Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ceci schreef:
13-09-2020 21:08

En dit vind ik echt heel lelijk:
Afbeelding
Je zou er nachtmerries van krijgen.

Afbeelding
:HA: :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind een marmeren badkamer best mooi. Met zo'n losstaand bad op pootjes, en een varen op een zuil. Goudgespoten verwarming echter....:D
Oh echt ja. Ik keek van de week een programma op TLC terug, Loisa en Roan. Ze hielpen mensen met hun huis op orde maken en 1 mevrouw was gék op Afrikaanse spullen en olifanten. Ze wilde ook graag olifanten-behang maar dat was er niet dus toen heeft ze een neushoorn op fotobehang genomen voor op de muur achter haar behang. Van t plafond tot aan de grond een hele grote neushoorn.
Ik zou het wellicht in een kinderkamer doen of een werkkamer maar in de huiskamer.. meh.
Ik beeld mij dan ook gelijk in dat het hele huis naar wierook ruikt.
sakamanga schreef:
14-09-2020 09:09
Ik vind een marmeren badkamer best mooi. Met zo'n losstaand bad op pootjes, en een varen op een zuil. Goudgespoten verwarming echter....:D

Ik moet dan gelijk denken aan mensen die op een woonwagenkamp wonen. Helemaal niets mis mee! Maar ze hebben wel altijd een bepaald interieur.
VGM1980 schreef:
14-09-2020 09:35
Ik moet dan gelijk denken aan mensen die op een woonwagenkamp wonen. Helemaal niets mis mee! Maar ze hebben wel altijd een bepaald interieur.
Of ze hadden een vader zoals ik, die met kerst een bus goudspray over had, en heel enthousiast van alles en nog wat goud ging spuiten, inclusief mijn schoenen. Nu kan ik er om lachen, maar toen.. :@
sakamanga schreef:
14-09-2020 10:16
Of ze hadden een vader zoals ik, die met kerst een bus goudspray over had, en heel enthousiast van alles en nog wat goud ging spuiten, inclusief mijn schoenen. Nu kan ik er om lachen, maar toen.. :@

:woa: :rofl:
Was verleden week bij de Intratuin en daar waren ze al de Kerst-afdeling aan het voorbereiden. Veel goudgespoten dennenappels. Werkt je vader daar Sakamanga?

Oh ja. Goudkleurig bestek, ook lelijk vind ik.
Everything you see I owe to spaghetti!
Hier ook. En ook bij de Action alweer kerstdeco en ballen te koop, evenals bij een woon winkeltje hier in de buurt.
boontje89 schreef:
14-09-2020 08:27
Oh marmer... Spuuglelijk vind ik het. Gelukkig is onze hele badkamer van marmer, echt genieten. Hij is denk ik al een jaar of 60-70 oud maar zolang er niks lekt blijft hij. Het is ook geen kwestie van een wastafel maar echt letterlijk ALLES is van marmer, de muren, vloer, wastafel, wastafelmeubel. Netjes afgewerkt tot aan de marmeren vensterbank. En de vorige bewoners hebben om het geheel netjes af te maken ook nog eens de verwarming goud gespoten. Heel gevoelig.
Klinkt als de badkamer van mijn oom en tante :rofl: en die wonen in een duur dorp in het Gooi :biggrin:. Badkamer was al van de vorige bewoners, maar ze vonden het zonde om hem te vervangen. :-P)
Voor iedereen een groene tuin
sakamanga schreef:
14-09-2020 10:16
:HA: :rofl:

Ach mijn oma was nogal creatief. En de deksel van de goudverf zat vast, schroevedraaier ertussen en hop deksel tegen het plafond. Was net door mijn ouders gewit. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
goud gespoten dennenappels ga ik sowieso niet kopen. Dennenappels zat hier in het bos, ook van die hele grote. Ik verzamel ze altijd samen met de kinderen, die vinden dat leuk.
Zou je eventueel nog bij action een spuitbus kunnen halen om het goud te spuiten.
Annapicobella schreef:
14-09-2020 10:39

vaak ook een spray over. Paar keer in de vaatwasser en het goud is weg.
Ik heb mat zwart bestek. Is wel echt gaaf hoor!
Ik heb goud bestek op mijn matzwarte tafel. Is ook gaaf.
Am Yisrael Chai!
Annapicobella schreef:
14-09-2020 10:39
Was verleden week bij de Intratuin en daar waren ze al de Kerst-afdeling aan het voorbereiden. Veel goudgespoten dennenappels. Werkt je vader daar Sakamanga?

Haha, nee. Maar hij was wel een hele goede klant :)
fashionvictim schreef:
14-09-2020 12:40
Ik heb goud bestek op mijn matzwarte tafel. Is ook gaaf.
Ja ik vind het prachtig 😍
Heeft niks met mooi/lelijk te maken, maar wat ik echt heel goor in huis vind, zijn wc kleedjes. Hoe vaak ze ook gewassen worden, het is goor. Vooral bij een nadruppelaar. Brrrrrr.
Kwam laatst bij iemand thuis en was niet voorbereid op de hoeveelheid "In dit huis..." bordjes, ze waren overal.

Wat mij altijd een soort raar hotel gevoel geeft is lichtknop van de badkamer en/of wc aan de buitenkant van de deur, in mijn ogen zo onlogisch.
Lillian_ schreef:
14-09-2020 14:07
Kwam laatst bij iemand thuis en was niet voorbereid op de hoeveelheid "In dit huis..." bordjes, ze waren overal.

Wat mij altijd een soort raar hotel gevoel geeft is lichtknop van de badkamer en/of wc aan de buitenkant van de deur, in mijn ogen zo onlogisch.
Ik ben altijd bang dat iemand grappig wil doen en hem dan uit doet als ik daar zit :)

Veel te kleine gootsteentjes op het toilet, dat je handen er nauwelijks onder kunnen en dat dan alles nat wordt vind ik altijd heel vervelend.
Inderdaad zit je daar in het donker :') ik moet altijd weer opnieuw naar buiten om eerst licht aan te doen als ze dit ergens hebben.

Die gootsteentjes ook en überhaupt kranen die niet ver genoeg komen om fatsoenlijk je handen onder te kunnen wassen, dat is toch de hele functie.
Ik vind paars heeeeeeel lelijk in een interieur.
Ik heb paarse kussens!
sakamanga schreef:
14-09-2020 13:58
Heeft niks met mooi/lelijk te maken, maar wat ik echt heel goor in huis vind, zijn wc kleedjes. Hoe vaak ze ook gewassen worden, het is goor. Vooral bij een nadruppelaar. Brrrrrr.

Ja echt!! Wie dat ooit bedacht heeft....gadverdamme.
Ooit eens op een wc gezeten waarvan ik geen idee had hoe je hem door kon trekken, lekker gênant. Bleek door de stang op en neer te duwen die aan de stortbak vastzit. Enige keer dat ik zoiets gezien heb.
Ik heb deze paars achtige kleur op de slaapkamer Afbeelding Tenminste, ik vind het paars achtig. Vriend niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven