Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
CHoccccccccccc, dat is even flink balen. Vind het echt heel rot voor je. Niet de moed verliezen hoor, ergens is er een baan voor je en die krijg je zeker weten! Voor alles is de juiste tijd en de juiste plek... ergens, maar waar en wanneer? Het komt zeker, ook voor jou en dan komt alles ook goed met de papierenhandel.

Specu, hou jij je eens even rustig met je computeractiviteiten. Jaja, ik begrijp dat het voor je werk was maar wees wel een beetje zuinig op jezelf, ok? Gelukkig dat Specuman je masseert, wat een lieverdje!
Even meedenken als jullie nog energie hebben

Zit met een mini probleempje maar weet echt niet hoe ik het moet doen. Volgens de vader van Tb is hij overmorgen jarig. Volgens zijn moeder is dat over 3 dagen en 2 maanden. Vorig jaar heb ik het braaf op de zevende mei gevierd maar het voelde niet als echt...

Bovendien denk ik aan de hand van zijn karakter te merken dat hij echt niet van 7 mei is maar van 7 juli, dat zijn moeder dus gelijk heeft. Dat zou een paar dagen na mijn verjaardag zijn. Ik heb hem gevraagd wanneer hij zelf denkt jarig te zijn en zijn antwoord was, dat hij het echt niet weet en bij beide data niks voelt.

Nu heb ik zojuist voorgesteld om onze verjaardagen samen in Mei te vieren tijdens onze vakantie. Gewoon 1 groot feest van een dag of 5 tot 7.

Maar ja, de eerste grote dag komt er al aan, die zevende mei en moet ik die dag nu gewoon doen alsof er niks aan de hand is? En wat te doen op 7 juli, de dag dat zijn moeder stelt dat hij jarig is? Moet ik dan doen alsof er niks aan de hand is of is de optie van de verjaardagsvakantie een goed alternatief? Op zijn officiele papieren staat de datum die zijn vader heeft doorgegeven, 7 mei...
choc, wat rot voor je joh!!!!!!

T leven heeft zijn ups en downs en gelukkig wisselen die elkaar af, nu weer vooruit naar een upje toe!!!!

Tja, het heeft wel een hoop voeten in de aarde he, je leven opbouwen elders, maar we zijn wel allemaal heel stoer en het is niet saai en innerlijk wordt je er heel rijk van, later kijk je er voldaan op terug.

ik moet er iig niet aan denken mijn ganse leven op 1 plek te blijven en te moeten denken dat dit het is, brrrr.

hou moed meid!!!
Anais, ik stem voor een groot feest van 5 tot 7 dagen!!! Leuk!! Gezellig met mensen die je graag om je heen hebt borrelen, eten, dansen en luieren.. klinkt heerlijk!

En dan doe je op 7 mei toch gewoon een minifeestje, met z'n tweeen, een flesje wijn op een leuke plek.

Wat wil TB zelf? Heeft hij zelf een voorkeur voor wanneer een feestje?

Wel bijzonder dat er zoveel onduidelijkheid is over zijn geboortedatum. Hoeven ze in Turkije niet binnen zoveel dagen na geboorte aangifte te doen?
Oooooh Choc, shitterdehit, wat een teleurstelling zeg. Maar in eerste instantie hadden ze het toch over werken als een aide of zoiets, zonder diploma's?

Bah kan me voorstellen dat ze even superverdrietig bent.

Jeetje Anais wat een raar iets, die verschillende data! Goed idee om dan een gezamenlijk feest te geven, maar ja, kan me voorstellen dat je donderdag ook niet helemaal wil negeren. Misschien gewoon iets liefs doen, iets lekkers koken of zo?

Enne, het valt wel mee hoor, de drukte hier, de babies zijn over het algemeen best makkelijk en wijzelf ook wel geloof ik. Vorig jaar was wel een beetje gekkenhuis, want Oudste was natuurlijk zelf nog maar net baby-af toen Jongste om de hoek kan kijken (kwestie van foutje bedankt, oeps weer zwanger ), maar inmiddels zitten we in een goede routine, iedereen weet zijn taken in huis. En lang leve goede kinderopvang laten we maar zeggen!

Wij gaan zo naar boven, DVD'tje kijken in bed. Ik had The Butterfly" gekregen voor moederdag (dat was hier 22 maart) en we hebben hem nog niet gekeken.

Byedebye!
Ik heb geen idee Ine, hoe het zit met die aangifte van een geboorte in Turkmenistan. Ik denk dat ik met je meega in je idee. Op 7 mei iets kleins doen met flesje wijn aan zee ofzo en dan een flink feest van 5 tot 7 dagen in het hotel en dan ook maar weer op 7 juli een fles opentrekken voor alle zekerheid (goed excuus). Ik heb hem gepeild wat hij zelf wil maar hij wil eigenlijk NOOOOOOIT jarig zijn.
Ook al een prima plan Ainne, iets liefs doen op 7 mei. Zal ik dan maar weer een Crumble bakken en er kaarsjes op pleuren?

Ik vind het wel leuk die 2 kleintjes van jou die zo weinig schelen, ook voor hen wel te gek. En volgens mij word je als moeder ook makkelijker dan als je er maar eentje hebt. Vond mezelf soms wel een trutterige moeder met maar 1 kind. En dat je ook nog buitenshuis werkt nu vind ik wel heel wat, echt goed hoor. Hoeveel uur doe je dat?

In spiritueel opzicht bestaan er trouwens geen ongelukjes. Kinderzieltjes hangen soms al jaren om de ouders heen voor ze worden geboren en slaan toe zodra ze de kans krijgen. Weet je (even lekker zweven), die twee van jou wilden gewoon samen in jouw gezin opgroeien en dachten, papa en mama hebben ons misschien niet gepland, maar wij komen er toch aan.
Anais, sorry.. had even niet meer gedacht aan Turkmenistan ipv Turkije :S. Kan me wel voorstellen dat het daar allemaal iets flexibeler gaat, maar maanden verschil is wel veel..

Nou ja, als je zoveel opties hebt, heb je wel een reden voor meerdere feestjes , dat is ook wel weer heel leuk!

Zelf hoeft het voor mij ook niet zo, verjaardag vieren. Dit jaar word ik 30, dus eigenlijk wil ik er wel een beetje meer aandacht aan geven (lees: met vrienden zuipen in een cafe, zoals dat in mijn Tiroolse dorp gebruikelijk is).

Is dat gebruikelijk dat mensen meerdere dagen een feest plannen? Het is wel erg leuk. Ik heb het ook altijd zo leuk gevonden dat bruiloften over meer dagen gevierd worden. Dat lijkt me veel leuker dan zoals hier gebruikelijk, gewoon 1 dag.

Als als als als ik het nog een keer over ga doen (wat ik betwijfel, maar zeg nooit nooit), wil ik ook meerdere dagen feest. Of een paar dagen met de gasten in een bijzonder hotel ofzo.
ellow ladies

@ choc he bah wat een vreselijk balen shit en kl*te nieuws!! echt niet leuk!! maar houd moed!! net als met de bus en het kenteken, het komt allemaal ooit goed... echt!!

@ anais, ik zou eigenlijk eerder op de moeder vertrouwen. ookal is het dan dik 20+ jaar geleden, ze zal toch wel weten of ze bevallen is in het voorjaar of hoogzomer? ze zal dat toch wel weten denk ik?

overigens is het vrij normaal dat mensen hun geboortedatum niet weten. ik weet nog dat veel irakezen een geboortedatum van of 1 jan of 1 juli op hun documenten hadden staan. gewoon omdat verjaardagen niet belangrijk zijn en je gewoon moet tellen wanneer je weer 1 jaartje ouder bent, dus 1 jan zal er wel weer een jaar voorbij zijn... zoiets...

ik zou gewoon een TB naamdag verzinnen en lekker vieren wanneer jij wilt. wij thuis zeggen altijd: we vieren de feestjes zoals ze vallen! (aangezien mn pa in de horeca altijd moest werken op feestdagen.. vierden wij ze gewoon een andere keer)

zucht.. ik heb net de film van anna frank gekeken, die was op tv en leek eerst een 'gewoon' verhaal maar het einde was toch wel indrukwekkend...
Prima plan, Ine, om de mail van Ex niet meer te lezen als je er een rotgevoel bij krijg, gewoon een Spam etiketje opplakken.

Lachen dat je vraagt of we een zwembad hebben nu, gisteren dacht ik nog hoe frustrerend het is dat we die dus niet hebben, maar in de omgeving staat overal een zwembad bij appartementcomplexen. Kan vanuit huis anderen zien zwemmen en zonnen. Maar ja, dat laatste zou ik toch nooit doen hier, alleen aan het strand. Het gluurgehalte is hier hoog, wat zijn die mensen nieuwsgierig! Als ik de was ophang komen ze al uit hun huis om te kijken wat voor was er precies wordt opgehangen.

Wat een goor verhaal van de Russische meiden in het app. van je vriendin. Veel van die meiden hebben soms wel 4 verschillende kerels op 1 avond en vinden dat nog gewoon ook. Ze komen in hun eigen land ook veel tekort op dat vlak en komen dan hier de schade inhalen.

Wij wonen in de meest populaire wijk van Antalya, in Lara en het stikt hier van de Russische prostituees. In de zomermaanden zien we ze hier in grote getalen de straat opgaan na een uur of acht in de avond. De volgende ochtend worden ze door autoos thuisgebracht, soms met een groepje van 4 tot 6.

De verjaardag is rond hoor, ik ben eruit. Overmorgen gaan we het lichtjes vieren, half Mei vieren we het een kleine week en in Juli doen we het nog eens over en pakken mijn verjaardag er gelijk bij:-). Ik ben ook geneigd om zijn moeder meer te geloven dan zijn vader...
@Anais, vier gewoon op 7 mei! Dan ben ik ook jarig hihi! Dus reden voor een feestje.

@Discovery, overigens kennen de mensen in Turkmenistan wel hun verjaardag. De administratie tijdens de Sovjet Unie (en ik ga ervan uit dat TB nog gewoon in de SU is geboren) was erg pietje precies. Dus als in de documenten 7 mei staat, dan zal het zo zijn. De geboortedata werden namelijk ook nog door het ziekenhuis doorgegeven aan de gemeente (in Kazachstan tenminste wel. Kan me niet voorstellen dat het in Turkmenistan heel anders ging).
Disco, ik heb altijd het idee gehad dat veel mensen hun geboortedatum niet prijs wilden geven om het feit dat ze dan door hun ambassade te traceren zouden zijn.

Zodra ze gevonden worden in een bevolkingsadministratie, is er bewijs dat ze uit een bepaald land komen en kunnen ze terug gestuurd worden.

Somaliers hadden nooit een geboortedatum, volgens mij wordt het daar niet geregistreerd.

Er waren ook wel eens mensen (toen ik in de gevangenis werkte) die helemaal nooit geregistreerd waren bij geboorte. Zigeuners, die het niet nodig vonden om hun kind aan te geven, waardoor die kinderen dus helemaal niet 'bestonden'. Zulke mensen blijven hun hele leven tussen legaal en illegaal zweven, ook al is dat nooit hun bedoeling geweest.

Vieze meiden waren dat idd.. soms kwamen we 's nachts thuis en lagen ze uitgebreid te vozen op de bank in de hal beneden. Ehm.. doe dat lekker op je eigen kamer :S.

Jammer dat je geen eigen zwembad hebt, Anais. Maar het nadeel is dat je natuurlijk wel tussen de mensen van jouw app complex ligt te zonnen. Op het strand lig je veel anoniemer.

Het regent hier en het is een grijze dag. Blegh. Ex is nu op bezoek, dus ik heb het 'druk' met emailen en forummen.. Zoon zit de hele tijd naast mij.. zegt ook genoeg. Hij voelt natuurlijk ook wel dat ik niet happy ben met hoe het gaat.

Straks naar de bank en even wat boodschappen doen om weer mee terug te nemen naar Tirol. Kan in ieder geval een auto volladen met kaas.. Die is daar erg geliefd!

Ainne, ben je weer bijgeslapen?
Hi ladies!

Choc, getver. Maar je gaat niet bij de pakken neerzitten hoor, gewoon blijven proberen. Er moet toch een mouw aan te passen zijn? Hier zijn veel verpleegkundigen in privé-klinieken niet spaans, misschien heb je in Frankrijk ook die mogelijkheid?

Ik heb gisteren nog zitten 'chatten' met Orbit. Ze gaat deze zomervakantie 6 weken terug naar Aus met de kinderen. Misschien komt ze binnenkort even langs hier.

Ik wist niet dat je kon chatten op FB, wat leuk!

Lapin, hoest? Wanneer begint je vriendin met haar nieuwe baan? Is dat ver weg van jouw woonplaats?

Ik loop verschrikkelijk achter hier... pfft! Forummen op het werk is toch een stuk makkelijker. Hier moet ik eerst alles aansluiten en opstarten en daarna weer opruimen. Dat ontmoedigd wel.

Ine, wat een rare situatie met je ex... ook voor je zoon. Snapt hij wel dat het zijn papa is? Vraagt hij wel eens naar hem?
De geboortedatum op het paspoort van mijn man is ook een andere dan zijn eigenlijke geboortedatum. In LB ben je verplicht binnen een x-aantal dagen aangifte te doen, maar het aangifte kantoor lag in een ander deel van de stad. En tijdens een burgeroorlog ga je niet even 1, 2, 3 naar het stadsdeel van je tegenstanders... Dus hebben ze gewacht en maar een andere datum opgegeven.

De vriend van mijn zusje is ook op een andere dag geboren dan op zijn paspoort staat. (komt mooi uit, anders waren we op dezelfde dag geboren).

Best wel sneaky eigenlijk, blijkt je vent ouder te zijn dan je denkt.

Had net een energieverkoper aan de lijn: Ja, en dan stuur ik u dit dat en zusenzo en dan kunt u binnen 7 dagen reageren via telefoon aangetekende brief etc. als u de dienst NIET wil.

Ja, hoho!!! Ik ga toch niet reageren op iets wat ik niet wil hebben? Wat als ik net op vakantie ben en pas na die 7 dagen terug kom, dan heb ik ineens een andere energieleverancier! Ik reageer alleen als ik iets WEL wil.

Nou, hij wist zeker dat ik ging overstappen omdat zij goedkoper zijn (dat zeggen ze allemaal). Heb helemaal geen zin om over te stappen. Ben daar veels te lui voor, dan betaal ik maar wat meer...
Oh rotzakken zijn dat he, die energieverkopers.

Er was hier op het forum een maand geleden of zo een topic van een meisje die een Enecocontract aan de deur aangesmeerd had gekregen. Ze is ze nog achterna gerend om te zeggen dat ze het niet wilde (halve forum zat haar op te heuen), maar ze kreeg het papierwerk mooi niet terug (!). En daarna kreeg ze telefonisch ook nog eens een verkeerd adres om het aangetekend op te zeggen. Echt niet te geloven. Dit is dat topic.

Tja, Anais, een beetje een zweefteef ben je wel he, haha!

Ben het wel met je eens dat het inderdaad zo geweest moest zijn. Ik was al bij de dokter geweest om een spiraaltje te bespreken. Het was alleen wachten tot ik ongesteld zou worden, dan zou ie worden gezet. En tja, kon lang wachten, nog ruim een jaar...

En tegenwoordig waarschuw ik iedereen die het horen wil: geloof het fabeltje niet dat borstvoeding kan beschermen tegen zwangerschap. Is Niet Waar.

Mooi dat je deal hebt kunnen sluiten w.b. zijn verjaardag!

Chicha, hoe was je weekend, was het inderdaad the full monty qua kleding en kak enzo?

Probeer draadloos internet te regelen. Dat hebben wij nu (met dank aan de IT-nerd op mijn werk) en het is letterlijk een kwestie van de laptop opendoen en hij doet 't. Ideaal.

Ine, getver is ex er al weer? Heb je al besloten wanneer je weer terug gaat?

Oooh de NLse kaas, onze meisjes zijn er echt gek op. Jongste was een beetje ziekjes dit weekend (ik hoop maar dat het oke gaat op de creche vandaag) en ze wilde niet eten, behalve kaas! Hele hompen heeft ze op, plus yoghurt en melk, dus ze heeft een beetje een zuiveloverdosis momenteel. Nou ja, kunnen haar babybotjes vast wel gebruiken. Als ze weer toe is aan wat anders komt dat wel weer.

Ik ga koffie halen!
@ ainne, owh ik hoop dat je jongste het allemaal binnen houdt.. als al die kaas en yoghurt en melk eruit komt.... sorry!

@ biebel. zodra er nummer onbekend belt (en dat is 4-5 keer per dag) druk ik hem soms weg. soms neem ik per ongeluk op en dan gaat het al: spreek ik met mevrouw die en die *nors* ja, heeft u even tijd *nog norser* waar gaat het over, *opgewekt* nou... ik bel over....

*geen intresse-bam* ik hang echt gewoon op.. zit echt niet te wachten op zo'n huppelk*t die mij vertelt hoe stom ik wel niet ben door 1,50 per maand meer te betalen...

nu zijn ze misschien wel goedkoper, maar strax verhogen hun ook weer hun prijzen en.. pfff... telefoonterreur!!

@ chica, hebbie nou nog geen draadloos internet??! moet je nog steeds de tafel en de kast verschuiven?? en handig he? die FB chat!

@ ine, alweer de ex op bezoek? ik dacht 2x per week.. lijkt net alsof ie elke dag langs komt...succes..

@ Liubi, owh dat wist ik niet van het GOS. wij hadden natuurlijk meer asielzoekers uit midden oosten en afrika. (islamitische landen- misschien ligt het daaraan)

@ anais, klinkt ls een leuke feestweek dan :D hihih... en russische dames in turkije... seen it all.. brbrr

maar begrijp dus dat je in Lara woont en niet in Antalya stad??? hoe/wat/waar doe je meestal de boodschappen? markt of migros?

hier is het idd ellendig weer.. ben ook weer ontzettend moe... over een tijdje weer langs de dokter, ben benieuwd wat ie ervan zegt

@ ainne, heb je helemaal nooit nergens meer last van gehad sinds de zwangerschappen? slik je nog medicijnen?
Biebel, pas op hoor! Dat is een bekende truc en veel mensen trappen er in. Het lijkt alsof je een soort infopakket krijgt en dan alsnog mag zeggen of je het wilt, maar eigenlijk stem je toe met het overstappen naar een andere leverancier op het moment dat je 'ja, stuur maar toe' zegt.

Nee, het zegt zoon helemaal niks (en ik maak hem ook niet wijzer dan hij is, zeg maar..). Het is gewoon een vreemde. De vader en de broer van de au pair vond hij veel leuker, daar ging hij meteen mee spelen en die deden ook gekke dingen met hem. Kietelen, fietsen, eindje lopen, met z'n knuffel spelen.

Ach, laat ik er maar over ophouden en mijn energie in leuke dingen stoppen..

Ik blijf nog een week, volgende week woensdag ga ik weer terug. Dan is het genoeg geweest.

Chicha, idd.. draadloos is ideaal! Ik kan zelfs in de tuin zitten met mijn laptop. Het is zoooo makkelijk. Mijn ouders hebben het nu ook. En ik moest het thuis wel hebben voor mijn gasten. Iedereen heeft een laptop mee op vakantie en wil kunnen internetten.
Ik wist ook niet dat 2 keer in de week zo vaak zou voelen :S.
Ja inderdaad... voor je het weet zit je ergens aanvast. Heb dus even duidelijk gemaakt dat ik niets wil zonder dat ik daar zelf expliciet om heb gevraagd. Dus ik wilde vrijblijvende informatie? Nee, ik wil gewoon nergens aan vastzitten! (Is ook vrijblijvend, maar dat wordt ook nog wel eens anders uitgelegd). Dus hij heeft me maar het nummer van de klantenservice gegeven. Niet dat ik die ga bellen trouwens, ik wacht eerst lekker af tot ik weer bericht krijg dat mijn contract is afgelopen.

Zo, nog even op zoek naar een vervangende staafmixer aangezien ik die van mij voor de vakantie heb opgeblazen. Ik hoef alleen het deel waar de motor in zit en hij moet passen op de stukken die ik al heb (zijn gloedje nieuw, pas 3 keer gebruikt ofzo)... Baal er nog steeds van dat hij nu al kapot is.

Heb trouwens wat problemen met het forum, word er soms zomaar afgegooid met een foutmelding. Herkenbaar?
Biebeltje, hele dag al ellende met het forum, dacht dat het aan mijn Pc lag maar niet dus. Smilies werken niet, de balk is verdwenen voor dikgedrukte letter, onderstrepen, schuingedrukt en doorstrepen... Nu even checken of het weer lukt om wat te posten.

Nee, het lukt alweer niet. De smilies staan er wel maar zijn niet te plaatsen en de balk boven het bericht is nog steeds verdwenen...
Ha meiden, heb bijgelezen. Heb vandaag de hele dag de spalk om het pootje omgehad Ik ga bankhangen of misschien richting bed, reageer andere keer wel uitgebreid.
Liubi, weet jij het wél zeker dat je de zevende jarig bent?:-)

Discovery, Lara is ook Antalya, het wordt zelfs Merkez genoemd/centrum maar het is niet het oude centrum.

Je hebt hier een hotelgedeelte in Lara en een druk centrum.

Waar ik shop? Er zit hier een mega grote Tansas supermarkt 200 meter vandaan, lekker handig. En Laura zit vlakbij, een moderne shopping mall maar wel een beetje duur. Via een landweg (voorkant is druk en achterkant van het huis landelijk) ben ik met de auto in 5 minuten bij een Migros en in 10 minuten bij Deepo (vlakbij de luchthaven). In het winkelcentrum Deepo is het goed shoppen, daar zitten allemaal outlett shops en ik heb er 80 procent van mijn kleding gekocht toen ik hier net woonde. Goeie merken, geen nepkleding en dan ook nog voor weggeefprijzen. Ik heb heel rigoreus bijna alles in NL weggedaan.

Er zitten hier ontelbare kleine Turkse winkeltjes (hou niet van markten, te druk...), Pizzeria´s, gewone restaurantjes en 100 x Lokanta op loopafstand.

Zowel voor het huis en erachter zijn fonteinen aangelegd en (ook niet onbelangrijk) aan de zeeweg hebben we een hele grote computershop. Vandaar dat ik qua locatie hier niet met tegenzin woon. Zeezicht in de verte bij helder weer, winkels genoeg, bergzicht vanuit huis en zowel bedrijvigheid als natuur, een prima combinatie. Geniet ook van de fonteinen, vooral als het laat op de avond stil wordt buiten, hoor je het geluid van de fonteinen. Dat maakt het ook zo lastig om iets soortgelijks te vinden.

Maar: GOED NIEUWS. Nadat Tb met de huiseigenaar heeft gesproken en hem heeft verteld wat de huisbaas heeft geflikt, is er veel veranderd. Er speelde nog iets anders namelijk, en dat is dat we al die maanden dubbel hebben betaald voor water en electriciteit aan de huisbaas. Hij heeft de boel echt vreselijk opgelicht. Alles is nu uitgekomen en als gevolg hiervan heeft de huiseigenaar de huisbaas ONTSLAGEN! JIPPIE!

We zijn hier echt in een feeststemming vanavond, blijven hier voorlopig dus lekker wonen en....Tb heeft vandaag de contracten getekend voor een vette export deal met Centraal Azië waardoor hij in elk geval het komende half jaar elke maand een lekker bedrag binnenhaalt. Hij heeft hier keihard aan gewerkt maar alles leek tegen te zitten. Nu is het wel een doorzetter want hij bleef stellen: deze deal haal ik binnen, let maar op.

Af en toe was de sfeer nogal te snijden hier, hij was soms zo chagrijnig terwijl dat echt zijn karakter niet is. Normaal gesproken loopt hij de hele dag te zingen, kletst er lekker op los en maakt geintjes. Maar dat was even anders de laatste tijd. Ik begreep goed hoe het kwam maar makkelijk was het niet en ik heb al die tijd plaatsvervangende stress gevoeld. Nu is het dus toch nog gelukt en hij is nu onderweg naar de winkel om een feestelijk flesje drank te scoren, even proosten op het contract en de ontwikkelingen met de huisbaas. Tijd om te relaxen en te genieten van de overwinningen van vandaag.
Zielige Specu... liefs en sterkte!
Ainne, je hebt me op een grandioos idee gebracht. Het is de hoogste tijd om mijn nick te veranderen in zweefteef. Nu nog even een bijpassende avatar zoeken. Help je even?

* gek mens dat je bent* :-)

ps. wanneer komt je derde baby eigenlijk? Hihihi...
Ine, hoe vaak moet je nog met je zoon naar je ex de komende week, is het een beetje te overzien? Heb je het nog wel naar je zin in NL?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven