Theehuis!
dinsdag 5 mei 2009 om 21:19
Leuk, Kess als duo. Zou er voor gaan, Luun. Gewoon elke dag met de taxi heen & weer, of valt dat ook onder noodgevallen rekening?
Oja, Imps & Elfs vind ik voor meisjes ook leuk, Kess en Mexx inderdaad. Hier in de stad kun je dat nergens krijgen. Alhoewel, Mexx wel denk ik. Maar dan online in aanbieding goede optie. En Noppies ook leuk. En Petit Louie voor jongetjes. Alleen deed ik dat voor Chica meer voor erbij. Als je alles online bijelkaar moet sprokkelen wel weer vermoeiend
Layla, thanks Chica vindt het heel erg leuk. Ze houdt niet op over haar broertje en alle babypoppen zijn ineens jongetjes
Hoest met je meisjes?
Das inderdaad laag, Star, hier:
Ben benieuwd naar mijn volgende meting. Laatste was 110 over 60 dus dat viel mee. Bij Chica werd het naarmate zwangerschap vorderde steeds lager..
Wij gaan weer Planetearthen
Oja, Imps & Elfs vind ik voor meisjes ook leuk, Kess en Mexx inderdaad. Hier in de stad kun je dat nergens krijgen. Alhoewel, Mexx wel denk ik. Maar dan online in aanbieding goede optie. En Noppies ook leuk. En Petit Louie voor jongetjes. Alleen deed ik dat voor Chica meer voor erbij. Als je alles online bijelkaar moet sprokkelen wel weer vermoeiend
Layla, thanks Chica vindt het heel erg leuk. Ze houdt niet op over haar broertje en alle babypoppen zijn ineens jongetjes
Hoest met je meisjes?
Das inderdaad laag, Star, hier:
Ben benieuwd naar mijn volgende meting. Laatste was 110 over 60 dus dat viel mee. Bij Chica werd het naarmate zwangerschap vorderde steeds lager..
Wij gaan weer Planetearthen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 5 mei 2009 om 21:24
dinsdag 5 mei 2009 om 21:28
Ik dacht altijd 2, max 3 koffie per dag. Maar er zitten ook andere stoffen in Red Bull waarvan men niet weet of ze schadelijk zijn, zeggen sommige googleresultaten. Tja, kweenie. Ik zou zelf gaan voor bij-twijfel-niet-doen. Ik wil je absoluut niet bang maken of bekritiseren of betweterig zijn, maar ik vind Red Bull drinken en zwanger zijn zo onlogisch klinken, dus heb er even naar gezocht. That's all.
Inad, ik nodig je uit voor dagje shoppen in Kessstad. Maak ik een leuke route langs de outletwinkeltjes en dan heb jij straks een piekfijn manneke in de wieg liggen!
Inad, ik nodig je uit voor dagje shoppen in Kessstad. Maak ik een leuke route langs de outletwinkeltjes en dan heb jij straks een piekfijn manneke in de wieg liggen!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 5 mei 2009 om 21:55
Nou, beetje ingewikkeld verhaal, maar na vorige trapverfactiviteiten was lak van houten balk op de muur helemaal uitgelopen onder de afplaktape. Die verf (lichtblauw) hadden we echter niet meer, en helemaal overschilderen was geen optie. Aan andere kant van balk was andere kleur blauw en daarvan heb ik een baan geschilderd op de vlekkerige kant. Leek inderdaad toch een klein beetje gek raar vreemd stom opvallend, maarrrr het viel uiteindelijk nog reuze mee.
En die cranberrycake die ik onderaan de trap had gezet heeft misschien ook wel meegeholpen het leed te verzachten.
En die cranberrycake die ik onderaan de trap had gezet heeft misschien ook wel meegeholpen het leed te verzachten.
Peas on earth!
dinsdag 5 mei 2009 om 22:20
Ik heb zojuist een half uur gestept, dus ik vind dat ik nog even mag forummen!
Cranberrycake ziet er heel erg lekker uit. Die trap zou mij niets meer kunnen schelen! (al wil ik er toch graag een fotootje van zien. Met je nieuwe camera genomen, natuurlijk!)
* schenkt nog glaasje Pepsi in voor Star *
Cranberrycake ziet er heel erg lekker uit. Die trap zou mij niets meer kunnen schelen! (al wil ik er toch graag een fotootje van zien. Met je nieuwe camera genomen, natuurlijk!)
* schenkt nog glaasje Pepsi in voor Star *
Loretta is De Mol. Punt.