Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Vooral dat! Niet door de kou en regen hoeven, ideaal. Daar baalde ik altijd zo van. In het donker weggaan en thuiskomen, nat en verkleumd. En die volle trein zal ik ook niet missen.

1 of 2 dagen is een perfecte balans.
Leuk al die fijne weekend plannen!

En succes Julia met je gesprek. Helemaal niet raar om weer onder de mensen te willen komen.
Ik ben vooral heel blij dat ik al deze tijd gewoon naar mijn werk kon gaan, de hele week thuiswerken lijkt me best wel eenzaam.
Ik ben intussen verhuisd, na een paar weken flink verbouwen en klussen, en een aantal dates verder, waarvan sommigen best leuk maar niet echt liefde..dus nog steeds single.
Wat grappig dar zoveel her nu bij NMLK zitten..ik zat daar voor de corona maar heb mij uitgeschreven omdat er toch geen feestjes of borrels meer zijn nu. Wat doen ze in deze tijd nog via NMLK dan?
Er zijn wel kleine borrels, etentjes, lezingen, wandelingen op nmlk...verder weet ik het even niet.
Ik kijk op dit moment niet zoveel, maar krijg wel meldingen.
tomcat schreef:
05-09-2020 20:31
Wat grappig dar zoveel her nu bij NMLK zitten..ik zat daar voor de corona maar heb mij uitgeschreven omdat er toch geen feestjes of borrels meer zijn nu. Wat doen ze in deze tijd nog via NMLK dan?

Tomcat ben je nu te zien geweest? Ik gokte van wel naar aanleiding van de beschrijving van jezelf die je gaf toen je vertelde dat je in september langs zou komen.
Wat was jij dan aan een stomme doos gematched zeg.
Hier ook een lekker drukkig weekend, varende in Malacca Strait, een heerlijke 34 graden vandaag. Van dagen lang geen boot tegenkomen is het opeens druk om ons heen. Maar goed dat heeft niks met single uit te staan.

Wat wel met single uit te staan heeft. Had meerdere lijntjes uit staan (heel fout schijnbaar) maar 1 voor 1 beginnen ze af te vallen, want zeefietser is te lang weg. Dat dat ook komt door Corona maakt schijnbaar niks uit. Normaal vaar ik zo'n dag of 50/60 en dan net zo lang thuis. Nu zit ik al 100 dagen aan boord, ja is een lange zit, maar scheid heel netjes dan weer wel het kaf van het koren. Met een beetje geluk nog 25 dagen en dan kan ik eraf. Eens zien of er dan nog een iemand is die met mij wil afspreken.
fietsen varen vrouwelijk doen
Feestjes thuis mogen inderdaad niet. Worden ook door NMLK zelf geannuleerd.
Veel picknicks en wandelen al of niet met drankje gedaan.
Gisteravond dus weer voor het eerst kleine borrel gehad. Was weer een erg gezellig leuk groepje.
Ik krijg er ook erg veel energie van.
Er wordt heel veel georganiseerd, de lijst is eindeloos. Leuk Dido dat jij er ook veel energie van krijgt.
@vivi3338

Is je date nog bij je huis wezen kijken deze week? Of heb ik er overheen gelezen?
Antoon69 schreef:
05-09-2020 22:26
Tomcat ben je nu te zien geweest? Ik gokte van wel naar aanleiding van de beschrijving van jezelf die je gaf toen je vertelde dat je in september langs zou komen.
Wat was jij dan aan een stomme doos gematched zeg.
Ja, ik was er afgelopen week op, leuke ervaring, en ze was best aardig hoor, leuk gepraat.
Julus schreef:
06-09-2020 09:45
Er wordt heel veel georganiseerd, de lijst is eindeloos. Leuk Dido dat jij er ook veel energie van krijgt.
Misschien ga ik ook maar weer eens kijken, ik krijg nu weer wat meer vrije tijd nu de eerste berg werk in mijn huis gebeurt is.
das inderdaad lastig zeefietser als je zo lang op zee bent..ik zou ook niet gaan chatten met een vrouw die pas over een half jaar eens op date kan..denk ik.
tomcat schreef:
06-09-2020 12:44
Ja, ik was er afgelopen week op, leuke ervaring, en ze was best aardig hoor, leuk gepraat.
Ik had door jouw profiel foto echt zo'n ander beeld in m'n hoofd. Ben je dat zelf op de foto, of niet?

In elk geval lijk je mij een heel leuk, warm persoon! Sympathiek kwam je over.

Hoe staat het ervoor met je huis? Verbouwing gelukt en helemaal gesettelt?
Leuk Tom. Fijn dat je huis af is. Ze was aardig maar dat was het? En wat vond zij van jou?
tomcat schreef:
06-09-2020 12:46
Misschien ga ik ook maar weer eens kijken, ik krijg nu weer wat meer vrije tijd nu de eerste berg werk in mijn huis gebeurt is.
Ah overheen gelezen. Fijn!
Willen jullie nog even lachen... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik had net een foto-reactie gestuurd naar een 50 jarige man. Mijn leeftijd is 51.

Krijg ik als je reactie ...terwijl de knop "geen interesse" er is...

Dat hij geen interesse had, een vrouwelijkere vrouw zocht en rond de 45. "jij bent zelfs nog ouder dan mij"
"probeer eens in jouw doelgroep 51 t/m 60 jaar"

:facepalm: :facepalm:
tomcat schreef:
06-09-2020 12:44

ik ga eens terugkijken, had visite vrijdag dus niet gezien
Sodeju Julia, wat een kapsones die man.
En een vrouwelijkere vrouw ? Zo dan.
Hij zag er zelf vast uit als George Clooney.
tomcat schreef:
06-09-2020 12:49
das inderdaad lastig zeefietser als je zo lang op zee bent..ik zou ook niet gaan chatten met een vrouw die pas over een half jaar eens op date kan..denk ik.
Het is altijd lastig, ben ik thuis moet het wat sneller want over 6 week ga ik weer weg, zit ik aan boord even wachten want over 6 week ben ik weer thuis.

Dit jaar is is sowiesi wat anders vanwege Corona, ben nu bezig met wat zou kunnen worden dus mijn langste vaartijd ooit. Welke trouwens volgde op mijn langste tijd thuis ooit. Maar ja dat was precies van toen ik thuis kwam, alles dicht en iedereen bang van. Oh en de vorige keer dat ik zo lang weg was is alweer 10 jaar geleden.

Maar ach kan altijd iets in het buitenland kunnen doen, maar ik vind NL vrouwen leuker.
fietsen varen vrouwelijk doen
Qiyara schreef:
06-09-2020 12:49
Ik had door jouw profiel foto echt zo'n ander beeld in m'n hoofd. Ben je dat zelf op de foto, of niet?

Hoe staat het ervoor met je huis? Verbouwing gelukt en helemaal gesettelt?
Ja hoor, dat ben ik zelf ook op mijn profielfoto.

Het huis is nog niet af, maar de grote verbouwingen zijn voor nu even klaar (muren wegbreken, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuw toilet, alle leidingen en cv ketel vervangen, vloerverwarming aanleggen), aan het einde van het jaar komt er nog een schuifpui en een paar kozijnen en dan zijn we klaar voor de winter. Ik heb de kinderen nu ook om de week hier, het wordt al echt thuis zo langzamerhand.
dido68 schreef:
06-09-2020 13:46
En een vrouwelijkere vrouw ? Zo dan.
Hij zag er zelf vast uit als George Clooney.
he wishes...nu zit die dan wel weer in mijn doelgroep hahaha
of is hij inmiddels boven de 60 jaar?

59 jaar google ik net...ken net dus :cheer: :cheer:

Nee, alle gekheid ik kijk zelf meestal zo rond 47/48 t/m 55
Julia_20 schreef:
06-09-2020 13:23
Willen jullie nog even lachen... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik had net een foto-reactie gestuurd naar een 50 jarige man. Mijn leeftijd is 51.

Krijg ik als je reactie ...terwijl de knop "geen interesse" er is...

Dat hij geen interesse had, een vrouwelijkere vrouw zocht en rond de 45. "jij bent zelfs nog ouder dan mij"
"probeer eens in jouw doelgroep 51 t/m 60 jaar"

:facepalm: :facepalm:
haha..wat een kansloze actie van die man..en ook gemeen zelfs..had ie beter gewoon geen interesse kunnen indrukken inderdaad.

Ik vind leeftijd ook best lastig..zijn best veel vrouwen van ver in de 50 of in de 60 zelfs die er best leuk uit zien op de foto..maar ja..als ze bijna 10 jaar ouder zijn dan mij..je kan natellen dat de foto's wel flatteus zijn en dat ze in het echt er wel wat ouder uitzien..vind dat toch moeilijk..als je ze in het echt ziet en binnen een seconde denk je "oh nee, toch wel veel ouder ja" ..dan toch ook liever een vrouw die 10 jaar jonger dan ik is..hoewel die dan nog het hele hormonentraject door moet als ze bij de 50 aankomt..ook niet fijn.. ik denk iets teveel na over leeftijden nu geloof ik haha
tomcat schreef:
06-09-2020 14:15
haha..wat een kansloze actie van die man..en ook gemeen zelfs..had ie beter gewoon geen interesse kunnen indrukken inderdaad.

Ik vind leeftijd ook best lastig..zijn best veel vrouwen van ver in de 50 of in de 60 zelfs die er best leuk uit zien op de foto..maar ja..als ze bijna 10 jaar ouder zijn dan mij..je kan natellen dat de foto's wel flatteus zijn en dat ze in het echt er wel wat ouder uitzien..vind dat toch moeilijk..als je ze in het echt ziet en binnen een seconde denk je "oh nee, toch wel veel ouder ja" ..dan toch ook liever een vrouw die 10 jaar jonger dan ik is..hoewel die dan nog het hele hormonentraject door moet als ze bij de 50 aankomt..ook niet fijn.. ik denk iets teveel na over leeftijden nu geloof ik haha

Haha iets ja

Ik wordt wel altijd jonger geschat 😇

Bij mannen kan je natuurlijk ook weer denken...heeft hij zijn crisis al gehad 😂😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven