Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Aardvarkentje schreef:
04-09-2020 18:16
Ja ik kan dus echt niet tegen dit soort onuitgesproken dingen. Als het nu uitgesproken wordt dat het klaar is, dan is het oke voor mij. Maar dit vind ik echt niet leuk. Dus ik zou er alleen achteraan zitten zodat ik het kan afsluiten en weer door. Niks sturen zou ik juist doen omdat ik nog hoop heb dat hij toch gaat appen. Snap je?
Je kunt het laten doodbloeden. Gebeurt ook vaak. Als hij niks stuurt en jij ook niet dan is het klaar. Als jij afsluiting nodig hebt dan kun je iets sturen maar vaak krijg je toch niet helder wat er is. Mannen laten het dan gewoon zo. Enige wat je kunt doen is zelf laten weten dat je het er bij laat, puur voor jezelf.
Julus schreef:
02-09-2020 12:21
Tomcat inderdaad. Kwam er even niet op. Ben benieuwd. Ik kijk dat programma nooit. Te druk met mafs :-D

Flaffy, ervaar je een dilemma of kun je het zien als leuke dates en verder niets?
Ik ervaar het wel een beetje als een dilemma. Maar ik kan ook wel echt genieten van de momenten samen. Gister de hele dag samen doorgebracht en hij had me mee uiteten genomen, dat was heel fijn.

Nog leuke weekend plannen allemaal?
Fijn Flaffy. Dat heb je mooi meegepakt.

Ik ben onderweg naar huis na een geweldige avond. Zondag komt een vriendin langs. En zo probeer ik wekelijks leuke dingen te doen. Ik zit vol energie. Volgend weekend naar mijn moeder dus ook dat weekend volle bak.

Heb jij verder nog iets gepland?
Julus schreef:
02-09-2020 12:21
Tomcat inderdaad. Kwam er even niet op. Ben benieuwd. Ik kijk dat programma nooit. Te druk met mafs :-D

Flaffy, ervaar je een dilemma of kun je het zien als leuke dates en verder niets?

Volgens mij is hij vanavond te zien geweest. Ik denk dat hij met die psychologie datete
En hoe verliep dat?
Julus schreef:
05-09-2020 00:45
En hoe verliep dat?
Ze wilde hem niet maar ik geloof niet dat hij er erg mee zat.
Julus schreef:
04-09-2020 23:52
Fijn Flaffy. Dat heb je mooi meegepakt.

Ik ben onderweg naar huis na een geweldige avond. Zondag komt een vriendin langs. En zo probeer ik wekelijks leuke dingen te doen. Ik zit vol energie. Volgend weekend naar mijn moeder dus ook dat weekend volle bak.

Heb jij verder nog iets gepland?
Ah dat klinkt relaxed! Was vanavond je grootste activiteit? Ik ben net terug van een avond bij mijn beste vriendin, samen een weekendje weg geboekt onder het genot van wat wijntjes. Morgen gaan we drankjes doen in de stad met een vriend van ons, verder sporten en lekker rustig aan. Prima weekend zo :).

Oh leuk, ik ga morgen de first dates aflevering terug kijken.
Antoon69 schreef:
05-09-2020 00:42
Volgens mij is hij vanavond te zien geweest. Ik denk dat hij met die psychologie datete
Denk het ook, heb de aflevering net even door gescand :mrgreen:
Grappig zeg om ineens een beeld van iemand te hebben.
Oeh ik ga zo even kijken dan :-)

Leuk Julus en Flaffy! Bij mij volle bak dit weekend. Vriendinnen vandaag en morgen lekker ravotten met mijn nichtje :-)
Wat leuk al die fijne weekend plannen.

Hier ook een heerlijk weekend. Gisteren een vriendin op visite die kwam eten.
Vandaag met 2 vriendinnen op pad.
Morgen m'n moeder op visite. Ook volle bak dus.
Qiyara schreef:
05-09-2020 08:59
Wat leuk al die fijne weekend plannen.

Hier ook een heerlijk weekend. Gisteren een vriendin op visite die kwam eten.
Vandaag met 2 vriendinnen op pad.
Morgen m'n moeder op visite. Ook volle bak dus.
Zeker volle bak! Maar klinkt allemaal fijn :-) geniet ervan!
Me aandachtsgeile meid was weer terug vanochtend. Niet op gereageerd verder komt ze na een uur waarom reageer je niet meer?

Snap vrouwen zo niet.
Lekker, al die volle weekends. Het is niet erg om single te zijn, er is niet eens tijd om daar mee bezig te zijn :-D

Grappig dat jullie een forummer nu hebben gezien. Zou leuk zijn als hij zich nog eens laat zien.

Ik hoorde gisteren van 1 vrouw dat ze op date gaat met iemand van NMLk en een ander vertelde dat dat de reden was om activiteiten te doen. Die had ook gedate. Het is een terugkerend onderwerp. Ik zie hele gezellige en leuke mannen, maar zou er niet mee gaan daten.
Wie weet kom je er zo wel 1 tegen Julus, waar je jezelf wel mee ziet daten.
Je bent zo actief op NMLK waardoor je zoveel leuke nieuwe mensen tegen komt. De kans dat er dan een topper tussenzit is best aanwezig toch.

Je hebt in elk geval je kansen vergroot!
In theorie zou dat best kunnen, absoluut. Je kunt iemand op de gekste plekken tegenkomen. Dat werd ook besproken, dat dit de meest ongedwongen manier is om een liefde tegen te komen en daarom voor velen het leukste. Ze hebben overigens allemaal op datingsites gezeten, of nog. Maar lopen tegen hetzelfde aan als wij hier.
Ik vind het ook niet erg om single te zijn.
Ik geniet van mijn eigen plek en kunnen doen wat ik zelf wil.
Ook allerlei leuke dingen met mijn hoogbejaarde moeder. Nu kan het nog, zo lang ze er nog is en ze actief is.
Vanavond ga ik naar een borrel van NMLK.
Maar toch..die stille wens op een nieuwe liefde blijft ook en ik ben gewoon bang dat de leuke mannen al in een relatie zitten.
dido68 schreef:
05-09-2020 10:12
ik ben gewoon bang dat de leuke mannen al in een relatie zitten.
Dat is een ongegronde angst natuurlijk. Die ik snap.
Zou alleen een beetje gek zijn, want dat betekent dan automatisch dat alle leuke vrouwen dan ook in een relatie zitten. En daarmee diskwalificeer je jezelf een beetje.

Het is echt een kwestie van geluk en niet maakbaar hoe graag we dat ook zouden willen.
dido68 schreef:
05-09-2020 10:12
Ik vind het ook niet erg om single te zijn.
Ik geniet van mijn eigen plek en kunnen doen wat ik zelf wil.
Ook allerlei leuke dingen met mijn hoogbejaarde moeder. Nu kan het nog, zo lang ze er nog is en ze actief is.
Vanavond ga ik naar een borrel van NMLK.
Maar toch..die stille wens op een nieuwe liefde blijft ook en ik ben gewoon bang dat de leuke mannen al in een relatie zitten.
Gezellig! Ook dat je nog leuke dingen met je moeder doet. Fijn dat je moeder nog zo actief is.
Het kan nooit zijn dat alle mannen op zijn. Er zijn er ook die gaan scheiden natuurlijk. En wat Qiyara zegt, misschien zit die leukerd bij NMLK en kom je hem bij de borrel tegen.
Ik heb een rustig weekend voor de boeg. Geen plannen.
Gisterenavond onverwachts visite gehad.

nmlk heb ik nu op een zeer laag pitje staan ivm ww.

Komende week mag ik voor een tweede gesprek komen bij een bedrijf dus 🤞
Lijkt mij leuke job.
En ja weer lekker onder de mensen zijn haha klinkt wat raar misschien.
Julia_20 schreef:
05-09-2020 10:41
Ik heb een rustig weekend voor de boeg. Geen plannen.
Gisterenavond onverwachts visite gehad.

nmlk heb ik nu op een zeer laag pitje staan ivm ww.

Komende week mag ik voor een tweede gesprek komen bij een bedrijf dus 🤞
Lijkt mij leuke job.
En ja weer lekker onder de mensen zijn haha klinkt wat raar misschien.
Spannend! Maar een tweede gesprek is sowieso een goed teken. Ze zien dus iets in je. Veel succes :-)
Wat goed Julia! Dat zou echt fijn zijn, een nieuwe baan. En als je die binnen hebt kun je lekker gaan inwerken en met je collega's socializen. Daarna weer activiteiten doen met NMLK.
Succes met het 2e gesprek !
Dat klinkt helemaal niet raar, weer lekker onder de mensen zijn.
Door corona mis ik mijn collega's ook erg. Wij werken nog steeds thuis.
Wij ook maar krijgen nu een planning met een dag( deel) voor iedereen waarop je naar kantoor kunt komen.
Er bleken toch teveel mensen aanwezig te zijn soms. Wel is het nu officieel dat we tm eind december thuiswerken.
Straks dus 9 maanden in totaal..bizar. Het voelde eerst heel raar, maar nu is er gewenning. Een soort berusting. Mensen kunnen zich best goed aanpassen blijkt maar weer.

Ik merk nu pas hoeveel ik haalde uit contact met collega's en zakelijke contacten. Na een dag was ik dan moe van het vele praten. Nu heb ik meer energie om 's avonds iets te doen, dit komt ook door het niet hoeven reizen.
Ja precies die gewenning heb ik ook wel. Veel minder vroeg opstaan, niet reizen door weer en wind en verzinnen wat ik aan moet. Straks in de winter is dat toch ook wel fijn.
Bij ons mag je nu ook naar kantoor in overleg. Denk dat ik daar wel mee ga beginnen 1 a 2 dagen in de week.
Thanks 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven