Single, we kletsen hier verder (deel 2)
zondag 13 september 2020 om 13:51
zondag 13 september 2020 om 14:52
Jammer Viv, wel even een vraagje want sinds mijn scheiding vorig jaar wel al 0 dates gehad. Alleen maar online contact, maar hoe lang duurde dat dan voor je die 8 dates gedaan had. Zo van elk weekend dus 8 week of 2 keer per week. Even een interesse vraag want ben nou ja weer helemaal nieuw op date gebied.
En veel plezier (als je dat erin hebt) met klussen
Oh ja moet er trouwens nu niet een slotje op dit topic ?
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 13 september 2020 om 15:02
Ah Viv.. Wat vervelend om te lezen dat het dan toch zo aan een einde is gekomen. Gelukkig heeft hij het eindelijk eerlijk uitgesproken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het zeer doet. Dat mag ook en is alleen maar menselijk.
Ik zou die dating app even negeren (of hem in ieder geval unmatchen), want dit wil je er niet bij hebben. Jij verdient iemand die tijd voor jou maakt, niet iemand waarvan je de gaatjes in zijn agenda mag opvullen.
Doe wat fijn voelt en hopelijk kun je tegelijkertijd nog wel genieten van je nieuwe paleisje en de weg daarnaar toe. Wat Julius eerder heel mooi zei: zowel de chemie als de juiste intenties en timing moeten er zijn. Je komt over als een zelfredzame, lieve vrouw, dus dat gaat uiteindelijk helemaal goed komen!
Ik zou die dating app even negeren (of hem in ieder geval unmatchen), want dit wil je er niet bij hebben. Jij verdient iemand die tijd voor jou maakt, niet iemand waarvan je de gaatjes in zijn agenda mag opvullen.
Doe wat fijn voelt en hopelijk kun je tegelijkertijd nog wel genieten van je nieuwe paleisje en de weg daarnaar toe. Wat Julius eerder heel mooi zei: zowel de chemie als de juiste intenties en timing moeten er zijn. Je komt over als een zelfredzame, lieve vrouw, dus dat gaat uiteindelijk helemaal goed komen!
-
zondag 13 september 2020 om 15:14
Ik kwam gisteren eigenlijk een beetje tot de conclusie dat ik (tot op heden) altijd de leukste versie van mijzelf ben geweest op het moment dat ik vrijgezel was: gelukkig en zelfverzekerd met een bepaalde innerlijke rust (beter kan ik het even niet omschrijven).
Ik had een redelijke hoeveelheid aan gesprekken lopen op een gegeven moment, met zo'n circa 10 mannen. En ondanks dat dat leuke gesprekken waren, hield ik de dates toch allemaal af. Op een gegeven moment kon ik daaruit wel de conclusie trekken dat het niet aan de mannen lag, maar aan mij.
Dus ik besloot nog even te genieten van het ongebonden vrijgezelle leven, zonder dates en met (binnenkort) een nieuw huis
Ik had een redelijke hoeveelheid aan gesprekken lopen op een gegeven moment, met zo'n circa 10 mannen. En ondanks dat dat leuke gesprekken waren, hield ik de dates toch allemaal af. Op een gegeven moment kon ik daaruit wel de conclusie trekken dat het niet aan de mannen lag, maar aan mij.
Dus ik besloot nog even te genieten van het ongebonden vrijgezelle leven, zonder dates en met (binnenkort) een nieuw huis

-
zondag 13 september 2020 om 17:10
zondag 13 september 2020 om 17:21
Ah viv, wat jammer. Voelt dan heel oneerlijk hé, alsof hij dat niet eerder had kunnen bedenken. Dikke knuffel. Hoe is het met je huis, is de verhuizing al in zicht?
En wat een fijne conclusie Amme, komt vanzelf wel weer.
Zeefietser, waarom moet er een slotje op dit topic? Fijn dat je bijna naar huis kan trouwens.
Hier gaat het ook goed. Ben nu een weekendje weg met mijn beste vriendin en we hebben het naar ons zin.
Zeefietser, waarom moet er een slotje op dit topic? Fijn dat je bijna naar huis kan trouwens.
Hier gaat het ook goed. Ben nu een weekendje weg met mijn beste vriendin en we hebben het naar ons zin.
zondag 13 september 2020 om 17:30
3000 posts toch is dat niet het maximum ? of is het meer. En ik hoop het echt dat ik naar huis kan, blijft wel vingers kruisen maar goed.Flaffy schreef: ↑13-09-2020 17:21Ah viv, wat jammer. Voelt dan heel oneerlijk hé, alsof hij dat niet eerder had kunnen bedenken. Dikke knuffel. Hoe is het met je huis, is de verhuizing al in zicht?
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 13 september 2020 om 19:02
Dank allemaal! Doet me goed om alle positieve berichtjes te lezen. Het is altijd even een klap als iets waar je potentie in zag ineens zo kan lopen.. Had dit in het begin helaas niet zien aankomen, gezien zijn enthousiasme en fijne gevoel. Maar goed, we weten hier natuurlijk als geen ander hoe dingen ineens kunnen veranderen en mensen verdwijnen..
Probeer er ook zeker weer van te leren, dingen eerder te herkennen de volgende keer en vooral dat het gewoon goed moet voelen. En niet alleen de eerste maand, maar gewoon de hele tijd! En wat je zegt @Ammenooitniet, iemand die er prioriteit van maakt en niet alleen wanneer het hem uitkomt. Alles flitst nu even voorbij, hopelijk krijgt het snel weer een plekje.
Gelukkig inderdaad genoeg afleiding qua klussen en heerlijk weer ook! Genieten van alle kleine dingen nu.
Probeer er ook zeker weer van te leren, dingen eerder te herkennen de volgende keer en vooral dat het gewoon goed moet voelen. En niet alleen de eerste maand, maar gewoon de hele tijd! En wat je zegt @Ammenooitniet, iemand die er prioriteit van maakt en niet alleen wanneer het hem uitkomt. Alles flitst nu even voorbij, hopelijk krijgt het snel weer een plekje.
Gelukkig inderdaad genoeg afleiding qua klussen en heerlijk weer ook! Genieten van alle kleine dingen nu.
zondag 13 september 2020 om 19:05
Geen probleem! We waren 2 maanden aan het daten, eerste maand zagen we elkaar denk ik 6x (mix tussen doordeweeks en weekend) en daarna 2x in weekend. Denk dat als je eenmaal leuk contact met iemand hebt dat het vanzelf gaat hoor! Met vorige dates vaak ook 1x per week afgesproken.zeefietser1 schreef: ↑13-09-2020 14:52Jammer Viv, wel even een vraagje want sinds mijn scheiding vorig jaar wel al 0 dates gehad. Alleen maar online contact, maar hoe lang duurde dat dan voor je die 8 dates gedaan had. Zo van elk weekend dus 8 week of 2 keer per week. Even een interesse vraag want ben nou ja weer helemaal nieuw op date gebied.
En veel plezier (als je dat erin hebt) met klussen
Oh ja moet er trouwens nu niet een slotje op dit topic ?
zondag 13 september 2020 om 19:21
Vivi probeer niet te veel aan de leuke momenten te denken maar aan de vele malen dat jij je onzeker voelde omdat je hem nauwelijks hoorde. En de 'niet klaar voor iets serieus' smoes hebben we allemaal al gehoord. Dat hij meteen online is op de dating app zegt iets anders. Dat is waarom ik geen belang hecht aan een afsluitend gesprek, bevat weinig waarheid.
Gelukkig is er veel wat je afleiding bezorgt.
Hopelijk heb je toch nog wat kunnen genieten van je verjaardag, gefeliciteerd trouwens!
Gelukkig is er veel wat je afleiding bezorgt.
Hopelijk heb je toch nog wat kunnen genieten van je verjaardag, gefeliciteerd trouwens!

zondag 13 september 2020 om 21:06
Hoe rot het ook is Vivi, nu kun je tenminste door, zonder je telkens af te moeten vragen of hij tijd heeft. Je merkte al dat hij niet erg hard liep en dat verdien je wel. Het is slikken en het is balen, maar straks is de weg vrij voor iets wat je wel echt gelukkig maakt.
Er is veel geschreven, ik ben vanaf vrijdag weggeweest en nu thuis.
Ik had zowaar sjans, dat was wel even leuk.
Er is veel geschreven, ik ben vanaf vrijdag weggeweest en nu thuis.
Ik had zowaar sjans, dat was wel even leuk.

zondag 13 september 2020 om 22:21
Vivi echt heel rot voor je. Dikke knuffel.
Snap je helemaal dat je niet weet hoe nu weer opnieuw te moeten beginnen met iemand.
Laat de emoties er maar even zijn, je hebt je open gesteld. Super moedig. Dan hoort pijn er nu even bij. Over 2 weken ziet de wereld er vast alweer anders uit. Gun jezelf ook de rottige emoties.
Nu lekker de focus op je huis en je nieuwe leven.
Snap je helemaal dat je niet weet hoe nu weer opnieuw te moeten beginnen met iemand.
Laat de emoties er maar even zijn, je hebt je open gesteld. Super moedig. Dan hoort pijn er nu even bij. Over 2 weken ziet de wereld er vast alweer anders uit. Gun jezelf ook de rottige emoties.
Nu lekker de focus op je huis en je nieuwe leven.
maandag 14 september 2020 om 12:42
Gefeliciteerd met de nieuwe baan en knuffels voor diegene die het kunnen gebruiken.
Heb ik weer een online leukerd gevonden, serieus, appgesprek voelt erg goed, woont hij een uur bij me vandaan. Ik baal want ik stel de afstand op een maximum in en toch zijn we een match.
Iemand ervaring met daten of relatie op grotere afstand ? Dit wordt 'm niet denk ik...

Heb ik weer een online leukerd gevonden, serieus, appgesprek voelt erg goed, woont hij een uur bij me vandaan. Ik baal want ik stel de afstand op een maximum in en toch zijn we een match.
Iemand ervaring met daten of relatie op grotere afstand ? Dit wordt 'm niet denk ik...
maandag 14 september 2020 om 13:21
balen inderdaad vivi, al had ik uit je laatste paar posts al wel een beetje de indruk dat het wel eens deze kant op zou kunnen gaan. Ach om het van de positieve kant te zien, wat anderen inderdaad al zeggen : nu gewoon een streep eronder zetten en door. Met een beetje pech had je nog veel langer in onzekerheid gezeten.
Hier een beetje een ongemakkelijke situatie. Had 1 week geleden een leukerd geliked die uit dezelfde woonplaats komt als ik. We hebben nu sinds vrijdag jl. een match. We kennen elkaar wel van gezicht, alleen... nu zegt hij dus niks
En ja ik ben misschien stom, maar ik heb toch altijd een beetje van dat de man toch echt het initiatief moet nemen. Al helemaal als hij de laatste like heeft gegeven... Heb nu wel een beetje van ja, en nu? Ik wil hem ook niet unmatchen, want ik vind hem stiekem best leuk en wil niet dat hij denkt dat ik hem verwijderd heb. Maar ik ga ook niet tinder oneindig op mn telefoon houden, dus vroeg of laat moet hij wel iets gaan zeggen
Ja ik weet dat jullie gaan zeggen : zeg dan zelf wat, maar dat wil ik dus niet
Wil me als vrouw wel een beetje begeerd voelen. En vroeg of laat gaan we elkaar ook in het echt tegenkomen, dus als we nooit gaan praten, is dat alleen maar ongemakkelijk.
Hier een beetje een ongemakkelijke situatie. Had 1 week geleden een leukerd geliked die uit dezelfde woonplaats komt als ik. We hebben nu sinds vrijdag jl. een match. We kennen elkaar wel van gezicht, alleen... nu zegt hij dus niks

maandag 14 september 2020 om 13:29

maandag 14 september 2020 om 13:37
Een rechts is een like he?! Gek wil ik het niet noemen, maar volgens mij is het niet echt gebruikelijk. Kan ook best voor ongemakkelijke situaties zorgen. Ik ben een keer een oude buurvrouw tegengekomen van 30 jaar ouder waar ik op dorpsfeesten wel leuk mee kon praten. Die swipede ik naar rechts (like) dus, gewoon met een knipoog, ervanuitgaande dat zij de grap er ook van kon inzien. Maar zij zag dit wel degelijk als indicatie dat ik een (seks)date met haar wel zag zitten. Ik zou niet weten waarom je het voor jezelf nog eens extra ongemakkelijk zou maken door alle bekenden naar rechts te swipen. Een swipe naar links zou dan veel makkelijker zijn : je hebt geen match en je komt elkaar niet meer tegen.Ammenooitniet schreef: ↑14-09-2020 13:29Even voor de mensen die ooit een bekende tegen zijn gekomen op Tinder: naar mijn idee is het ‘Tinder etiquette’ om bekenden naar rechts te swipen, een soort ongeschreven regel. En de mensen die ik er ooit over gesproken heb, vonden dit ook gebruikelijk.
Zijn mijn omgeving en ik nou zo gek?
In sommige gevallen is het natuurlijk wel grappig, als er geen enkele seksuele aantrekkingskracht is van geen een kant. Ik ben m'n zusje wel eens tegengekomen en heb haar toen een superlike gegeven. Dat is nog wel geinig. Maar verder moet ik zeggen dat ik de meeste bekenden het liefst zo snel mogelijk weggefilterd wil hebbenn, en no way dat ik die dan ga liken.

maandag 14 september 2020 om 13:44
Ja ik. Ik heb een relatie, mijn vriend woont 1,5uur van mij vandaan deur tot deur. En heeft een dochter die ik nog niet heb ontmoet omdat we dat beiden nog te pril vinden.dido68 schreef: ↑14-09-2020 12:42Gefeliciteerd met de nieuwe baan en knuffels voor diegene die het kunnen gebruiken.![]()
Hierdoor zie ik hem 1 keer in de 2 weken 3 a 4 nachten achter elkaar.
Voor mij werkt het in dit prille stadium perfect. Ene weekend heerlijk tijd voor mijzelf en mijn sociale leven. Andere weekend heerlijk samen en betrekken we ons sociale leven meer en meer in elkaars levens.
Wat de toekomst zegt hou ik me niet zo mee bezig, ik leef erg in het hier en nu. En nu klopt het en is het fijn.
Soms zien we elkaar elke week, dan plannen we nog een nachtje samen in de week dat we elkaar normaal niet zien. Het is maar net wat uitkomt en lukt.
Als iemand echt zo leuk lijkt/is dan is afstand echt wel te overkomen.
Wat is nou een uurtje? Mijn reistijd naar werk was alleen al een uur enkele reis.
maandag 14 september 2020 om 14:00
Ammenooitniet schreef: ↑14-09-2020 13:29Even voor de mensen die ooit een bekende tegen zijn gekomen op Tinder: naar mijn idee is het ‘Tinder etiquette’ om bekenden naar rechts te swipen, een soort ongeschreven regel. En de mensen die ik er ooit over gesproken heb, vonden dit ook gebruikelijk.
Zijn mijn omgeving en ik nou zo gek?
Ik kwam een bekende tegen op tinder en later bumble. Eerst altijd naar links. We hadden elkaar al eens ontmoet, even via mail contact gehad en daar was niks ontstaan.
Maar ik dacht weet je wat gezien mijn ervaringen vraag ik even aan hem als man zijnde of de vrouwen net zo erg waren.
Dus we hadden even contact met elkaar daarover via de mail.
Komt hij weer langs dus ik dacht... Nu maar eens naar rechts, want op zich leuke man en ook nieuwsgierig wat hij zou doen.
En we hadden een match...
Dus ik stuur bericht... He xxxx enz.
Kijk ik even later en had hij mij verwijderd.
Toen dacht ik... Klaar ermee en hem.
Dus ik zeg nee...