Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerder opstijgen, Star.
Maar Kess, als wij samenwerken in zelfde groep, betekent dit ook dat wij elkaar nooit zien toch, want andere werkdagen?

Dan kan 1 van ons beter onderwijsassistent worden bij de ander of zo.
Ja, of ik word gewoon directeur! Ik heb er de papieren voor, maar ja, dan moet je toch wel fulltime werken, of minstens 4 dagen en dat wil ik/kan nu nog niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Red Bull, Star? Mag dat wel als je zwanger bent? Teveel koffie wordt toch ook afgeraden ivm caffeïne? Stuitert kindeke nu niet rond in je buik? Kan er niets aan doen, maar vind het een heel zielig idee!
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk, Kess als duo. Zou er voor gaan, Luun. Gewoon elke dag met de taxi heen & weer, of valt dat ook onder noodgevallen rekening?

Oja, Imps & Elfs vind ik voor meisjes ook leuk, Kess en Mexx inderdaad. Hier in de stad kun je dat nergens krijgen. Alhoewel, Mexx wel denk ik. Maar dan online in aanbieding goede optie. En Noppies ook leuk. En Petit Louie voor jongetjes. Alleen deed ik dat voor Chica meer voor erbij. Als je alles online bijelkaar moet sprokkelen wel weer vermoeiend

Layla, thanks Chica vindt het heel erg leuk. Ze houdt niet op over haar broertje en alle babypoppen zijn ineens jongetjes

Hoest met je meisjes?

Das inderdaad laag, Star, hier:

Ben benieuwd naar mijn volgende meting. Laatste was 110 over 60 dus dat viel mee. Bij Chica werd het naarmate zwangerschap vorderde steeds lager..

Wij gaan weer Planetearthen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heb even op Red Bull en zwangerschap gegoogled en de meningen lopen nogal uiteen...

Ik ben ook weg! Ik ga Wii Fitten!
Loretta is De Mol. Punt.
Red Bull zou ik denk ik niet doen, Star. Soort cafeïneachtig oppepgebeuren toch?

Nu echt weg..
quote:Kess schreef op 05 mei 2009 @ 21:15:

Red Bull, Star? Mag dat wel als je zwanger bent? Teveel koffie wordt toch ook afgeraden ivm caffeïne? Stuitert kindeke nu niet rond in je buik? Kan er niets aan doen, maar vind het een heel zielig idee!1 blikje Red Bull staat gelijk aan 1 kop koffie.
En ik drink dus geen koffie en daar mag je er geloof ik 5 per dag van tijdens zwangerschap.
Ik dacht altijd 2, max 3 koffie per dag. Maar er zitten ook andere stoffen in Red Bull waarvan men niet weet of ze schadelijk zijn, zeggen sommige googleresultaten. Tja, kweenie. Ik zou zelf gaan voor bij-twijfel-niet-doen. Ik wil je absoluut niet bang maken of bekritiseren of betweterig zijn, maar ik vind Red Bull drinken en zwanger zijn zo onlogisch klinken, dus heb er even naar gezocht. That's all.

Inad, ik nodig je uit voor dagje shoppen in Kessstad. Maak ik een leuke route langs de outletwinkeltjes en dan heb jij straks een piekfijn manneke in de wieg liggen!
Loretta is De Mol. Punt.
Nu ook echt weg....
Loretta is De Mol. Punt.
Dank hoor Kessje

*zet fles Pepsi dan maar aan mond*
Ik zwaai nog even voorbij!

Trapplan is gelukt, maar euhm... leek iets anders dan verwacht en Xan was nogal geschrokken . Heb, om 't goed te maken, een cranberrycake gebakken

Zie dat het babyjongetjeskledingplan in volle gang is
Peas on earth!
Whoehahahaha waar was ie dan van geschrokken?
Nou, beetje ingewikkeld verhaal, maar na vorige trapverfactiviteiten was lak van houten balk op de muur helemaal uitgelopen onder de afplaktape. Die verf (lichtblauw) hadden we echter niet meer, en helemaal overschilderen was geen optie. Aan andere kant van balk was andere kleur blauw en daarvan heb ik een baan geschilderd op de vlekkerige kant. Leek inderdaad toch een klein beetje gek raar vreemd stom opvallend, maarrrr het viel uiteindelijk nog reuze mee.

En die cranberrycake die ik onderaan de trap had gezet heeft misschien ook wel meegeholpen het leed te verzachten.
Peas on earth!
Het klinkt euhm....artistiek

Geef cranberrycake recept eens? Die klinkt lekker!
Heul artistiek

Cranberrycake!!
Peas on earth!
Ik heb zojuist een half uur gestept, dus ik vind dat ik nog even mag forummen!

Cranberrycake ziet er heel erg lekker uit. Die trap zou mij niets meer kunnen schelen! (al wil ik er toch graag een fotootje van zien. Met je nieuwe camera genomen, natuurlijk!)

* schenkt nog glaasje Pepsi in voor Star *
Loretta is De Mol. Punt.
Iew, wat übersportief Kess

'k Zal vanavond een trapfotootje doen
Peas on earth!
Huh? Ik kom gewoon binnenvallen zonder foutmelding! Wonderen bestaan!

Goedemorgen allen!
Loretta is De Mol. Punt.
ik heb de foutmeldingen nog steeds

goedemorgen! Lig vandaag een beetje in de kreukels...komt wel weer goed...prettige dag.
Ik heb nog steeds geen foutmeldingen
Peas on earth!
Ik toch wel weer foutmeldingen, was net gewoon een lucky shot.

Moon in de kreukels, als in: ongesteld geworden? Blegh!

Gooi je trap eens in NS Erwteke!
Loretta is De Mol. Punt.
Haai allemaal

om trap en benieuwd naar de foto's.

Cranberrycake ziet er hmmmm uit.

Kess, fijn van de foutmeldingen.

Ik ga lekker bij mijn nichtje kijken, Chica nu ook voor t eerst mee
Okeeokee, ik maak vanavond een foto van de trap. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer ik gewend raak aan die extra blauwe baan

Eerst even eten hoor

Veel plezier bij nichtje! Leuk!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven