Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 8 september 2020 om 13:49
dinsdag 8 september 2020 om 13:53
Ik weet niet welke kleur groen je te zien kreeg. Bij mij wastie veel te bleek.
Twijfel nog steeds of ik het laat hangen
dinsdag 8 september 2020 om 13:56
wat een héérlijk topic dit! ik heb er na 8 jaar viva-af weer speciaal een account voor aangemaakt
Mafalda wat een fijn huis heb jij, volgens mij past het je als je beste jas.
Ik ben zelf werkzaam in de makelaardij en kom 1001 verschillende soorten inrichtingen tegen, heb er een kleine allergie voor sommige spullen aan overgehouden
waar ik echt de kriebels van krijg is die typische jaren 90 laminaat in berken. Dat past gewoon echt nergens bij.
Ik ben zelf werkzaam in de makelaardij en kom 1001 verschillende soorten inrichtingen tegen, heb er een kleine allergie voor sommige spullen aan overgehouden
--verlies nooit het kind in jezelf--
dinsdag 8 september 2020 om 13:58
Tuurlijk laat je ze hangen! Mooie foto's van jezelf zijn toch hartstikke gaaf? Op mijn kleedkamer hangt mijn eerste schoolfoto en nog wat foto's van mezelf. Tegen anderen zeg ik altijd dat ik dat alvast doe voor het geval ik vergeet hoe ik er ook weer uitzie
Ik ben misschien wat voortvarend geweest. De oude velours gordijnen op de slaapkamer zijn helemaal op en verkleurd (dat krijg je van een kamer recht op het zuiden), en nu gaat een vriendin van mij vandaag naar de Ikea. Ik heb haar gevraagd om gordijnen die ik vorige week gezien had daar voor me mee te nemen.. Gaat ze ook doen hoor, maar ik ben zo enthousiast dat ik de oude al van de rails gehaald heb en in de kliko gemieterd... Straks zijn de gordijnen uitverkocht...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 8 september 2020 om 14:00
Dat kun je op hun website zien!Hasse88 schreef: ↑08-09-2020 13:58Tuurlijk laat je ze hangen! Mooie foto's van jezelf zijn toch hartstikke gaaf? Op mijn kleedkamer hangt mijn eerste schoolfoto en nog wat foto's van mezelf. Tegen anderen zeg ik altijd dat ik dat alvast doe voor het geval ik vergeet hoe ik er ook weer uitzie![]()
![]()
Ik ben misschien wat voortvarend geweest. De oude velours gordijnen op de slaapkamer zijn helemaal op en verkleurd (dat krijg je van een kamer recht op het zuiden), en nu gaat een vriendin van mij vandaag naar de Ikea. Ik heb haar gevraagd om gordijnen die ik vorige week gezien had daar voor me mee te nemen.. Gaat ze ook doen hoor, maar ik ben zo enthousiast dat ik de oude al van de rails gehaald heb en in de kliko gemieterd... Straks zijn de gordijnen uitverkocht...![]()
dinsdag 8 september 2020 om 14:00
De kleedkamer is natuurlijk wel een heel ander verhaal dan de woonkamer hè..Hasse88 schreef: ↑08-09-2020 13:58Tuurlijk laat je ze hangen! Mooie foto's van jezelf zijn toch hartstikke gaaf? Op mijn kleedkamer hangt mijn eerste schoolfoto en nog wat foto's van mezelf. Tegen anderen zeg ik altijd dat ik dat alvast doe voor het geval ik vergeet hoe ik er ook weer uitzie![]()
![]()
Ik ben misschien wat voortvarend geweest. De oude velours gordijnen op de slaapkamer zijn helemaal op en verkleurd (dat krijg je van een kamer recht op het zuiden), en nu gaat een vriendin van mij vandaag naar de Ikea. Ik heb haar gevraagd om gordijnen die ik vorige week gezien had daar voor me mee te nemen.. Gaat ze ook doen hoor, maar ik ben zo enthousiast dat ik de oude al van de rails gehaald heb en in de kliko gemieterd... Straks zijn de gordijnen uitverkocht...![]()
Maar dat predementiaverhaal valt wel goed, dat wel.
dinsdag 8 september 2020 om 14:07
dinsdag 8 september 2020 om 14:08
Elizabethie schreef: ↑08-09-2020 14:07Ik ben inmiddels bij Kwantum en Leen Bakker geweest. Bij Leen vind ik de vloerkleden in het echt tegenvallen en bij Kwantum heb ik een paar gezien die ik mooi vind. Straks even met man er naar toe want hij moet het ook mooi (acceptabel in zijn geval) vinden he....
Ben benieuwd wat het wordt.
dinsdag 8 september 2020 om 14:11
Kwantum heeft inderdaad hele mooie hangen.Elizabethie schreef: ↑08-09-2020 14:07Ik ben inmiddels bij Kwantum en Leen Bakker geweest. Bij Leen vind ik de vloerkleden in het echt tegenvallen en bij Kwantum heb ik een paar gezien die ik mooi vind. Straks even met man er naar toe want hij moet het ook mooi (acceptabel in zijn geval) vinden he....
Tot een aantal jaren geleden hadden ze een heel grote collectie met kleden. Nu is het een stuk minder, maar er zijn nog wel hele mooie.
dinsdag 8 september 2020 om 14:17
rechtermuisknop, afbeeldingslocatie kopiëren aanklikken, het één na laatste icoontje op deze site aanklikken en dan tussen de IMG's plakkenElizabethie schreef: ↑08-09-2020 14:15Ja ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen anders kan ik het even laten zien, maar het gaat om Gallup, Salinas of Dumpster.
dinsdag 8 september 2020 om 14:19
Oh de gruwel berken laminaat. Volgens mij zie he dat veel bij reformatorische huishoudens gecombineerd met blank grenen meubelen.lalalalalaatmaar schreef: ↑08-09-2020 13:56wat een héérlijk topic dit! ik heb er na 8 jaar viva-af weer speciaal een account voor aangemaakt![]()
Ik ben zelf werkzaam in de makelaardij en kom 1001 verschillende soorten inrichtingen tegen, heb er een kleine allergie voor sommige spullen aan overgehoudenwaar ik echt de kriebels van krijg is die typische jaren 90 laminaat in berken. Dat past gewoon echt nergens bij.
Ik denk altijd dat mijn huis hartstikke onverkoopbaar is met al die kleuren.
We hebben net een nieuwe badkamer gemaakt heel bewust neutraal gehouden.
Man en ik zitten steeds meer op de wip om misschien toch nog 1 keer te verhuizen.
dinsdag 8 september 2020 om 14:24
dinsdag 8 september 2020 om 14:27
je hebt gelijk Cateautje, ik bedoelde beuken!
Mafelda, als de foto's die je gepost hebt representatief zijn voor de rest van het huis hoef je je geen zorgen te maken. Als wij een pand met zo'n inrichting in de verkoop krijgen verheug ik me vaak op het inmeet en fotomoment.
Mafelda, als de foto's die je gepost hebt representatief zijn voor de rest van het huis hoef je je geen zorgen te maken. Als wij een pand met zo'n inrichting in de verkoop krijgen verheug ik me vaak op het inmeet en fotomoment.
--verlies nooit het kind in jezelf--
dinsdag 8 september 2020 om 14:28
jazeker, is mn huis dus zou mij niet thuis voelen als ik alles helemaal niks zou vindenLady_Day schreef: ↑08-09-2020 09:18Maar woont iedereen dan in een huis wat je zelf helemaal leuk vindt? Ik heb zelf een keuken die ik echt niet mooi vind. Een plaatje van hout, zo'n fineer-geval. Was 15 jaar geleden volgens mij al niet mooi. Het is ook nog eens een niet-standaard ding qua afmetingen dus ik zit er voorlopig nog wel even mee opgescheept.
Vrienden van mij hebben een paar jaar geleden een nieuwe badkamer er in laten zetten, betonlook. Vond ik destijds erg leuk maar dat vind ik nu al weer gedateerd. Badkamers en keukens vind ik lastig.
dinsdag 8 september 2020 om 14:38
huurvrouwtje schreef: ↑08-09-2020 14:32mafalda je keuken wow wat een in mn ogen ontzettend gaotich sorry hoor, beton, steen,marmer hout en al die spullen... en die knuffels in je slaapkamer vind ik zo eng! jeetjemina! wel mooie kast opzich en mooie sprei![]()
En dat vind je van Huismuts en Romy Boomsma niet?