Onenigheid viering dochter

zondag 30 augustus 2020 om 20:14
Ik ben momenteel op vakantie en mijn vrouw en kinderen zijn thuis gebleven wegens de scholen die weer beginnen. Nu heeft mijn vrouw gebeld met dat onze dochter voor het eerst ongesteld is geworden en we dat moeten vieren en ik dus eerder terug moet komen van vakantie. Ik zit hier nog een kleine week. Daarnaast vind ik dat als we dit hoogtepunt moeten vieren dat ook kan als ik terug ben. Mijn vrouw vindt dat ik toch zo snel mogelijk mijn tickert moet omboeken en eerder terug moet komen. Met de opmerking dat de Maison Kelder al in huis is.
Ik weet niet zo goed wat andere vaders zouden doen. Het is een ongelukkig moment. Zouden jullie eerder terug komen van vakantie? Mijn vrouw wil dat maar ik blijf liever nog even hier.
Ik weet niet zo goed wat andere vaders zouden doen. Het is een ongelukkig moment. Zouden jullie eerder terug komen van vakantie? Mijn vrouw wil dat maar ik blijf liever nog even hier.

zondag 30 augustus 2020 om 20:42
Beter goed gejat dan slecht verzonnen...MevrouwJack schreef: ↑30-08-2020 20:40Toevallig dat dit een uur geleden ook het thema was van een 'According to Jim' aflevering.

Nou ja, ze is in ieder geval NIET zwanger. Dat is iets om te vieren.Luci_Morgenster schreef: ↑30-08-2020 20:40Er valt echt niets te vieren. Ik vind dat echt meest belachelijk achterhaalde idee ooit.
Tip:
Neem een spiraal

Al jaren nergens last van.
wissewis wijzigde dit bericht op 30-08-2020 20:43
17.22% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zondag 30 augustus 2020 om 20:44
Ik zie nergens een leeftijd staan.Luci_Morgenster schreef: ↑30-08-2020 20:43Dat mag ik hopen op die leeftijd. Ook niets om te vieren dus.
Voor 't zelfde geld is kind 16.
(Een vriendin was dolgelukkig dat ze eindelijk ongesteld werd op haar 16de.
Was ze eindelijk net als al de rest.)
Is dit nu later?

zondag 30 augustus 2020 om 20:44
Verklaart de achterlijkheid mbt het vieren meteen.MevrouwJack schreef: ↑30-08-2020 20:40Toevallig dat dit een uur geleden ook het thema was van een 'According to Jim' aflevering.

zondag 30 augustus 2020 om 20:47
We hebben dochter een sieraad gegeven en dochter werd ongesteld op haar vakantie met een vriendin. Denk dat ze woest was geworden als ik haar hals over kop had teruggehaald omdat ik dat NU wilde vierenboekenlegger0 schreef: ↑30-08-2020 20:18Als dit al iets is om te vieren, dan lijkt het me vooral een moeder-dochter momentje.

zondag 30 augustus 2020 om 20:50
zondag 30 augustus 2020 om 20:51
Je motto past bij de foto's.

snoesje666 wijzigde dit bericht op 30-08-2020 20:52
15.28% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

zondag 30 augustus 2020 om 20:52

zondag 30 augustus 2020 om 20:54
Gewoon familietraditie. Toen ik ongesteld werd kreeg ik ook een sieraad, toen mijn moeder ongesteld werd zij ook, etc. Of mijn kinderen die rite overdragen moeten ze zelf weten. Wij vonden het wel een mooi momentje om aan terug te kunnen denken als je later verschrompeld bent en aan eventuele kleinkinderen verteld hoe je aan dat kettingkje kwam...
Maar kan me vooral geen vrouw voorstellen die om dit soort redenen verwacht dat je een vakantie afbreekt. Of ben je uberhaupt zonder overleg vertrokken? Dan mocht je mooi in Warschau blijven...