Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Nee, vanmiddag wel traag! Ik weet inmiddels de meeste smiley's in code dus die typ ik gewoon, is sneller.
Ik vind taarten bakken helemaal leuk! (Hartige taarten trouwens ook). Misschien moet ik dat combineren met mijn nieuwe fotohobby en ook al mijn gerechtjes op de foto zetten, net als MV
Peas on earth!
Ik ben beter in dingen die ik tussendoor kan bijsturen. Ligt aan mijn onvermogen recepten te volgen
Je gaat het aankomend weekend vieren, toch Keesie?

En als jij geen zin hebt om te bakken dan gewoon lekker naar de winkel fietsen!
Ik doe met recepten eigenlijk ook altijd waar ik zelf zin in heb. Hoewel ik het vaak wel een keer volgens het recept maak (of in ieder geval ongeveer...) omdat ik er daarna creatiever mee kan zijn.
Nah ga het niet vieren, maar op mijn werk trakteert iedereen altijd, dus moet iets meenemen (integreren!).
Integreren is altijd goed! En een stukkie taart wil daar natuurlijk wel bij helpen
Precies! Nu alleen nog iets verzinnen waarmee ik écht populair wordt; nl iets wat mijn immer lijnende directe collega's ook mogen
Oh, dat is nog lastig...

Ik haal meestal gewoon taart bij de Hema. Daar hebben ze ook lekkere vruchtenvlaai, misschien zoiets?

Of willen ze het liefst een rijstwafel ofzo?
Ik zat te denken aan een fijne portie niet vette pastasalade ofzo, als extraatje voor bij de lunch.
Enge-ZWNNGMW-volgelingen zijn het!!
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 mei 2009 @ 22:48:

Misschien wat eierkoeken dan?

Al klinkt die pastasalade veel beter!
Dat dacht ik ook. Dus dat wordt het denk ik.
Hoi dames!

Ik kom even aanwaaien, want heb niet helemaal een topgevoel. Maar zoals alles komt ook dit goed. Ik heb iets gemist, Keessie wanneer ben je jarig? En ja, integreren hahaha... Ik haat het taart uitdelen op je verjaardag. Kun je geen stukjes kaas en worst doen of zakjes chips??

En een nieuwe date, waarbij Erwt de catering verzorgt lijkt me een goed plan! Ik heb nog niet van alle dames reactie mbt vakantie. Moos en Tien, van jullie nog niet. Als jullie het weten, hoor ik het hè? Trouwens Erwt, ga je nu op je nieuwe werk die cursus volgen of op je huidige plek. Of ga je die opleiding los van je werk volgen?

Ik had Age even gesmst, ze is samen met zus aangekomen en al lekker aan het genieten. Ze vroeg me jullie de groetjes te doen, dus bij deze doe ik dat.

Verder weinig nieuws, behalve dat ik slecht heb gegeten de laatste dagen. Aan de ene kant baal ik daarvan en aan de andere kant heb ik mijn energie voor andere dingen nodig... Dus even niet zoveel discipline hier.

Lekker slapen meisjes!

Dikke kus
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 mei 2009 @ 22:48:

Dit soort woordachtige dingen snap ik nooit...

Wil iemand het uitleggen?
Lieve Floor, wat vervelend dat je een dipje hebt Als er iets is wat ik voor je kan doen moet je dat zeggen hoor!

En wat leuk dat je Age gesmst hebt! Fijn dat ze goed aangekomen is en dat ze aan het genieten is!

Maak je even niet te druk om het niet al te best eten. Dat komt wel weer!
Staat voor zij wiens naam niet genoemd mag worden... a.k.a Sonja Bakker.
En, oh ja, ik verheug me al op vrijdag, op 2 dingen:

1. de spannende finale van X factor

2. dat ik samen met Tien en Drift op het bankje mag zitten
Hahahaha Drift aka Sonja Bakker. Ik spreek je vrijdag dan zal ik het wel een beetje uitleggen. Het is bij mij natuurlijk op het moment gewoon wisselvallig en ik kan daar gelukkig steeds beter mee omgaan.
quote:flora81 schreef op 04 mei 2009 @ 23:11:

En, oh ja, ik verheug me al op vrijdag, op 2 dingen:

1. de spannende finale van X factor

2. dat ik samen met Tien en Drift op het bankje mag zitten Jaaaah, ik ook!!
Ik ben woensdag jarig Flora, 28 word ik. Ik denk dat ik muffins en/ of appelkoeken ofzo haal, geen zin om zelf te kauutee-en met beslag en ovens. Wij gaan overigens pas eind augustus/ begin september op vakantie, data nog niet vastgesteld.

Verder weekend van 15 mei weg en nog een keer daarna in mei, zeilen. Juni, juli nog geen plannen.

Leuk dat Age het naar haar zin heeft!

Kunnen we je ergens bij helpen (achter de schermen) Flora? Of ben je gewoon 'mweh!!'
Wat ga jij zuipen drinken Drift?
Komt helemaal goed Floor!

Ik ga lekker slapen. Dan kan ik er morgen een beetje een nuttige dag van maken...

Welterusten meisjes!
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 mei 2009 @ 23:13:

Ik ben woensdag jarig Flora, 28 word ik. Ik denk dat ik muffins en/ of appelkoeken ofzo haal, geen zin om zelf te kauutee-en met beslag en ovens. Wij gaan overigens pas eind augustus/ begin september op vakantie, data nog niet vastgesteld.

Verder weekend van 15 mei weg en nog een keer daarna in mei, zeilen. Juni, juli nog geen plannen.

Leuk dat Age het naar haar zin heeft!

Kunnen we je ergens bij helpen (achter de schermen) Flora? Of ben je gewoon 'mweh!!'

Ben gewoon "mweh" door wat dingetjes, zal er van de week -als ik zin en tijd heb-want de ervaring is dat ik er ook niet altijd zin in heb het erover te hebben- even wat in een mail zetten.

Hoera alvast voor Keessie!!
quote:flora81 schreef op 04 mei 2009 @ 23:13:

Wat ga jij zuipen drinken Drift?

Geen idee.... vermoedelijk bier of wijn.

*gaat alvast slapen, dan heeft ze vrijdag extra veel energie*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven