Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Yes - lieve meisjes, bedankt voor jullie luisterende oren lezende ogen. Ik ga hier ook slapen. Succes met je keuze Kees, muffins en appelkoek lijkt me wel een goeie, beter dan taart. Drift succes met de studie!
Komen jullie dan ook af en toe verslag doen? Lijkt me leuk!

Ik trakteer hier ook wel, virtueel snoepgoed wordt je niet dik van

Slaap lekker Drift.
We smsen je gewoon, als we als pubers in de bus zitten, gevuld met ons spa blauw (gin tonic) of cola ligt (rode wijn) of appelsap (bier) flesje gevuld met de drank van onze smaak, dat we in de bus zitten. Dan sturen we je ook een afmeldings-smsje als we weer thuis zijn. Als we nog op het bankje gaan zitten na afloop, mag je er bij komen. Deal?
Een 'vroege' (het is hier nu 8u) zwaai vanuit Londen!! Vandaag lekker shoppen

Tot snel!
Haaa Age

Knuffel voor Floor, want mweh-gevoel is niet leuk , dus:

Floraatje... die nieuwe baan, die heb ik nog niet hoor (huidige status: open sollicitatiebrief nu anderhalve week geleden verstuurd ). Een opleiding zou ik trouwens helemaal los van het werk gaan volgen. Er is namelijk dit jaar (en vorig jaar, en waarschijnlijk ook volgend jaar ) helemaal geen opleidingsbudget meer beschikbaar

MdK, muffins en appelkoeken klinken lekkerrrr!

Hier ook nog steeds niet goed in het ritme van goed eten en ben weer flink aan het zondigen. Erg lastig vind ik het, want ik heb het idee dat het ook wel een beetje meespeelt in dipperig gevoel (geen discipline, snaaien, meer snaaien, spijt, dipperig gevoel, snaaien, etc... lang leve de vicieuze cirkel), bah. Ik denk dat ik de glaswatertheorie van Flora (of was het nou van Drift?) weer tevoorschijn moet toveren en mezelf een schop onder m'n kont moet geven, want anders gaat het de verkeerde kant op.
Peas on earth!
Goodmeurning!

Posten is een crime voor mijn vanmorgen. Dit is de vierde keer dat ik probeer een reactie te lezen. Las op het bug topic dat ik nou niet bepaald de enige ben dus dat scheelt.

Maar jullie moeten maar denken dat ik dus een hoop geduld voor jullie over heb (want dat is niet echt mijn beste eigenschap ).

Glas water theorie is van Floor. Ik heb er eigenlijk niet zo veel verstand van, van afvallen ... Hoewel ik dat glas water zelf ook veel gebruik. Vooral als ik aan het werk ben want anders drink ik veel te weinig en snaai ik veel te veel uit de altijd overal aanwezige snoeppotten. En dat laatste wil ik vooral liever niet omdat ik het zo ongezond vind.

Age, leuk dat je je even laat zien.

Ik ga maar eens douchen en hoop dat dit bericht gewoon geplaatst kan worden...
Ohja, was eigenlijk niet logisch dat de GWT van Drift was

Ik ga eens even kijken of ik in de schuur nog een restje verf kan vinden. Heb een tijd geleden de trap en de muur geschilderd, maar moet nog wat vlekken wegwerken. Das misschien wel een klusje voor vandaag
Peas on earth!
Naar van die 'dippen is snaaien' momenten. Ik ken het een beetje al ben ik meer van de 'als het er is, is het op' soort. Er zijn een aantal dingen die ik in beschaafde hoeveelheden kan snoepen en de rest fuckt gewoon teveel met mijn suikerspiegel. Ik ben in dat opzicht ook niet iemand waar je onverwacht op bezoek moet gaan als je iets te eten naast je drankje verwacht. Ik heb op een willekeurig moment namelijk een pakje kauwgom en wat toast in huis. Noodzakelijke zelfbescherming.

Leuk van je klussen Erwt. Hier is het behangen ook geslaagd, mén wat een k*tklus, maar het is wel superstrak geworden.
Haa leuk dat behangen gelukt is Mdk! Heb ik nog nooit gedaan en lijkt me best moeilijk. Ik heb inmiddels een paar vlekken bijgewerkt, maar het lijkt ineens heel licht , dus laat het eerst maar even drogen om te checken of het wel in dezelfde kleur opdroogt

Hier moet ik eigenlijk ook niets lekkers in huis hebben, want ik ben ook van het 'als het er is, is het op'-soort. Lastige is alleen dat Xan wél van de lekkere dingen is en die dus in huis haalt....
Peas on earth!
Het is glasvezelbehang, dat is op zich niet heel moeilijk,kwestie van de muur insmeren en er tegenaan plakken. Maar door de glasvezeltjes heel naar te verwerken, het jeukt, prikt als de ziekte. Voordeel is dat je er heel veel hobbels en bulten mee weg kunt werken. (en dat de banen een meter breed zijn dus dat je redelijk snel klaar bent )

Wij hebben een heel oud huisje en tenzij je een professioneel stucadoor bent zie je anders altijd waar je gipsplaten hebt gezet en afgesmeert (schade en schande geleerd overigens)

Lichte vlekken hoort zo Erwt, trekt wel bij.
Is nu inderdaad bijgetrokken, maar twijfelde even omdat ik ook een andere bus verf in ongeveer dezelfde tint (maar nét anders) had... komt gelukkig goed, dus ik ga nu verder
Peas on earth!
Klaar!

Nu afwachten of 't gelukt is. Ik heb vlekken bijgewerkt en creatieve oplossing bedacht voor muur langs de trap. Die is namelijk onderaan blauw geschilderd, dan is er een houten lat (hoort bij trap) in donkerblauw en daarboven is alles lichtblauw geschilderd. Het donkerblauw van de lak op het hout was aan de bovenkant erg doorgelopen op het lichtblauwe (tape had niet goed afgedekt), maar het is ondoenlijk om het lichtblauwe over te schilderen want trappenhuis loopt tot helemaal boven (Ik schat ongeveer 5 meter hoog in totaal). Heb nu een rand van het andere blauw over het lichtblauw geschilderen.

Ik lees dit nu terug en denk , níet te volgen voor buitenstaanders
Peas on earth!
Leuk hé zo'n trapgat? ik heb geloof ik wel eens een foto van de mijne geplakt, daar hebben wij gister dus staan te behangen, we hebben er ook 2 platfoms in gebouwd nu om overal bij te kunnen.

Ik ga even boodschapjes doen!
Als verf nu weer onder het tape uitgelopen is, ga ik gillen denk ik

Nu eerst even douchen, want hóe weinig ik ook schilder... ik ben altijd evenveel geschilderd als de hele muur
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 mei 2009 @ 12:53:

Heb nu een rand van het andere blauw over het lichtblauw geschilderd.

Euh.... tsja...
Peas on earth!
Peas on earth!
Peas on earth!
Moet eerlijk zeggen dat ik het er (na het verwijderen van afplaktape) ook een beetje gek uit vind zien
Peas on earth!
Maar 't was wel goed bedoeld
Peas on earth!
*is in shock!*

Maar troost wél z'n Erwtje...
Nouhouououou....

*vlucht misschien vanmiddag maar het huis uit tegen de tijd dat Xan thuiskomt.....*
Peas on earth!
Aaaah, wat lief hier!
maar 't is niet héél erg lelijk....

(een klein beetje maar...)
Peas on earth!
Mijn vader zegt altijd: als je hard loopt zie je er niks van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven