Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 15 september 2020 om 22:30
Betty_Slocombe schreef: ↑15-09-2020 22:20Ja. Het liefst ook nog via je huisdier. Sowieso een stom topic. Wie dat ooit bedacht heeft moeten ze een permaban geven.
volgens mij is ze vrijwillig op anoniem gegaan, dus dat kan niet meer
Misschien loopt ze hier gewoon rond

Later is nu

dinsdag 15 september 2020 om 22:47
Oh ja.

dinsdag 15 september 2020 om 23:24
Jij hoort dus duidelijk wél bij een groepje.
P.s. Als je heftig ontkent nog veel duidelijker en veel meer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 15 september 2020 om 23:28
Ik ben het vandaag zo eens met jou.
dinsdag 15 september 2020 om 23:30
Nee toch? Dat was toch kletsen?
Edit: dat inhoudelijke wat Bettie noemde.
Ik ben hier echt niet goed in hoor.
Behalve dan in de geheime boodschappen die doorgegeven worden met het eten, die snap ik wel.
Edit: dat inhoudelijke wat Bettie noemde.
Ik ben hier echt niet goed in hoor.
Behalve dan in de geheime boodschappen die doorgegeven worden met het eten, die snap ik wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 15 september 2020 om 23:33
Okee.... eerlijk is eerlijk... het is vermakelijk om te lezen, napraat 2.0
Maar of het nou gezelliger is dan praten over eten? Kweet niet hoor... lijkt mij toch leuker wanneer iedereen het met elkaar grotendeels kan vinden. (Het verschil van mening en normale discussies daarbuiten gelaten natuurlijk) maar het verdelen in groepjes, die snap ik dan weer niet, dat dat maar gedacht blijft.

Maar of het nou gezelliger is dan praten over eten? Kweet niet hoor... lijkt mij toch leuker wanneer iedereen het met elkaar grotendeels kan vinden. (Het verschil van mening en normale discussies daarbuiten gelaten natuurlijk) maar het verdelen in groepjes, die snap ik dan weer niet, dat dat maar gedacht blijft.

woensdag 16 september 2020 om 00:10
Heel goed.
Hoewel ik even moet googelen om te controleren of hot katjang echt bestaat of gewoon hot kutjong betekent.
Verder: sorry mod, voor het geklets op napraat zonder geklets. Het is allemaal de schuld van... jou!

woensdag 16 september 2020 om 07:03