Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Veel plezier :thumbsup:
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Ritmo, dat vind ik echt een slechte tip. Tenzij je die dingen krijgt voorgeschreven zou ik ze echt niet gebruiken.
Veel plezier tomcat!
tomcat schreef:
11-09-2020 17:43
En ik heb een date straks..nu net via Tinder..leuk :)

Veel plezier Tom!
RedRoseThorn schreef:
11-09-2020 18:02
Ritmo, dat vind ik echt een slechte tip. Tenzij je die dingen krijgt voorgeschreven zou ik ze echt niet gebruiken.

Weet ik niet. Het is enorm belangrijk dat ze linksom of rechtsom hier uit breekt, anders breidt de angst zich meestal als een olievlek uit.
RedRoseThorn schreef:
11-09-2020 18:02
Hmm, ik heb er ook even over nagedacht of het handig was om te zeggen, maar ben nog steeds van mening van wel. Vooral omdat het niet kalmerend werkt op het brein, maar juist enkel op de fysieke symptomen. Bij mij heeft het in mijn leven diverse keren mij over een barriere heen gebracht waar ik zonder ooit overheen zou zijn gekomen.

Natuurlijk is een psychologisch traject om een sociale fobie weg te nemen verstandiger, maar voordat je een goed traject hebt doorlopen, ben je zomaar 2/3 jaar verder voordat je de kwaal enigszins in behandeling hebt. Het is zonde om al die tijd niet op date te kunnen/durven. Maar het blijft natuurlijk symptoombestrijding.
tomcat schreef:
11-09-2020 17:44
Vond je opening ook prima hoor Karratha, wist ze wie je bent of niet?
Succes met je date, eigenlijk is dat 't beste. Last minute, weinig tijd om je sappel te maken (weet niet of je dat überhaupt doet)...

Ja ze wist wie ik was. Daarom vind ik het ook best wel apart dat ze niet echt heel veel aanstalte maakt om het gesprek mede
te onderhouden. Volgens mij zeg ik ook geen héle rare / saaie dingen.

Vooral omdat we elkaar geheid ook in het echt tegen gaan komen. Lijkt me dan dat als ze me echt niet interessant had gevonden,
ze me beter een kruisje had kunnen geven. Maar ik twijfel sowieso een beetje hoe ze mij ziet. Hoe kijkt de gemiddelde 23 jarige naar een 30 jarige? Misshcien ben ik wel gewoon een soort ''grappig'' experimentje ofzo.
Julia gefeliciteerd!

Karatha wat antwoordde ze? Kende zij jou?

Tomcat veel plezier!
Attraverso schreef:
11-09-2020 19:59
Julia gefeliciteerd!

Karatha wat antwoordde ze? Kende zij jou?

Tomcat veel plezier!
Ja ze kende me :)

Maar juist daarom vind ik het wat vreemd dat ik niet echt het gevoel krijg dat zij het gesprek net zo ''graag'' op gang wil brengen / houden als ik. Het komt een beetje vlak over allemaal...

Juist omdat we elkaar geheid met enige regelmaat in het echt gaan tegekomen. Dan denk ik, als je verder mij kennelijk niet zo boeiend vindt, had me dan gewoon naar rechts geswiped :D
Julia gefeliciteerd! Super!
Wanneer ga je beginnen?

@tomcat: have fun met je date. Je bent er maar druk mee ;)

@karratha: van waar die achterdocht?
Alsof elke vrouw elk chatbericht met haar vriendinnen bespreekt en de man in kweste belachelijk maakt?
:roll:
Oh en wat de vraag fysiek/mentaal betreft.. beide graag! :A:
Klopt, ik ben te achterdochtig. Maar dat heeft ook te maken met bepaalde vervelende ervaringen uit het verleden waarin ik met toxische mensen om ging, en die ervaring trek ik soms (onterecht) parallel met anderen. Het is ook niet per sé vrouwgericht, maar mensgericht. Heb ook geen enkele indicatie om dit bij haar te denken, dus het is irrationeel gedachtegoed, maar ik heb daardoor soms nog wel eens last van te hoge muren om me heen...
Ritmodelanoche schreef:
11-09-2020 19:34
Hmm, ik heb er ook even over nagedacht of het handig was om te zeggen, maar ben nog steeds van mening van wel. Vooral omdat het niet kalmerend werkt op het brein, maar juist enkel op de fysieke symptomen. Bij mij heeft het in mijn leven diverse keren mij over een barrière heen gebracht waar ik zonder ooit overheen zou zijn gekomen.

Natuurlijk is een psychologisch traject om een sociale fobie weg te nemen verstandiger, maar voordat je een goed traject hebt doorlopen, ben je zomaar 2/3 jaar verder voordat je de kwaal enigszins in behandeling hebt. Het is zonde om al die tijd niet op date te kunnen/durven. Maar het blijft natuurlijk symptoombestrijding.
Ik kan het mij erg goed voorstellen! Met iets anders, waarschijnlijk effectiever, heb ik enorm veel verlegenheid afgebouwd. Ga het niet noemen en ik sta er nog steeds dubbel in. Ongelooflijk geluk dat de bijverschijnselen zijn verdwenen maar tegelijk had ik het niet willen missen.
Julia_20 schreef:
11-09-2020 15:47
Zo mijn tweede sollicitatiegesprek achter de rug 😅

Oef...druk, maar heel leuk gesprek.

Vanmiddag en anders maandag hoor ik of ik of ze met mij aan de slag willen.

🤞

Aanpassing zojuist gebeld
1 oktober start ik 🥳🥳🥳
Top! Gefeliciteerd!!!
Attraverso, Mikiniki, Sabbiehhhh

Dank :-D

1 oktober start ik dus nog 2,5 week vrij nu.
Gefeliciteerd Julia!
Julus schreef:
11-09-2020 23:04
Gefeliciteerd Julia!
Thanks 😃
Ik ben nou wel benieuwd hoe de date gaat lopen !
Mijn date was gezellig, niks bijzonders verder, leuk gepraat en op afstand gebleven verder. Weet niet of dat voor herhaling vatbaar is.
Gefeliciteerd Julia!
tomcat schreef:
12-09-2020 13:00
Gefeliciteerd Julia!
Dank je 😃
Jammer Tomcat, maar weer een ervaring rijker :)

Hier vandaag even een Sh*t dag. Dit weekend niemand van mijn vrienden beschikbaar om iets te gaan doen. En dan kom ik tot de pijnlijke conclusie dat mijn (gepensioneerde) ouders nota bene twee verjaardagen en nog een etentje hebben, en ik met mijn 30 jaar zit het hele weekend thuis. Ik kom de dag opzich wel door, beetje hardlopen, tour de france kijken en lekker koken straks... Maar ik heb toch wel steeds vaker dat de stress mij even om het hart slaat. De tijd gaat zo snel, en dan is er ook nog die stomme corona pandemie dat alles lastiger maakt .

Ik werk zelf ook nog eens sinds maart fulltime thuis, en heb daardoor ook wel een beetje de indruk gekregen dat ik mentaal een beetje ingekakt ben. Je maakt natuurlijk ook minder mee, wat het daten ook weer moeilijker maakt, omdat je toch minder recente anekdotes enzo hebt...
@ Karratha, hier precies hetzelfde! Het hele weekend thuis en niet veel te melden en te doen. Ik probeer mezelf maar wat te vermaken, maar begrijp je gevoel heel goed. Met mijn laatste date heb ik inmiddels ruzie omdat het altijd zo moeizaam liep. Ook zit ik al een tijdje niet meer op datingapps, geeft rust maar tegelijk soms ook een benauwd gevoel. Zo van, waar ontmoet ik dan nog iemand? Ben nu een boek aan het lezen wat gericht is op je zorgen loslaten, misschien dat dat werkt voor mij. En verder geen idee, soms kom je in een sleur terecht hoe positief je er ook in kan staan.
Heb je nou al gevraagd of ze wat wil drinken met je?..misschien heb je nog wel een topavond straks!

Of had je die tip van mij gemist?

Die date..ja ach..ook wel weer een leermoment hoor.. ik zat er nu zelf ook heel bewust over na te denken dat ik haar best aardig en een leuke gesprekspartner vind en dat ik haar ook echt wel gezoend had als ik die kans kreeg..maar dat ik verder ook echt geen romantische klik voel ofzo. En in het verlengde daarvan..dat ik het dus van haar liet afhangen wat er verder gebeurt..wat best gek is. Vind dat ik daar toch anders mee om moet gaan..ik ga oefenen bij volgende dates :mrgreen:
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 12-09-2020 17:17
64.46% gewijzigd
Ah, I feel you Karratha. Knuffel voor jou.
Het is ook niet makkelijk om een single alleenwonend mens te zijn en dan ook nog eens tijdens Coronatijden.

OT: Ik had gisteren onverwachts wél een leuke date en zie hem vanavond weer :thumbsup:
Wel weer fijn om iemand te treffen die zich wel als een gentleman gedraagt, na recentelijk een ervaring te hebben gehad met een man die tot drie keer toe een date cancelde (gelukkig is dat soort gedrag nog steeds uitzondering op de regel - al blijft zulk laf gedrag echt pijnlijk).
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven