Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 4 mei 2009 om 16:49
Ja hoor Indi leuke verjaardag vandaag rustig maar als je de afgelopen week opteld heftig
Heb kaartjes met centje, miniatuur tractor (van het juiste merk) inline skates (roep al lang dat ik sportief ga doen) bon voor adventure winkel (voor men backpackreis) en drankbar is ook weer aangevuld
En van men ma had ik vorige maand al half naaimachine gekregen
Nog beetje actief geweest vandaag?
Bevrijdingsfeest dacht dat da maar om de zoveel jaar was in nl? of hangt dat van streek tot streek af?
Heb kaartjes met centje, miniatuur tractor (van het juiste merk) inline skates (roep al lang dat ik sportief ga doen) bon voor adventure winkel (voor men backpackreis) en drankbar is ook weer aangevuld
En van men ma had ik vorige maand al half naaimachine gekregen
Nog beetje actief geweest vandaag?
Bevrijdingsfeest dacht dat da maar om de zoveel jaar was in nl? of hangt dat van streek tot streek af?
maandag 4 mei 2009 om 17:13
Hallllllllllooooooooooooo!!!!!!!!
XEN EN REIZ VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Happy birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zegt: I love you
Happy birthday to YOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU!!!
Wat stond er op R's kaartje Xen??
Indi, PS I love You is ook een enorm mooi boek (nog beter dan de film). Ook heeft die schrijfster veel meer leuke boeken (ze heeft Cecilia Ahorn).
heb vorig jaar van WWZE voor mn verjaardag een boek van haar gekregen, erg fijn om te lezen.
Jullie hebben zo veel getypt dat ik niet meer zo goed weet wat ik moet reageren, maar voor Erykah een dikke knuffel, hoop dat je je minder verdrietig voelt!
Ik heb gisteren mn bovenverdieping zo goed schoongemaakt, moet vandaag alleen nog mn keuken + woonkamer doen. Al wel al het oud papier en glaswerk weggebracht (met de auto, haha)
XEN EN REIZ VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Happy birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zegt: I love you
Happy birthday to YOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU!!!
Wat stond er op R's kaartje Xen??
Indi, PS I love You is ook een enorm mooi boek (nog beter dan de film). Ook heeft die schrijfster veel meer leuke boeken (ze heeft Cecilia Ahorn).
heb vorig jaar van WWZE voor mn verjaardag een boek van haar gekregen, erg fijn om te lezen.
Jullie hebben zo veel getypt dat ik niet meer zo goed weet wat ik moet reageren, maar voor Erykah een dikke knuffel, hoop dat je je minder verdrietig voelt!
Ik heb gisteren mn bovenverdieping zo goed schoongemaakt, moet vandaag alleen nog mn keuken + woonkamer doen. Al wel al het oud papier en glaswerk weggebracht (met de auto, haha)
maandag 4 mei 2009 om 18:26
maandag 4 mei 2009 om 20:53
wat een getuttel hiero !
Zal de groep eens uitchekken als daar foto's op staan; of zie ik het weer verkeerd?
Pop; hoest met jou en de date-verhalen?
WM: al iets van Moz gehoord?
TP: hoest met jou en je lief?
Vloer ligt er bij mij bijna helemaal in, morgen meubels kopen en poetsen; schiet al op!
Fijne avond!
Zal de groep eens uitchekken als daar foto's op staan; of zie ik het weer verkeerd?
Pop; hoest met jou en de date-verhalen?
WM: al iets van Moz gehoord?
TP: hoest met jou en je lief?
Vloer ligt er bij mij bijna helemaal in, morgen meubels kopen en poetsen; schiet al op!
Fijne avond!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.