NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
klik er maar meteen op engie

wie heeft dat ei gesloopt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 06 mei 2009 @ 11:02:

klik er maar meteen op engie

wie heeft dat ei gesloopt
Tja, wat moet je zeggen tegen een kip die een ei sloopt?
Tssss liet hem perongeluk vallen hoor, was een glad ei.
speaking of which, ik heb best wel zin in een spiegelei.
Ik heb hier zelf een draakje die ik af en toe wel op zijn eitje kan slaan.

Vanavond maar even een eierrecept googelen, heb nog 10 eieren die wel op mogen.
Jou kennende zijn die nog van de pasen, Mleen. Als je woest bent op je draakje kun je even met de tien eieren afreageren in de douchecabine.
Die chocolade eitjes die ik nog heb zijn van Pasen 3 jaar geleden hihihi. Die gewone eieren zijn nog niet zo oud gelukkig. Die kan ik nog eten. Denk dat ik al weet wat ik er morgen mee ga maken, voor op brood een eiersalade. Voor tussen de middag cherrytomaatjescouflatis. En evt. als ik over heb nog een quiche. Nou dan zullen ze wel op zijn.
Is het geen clafoutis?

gadverdegadver chocola van 3 jaar oud....muffe bende!
quote:misschicken schreef op 06 mei 2009 @ 12:23:

Is het geen clafoutis?

!

Hihi, kan ook (je mag het van moi op 2 manieren schrijven;

Kerstomaatjes clafoutis

(voorgerecht of bij de lunch, ik vind het niet lekker als voorgerecht)

Ingredienten voor 2 personen

2-3 eieren

125 gr magere kwark

1 lente ui in ringen gesneden

2 eetlepels groene kruiden, fijngehakt (peterselie, basilicum, bieslook)

peper en zout

circa 12 kerstomaatjes

1 eetlepel olijfolie

Meng in een kom de eieren en de kwark tot een glad beslag. Beetje met bloem binden.

Voeg er de lente ui en de groene kruiden aan toe en breng het eimengsel op smaak met peper en zout.

Laat het beslag circa 10 min rusten, (forumtijd over dus)

Verwarm de oven voor op 189 graden.

Smeer 2 ovenvaste schaaltjes in met wat olie, verdeel de tomaatjes over de schaaltjes en druppel er wat olie over.

Verdeel het beslag over de tomaatjes.

Bak de clafoutis in ongeveer 25 min. gaar en licht bruin.

Komt uit het kookboek Snel en Slank van Montinac ofzo.
myleen zijn die jaarlijkse inentingen voor Katten nodig, ook als ze alleen binnen blijven
bleaagghh ik moet zo naar een "sales meeting" gaan ze me leren hoe ik een koffie moet verkopen
quote:itsme26 schreef op 06 mei 2009 @ 12:32:

myleen zijn die jaarlijkse inentingen voor Katten nodig, ook als ze alleen binnen blijven

Volgens het boekje wel. De ziektes kunnen mensen namelijk ook overbrengen. De eerste 2 inentingen als kitten zijn het belangrijkste. Toen mijn katten buiten kwamen en in elke dag met dieren in aanraking kwam met mijn dierenservice deed ik het elk jaar. Nu ze binnen zijn heb ik alleen die 2 kleintjes gedaan. Floyd niet.

Bedenk wel, mocht je ooit op vakantie gaan en je ze in een pension willen doen, dan moeten ze ingeent zijn. En ook binnen een bepaalde tijd.

En als je kat al bevattelijk is voor ziektes, of zelfs een keer al niesziekte heeft gehad zoals de katten van Info, ja dan is het zeker aan te raden.
Nog nooit van claufoutis gehoord. Klinkt wel lekker.

De post is bezorgd. Dit keer niet heel veel, kennelijk is de wijk eerder al gelopen door anderen.

Netjes uitgesorteerd en terug in de bak gezet. Heel veel elastiekjes in de kast gedaan want daar kun je als postbode en mama beter mee verlegen dan om verlegen zitten.

'Heren, ik wil dat jullie NIET, en beslist NIET dus, aan de post zitten'.

'Ja mama'.

Een lekker gebakken eitje later, ik inmiddels bezig met de tafel afruimen..

'Mama, mogen we 1 elastiekje, echt eentje maar?'

'Ja natuurlijk schatten, 1 elastiekje moet kunnen'.

Kijk nog eens goed wat er gebeurt en zie alle juistgesorteerde post op zijn kant in de bak liggen. Ik was even vergeten dat zij niet wisten dat er elastiek in de kast lag. Ze wisten wel dat het onderin de bak lag.

Pfff, kon gelijk weer beginnen. Een troost: een wijk met weinig straten.
succes mamz

we hebben een afspraak gemaakt myleen, better safe then sorry zeggen ze. Ik ben benieuwd dit wordt hun eerste kennismaking met de dierenarts
Die kijkers van vanmorgen waren net terug....in een enorme hoerensloep....het zal toch niet?
Ik heb net maar even snel een ovenstokbroodje gemaakt en met 3 eieren een frittata gemaakt. Moet nu opschieten, die man voor mijn administratie komt zo en moet nog wat dingen doen.

Ja zeker in het begin is het wel goed. Je loopt toch een risico, hoe klein dan ook.

Wanneer moet je met je katten heen?
Spannend Itske die van mij is altijd heeel bang bij de dierenarts, zo bang dat ie niet beweegt en bibbert als een rietje...

En dan even later heel "stoer" voor de deur gaan zitten daar ja als het niet moet dan durft ie wel!

Toe ie heel klein was boeide het hem niet, maar na zn castratie is ie heel bang geworden..

Ik heb ook een drakenei! En verder snap ik het nog niet zo goed

Moet er nog drie geloof ik, heb wel op al jullie eitjes getikt, ik vinnut wel leuk hoor!
Ze moeten vrijdagmiddag myleen, en maandag wordt Sjakie geholpen (de dierenarts heeft deze maand een goede aan de familie itsme)

ik weet niet zo goed wat ze daar gaan doen. Als ze maar niet ergens onder gaan zitten want dat doen ze meestal als ze bang zijn. Ik zal maar een berg snoepjes in mijn tas stoppen

leuk he de eieren, je moet even bij de cave wat eieren van de verlaten eieren stapel pakken

zo nu even tanken tot zo
is ik weer!

what's with the eggs?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het komt er op neer dat je bij een dragoncave 4 eieren kunt pakken en als er dan mensen op klikken komen ze uit en heb je kleine draakjes, als die opgroeien kun je ze later weer kruisen, zodat ze eieren gaan leggen ofzo

Dit zijn mijn eitjes:

http://dragcave.net/user/Borrie
roos je moet ook even op mijn eitjes klikken hoor

Kom er maar eens na kijken
een soort van tamagotchi-idee of zo? En kun je kiezen welke eitjes je jat? En kunnen anderen zomaar jouw eitjes jatten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja een beetje tamagotchi idee Je kunt kiezen welke je jat, en ik vermoed dat er ook een manier is om iemand anders zijn of haar eitjes te jatten, aangezien Yam het over gejatte eieren heeft Maar die weet er vast meer van

Je moet echt even Komen kijken naar onze eitjes!
ik heb overigens net 3 euro betaald voor aardbeien (een halve kilo)

ik dacht nog er staat geen prijsje bij dat is link, nou ja dat bleek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven