Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Iemand hier in de buurt heeft de hele woonkamer vol knuffels en poppen staan. Maar echt, bomvol. Over de banken een stuk of 50, in en op kasten, hangend aan touwtjes bij het raam. Zo extreem. Ik vind haar een beetje zielig altijd, die vrouw.
Sjulia schreef:
08-09-2020 16:12
Iemand hier in de buurt heeft de hele woonkamer vol knuffels en poppen staan. Maar echt, bomvol. Over de banken een stuk of 50, in en op kasten, hangend aan touwtjes bij het raam. Zo extreem. Ik vind haar een beetje zielig altijd, die vrouw.

Dat klinkt wel extreem ja...
Sjulia schreef:
08-09-2020 16:12
Misschien heeft ze het heerlijk naar haar zin. Ze doet in ieder geval wat zij leuk vindt en heeft geen boodschap aan de buitenwereld, waar jij deel van uitmaakt. :)
Cateautje schreef:
08-09-2020 16:15
Misschien heeft ze het heerlijk naar haar zin. Ze doet in ieder geval wat zij leuk vindt en heeft geen boodschap aan de buitenwereld, waar jij deel van uitmaakt. :)
Ze ziet er nooit zo gelukkig uit. En ze heeft het soort overgewicht waardoor ze haar huis niet meer makkelijk uitkomt. Ze zwaait altijd zo lief naar iedereen die langs loopt. Ik hoop wel dat ze gelukkig is.
Er hangen hier Afrikaanse maskers van mijn man. Er zijn weleens kinderen op bezoek geweest die in huilen uitbarstten, omdat ze ze zo eng vonden. Echt zielig :|
Ik heb ze nu maar uit de woonkamer gehaald en elders gehangen.
Ik bedenk nu dat ze wel heel mooi zouden staan op die muurkleur van Cateautje. Gecombineerd met wat andere kunst.
Ze mogen binnenkort weer terugkomen dus :proud:
Liara schreef:
08-09-2020 16:32
Ik bedenk nu dat ze wel heel mooi zouden staan op die muurkleur van Cateautje. Gecombineerd met wat andere kunst.
Ze mogen binnenkort weer terugkomen dus :proud:

Ik vind ze ook niet lelijk ofzo hoor, het kan prachtige Afrikaanse kunst zijn, maar voor mij hebben ze iets griezeligs. Ik kan het niet eens uitleggen :)
Sjulia schreef:
08-09-2020 15:58
Ik heb 1 pop, antiek, was van mijn oma. Moest hem verstoppen toen de kinderen kwamen logeren hier, wat waren ze bang. :hihi:
Ik heb een tuin kabouter op mijn kantoor wat een erfenis is van mijn vorige baas. Hij had hem gekregen van zijn schoonmoeder, die had hem voor haar eigen tuin gekocht, maar de kleinkinderen werden er zo panisch van, dat ze hem maar aan hem mee gegeven had voor op zijn kantoor. Het is een vreselijk lelijk plastic ding met geluid, maar ik vind het zo’n mooi verhaal, dat hij wel blijft staan.
herfstappeltaart schreef:
08-09-2020 16:39
Ik vind ze ook niet lelijk ofzo hoor, het kan prachtige Afrikaanse kunst zijn, maar voor mij hebben ze iets griezeligs. Ik kan het niet eens uitleggen :)

Ik snap wat je bedoelt hoor, ze kijken ook best eng :facepalm:
nausicaa schreef:
08-09-2020 16:40
Ik heb een tuin kabouter op mijn kantoor wat een erfenis is van mijn vorige baas. Hij had hem gekregen van zijn schoonmoeder, die had hem voor haar eigen tuin gekocht, maar de kleinkinderen werden er zo panisch van, dat ze hem maar aan hem mee gegeven had voor op zijn kantoor. Het is een vreselijk lelijk plastic ding met geluid, maar ik vind het zo’n mooi verhaal, dat hij wel blijft staan.

:-D
Het vloerkleed ligt er! Het is de Gallup van Kwantum geworden. Weet niet hoe ik een plaatje moet plakken. Enniewee...Ben er blij mee en nu het er ligt vindt man het ook gezellig :yes:
Elizabethie schreef:
08-09-2020 16:43
Het vloerkleed ligt er! Het is de Gallup van Kwantum geworden. Weet niet hoe ik een plaatje moet plakken. Enniewee...Ben er blij mee en nu het er ligt vindt man het ook gezellig :yes:

:cheer: Veel plezier ervan!
Ik heb even gezocht op de namen en ik vond deze ook nog de mooiste van de drie die je noemde :)
Dat is een mooi kleed, even opgezocht. Veel plezier ervan!
Elizabethie schreef:
Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier en warmte ervan. :)
Dank jullie wel! :-]
Kreeg net een berichtje dat het kleed morgen wordt opgehaald en dat mijn geld binnen een week retour komt en dan ga ik achter een nieuw kleed aan. Weet al welke. :)
Cateautje schreef:
08-09-2020 16:51
Kreeg net een berichtje dat het kleed morgen wordt opgehaald en dat mijn geld binnen een week retour komt en dan ga ik achter een nieuw kleed aan. Weet al welke. :)
Oeh vertelllll
Elizabethie schreef:
Afbeelding
Elizabethie schreef:
08-09-2020 16:52
Oeh vertelllll
Had ik hem niet reeds gepost? Het wordt deze.

Afbeelding
Oh die vind ik schitterend! Zoiets had ik ook wel gewild maar mijn man vindt dat dus helaas niet mooi ;-)
Ik ga voor het HAY peas vloerkleed. Die zag ik altijd bij vt wonen, echt mooi.
Cateautje schreef:
08-09-2020 16:53
Afbeelding
Oeh leuk!
Elizabethie schreef:
08-09-2020 16:55
Oh die vind ik schitterend! Zoiets had ik ook wel gewild maar mijn man vindt dat dus helaas niet mooi ;-)
Dat is het voordeel van een kater. :-D
Dubbel
elizabethie wijzigde dit bericht op 08-09-2020 17:00
90.24% gewijzigd
Elizabethie schreef:
08-09-2020 16:58
Ah dank voor het plakken Cateautje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven