Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Julus schreef:
26-08-2020 14:07
Mee eens. En heel eerlijk, als ik dan zo om me heen hoor over gedoe dan ben ik zo blij met mijn vrijheid. En met mijn eigen sores ipv ook nog eens die van een ander erbij moeten hebben.
Die arm mis ik best soms, maar de rest?
Ik heb best veel vrijgezelle vriendinnen juist, dus weinig gedoe van anderen ;-)
Maar ben het met je eens, zou het heerlijk vinden om weer lekker tegen iemand aan te kruipen aan het eind van de dag maar verder zie ik eigenlijk ook niet heel veel voordelen.
butterfly1234 schreef:
26-08-2020 14:09
Is deze bio beter?

Voor de centen help ik mensen om codetaal te ontcijferen, maar in mijn echte tijd wordt de Italiaan in mij wakker om gemeen lekkere pasta en pizza te maken. Vroeger (toen Corona nog gewoon een biertje was) ging ik graag stappen met mijn vrienden, ik kijk uit naar de dag dat dit weer kan. Zo kijk ik bv ook uit naar de dag dat dat virus EN Trump van hun troon worden gestampt zodat ik weer naar Amerika kan, het zou echter nog fijner zijn om samen met iemand op ontdekking te gaan in dat schitterende land!

Er zitten hier voornamelijk vrouwen dus jullie kunnen dat goed beoordelen :D
Kun je dan niet beter (functienaam) by day & cook by night ervan maken? Voor de centen zou ik al op afknappen denk ik. Ook Trump stukje zou ik even weghalen. Geen politiek in je bio. Verder leest dit best fijn dus ik zie zeker verbetering in deze tekst!
Sabbieehhhh schreef:
26-08-2020 14:28
Kun je dan niet beter (functienaam) by day & cook by night ervan maken? Voor de centen zou ik al op afknappen denk ik. Ook Trump stukje zou ik even weghalen. Geen politiek in je bio. Verder leest dit best fijn dus ik zie zeker verbetering in deze tekst!
Hmm ga er even naar kijken. Maar IT consultant knappen ze ook waarschijnlijk gelijk op af.
butterfly1234 schreef:
26-08-2020 14:44
Hmm ga er even naar kijken. Maar IT consultant knappen ze ook waarschijnlijk gelijk op af.
Zou voor mij geen afknapper zijn, maar je kunt ook alleen consultant neerzetten als dat voor jou beter voelt.
butterfly1234 schreef:
26-08-2020 14:44
Ik zou het ook geen afknapper vinden hoor. Waarom denk je dat?

Maar ik zou idd het stukje over Trump en het virus van zijn troon worden gestampt weghalen.
Shiverrr schreef:
26-08-2020 14:52

Maar ik zou idd het stukje over Trump en het virus van zijn troon worden gestampt weghalen.
Oke, ik denk het omdat de meeste mensen in IT gezien worden als nerds en vrouwen daar op afknappen.
Shiverrr schreef:
26-08-2020 14:52

Sabbieehhhh schreef:
26-08-2020 14:45
Zou voor mij geen afknapper zijn, maar je kunt ook alleen consultant neerzetten als dat voor jou beter voelt.

dit beter?
Consultant by day & masterchef :D by night. Vroeger (toen Corona nog gewoon een biertje was) ging ik graag stappen met mijn vrienden, ik kijk uit naar de dag dat dit weer kan. Zo kijk ik ook uit naar de dag dat ik weer naar Amerika kan, het zou echter nog fijner zijn om samen met iemand op ontdekking te gaan in dat schitterende land!

Of van masterchef gewoon cook maken ?
anoniem_63f9116596ba7 wijzigde dit bericht op 26-08-2020 15:17
16.55% gewijzigd
butterfly1234 schreef:
26-08-2020 14:54
Oke, ik denk het omdat de meeste mensen in IT gezien worden als nerds en vrouwen daar op afknappen.
Ik zou eerder denken dat je gewoon goed opgeleid bent eigenlijk.

Bovenstaand stukje vind ik veel leuker zo! Maar nogmaals ik ben volgens mij hier 1 van de weinige, ik hecht weinig waarde aan profielteksten. Juist daarom kan ik iemand ook naar links swipen. Het komt vaak zo gemaakt grappig over en het zegt in mijn ogen niks over de betrouwbaarheid van iemand. Dus doe vooral wat je zelf fijn vindt. Ik kijk eerder of iemand meerdere foto's heeft en wat voor foto's.
butterfly1234 schreef:
26-08-2020 15:16
dit beter?
Consultant by day & masterchef :D by night. Vroeger (toen Corona nog gewoon een biertje was) ging ik graag stappen met mijn vrienden, ik kijk uit naar de dag dat dit weer kan. Zo kijk ik ook uit naar de dag dat ik weer naar Amerika kan, het zou echter nog fijner zijn om samen met iemand op ontdekking te gaan in dat schitterende land!

Yes. Dit is stukken beter. Zou masterchef aanhouden.
Sabbieehhhh schreef:
26-08-2020 14:22
Oh ja, zonde van je tijd dan.
Hahaha verdorie🤣 Hoe gaan we dat doen als we niet daten?🤔
Elke dag 100 schietgebedjes en ons richten tot het universum? En dan maar het beste hopen?

Ik heb er de kracht niet meer voor. Hij moet me maar gaan zoeken. En anders bekeer ik mij tot God en koop een mooie trouwring.
Sabbieehhhh schreef:
26-08-2020 14:25
Ik heb best veel vrijgezelle vriendinnen juist, dus weinig gedoe van anderen ;-)
Maar ben het met je eens, zou het heerlijk vinden om weer lekker tegen iemand aan te kruipen aan het eind van de dag maar verder zie ik eigenlijk ook niet heel veel voordelen.
En precies dat is misschien wel waarom de heren ons overslaan. We hebben er geen nodig. Want hoe vaak lees je niet dat kwetsbare, te redden vrouwen zo makkelijk aan de man geraken? Mannen willen redden, denk ik. Er valt bij mij niks te redden. Ik zie ook geen reden om het hulpbehoevende vrouwtje te spelen.
Ik wil een gelijkwaardige relatie met een man die voor een onafhankelijk type valt. Anders doe ik mezelf tekort en ben ik niet mezelf. Die kracht is juist mijn sterkte.
butterfly1234 schreef:
26-08-2020 15:16
dit beter?

Eens met de anderen en je zou kunnen afsluiten met: wat mag ik voor jou klaarmaken? Wnne; als ik kook, moet jij de afwas doen maar ik zet dan wel de koffie! :twisted:
Sabbieehhhh schreef:
26-08-2020 14:22
Oh ja, zonde van je tijd dan.
Hahaha verdorie🤣 Hoe gaan we dat doen als we niet daten?🤔
Ik leg een rode loper bij mn voordeur. En dan wacht ik daar achter met een wijntje 😁
In lingerie :-D
Haha met een badjas dan welteverstaan. Lijkt hier wel herfst!
Ja bummer. Ik wil nu een winterslaapje doen. En geen polonaise aan mijn lijf.
Aardvarkentje schreef:
26-08-2020 10:27
Mooi is dat ik heb er nu ook weer een op Tinder. Heb ik twee maanden terug al een tijdje mee gepraat en gewoon nummers uitgewisseld. Is hij gewoon compleet vergeten, doet net of hij me niet kent. Ik maak echt indruk zeg haha. :nut:
Ook al meerdere malen meegemaakt... ik zeg het dan wel dat we eerder al aan de praat waren .
butterfly1234 schreef:
26-08-2020 14:54
Nee hoor.
Attraverso schreef:
26-08-2020 16:48
Nee hoor.
Oh oke, dan is het toch mijn niet mooie hoofd :D
Sabbieehhhh schreef:
26-08-2020 14:25

Blijf dan toch single..! Of koop een hond of zo. Niemand die je belemmert of je in de weg loopt en nooit gezeik.

Lijkt mij voor je date ook niet leuk zo.
Julus schreef:
26-08-2020 16:16
Elke dag 100 schietgebedjes en ons richten tot het universum? En dan maar het beste hopen?

Ik heb er de kracht niet meer voor. Hij moet me maar gaan zoeken. En anders bekeer ik mij tot God en koop een mooie trouwring.
:rofl:

Schietgebedjes dat ie gewoon zo in onze schoot geworpen word?

Mag ik bij de doop zijn als je je bekeert?
Julus schreef:
26-08-2020 16:21
En precies dat is misschien wel waarom de heren ons overslaan. We hebben er geen nodig. Want hoe vaak lees je niet dat kwetsbare, te redden vrouwen zo makkelijk aan de man geraken? Mannen willen redden, denk ik. Er valt bij mij niks te redden. Ik zie ook geen reden om het hulpbehoevende vrouwtje te spelen.
Ik wil een gelijkwaardige relatie met een man die voor een onafhankelijk type valt. Anders doe ik mezelf tekort en ben ik niet mezelf. Die kracht is juist mijn sterkte.
Dit kan wel eens kloppen. Merk dit ook wel. Ook mannen die in eerste instantie aangetrokken zijn tot mijn onafhankelijkheid en dan toch op dat punt ook uiteindelijk afhaken..
Antoon69 schreef:
26-08-2020 16:55
Blijf dan toch single..! Of koop een hond of zo. Niemand die je belemmert of je in de weg loopt en nooit gezeik.

Ben je vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt? Zie je in meerdere topics lekker sympathiek reageren...
En ja dat is dus het punt. Dat blijf ik ook, tenzij ik echt iemand tegen kom waarvan ik echt Yes! denk. Voor minder doe ik het idd niet.
Sabbieehhhh schreef:
26-08-2020 17:23
:rofl:

Schietgebedjes dat ie gewoon zo in onze schoot geworpen word?

Mag ik bij de doop zijn als je je bekeert?
Ja want ik vind dat we dat onderhand wel verdiend hebben na al vruchteloze inspanningen. Het gebeurt he? In film wel iig. Dan botsen ze tegen elkaar aan of zij wordt overreden en hij is de dokter die haar redt. Hij die struikelt en dan gewoon in mijn schoot belandt. We kijken elkaar aan en er schieten bliksemflitsen door de lucht, met op de achtergrond keiharde regen voor het dramatische effect. Niks teveel gevraagd toch?

De dag dat ik mij bekeer is de dag dat ik mijn laatste adem uitblaas. Als het een werkelijk uitzichtloze situatie is en ik niks meer te verliezen heb. Nog even geduld. Ik zal je tippen.
Antoon69 schreef:
26-08-2020 16:55

Hond. Check. Heel bevredigend.
Een kerel die leuker is dan mijn hond en net zo trouw? Nah, ik ben sceptisch. Ik weet precies wat ik aan hem heb en hij vrolijkt me op en geeft kusjes. Hij troost me.
Zie daar maar eens aan te tippen als date.

Niks mis mee om de lat hoog te leggen. Ze zeggen niet voor niets: de lat, die bepaal jij zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven