of juist all the way gaan met biker boots.
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:03
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:55
Oprechte vraag: waarom geen hakken? Omdat je het niet mooi vindt of omdat ze niet lekker zitten? In het laatste geval zou ik me eens goed laten adviseren bij een speciaalzaak en voor een goed merk kiezen. Duurkoop is met hakken echt zijn geld waard. Enkellaarsjes of lange laarzen zitten ook al een stuk comfortabeler dan naaldhakken. Bovendien is het iets waar je op kan leren lopen, oefening baart kunst 
Vind zelf hakken onder een jurk altijd het mooist, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
Vind zelf hakken onder een jurk altijd het mooist, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:57
Ik kan niet ontdekken hoe ik een plaatje kan plakken hier, maar ik heb enkele simpele jurken en verder jurken van steps, lola & liza en MbyM.
In mijn vrije tijd draag ik ballerina's gecombineerd met een jurk, maar met een hele dag lopen op werk merk ik dat dit geen goede oplossing is voor mijn rug. Deze geven toch net wat te weinig steun voor een hele dag. Of bestaan er ballerina's die meer steun geven?
Biker boots had ik nog niet aan gedacht, dat is wel stoer en valt bij een aantal jurken wel te combineren. Doctor martins was ik vergeten dat die nog bestonden, dit vind ik wel een leuke optie. Enkellaarsjes moet ik naar kijken, ik heb best flinke kuiten en vind dit nooit zo charmant staan.
Converse all stars onder een simpele jurk, vinden jullie dat dit kan?
In mijn vrije tijd draag ik ballerina's gecombineerd met een jurk, maar met een hele dag lopen op werk merk ik dat dit geen goede oplossing is voor mijn rug. Deze geven toch net wat te weinig steun voor een hele dag. Of bestaan er ballerina's die meer steun geven?
Biker boots had ik nog niet aan gedacht, dat is wel stoer en valt bij een aantal jurken wel te combineren. Doctor martins was ik vergeten dat die nog bestonden, dit vind ik wel een leuke optie. Enkellaarsjes moet ik naar kijken, ik heb best flinke kuiten en vind dit nooit zo charmant staan.
Converse all stars onder een simpele jurk, vinden jullie dat dit kan?
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:01
Ik heb pumps van clarks, maar ook daar kan ik echt niet een hele dag op werken. Ik krijg altijd last van de bal van mijn voet. Na een tijd staan gaat dat zeer doen en voelt het branderig aan. Oefening baart kunst werkt echt niet bij mij.PinkDress schreef: ↑25-08-2020 09:55Oprechte vraag: waarom geen hakken? Omdat je het niet mooi vindt of omdat ze niet lekker zitten? In het laatste geval zou ik me eens goed laten adviseren bij een speciaalzaak en voor een goed merk kiezen. Duurkoop is met hakken echt zijn geld waard. Enkellaarsjes of lange laarzen zitten ook al een stuk comfortabeler dan naaldhakken. Bovendien is het iets waar je op kan leren lopen, oefening baart kunst
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:03
yep ik kom er ook niet mee weg helaas. Voor de winter vind ik hoge laarzen ( tot net onder of zelfs over de knie ) bij mij het mooiste, jurk mag dan gerust iets langer zijn.Gebruna schreef: ↑25-08-2020 02:05Ik ben absoluut geen type die gympen kan dragen onder een rok/jurk, staat echt afschuwelijk, ik vind dat dat echt moet passen qua leeftijd, postuur en dat het afhankelijk is van (het soort) werksituatie.
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:33
@Sweetiebutterfly, de ballerina's die ik draag, zijn echt geschikt om veel op te lopen. Goed voetbed en dankzij het enkelbandje blijven ze goed aan de voeten zitten.
@Pinkdress, in mijn geval heeft het met mijn knieën te maken. Artrose
Ik kan wel op hakken lopen, maar heb dan gegarandeerd drie dagen last van mijn knie.
@Pinkdress, in mijn geval heeft het met mijn knieën te maken. Artrose
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:40
Chie Miharas herken je overallollypopje schreef: ↑25-08-2020 09:03Ik sfeer zelf bij veterschoenen. Of te wel zo'n herenschoen voor dames.
Al heb ik nu zoiets, maar met een Gesp.
Of zoiets dus
Het fijne vind ik dat je ze met heel veel stijlen kunt combineren
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:42
Klopt! Fantastische schoenen om te zien, helaas pas ik ze nooit...
Ik overweeg met die brede pootjes van mij maar eens gewoon echte herenschoenen te kopen. Opvallende Van Bommels ofzo.