Hockeyclub van vriend deelt (naakt)foto’s in [Geen OP]
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:50
Euh..... je vernederd voelen voor openbare betaalde naaktfoto’s.....
Je hebt in de playboy gestaan! Meer mannen dan het hele hockey team heeft jou al naakt bekeken.....
Waarom is dit ineens nu een probleem.
Wat valt er voor je op te komen?
Je was/bent een lekker wijf en hebt dat geëtaleerd.
So what
Je hebt in de playboy gestaan! Meer mannen dan het hele hockey team heeft jou al naakt bekeken.....
So what
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

dinsdag 25 augustus 2020 om 09:50
Wat mij betreft had je dit kunnen verwachten en slaat je boosheid nergens op. Als het nou ging om foto's die je ooit privé hebt gedeeld en zijn doorgestuurd zonder consent, was het een ander verhaal. Als ik jouw vriend was zou ík balen. Wat heeft hij gedaan wat niet netjes was dan? Vertellen hoe zijn vriendin heet? Je zegt dat hij niks genoemd heeft over de Playboy.
Hoe doe je dat nu trouwens met sollicitaties e.d.?
Hoe doe je dat nu trouwens met sollicitaties e.d.?
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 09:51
27.99% gewijzigd
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:51
Ja, ik vind dat je onterecht boos op hem bent. Hij heeft toch niets misdaan? Hij heeft verteld hoe zijn vriendin heet. Misschien ook wel gezegd dat ze model is geweest. En tja, als een mannenhockeyteam er dan achter komt dat je in de Playboy hebt gestaan, is dat natuurlijk te interessant om niet te delen.
Misschien vindt hij het wel vervelend dat jij in de Playboy hebt gestaan en nu zijn hele team weet hoe zijn vriendin er naakt uitziet. Of misschien is hij er wel trots op.
Hoe dan ook, JIJ bent ooit in je blote poes in een mannenblad gaan staan, moet je het ook niet gek vinden dat mannen graag naar de foto's kijken. Beste wat je kunt doen is er gewoon trots op zijn, ook richting zijn team.
Misschien vindt hij het wel vervelend dat jij in de Playboy hebt gestaan en nu zijn hele team weet hoe zijn vriendin er naakt uitziet. Of misschien is hij er wel trots op.
Hoe dan ook, JIJ bent ooit in je blote poes in een mannenblad gaan staan, moet je het ook niet gek vinden dat mannen graag naar de foto's kijken. Beste wat je kunt doen is er gewoon trots op zijn, ook richting zijn team.
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:51

dinsdag 25 augustus 2020 om 09:53
Ik heb me even zitten afvragen wat een rótex nou was

dinsdag 25 augustus 2020 om 09:57
Die foto’s zijn openbaar. Jij hebt daar destijds mee ingestemd en het kan wel eens gebeuren dat dit soort dingen uit je verleden vervolgens door anderen wordt gedeeld. Tja...
Sta je nog steeds achter de reportage? Ben/was je trots op je lichaam destijds? Dan zie ik echt het probleem niet. Is misschien niet zo netjes van de clubgenoot, maar soit - zo lopen dat soort dingen wel vaker natuurlijk.
Sta je nog steeds achter de reportage? Ben/was je trots op je lichaam destijds? Dan zie ik echt het probleem niet. Is misschien niet zo netjes van de clubgenoot, maar soit - zo lopen dat soort dingen wel vaker natuurlijk.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

dinsdag 25 augustus 2020 om 09:58
Dit! Mensch, be proud! Jij bent dus lekker: hoe leuk is dat.Lorrelies schreef: ↑25-08-2020 09:50Euh..... je vernederd voelen voor openbare betaalde naaktfoto’s.....
So what

dinsdag 25 augustus 2020 om 09:58
Ja, ik vind dat je echt onterecht boos op hem bent.
Natuurlijk zul je de rest van je leven iedere keer mensen tegen komen die jouw foto's hebben gezien of nog zullen gaan zien. Daar is niks aan te doen, dat kon je van te voren weten. Je kunt maar beter trots zijn op die foto's, want ze gaan nooit meer weg.
Als je dit niet wil, had je je kleren aan moeten houden en niet in de playboy moeten gaan staan.
Vroeg of laat had de hele hockeyclub die foto's ontdekt, ongeacht wat jouw nieuwe vriend doet. Dan kan hij het dus net zo goed zelf vertellen.
Er is namelijk altijd iemand die het nog weet of zal ontdekken.
Het slaat dus nergens op om boos op hem te zijn.
Nogmaals, wees er gewoon trots op dat je er blijkbaar toen zo goed uit zag en accepteer dat dit gewoon bij je hoort.
Natuurlijk zul je de rest van je leven iedere keer mensen tegen komen die jouw foto's hebben gezien of nog zullen gaan zien. Daar is niks aan te doen, dat kon je van te voren weten. Je kunt maar beter trots zijn op die foto's, want ze gaan nooit meer weg.
Als je dit niet wil, had je je kleren aan moeten houden en niet in de playboy moeten gaan staan.
Vroeg of laat had de hele hockeyclub die foto's ontdekt, ongeacht wat jouw nieuwe vriend doet. Dan kan hij het dus net zo goed zelf vertellen.
Er is namelijk altijd iemand die het nog weet of zal ontdekken.
Het slaat dus nergens op om boos op hem te zijn.
Nogmaals, wees er gewoon trots op dat je er blijkbaar toen zo goed uit zag en accepteer dat dit gewoon bij je hoort.
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:59
Nou, je hebt er zelf voor gekozen om en publique je lichaam te tonen. Je had ook kunnen zeggen van ja vet he, mooie tijd was dat. Einde discussie. Klinkt alsof je zelf moeite hebt met dat je dit ooit gedaan hebt. Beter spijt van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt.
Vind het trouwens wel puberaal en juppig om naaktfoto's rond te sturen. Leven we nog in de jaren 80 dat mannen stiekem plaatjes kijken in boekjes. Lekker boeiend.
Vind het trouwens wel puberaal en juppig om naaktfoto's rond te sturen. Leven we nog in de jaren 80 dat mannen stiekem plaatjes kijken in boekjes. Lekker boeiend.
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:00
ik vind jou een beetje hypocriet hoor. Jij hebt zelf ooit die keuze gemaakt.Paaseitjes1 schreef: ↑25-08-2020 09:56Zijn vrienden hebben mij nog nooit ontmoet , en dus ook ( nog) niet in het echt gezien. Wat mij betreft hoeft dit ook niet, zeker na dit voorval. Ik zie er wel ongeveer hetzelfde uit.

Precies.Hexopbezemsteel schreef: ↑25-08-2020 09:58Het gaat er niet om dat ze haar naakt gezien hebben. Het gaat om de manier waarop ze over de tong gaat in de groepsapp.
Vind dat een mega afknapper.
Baggal schreef: ↑25-08-2020 09:57Die foto’s zijn openbaar. Jij hebt daar destijds mee ingestemd en het kan wel eens gebeuren dat dit soort dingen uit je verleden vervolgens door anderen wordt gedeeld. Tja...
anoniem_400404 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 15:02
39.25% gewijzigd