Niet mee bemoeien?
woensdag 26 augustus 2020 om 08:45
Hallo viva forum
Onlangs ben ik een online een naaste persoon tegen gekomen. Deze persoon is redelijk actief online en verdraaid de waarheid. Denk aan liegen over ernstige aandoeningen en de behandeling daarvan (geeft ook advies daarover nav "eigen ervaringen"). Geboortes..carrière en noem maar op.
Ik ga er online zowiezo niets van zeggen of me er in mengen.
Ik vraag me af of ik het in real life wel ter sprake moet brengen..gezien de aard van de leugens maak ik me zorgen en vraag ik me af of er professionele hulp nodig is?
Wat zouden jullie doen?
Ik moet nu gaan werken maar reageer straks !
Onlangs ben ik een online een naaste persoon tegen gekomen. Deze persoon is redelijk actief online en verdraaid de waarheid. Denk aan liegen over ernstige aandoeningen en de behandeling daarvan (geeft ook advies daarover nav "eigen ervaringen"). Geboortes..carrière en noem maar op.
Ik ga er online zowiezo niets van zeggen of me er in mengen.
Ik vraag me af of ik het in real life wel ter sprake moet brengen..gezien de aard van de leugens maak ik me zorgen en vraag ik me af of er professionele hulp nodig is?
Wat zouden jullie doen?
Ik moet nu gaan werken maar reageer straks !
woensdag 26 augustus 2020 om 08:54
woensdag 26 augustus 2020 om 09:14
woensdag 26 augustus 2020 om 09:28
als TO er toch nog niet is.
Ik zet in op: Facebook!
woensdag 26 augustus 2020 om 10:36
Nou ja ziektes verzinnen die je niet hebt is wel next level hoor. Ik gok dat het niet om een ingegroeide teennagel gaat. Maar goed, even afwachten tot na 5. Wordt een lange dag zo.