Single, we kletsen hier verder (deel 2)

zaterdag 12 september 2020 om 17:20
Is nmlk of metjenieuwevrienden.nl niets voor je?Karratha schreef: ↑12-09-2020 17:01Jammer Tomcat, maar weer een ervaring rijker
Hier vandaag even een Sh*t dag. Dit weekend niemand van mijn vrienden beschikbaar om iets te gaan doen. En dan kom ik tot de pijnlijke conclusie dat mijn (gepensioneerde) ouders nota bene twee verjaardagen en nog een etentje hebben, en ik met mijn 30 jaar zit het hele weekend thuis. Ik kom de dag opzich wel door, beetje hardlopen, tour de france kijken en lekker koken straks... Maar ik heb toch wel steeds vaker dat de stress mij even om het hart slaat. De tijd gaat zo snel, en dan is er ook nog die stomme corona pandemie dat alles lastiger maakt .
Ik werk zelf ook nog eens sinds maart fulltime thuis, en heb daardoor ook wel een beetje de indruk gekregen dat ik mentaal een beetje ingekakt ben. Je maakt natuurlijk ook minder mee, wat het daten ook weer moeilijker maakt, omdat je toch minder recente anekdotes enzo hebt...
zaterdag 12 september 2020 om 17:22

zaterdag 12 september 2020 om 17:24
@ tomcat : nee die heb ik zeker niet gemist. Aanvankelijk wilde ik het niet doen, want het heeft eigenlijk niet mijn voorkeur om - als ik het gevoel heb dat ik toch al een beetje eraan moet trekken - ook nog eens een voorstel te gaan doen voor een drankje. Maargoed gisteravond zat ik in m'n eentje TV te kijken, had ik net mijn tweede (en laatste hoor ; ) ) pilsje op, en toen dacht ik : ach wat boeit het ook. Maar t/m heden nog geen antwoord. Maar ook niet unmatched ofzo. Ik snap haar gewoon niet. Ze werkt ergens waar ik ook regelmatig kom, dus geheid dat we elkaar gaan tegenkomen. Als ze dan niks wil, had ze me beter niet kunnen matchen denk ik dan. Of als ze alleen had willen zien of ik haar had geliked : gewoon kunnen matchen en dan direct verwijderen. Misschien vindt zij het ook wel eng. Geen idee.
@ gelukkigworden : balen van die ruzie. Ik snap je frustratie misschien wel een beetje. Ervaar het nu ook. Wel liken, maar vervolgens gedrag als een labrador die uitgelaten wordt en dan geen zin meer heeft om te lopen en dus midden op de stoep gaat liggen waar geen beweging meer in te krijgen is...
En idd die stomme cyclus : thuiszitten / werken, weinig meemaken, en hoe ga je dan daten? Wat ga je vertellen? In het ''normale'' leven heb je toch altijd elke dag een paar anekdotes, je maakt toch iets mee. Dat is nu veel minder. En w.b.t. dating apps : ik heb zelf tinder gold gekocht. Immers, niet op een dating app zitten, maakt voor mij de kans om iemand tegen te komen nagenoeg nul. Maar met tinder gold heb je meer privacy instellingen. Je kunt bijvoorbeeld instellen dat jij anderen wel kunt zien, en zij jou niet (tenzij je ze liked). Zo heb je niet dat je constant exposed wordt, maar ben je ook niet helemaal eruit zeg maar..
@ alongwiththesunshine : Tnx
En succes vanavond. Dat kan alleen maar goeds betekenen als iemand je leuk genoeg vindt om zowel de vrijdag- als zaterdagavond mee door te brengen!
@ gelukkigworden : balen van die ruzie. Ik snap je frustratie misschien wel een beetje. Ervaar het nu ook. Wel liken, maar vervolgens gedrag als een labrador die uitgelaten wordt en dan geen zin meer heeft om te lopen en dus midden op de stoep gaat liggen waar geen beweging meer in te krijgen is...
En idd die stomme cyclus : thuiszitten / werken, weinig meemaken, en hoe ga je dan daten? Wat ga je vertellen? In het ''normale'' leven heb je toch altijd elke dag een paar anekdotes, je maakt toch iets mee. Dat is nu veel minder. En w.b.t. dating apps : ik heb zelf tinder gold gekocht. Immers, niet op een dating app zitten, maakt voor mij de kans om iemand tegen te komen nagenoeg nul. Maar met tinder gold heb je meer privacy instellingen. Je kunt bijvoorbeeld instellen dat jij anderen wel kunt zien, en zij jou niet (tenzij je ze liked). Zo heb je niet dat je constant exposed wordt, maar ben je ook niet helemaal eruit zeg maar..
@ alongwiththesunshine : Tnx

En succes vanavond. Dat kan alleen maar goeds betekenen als iemand je leuk genoeg vindt om zowel de vrijdag- als zaterdagavond mee door te brengen!

zaterdag 12 september 2020 om 17:29
van mij mag je een hele krat bier drinken hoor Karratha, niet zo uptight, je hoeft je niet te verklaren en je hoeft je niet te schamen. Relax, leef, geniet, en je hoeft ook niet meer dan 2 biertjes te drinken per se maar het klinkt nu zo alsof je meteen wil melden dat je binnen de lijntjes kleurt..ik heb nieuws..waar die lijntjes liggen mag je zelf bepalen, je gaat het toch nooit voor iedereen goed doen.

zaterdag 12 september 2020 om 17:30
Carpaccio en zelfgemaakte pizza ?
zaterdag 12 september 2020 om 17:33
Toevallig dit weekend alle drie de dagen afspraken.
Gisteren en morgen om te toasten op mijn nieuwe baan ( haha heb nog niet gewerkt, maar altijd excuus om te toasten) en vanavond met een paar vrijgezellige dames op pad. Hapje eten en wat drinken.
Maar het komt bij mij ook rustig voor dat ik heel het weekend alleen thuis zit.
Soms gewoon heerlijk en andere keren kijk ik of er iets bij nmlk of metjenieuwevrienden is.
Qua dates met mannen

ja ach ..
Had vanmorgen een paar reacties van heren op Paiq dat ik dacht ..euhh ..wat doe ik eigenlijk hier.
Laatste dates vorig jaar en had ook nog uitgebreid Indo op zijn Julia's voor hem staan koken...zou dat het zijn geweest...
Gisteren en morgen om te toasten op mijn nieuwe baan ( haha heb nog niet gewerkt, maar altijd excuus om te toasten) en vanavond met een paar vrijgezellige dames op pad. Hapje eten en wat drinken.
Soms gewoon heerlijk en andere keren kijk ik of er iets bij nmlk of metjenieuwevrienden is.
Qua dates met mannen
Had vanmorgen een paar reacties van heren op Paiq dat ik dacht ..euhh ..wat doe ik eigenlijk hier.
Laatste dates vorig jaar en had ook nog uitgebreid Indo op zijn Julia's voor hem staan koken...zou dat het zijn geweest...
zaterdag 12 september 2020 om 17:47
Hmm ja ik snap dat je denkt: waar moet ik het nog over hebben. Maar oefen je wel hobby's uit? Een sport of iets anders? Daar valt altijd wel over te praten. Of over je werk, bepaalde dromen of doelen. Wat je mist nu Corona er is. Of waar je energie uit put nu Corona er is. Kijken of er een gemeenschappelijke factor is werkt altijd - en Corona is voor de meeste mensen een rottijd.Karratha schreef: ↑12-09-2020 17:24(...)
@ alongwiththesunshine : Tnx![]()
En succes vanavond. Dat kan alleen maar goeds betekenen als iemand je leuk genoeg vindt om zowel de vrijdag- als zaterdagavond mee door te brengen!![]()
Tinder (of andere datingsapps) is ook altijd een goed gespreksonderwerp! (Ervaringen, hoelang je er al op zit...) Anyway, het is niet verkeerd om je een beetje kwetsbaar op te stellen (dat schijnt verbindend te werken - zolang je het maar niet overdrijft).
En soms is het ook niet erg als er een stilte valt.
En dank je. Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om iemand weer in vertrouwen te nemen na mijn laatste ervaring, dus ik twijfel aan zijn oprechtheid.

wij slapen nooit.

zaterdag 12 september 2020 om 17:54
Mijn hobby's zijn met name sport (wielrennen, roeien, voetbal). De eerste twee praktiserend. Voetbal valt als gespreksonderwerp vaak al af bij vrouwen. Roeien ligt stil door het stomme corona (in teamverband, 1,5 meter afstand niet mogelijk). Wielrennen wel, maar als de ander daar niets mee heeft is het ook al gauw klaar. Verder houd ik van standaard dingen zoals (techno) festivals, foodtruck evenementjes, maarja dat is natuurlijk ook helemaal gestopt. Dan blijven er heus nog wel wat dingen over, maar het is gewoon lastiger. Je hebt niet meer van ''nou wat ik vandaag toch hoorde van collega X''. Maar over de tinder avonturen praten is inderdaad een goede tip. En soms is het ook niet erg als er een stilte valt. En het hoeft inderdaad ook niet de hele tijd lachen, gieren, brullen te zijn. Misschien leg ik de lat wat te hoog.alongwiththesunshine schreef: ↑12-09-2020 17:47Hmm ja ik snap dat je denkt: waar moet ik het nog over hebben. Maar oefen je wel hobby's uit? Een sport of iets anders? Daar valt altijd wel over te praten. Of over je werk, bepaalde dromen of doelen. Wat je mist nu Corona er is. Of waar je energie uit put nu Corona er is. Kijken of er een gemeenschappelijke factor is werkt altijd - en Corona is voor de meeste mensen een rottijd.
Tinder (of andere datingsapps) is ook altijd een goed gespreksonderwerp! (Ervaringen, hoelang je er al op zit...) Anyway, het is niet verkeerd om je een beetje kwetsbaar op te stellen (dat schijnt verbindend te werken - zolang je het maar niet overdrijft).
En dank je. Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om iemand weer in vertrouwen te nemen na mijn laatste ervaring, dus ik twijfel aan zijn oprechtheid.![]()
Wat betreft het vertrouwen, dat klinkt begrijpelijk. Nu zijn veel mannen wel een beetje te testen qua intenties / oprechtheid. Hopelijk zit het goed, vertrouw op je instinct zou ik zeggen

zaterdag 12 september 2020 om 18:02
Haha, ik wilde even het beeld van een depressieve, alcoholverslaafde single die de hele dag op de bank hangt bij voorbaat wegnementomcat schreef: ↑12-09-2020 17:29van mij mag je een hele krat bier drinken hoor Karratha, niet zo uptight, je hoeft je niet te verklaren en je hoeft je niet te schamen. Relax, leef, geniet, en je hoeft ook niet meer dan 2 biertjes te drinken per se maar het klinkt nu zo alsof je meteen wil melden dat je binnen de lijntjes kleurt..ik heb nieuws..waar die lijntjes liggen mag je zelf bepalen, je gaat het toch nooit voor iedereen goed doen.

zaterdag 12 september 2020 om 18:05
Leuk! Dat vind ik als single sowieso heerlijk : tussen de mensen zijn, in kroegjes, op terrasjes, op festivalletjes. Een beetje zien en gezien worden, flirten. In het echt ben ik daar veel beter in, dan op tinder. Juist daarom baal ik zo gigantisch van deze periode. Vooral nu de winter er weer aan komtt. Ben juist lekker afgetraid nu, veel gesport tijdes corona dus ben fitter dan ooit, en dan zit ik een beetje binnen. Nu komt die stomme winter er ook weer aan, en als we uit de winter komen ben ik alweer 31. Heb nu nog een volle bos met haar, maar ooit komt dat momen dat het bergafwaarts gaat natuurlijk en dan is het over met het gesjans denk ik danJulia_20 schreef: ↑12-09-2020 17:33Toevallig dit weekend alle drie de dagen afspraken.
Qua dates met mannenja ach ..
Laatste dates vorig jaar en had ook nog uitgebreid Indo op zijn Julia's voor hem staan koken...zou dat het zijn geweest...![]()

Wat bedoel je voor reacties op paiq trouwens?
zaterdag 12 september 2020 om 18:16
Hmm ja lastig, het zijn over het algemeen toch meer mannensporten (behalve roeien). Ik zou inzetten op de onderwerpen Corona en Tinder en haar ook lekker veel laten praten.Karratha schreef: ↑12-09-2020 17:54Mijn hobby's zijn met name sport (wielrennen, roeien, voetbal). De eerste twee praktiserend. Voetbal valt als gespreksonderwerp vaak al af bij vrouwen. Roeien ligt stil door het stomme corona (in teamverband, 1,5 meter afstand niet mogelijk). Wielrennen wel, maar als de ander daar niets mee heeft is het ook al gauw klaar. Verder houd ik van standaard dingen zoals (techno) festivals, foodtruck evenementjes, maarja dat is natuurlijk ook helemaal gestopt. Dan blijven er heus nog wel wat dingen over, maar het is gewoon lastiger. Je hebt niet meer van ''nou wat ik vandaag toch hoorde van collega X''. Maar over de tinder avonturen praten is inderdaad een goede tip. En soms is het ook niet erg als er een stilte valt. En het hoeft inderdaad ook niet de hele tijd lachen, gieren, brullen te zijn. Misschien leg ik de lat wat te hoog.
Wat betreft het vertrouwen, dat klinkt begrijpelijk. Nu zijn veel mannen wel een beetje te testen qua intenties / oprechtheid. Hopelijk zit het goed, vertrouw op je instinct zou ik zeggen![]()

Ja ik weet niet meer wat mijn instinct me zegt haha. Hij zegt wel dat hij leuk vindt en zich mentaal/fysiek tot me aangetrokken voelt, maar ja, dat zei die vorige ook. Dus ja. Ik probeer dus vooral te kijken naar iemands gedrag.
wij slapen nooit.

zaterdag 12 september 2020 om 18:31
Als je dat soort dingen moet zeggen dan doe je iets fout toch?alongwiththesunshine schreef: ↑12-09-2020 18:16... Hij zegt wel dat hij leuk vindt en zich mentaal/fysiek tot me aangetrokken voelt, maar ja, dat zei die vorige ook. Dus ja. Ik probeer dus vooral te kijken naar iemands gedrag.

zaterdag 12 september 2020 om 18:33

zaterdag 12 september 2020 om 18:49
Dank voor je tip. Van een nood een deugd maken, corona is op zichzelf natuurlijk ook een gespreksonderwerp. Wat ik vaak lastig vind tijdens ee date is (omdat ik vaak gespannen ben) om het gesprek ook echt leuk te laten worden, dus om een leuke tijd te hebben samen, om gewoon lol te hebben. Ben vooral bezig met hoe ik over kom, geen stiltes laten vallen. Moet zorgen dat ik de rust vind, en dat het gewoon gezellig samenzijn wordt.. Maargoed vooralsnog heeft ze nog niet eens gereageerd,dus dat is stap 1.alongwiththesunshine schreef: ↑12-09-2020 18:16Hmm ja lastig, het zijn over het algemeen toch meer mannensporten (behalve roeien). Ik zou inzetten op de onderwerpen Corona en Tinder en haar ook lekker veel laten praten.![]()
Ja ik weet niet meer wat mijn instinct me zegt haha. Hij zegt wel dat hij leuk vindt en zich mentaal/fysiek tot me aangetrokken voelt, maar ja, dat zei die vorige ook. Dus ja. Ik probeer dus vooral te kijken naar iemands gedrag.
Wat betreft het vertrouwen in hem : is dat dan een beetje het ''standaard'' issue waar veel. vrouwen tegenaan lopen? Van is hij op zoek naar iets serieus, of alleen maar naar één ding?Of zit het ergens anders in?

zaterdag 12 september 2020 om 18:54
Dan ben je gezegend. Ik volgens mij ook, zit niet in de familie. Wel al aardig grijzend overigens, maar krijg daar juist weer complimenten over van vrouwen, zelfs met de george clooney verwijzing (is dat een compliment als je 30 bent? Ik pak 't maar zo op haha). Al doet het me wel iets ouder ogen dan ik ben, vandaar ook dat ik een beetje verbaasd was dat deze 23 jarige mij matchte.
T is gewoon meer algemeen bedoeld. ben nog relatief jong, fit, en zin om eropuit te gaan. Maarja ik stop met klagen, want daar schieten we ook niks mee op en jullie lopen er net zo goed tegenaan.
Tof van je nieuwe programma. Is toch niet dat SBS programma dat plaatsvindt in de voormalige gouden kooi hé?! Daar zie ik wel zulke lompe kerels in zitten : https://www.youtube.com/watch?v=uODm_d5By0g
Aan de andere kant ; vergeleken bij dat soort mannen ben je al gauw een enorme gentlemen natuurlijk....
zaterdag 12 september 2020 om 19:27
Ik herken dit heel erg, Karratha. Heb zelf niet meer echt een vriendin in de buurt die ik zomaar even kan bellen, of waar ik laagdrempelig mee kan afspreken. Heb op zich best veel vriendinnen, maar alles moet gepland worden. Mijn ouders wonen gelukkig in de buurt, dus daar ga ik meerdere malen per week eten. Maar soms heb ik gewoon even behoefte aan contact op. dagen dat ik verder ''niks'' heb, en soms ga ik uit pure ellende twee keer per dag naar de AHKarratha schreef: ↑12-09-2020 17:01Jammer Tomcat, maar weer een ervaring rijker
Hier vandaag even een Sh*t dag. Dit weekend niemand van mijn vrienden beschikbaar om iets te gaan doen. En dan kom ik tot de pijnlijke conclusie dat mijn (gepensioneerde) ouders nota bene twee verjaardagen en nog een etentje hebben, en ik met mijn 30 jaar zit het hele weekend thuis. Ik kom de dag opzich wel door, beetje hardlopen, tour de france kijken en lekker koken straks... Maar ik heb toch wel steeds vaker dat de stress mij even om het hart slaat. De tijd gaat zo snel, en dan is er ook nog die stomme corona pandemie dat alles lastiger maakt .
Ik werk zelf ook nog eens sinds maart fulltime thuis, en heb daardoor ook wel een beetje de indruk gekregen dat ik mentaal een beetje ingekakt ben. Je maakt natuurlijk ook minder mee, wat het daten ook weer moeilijker maakt, omdat je toch minder recente anekdotes enzo hebt...

Op die momenten mis ik wel echt een partner. Dat je gewoon tegen elkaar zegt : kom we gaan even de stad in.

zondag 13 september 2020 om 01:29
Zo heerlijk met de dames op het terras gezeten tot 12 uur. Een had een tinderdate nog dus vertrok wat eerder.Karratha schreef: ↑12-09-2020 18:05Leuk! Dat vind ik als single sowieso heerlijk : tussen de mensen zijn, in kroegjes, op terrasjes, op festivalletjes. Een beetje zien en gezien worden, flirten. In het echt ben ik daar veel beter in, dan op tinder. Juist daarom baal ik zo gigantisch van deze periode. Vooral nu de winter er weer aan komtt. Ben juist lekker afgetraid nu, veel gesport tijdes corona dus ben fitter dan ooit, en dan zit ik een beetje binnen. Nu komt die stomme winter er ook weer aan, en als we uit de winter komen ben ik alweer 31. Heb nu nog een volle bos met haar, maar ooit komt dat momen dat het bergafwaarts gaat natuurlijk en dan is het over met het gesjans denk ik danzonde.. Maargoed dat is allemaal ijdelheid.
Wat bedoel je voor reacties op paiq trouwens?
Best wel jong publiek was er ivm DJ.
Dus niks geflirt door mij.
Karratha je bent nog jong..nog jaren tegoed om lekker gek te doen.
Toen ik jouw leeftijd had startte ik eigenlijk met stappen. Paar jaar gedaan en toen begon ik toch wat last te krijgen op zondag als ik pas tegen 5 mijn bed indook.
Maar Paiq. Soortement van dating dus ook.
Maar ergens heb ik een aantrekkingskracht voor juist de mannen waar ik niet op val.
Zo had ik vanmorgen iets van een gebonden man die uitgeput van de sex naast mij zou liggen. ...als reactie op een foto van wolken. Ik lig ook goed bij de zestig plussers die met mij willen wandelen.

zondag 13 september 2020 om 09:40
Snap ik wel. Het hangt ook erg van de insteek af denk ik .
Vriendschappelijk of meer en hoe dat verloopt en daarna... gezien wat je deelt.
Mijn ex heb ik ook via een forum leren kennen alleen was dat een reisforum van een datingsite. Bestaat ook niet meer.
Hij stelde een vraag over een land en ik antwoordde.
Ik heb binnen nmlk ook een man gehad waar ik regelmatig koffie mee dronk buiten nmlk om. Hij had/heeft gewoon een vriendin. Zuiver vriendschappelijk en is ook nooit meer dan dat geweest. Laatste keer jaar geleden.
En nog een keer eentje opgevangen met liefdesverdriet dat was een beetje een foutje van mij. Die startte elke morgen al vroeg met zijn ellende op de app.
Gisteren was ik op stap met nmlk dames waar ik privé mee afspreek.
Binnen nmlk wordt ook gedate. Niks mis mee. Leuk relaties ontstaan. Zag net nog een trouwfoto.
Maar er zijn ook heren die dames binnen nmlk afwerken. Zeker als je in een bepaalde groep/gebied zit krijg je een naampje.

zondag 13 september 2020 om 11:44
Vroegah werd er best veel gedate via het viva forum.
Maar toen was het ook nog een wat progresiever forum..op de sexpijler waren toen fototopics, veel levendiger dan tegenwoordig was het. Ik heb toen zelf via het forum nog een PTG (part time geliefde) gevonden waar ik het toch een aantal jaren erg leuk mee heb gehad.
Vind ook niet dat er veel mis mee is, maar dat is ieder voor zich.
Maar toen was het ook nog een wat progresiever forum..op de sexpijler waren toen fototopics, veel levendiger dan tegenwoordig was het. Ik heb toen zelf via het forum nog een PTG (part time geliefde) gevonden waar ik het toch een aantal jaren erg leuk mee heb gehad.
Vind ook niet dat er veel mis mee is, maar dat is ieder voor zich.
zondag 13 september 2020 om 13:05
Even tussen het klussen door;
De kogel is eindelijk door de kerk; contact gehad met date, excuses aangeboden voor het niet reageren en dat hij beseft toch niet klaar te zijn voor serieuze relatie. Hij vond het erg leuk met me, maar niet eerlijk als de verwachtingen niet gelijk zijn.
Zat er aan te komen na de laatste tijd, maar zeer doet het zeker. Het is sinds lange tijd dat ik zulke leuke dates had met iemand, met elkaar lachen, leuke activiteiten en natuurlijk ook intimiteit wat super voelde. Verder was er ook een goede chemie etc. Dit alles blijft behoorlijk door m’n hoofd malen, al moet ik nu proberen niet teveel aan de dates terug te denken want dat doet pijn..
Moet even alle emoties op me af laten komen, zal even duren qua verwerking wat ik ook maar accepteer. Keek net toevallig even snel op de dating app waar we elkaar van kennen en hij was alweer online, beetje cru dat hij dan toch weer wil daten als hij niks serieus wil.. Maar dat heb ik ook met de situatie met mij, waarom zo enthousiast en me willen zien als je toch ergens weet er geen zin in te hebben voor lange termijn.. Maar goed, dat zijn mijn gedachtes
Ergens heb ik ook zoiets, als hij mij ècht leuk vond en verliefd was dan had het wel gewerkt ondanks de drukte. Dus dat zal ook wel missen bij hem.
Ergens nu ook zo’n gevoel; hoe ga ik nu weer opnieuw beginnen met iemand? Misschien omdat ik nu ook even in een dip zit, maar het is wel even een klap als iets na 8 dates weer niks is geworden en hele riedel weer moet doen..
De kogel is eindelijk door de kerk; contact gehad met date, excuses aangeboden voor het niet reageren en dat hij beseft toch niet klaar te zijn voor serieuze relatie. Hij vond het erg leuk met me, maar niet eerlijk als de verwachtingen niet gelijk zijn.
Zat er aan te komen na de laatste tijd, maar zeer doet het zeker. Het is sinds lange tijd dat ik zulke leuke dates had met iemand, met elkaar lachen, leuke activiteiten en natuurlijk ook intimiteit wat super voelde. Verder was er ook een goede chemie etc. Dit alles blijft behoorlijk door m’n hoofd malen, al moet ik nu proberen niet teveel aan de dates terug te denken want dat doet pijn..
Moet even alle emoties op me af laten komen, zal even duren qua verwerking wat ik ook maar accepteer. Keek net toevallig even snel op de dating app waar we elkaar van kennen en hij was alweer online, beetje cru dat hij dan toch weer wil daten als hij niks serieus wil.. Maar dat heb ik ook met de situatie met mij, waarom zo enthousiast en me willen zien als je toch ergens weet er geen zin in te hebben voor lange termijn.. Maar goed, dat zijn mijn gedachtes
Ergens nu ook zo’n gevoel; hoe ga ik nu weer opnieuw beginnen met iemand? Misschien omdat ik nu ook even in een dip zit, maar het is wel even een klap als iets na 8 dates weer niks is geworden en hele riedel weer moet doen..