Uitgerekend eind december 2020/begin januari 2021
dinsdag 21 april 2020 om 13:35
Voor alle dames die eind 2020 of begin 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van onze mooie winter baby’s!
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
| Naam | Leeftijd | Kind | UD | Bevallen | J/M | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Pinkie81 | 38 | 2 | 24 december | | Meisje | |
| DaSilva86 | 34 | 2 | 27 december | | Meisje | KS week 39 MK begin 2020 |
| Ikhaatgeduld | 38 | 2 | 30 december | Meisje | 3 MK Asherman | |
| Molly | .. | 1 | 30 december | | jongen | |
| ElleBowie | 30 | 2 | 30 december | | Meisje | |
| Onslow | 34 | 2 | 31 december | | jongen | |
| Birdist | 31 | 2 | 4 januari | | Meisje | hogere kans MK week 6-9 |
| Janna | 35 | 2 | 5 januari | | Meisje |
anoniem_650bfdde9be72 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 11:20
62.74% gewijzigd
dinsdag 15 september 2020 om 12:28
Het is geen progressieve aandoening inderdaad. Ze heeft een woekering van gladde spiercellen, maar dus goedaardig. Haar huid heeft op die plek een rare structuur die zal meegroeien met haar. Voorlopig valt het niet zo heel hard op, maar het is wat afwachten hoe het er zal uitzien wanneer ze wat ouder is. Nu raden ze aan om het niet weg te halen omdat het litteken te groot en te opvallend zou zijn in vergelijking met hoe het er nu uitziet.
Die babyspullen zijn echt niet goedkoop hé, IHG.
Maar het zal er vast prachtig uitzien!
Wel goed dat je je er geen zorgen om moet maken, DaSilva. Is de keizersnede dan al gepland? Of wellicht is het nog wat vroeg daarvoor?
Het verschil in kledingmaten is inderdaad irritant, gelukkig koop ik vooral bij de Hema.
Is er een reden dat het ziekenhuis geen keizersnede wil doen, Birdist?
Wat naar dat jullie dochtertje mogelijks schade heeft opgelopen tijdens de bevalling!
Die onzekerheid moet echt zwaar zijn voor jullie. Gelukkig ontwikkelt ze zich op dit moment goed. Het klinkt wel alsof jullie er wel op een goede manier mee omgaan. Wat er ook gebeurt haar geluk op de eerste plaats laten komen en haar gewoon aanvaarden zoals ze is. Heel mooi! Ze heeft geluk met jullie als ouders!
Die babyspullen zijn echt niet goedkoop hé, IHG.
Wel goed dat je je er geen zorgen om moet maken, DaSilva. Is de keizersnede dan al gepland? Of wellicht is het nog wat vroeg daarvoor?
Het verschil in kledingmaten is inderdaad irritant, gelukkig koop ik vooral bij de Hema.
Is er een reden dat het ziekenhuis geen keizersnede wil doen, Birdist?
Wat naar dat jullie dochtertje mogelijks schade heeft opgelopen tijdens de bevalling!
dinsdag 15 september 2020 om 21:30
Klopt DaSilva, die maten verschillen enorm. Hema valt doorgaans ook vrij groot. Maar blijft een gok. Mijn dochter verzoop bij de geboorte met haar 2400 gram nog in maatje 50
.
Ik mag Ook kiezen of ik weer voor een geplande keizersnede ga of natuurlijk. Ik neig ook zeker naar een ks gezien ik al vaker aan de verkeerde kant van de statistieken heb gezeten + dat door de asherman mijn placenta moeilijk loslaat acht ik de kans groot alsnog naar de OK te moeten na een natuurlijke bevalling.
Heftig Birdist, je eerste bevalling. Ik begrijp heel goed dat je dan het liefste een keizersnede zou willen, maarja dat doen ze dan inderdaad niet.
Belangrijkste is dat ze inderdaad gelukkig zal zijn en doet wat ze leuk vindt.
maar snap wel dat dat enige zorgen met zich meebrengt.
Peuter heeft vannacht weer doorgeslapen dus dat is fijn. Hopelijk is ze nu zo moe van het kdv dat ze dat weer zal doen
Ik mag Ook kiezen of ik weer voor een geplande keizersnede ga of natuurlijk. Ik neig ook zeker naar een ks gezien ik al vaker aan de verkeerde kant van de statistieken heb gezeten + dat door de asherman mijn placenta moeilijk loslaat acht ik de kans groot alsnog naar de OK te moeten na een natuurlijke bevalling.
Heftig Birdist, je eerste bevalling. Ik begrijp heel goed dat je dan het liefste een keizersnede zou willen, maarja dat doen ze dan inderdaad niet.
Belangrijkste is dat ze inderdaad gelukkig zal zijn en doet wat ze leuk vindt.
Peuter heeft vannacht weer doorgeslapen dus dat is fijn. Hopelijk is ze nu zo moe van het kdv dat ze dat weer zal doen
dinsdag 15 september 2020 om 21:42
Ik wilde al steeds wat terugsturen, hopelijk vergeet ik niemand!
Molly veel succes en sterkte!
Ik kan mij niet voorstellen hoe het is voor jullie, en leef met jullie mee
Je kan natuurlijk altijd wat sturen, of het over de behandeling of de zwangerschap gaat. Doe wat goed voor je voelt !
Wat een opluchting voor jullie de testresultaten Onslow! Ook dat ze er waarschijnlijk gewoon goed mee zal kunnen leven.
Wat pittig met de HG birdist. Krijg je nog medicijnen? Lijkt mij erg lastig. Hopelijk kan je toch een geplande keizersnede krijgen. Ik snap helemaal dat je na zo'n ervaring dat het liefst wil. Is het per gynaecoloog verschillend of heeft het ziekenhuis 1 beleid? En zo te lezen kan jullie dochter altijd zichzelf zijn
IHG, dat is pittig zo'n periode met 's nachts wakker worden! Wel slim om haar in haar eigen kamer te laten, meer nieuwigheid is dan misschien niet handig
Hier is dochter ook door zo'n fase geweest afgelopen week, nu gaat het iets beter. Maar 's nachts was ze steeds wakker, 's middags wilde ze weinig slapen en daardoor snel boos worden van vermoeidheid
Pinkie, mijn vriend raakt m'n buik wel aan, maar vooral 's avonds op de bank als de baby druk is. Ik zeg het dan ook tegen hem, al houdt ze dan soms juist op met bewegen
Vind je vriend het een vreemd gevoel om iets in je buik te voelen bewegen? Gaat hij mee met de echo's?
Dasilva, hopelijk verandert de positie van de placenta nog, al is het sowieso fijn dat het geen probleem is doordat je een keizersnede krijgt
Hier gaat het op zich goed al moet ik wel uitkijken met m'n rug en bekken. Vooral regelmatig zitten en dochter niet teveel oppakken werkt tot nu toe en een voedingskussen tijdens slapen
Verder heb ik ontstoken vingers dus daar krijg ik nu antibiotica voor. Ik heb dus wel iets meer kwalen dan de vorige keer
We hebben ook eindelijk een bed en matras kunnen bestellen via Ikea, morgen kunnen die opgehaald worden. Verder moet ik nog een Stokke stoel kopen en moet de boekenkast uitgepakt worden (hij staat in de babykamer en is te groot en niet veilig genoeg)
Molly veel succes en sterkte!
Wat een opluchting voor jullie de testresultaten Onslow! Ook dat ze er waarschijnlijk gewoon goed mee zal kunnen leven.
Wat pittig met de HG birdist. Krijg je nog medicijnen? Lijkt mij erg lastig. Hopelijk kan je toch een geplande keizersnede krijgen. Ik snap helemaal dat je na zo'n ervaring dat het liefst wil. Is het per gynaecoloog verschillend of heeft het ziekenhuis 1 beleid? En zo te lezen kan jullie dochter altijd zichzelf zijn
IHG, dat is pittig zo'n periode met 's nachts wakker worden! Wel slim om haar in haar eigen kamer te laten, meer nieuwigheid is dan misschien niet handig
Pinkie, mijn vriend raakt m'n buik wel aan, maar vooral 's avonds op de bank als de baby druk is. Ik zeg het dan ook tegen hem, al houdt ze dan soms juist op met bewegen
Dasilva, hopelijk verandert de positie van de placenta nog, al is het sowieso fijn dat het geen probleem is doordat je een keizersnede krijgt
Hier gaat het op zich goed al moet ik wel uitkijken met m'n rug en bekken. Vooral regelmatig zitten en dochter niet teveel oppakken werkt tot nu toe en een voedingskussen tijdens slapen
woensdag 16 september 2020 om 10:42
woensdag 16 september 2020 om 11:12
Ik moet terug naar het ziekenhuis om de test opnieuw te doen, maar dan nuchter en met meer tijd tussen. Verder weet ik nog helemaal niets.
woensdag 16 september 2020 om 19:06
Getsie Onslow, ik hoop dat de herhaaltest normale waarden laat zien! En het klinkt goed dat van je dochter, althans goed mee te leven. En wat een lieve woorden, we doen ons best!
Ellabowie, jij hebt ook pech met een ontstoken vinger, bleh, heb je er veel pijn aan? En hiep hoi voor peuters die weer slapen! Ik heb inderdaad nog medicijnen tegen het teveel overgeven en dat helpt zeker. Verder is het nu goed te doen, mijn eetlust is weer terug, dat scheelt al hoe ik me voel! Qua beleid keizersnede is het volgens mij in Nederland echt per ziekenhuis en soms per gynaecoloog verschillend. Omdat ze wel aan het eind beter gaan monitoren durf ik natuurlijk ook nog wel aan, maar wel met inleiden als het niet voor de 40 weken spontaan begint.
Ikhaatgeduld, high five voor het kussen tussen de benen
. Zonder lig ik in de kramp.
Ellabowie, jij hebt ook pech met een ontstoken vinger, bleh, heb je er veel pijn aan? En hiep hoi voor peuters die weer slapen! Ik heb inderdaad nog medicijnen tegen het teveel overgeven en dat helpt zeker. Verder is het nu goed te doen, mijn eetlust is weer terug, dat scheelt al hoe ik me voel! Qua beleid keizersnede is het volgens mij in Nederland echt per ziekenhuis en soms per gynaecoloog verschillend. Omdat ze wel aan het eind beter gaan monitoren durf ik natuurlijk ook nog wel aan, maar wel met inleiden als het niet voor de 40 weken spontaan begint.
Ikhaatgeduld, high five voor het kussen tussen de benen
woensdag 16 september 2020 om 19:41
Ik ben dus niet de enige die het zwangerschapskussen/voedingskussen als bedpartner betrokken heeft
Wat ligt dat ding lekker
Onslow die nuchtere test laat hele andere waarden zien. Eigenlijk is een niet nuchtere test onzin want er is geen nulmeting. Als je mij prikt na een boterham of na een stuk taart krijg je ook een afwijkende meting. Het gaat er om hoe snel je lichaam wat doet met die boterham. En dat weet je nu niet. En als je waarden niet goed zijn heb je nog verschillende manieren van aanpak. Als er met jou en de baby niks mis is kan je met wat advies van een diëtiste gewoon weer door met normaal zwanger zijn
Mijn keizersnee is nog niet gepland helaas. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk een datum zodat ik weet waar ik aan toe ben. Bij de eerst volgende afspraak hoop ik meer te weten.
Zijn ontstoken vingers een zwangerschapskwaal Ellabowie?
Mijn God. Laten we nooit meer geloven dat vrouwen het zwakke geslacht zijn..
Onslow die nuchtere test laat hele andere waarden zien. Eigenlijk is een niet nuchtere test onzin want er is geen nulmeting. Als je mij prikt na een boterham of na een stuk taart krijg je ook een afwijkende meting. Het gaat er om hoe snel je lichaam wat doet met die boterham. En dat weet je nu niet. En als je waarden niet goed zijn heb je nog verschillende manieren van aanpak. Als er met jou en de baby niks mis is kan je met wat advies van een diëtiste gewoon weer door met normaal zwanger zijn
Mijn keizersnee is nog niet gepland helaas. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk een datum zodat ik weet waar ik aan toe ben. Bij de eerst volgende afspraak hoop ik meer te weten.
Zijn ontstoken vingers een zwangerschapskwaal Ellabowie?
woensdag 16 september 2020 om 23:08
Wat vervelend Onslow! Hopelijk is het nuchter wel prima. Merk je iets waardoor je denkt dat het niet goed zou kunnen zijn? Ik moet hem maandag doen maar ze gaven aan dat ik wel wat mocht eten alleen geen grote maaltijd kort ervoor mocht eten.
Ik heb geen idee hoe ik de ontstoken vingers gekregen heb, maar ik weet nog van de vorige keer dat m’n weerstand tijdens een zwangerschap niet echt goed is
Vorige keer was ik 3 weken zwaar verkouden en had ik een blaasontsteking. Het gaat iets beter, het was vooral vervelend niet echt pijnlijk, al word ik wel wat moe van de antibiotica.
Fijn Birdist dat ze je sowieso goed in de gaten houden! En volgens mij heb je meer te zeggen in een ziekenhuis dan vaak lijkt, ik mocht na de bevalling eerder weg ook al raadde ze dat niet aan maar dan moest ik m’n handtekening ergens onder zetten (niet gedaan hoor
). En ook fijn dat je meer kan eten, al hoop ik nog steeds dat de misselijkheid minder wordt
Hopelijk hoor je snel meer over de keizersnede Dasilva!
Ik heb geen idee hoe ik de ontstoken vingers gekregen heb, maar ik weet nog van de vorige keer dat m’n weerstand tijdens een zwangerschap niet echt goed is
Fijn Birdist dat ze je sowieso goed in de gaten houden! En volgens mij heb je meer te zeggen in een ziekenhuis dan vaak lijkt, ik mocht na de bevalling eerder weg ook al raadde ze dat niet aan maar dan moest ik m’n handtekening ergens onder zetten (niet gedaan hoor
Hopelijk hoor je snel meer over de keizersnede Dasilva!
donderdag 17 september 2020 om 09:18
@DaSilva: volgens mij maken ze in ons ziekenhuis de OK planning pas op z’n vroegst 2 weken van te voren ofzo. Misschien is het in ieder ziekenhuis anders hoor. Maar ik reken er niet op dat ik het heel lang van te voren zal weten. Ja het zal uiterlijk in de 39e week op de planning staan maar laat het dan net kerst zijn
.
donderdag 17 september 2020 om 09:36
Dasilva, wat onslow al zegt, dat doen ze idd. Ze maken hooguit 2 weken van tevoren een planning en dan nog kan het zijn dat ze je een dag eerder bellen of dat je een dag wordt doorgeschoven. Niet alvast de geboortekaartjes bestellen dus
! Als het rond kerst is, zullen ze je ook niet op 24dec inplannen om die reden, maar op 23. Dat is altijd een hele drukke dag, dus kan het alsnog best 24 worden, snap je
? Met inleiden heb ik al gehoord dat ze het dan bij voorkeur zelfs op 22 dec of eerder inplannen ivbm kerstrooster of op 28 dec. We gaan t zien tzt. Hoe werkt dat eigenlijk met als je weet dat je een keizersnede moet, en het komt spontaan op gang? Gaan ze dan de weeen stilleggen en opereren? Vroeg t me ineens af.
Ellabowie, ik heb ook een typische kwaal die echt komt door verminderde weerstand, ontstoken ogen. Heel irritant!
Ellabowie, ik heb ook een typische kwaal die echt komt door verminderde weerstand, ontstoken ogen. Heel irritant!
donderdag 17 september 2020 om 10:18
donderdag 17 september 2020 om 10:42
Als ik al een week weet zou ik dat al heel fijn vinden
Het is ook zo’n geplan rond kerst en ik wil weten hoe de planning werkt.
Ik heb elke keer een andere gynaecoloog of verloskundige met de afspraken in het ziekenhuis en ze vonden het allemaal logisch dat ik een keizersnede krijg maar echt een knoop doorhakken durven ze niet. De volgende afspraak heb ik met de belangrijkste gynaecoloog en ik wil met haar de knoop doorhakken.
Ik mag het in principe natuurlijk proberen ondanks alle afwijkingen en risico’s maar dat wil ik niet.
Ik heb elke keer een andere gynaecoloog of verloskundige met de afspraken in het ziekenhuis en ze vonden het allemaal logisch dat ik een keizersnede krijg maar echt een knoop doorhakken durven ze niet. De volgende afspraak heb ik met de belangrijkste gynaecoloog en ik wil met haar de knoop doorhakken.
Ik mag het in principe natuurlijk proberen ondanks alle afwijkingen en risico’s maar dat wil ik niet.
vrijdag 18 september 2020 om 10:15
Ik ben blij om te lezen dat die tweede test toch nog gewoon goed kan zijn.
En bedankt voor de uitleg DaSilva. Ik ben toch al een beetje meer gerustgesteld.
Ik had de uitgebreide test dus gisteren en was er echt helemaal niet goed van. Misselijk, hoofdpijn en gewoon een raar gevoel in mijn lijf en in de namiddag was ik compleet uitgeput. Blij dat dit achter de rug is!
Een ontstoken vinger, EllaBowie. Dat klinkt als iets dat veel vervelender is dan je zou verwachten. En bij jou ontstoken ogen, Birdist! Toch raar welke kwalen allemaal bij een zwangerschap kunnen horen!
Haha, ik ben het me helemaal aan het voorstellen zoals in die film Look who's talking, DaSilva. Baby helemaal in de war omdat ze plots als een skydiver in de lucht hangt te bungelen.
Ik had de uitgebreide test dus gisteren en was er echt helemaal niet goed van. Misselijk, hoofdpijn en gewoon een raar gevoel in mijn lijf en in de namiddag was ik compleet uitgeput. Blij dat dit achter de rug is!
Een ontstoken vinger, EllaBowie. Dat klinkt als iets dat veel vervelender is dan je zou verwachten. En bij jou ontstoken ogen, Birdist! Toch raar welke kwalen allemaal bij een zwangerschap kunnen horen!
Haha, ik ben het me helemaal aan het voorstellen zoals in die film Look who's talking, DaSilva. Baby helemaal in de war omdat ze plots als een skydiver in de lucht hangt te bungelen.
zondag 20 september 2020 om 19:14
Dat klinkt niet heel goed Onslow
Het klinkt een beetje gezegd als waar mijn broer met diabetes last van heeft als hij een hyper heeft. Misschien was je niet nuchtere test dan niet zo ver af. Wanneer krijg je de uitslag? Ik kan mijn uitslagen online inzien, misschien jij ook?
Ik denk dat de baby zich idd voelde als of ze een vrije duik maakte
Het is sowieso een druktemaker hoor.. pff de hele dag is ze bezig met draaien en prikken.
Ik ben weer aan het shoppen geweest. Hele suffe dingen zoals lakens, thermometer en alcohol maar ook deze

Ik denk dat de baby zich idd voelde als of ze een vrije duik maakte
Ik ben weer aan het shoppen geweest. Hele suffe dingen zoals lakens, thermometer en alcohol maar ook deze

zondag 20 september 2020 om 20:19
Aaah wat een prachtige eskimo-wrap! Is ook nog steeds mijn favoriete aankoop, al heb ik een andere. Heb al wel gehoord van kennis en een collega dat je die toch wel veel gebruikt bij een winterbaby, al is t maar halfopen in de box in t geval van een wrapper.
Hoe is het verder met iedereen? ik merk dat ik me eindelijk wat beter begin te voelen. Werd tijd! Hopelijk is het nog op tijd om mijn conditie en kracht weer tot leven te brengen. De afgelopen 4-5 maanden heb ik vrijwel horizontaal doorgebracht, zittend in het geval van werk. Ik kon gewoon niet anders door het overgeven, bewegen stond gelijk aan nog eens overgeven. Niet goed voor m'n spieren geweest! Ik heb al een zwangerzwemles opgezocht en ga verder stukjes proberen te wandelen. Iemand nog tips? Youtube-kanalen met rustige yoga-achtig gebeuren bijvoorbeeld? ik moet helaas echt weer bij 0 beginnen, normaal redelijk sportief en vooral sterk.
Hoe is het verder met iedereen? ik merk dat ik me eindelijk wat beter begin te voelen. Werd tijd! Hopelijk is het nog op tijd om mijn conditie en kracht weer tot leven te brengen. De afgelopen 4-5 maanden heb ik vrijwel horizontaal doorgebracht, zittend in het geval van werk. Ik kon gewoon niet anders door het overgeven, bewegen stond gelijk aan nog eens overgeven. Niet goed voor m'n spieren geweest! Ik heb al een zwangerzwemles opgezocht en ga verder stukjes proberen te wandelen. Iemand nog tips? Youtube-kanalen met rustige yoga-achtig gebeuren bijvoorbeeld? ik moet helaas echt weer bij 0 beginnen, normaal redelijk sportief en vooral sterk.
maandag 21 september 2020 om 09:58
Oh, echt? In de loop van deze week gaan ze mij opbellen, geen idee wanneer precies.DaSilva86 schreef: ↑20-09-2020 19:14Dat klinkt niet heel goed Onslow![]()
Het klinkt een beetje gezegd als waar mijn broer met diabetes last van heeft als hij een hyper heeft. Misschien was je niet nuchtere test dan niet zo ver af. Wanneer krijg je de uitslag? Ik kan mijn uitslagen online inzien, misschien jij ook?
Ik heb een online patiëntendossier, maar daar komen enkel goede resultaten in. De vorige suikertest staat er bv. ook niet in, de nipt dan weer wel.
Wat een leuke spullen heb je gekocht!
Fijn dat je je eindelijk wat beter begint te voelen, Birdist! Ik zou beter ook terug wat spierversterkende oefeningen doen. Ik kreeg onlangs recente foto's van mezelf doorgestuurd en schrok echt omdat ik er zo zwaar uit zie (en niet gewoon zwanger)
Even gegoogled en ik ga dit kanaal eens uitproberen: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... pp=desktop
Ik laat weten wat ik ervan vond!
maandag 21 september 2020 om 10:59
Dat is wel een goed idee om die zak voor te gebruiken Birdist
Het ding is mooi genoeg om in de box te gebruiken en dekentjes trapte onze oudste vaak van zich af.
Fijn dat je je al weer wat beter voelt
ik heb voor mijn gevoel ook spieren ingeleverd. Maar ook vet want mijn kaaklijn staat mooi strak en ik kan die botjes onder mijn hals zien. Ik ga pas sporten enzo na de bevalling. Voor nu lijkt rust mij fijner.
Wat gek dat je alleen je positieve uitslagen online kan inzien Onslow. Dan weet je toch al dat het mis is als je het niet kan inzien? Ik krijg voor het openen wel een pop-up dat de uitslagen ook negatief kunnen zijn. Ook met een negatieve uitslag kan je een leuke zwangerschap hebben hoor. Het is juist fijn als je met dieet of medicijnen je weer fitter kan gaan voelen.
Ik heb woensdag weer mijn suikertest.
Qua shoppen is het volgens mijn man nu wel weer even genoeg
De essentiële dingen hebben we nu wel
Fijn dat je je al weer wat beter voelt
Ik heb woensdag weer mijn suikertest.
Qua shoppen is het volgens mijn man nu wel weer even genoeg
maandag 21 september 2020 om 11:35
Onslow, ik wacht je babyfit-recensie rustig af
. En duim ondertussen voor jou voor een goede uitslag.
DaSilva, ja die tip van de wrapper in de box kreeg 'k van een vriendin en vond t heel logisch! Sterkte met niet-shoppen! En met woensdag je suiktertest.
En ik wil ook zeker niet echt gaan sport-sporten, maar m'n conditie is nu echt heel slecht, naar de supermarkt en terug is 100 meter enkele 'voetreis' en het voelt echt als een reis. Dat lijkt me niet al de bedoeling rond deze termijn! Dus hopelijk kan ik in ieder geval verdere aftakeling voorkomen.
DaSilva, ja die tip van de wrapper in de box kreeg 'k van een vriendin en vond t heel logisch! Sterkte met niet-shoppen! En met woensdag je suiktertest.
En ik wil ook zeker niet echt gaan sport-sporten, maar m'n conditie is nu echt heel slecht, naar de supermarkt en terug is 100 meter enkele 'voetreis' en het voelt echt als een reis. Dat lijkt me niet al de bedoeling rond deze termijn! Dus hopelijk kan ik in ieder geval verdere aftakeling voorkomen.
maandag 21 september 2020 om 15:01
Net deze oefening gedaan: https://www.youtube.com/watch?v=9lYlvs- ... l&index=16
Het deed wel deugd aan mijn spieren en het is een makkelijke en korte oefening.
Al denk ik dat niet al haar oefeningen zo relaxt zijn.
dinsdag 22 september 2020 om 09:45
Goedemorgen meiden,
@Onslow, ik hoop dat de suikertest nu goed is. Ik ben ook helemaal eng geworden tijdens de test en was bang voor slecht resultaat, maar gelukkig was alles toch goed. Daar zal ik voor jou ook voor duimen
.
@Birdist fijn dat je je beter gaat voelen. Bij mij is het spugen gelukkig ook weg. Alleen 's middags en 's avonds nog een beetje misselijkheid en heel snel vol. Ik eet dan ook eigenlijk best weinig, maar dat is in mijn geval niet zo erg
. Genoeg reserves.
@DaSilva haha de baby die wild om zich heen grijpt omdat ze in de lucht denkt te hangen. Ja af en toe die bewegingen in je buik heerlijk he.
@Ellabowie, hoe gaat het met je vingers. Zijn ze al aan het genezen? Door minder weerstand kan je inderdaad van alles krijgen helaas......ik hoop dat het snel over is. Lijkt me niet fijn.
@IHG, hoe gaat het met het doorslapen van je dochter? Ik hoop dat ze jullie een beetje met rust laat 's nachts, dan kan je krachten op doen voor je zwangerschap. Dat is al zwaar genoeg hihi. De hormonen zorgen er bij mij in elk geval voor dat ik veel wakker ben 's nachts, dus elk minuutje slaap is meegenomen.
@Molly, ik denk aan je meis.
Wat betreft het voelen aan mijn buik door mijn vriend.....hij vindt het eng dat er iets in beweegt. Is wel helemaal enthousiast hoor dat er een kindje in zit, maar vindt het voelen gewoon eng. Met de echo's gaat hij altijd mee. Hij kijkt vol liefde naar zijn dochter op het scherm. 9 oktober hebben we ook een 3d echo. En we kijken daar beide erg naar uit. Dus het is gelukkig niet zo dat hij niet betrokken is. Ik laat het maar. Als hij het voelen eng vindt ga ik niet pushen
.
Hier zit ik helaas in een emotionele rollercoaster. Mijn baan kwijt na mijn verlof, lichamelijk gaat het ook allemaal niet zo soepel. Veel last van mijn bekken. Maar vorige week is daar nog iets heel ergs bovenop gekomen. Mijn moeder had 2 jaar geleden borstkanker en we dachten dat ze genezen was. Maar nu blijken haar longen onder de uitzaaiingen te zitten en kunnen de artsen niets anders meer doen dan een levensverlengende kuur. Vandaag de uitslag van de punctie die ze vorige week gehad heeft. Dus een spannende dag.
Ik hang nog heel erg aan mijn ouders en ik kan haar nog helemaal niet missen, dus ik hoop maar dat de uitslag zo positief mogelijk is en ze een kuur kan krijgen die grote kans van slagen heeft en ze nog jaren mee kan. Maar we vrezen allemaal voor het ergste
.
@Onslow, ik hoop dat de suikertest nu goed is. Ik ben ook helemaal eng geworden tijdens de test en was bang voor slecht resultaat, maar gelukkig was alles toch goed. Daar zal ik voor jou ook voor duimen
@Birdist fijn dat je je beter gaat voelen. Bij mij is het spugen gelukkig ook weg. Alleen 's middags en 's avonds nog een beetje misselijkheid en heel snel vol. Ik eet dan ook eigenlijk best weinig, maar dat is in mijn geval niet zo erg
@DaSilva haha de baby die wild om zich heen grijpt omdat ze in de lucht denkt te hangen. Ja af en toe die bewegingen in je buik heerlijk he.
@Ellabowie, hoe gaat het met je vingers. Zijn ze al aan het genezen? Door minder weerstand kan je inderdaad van alles krijgen helaas......ik hoop dat het snel over is. Lijkt me niet fijn.
@IHG, hoe gaat het met het doorslapen van je dochter? Ik hoop dat ze jullie een beetje met rust laat 's nachts, dan kan je krachten op doen voor je zwangerschap. Dat is al zwaar genoeg hihi. De hormonen zorgen er bij mij in elk geval voor dat ik veel wakker ben 's nachts, dus elk minuutje slaap is meegenomen.
@Molly, ik denk aan je meis.
Wat betreft het voelen aan mijn buik door mijn vriend.....hij vindt het eng dat er iets in beweegt. Is wel helemaal enthousiast hoor dat er een kindje in zit, maar vindt het voelen gewoon eng. Met de echo's gaat hij altijd mee. Hij kijkt vol liefde naar zijn dochter op het scherm. 9 oktober hebben we ook een 3d echo. En we kijken daar beide erg naar uit. Dus het is gelukkig niet zo dat hij niet betrokken is. Ik laat het maar. Als hij het voelen eng vindt ga ik niet pushen
Hier zit ik helaas in een emotionele rollercoaster. Mijn baan kwijt na mijn verlof, lichamelijk gaat het ook allemaal niet zo soepel. Veel last van mijn bekken. Maar vorige week is daar nog iets heel ergs bovenop gekomen. Mijn moeder had 2 jaar geleden borstkanker en we dachten dat ze genezen was. Maar nu blijken haar longen onder de uitzaaiingen te zitten en kunnen de artsen niets anders meer doen dan een levensverlengende kuur. Vandaag de uitslag van de punctie die ze vorige week gehad heeft. Dus een spannende dag.
Ik hang nog heel erg aan mijn ouders en ik kan haar nog helemaal niet missen, dus ik hoop maar dat de uitslag zo positief mogelijk is en ze een kuur kan krijgen die grote kans van slagen heeft en ze nog jaren mee kan. Maar we vrezen allemaal voor het ergste
dinsdag 22 september 2020 om 12:42
Wat heftig Pinkie, je moeder in zo n onzekere tijd met haar gezondheid en je hoop dat het toch nog ondanks alles een tijd goed blijft
. Ik hoop dat jullie ondanks de vooruitzichten tóch een mooie tijd hebben samen en dat ze haar kleinkind mag ontmoeten en een (gezonde, langere) tijd meemaken!
En dan daarbovenop je baan kwijt, wat balen zeg. Ik weet niet in welke sector je zit, bij mij is het gemakkelijk praten. Ik ga vrijwillig vertrekken en heb 2 opties op een andere baan na mijn verlof. Tegelijk is dat helemaal niet waar je mee bezig wilt zijn in of net na je verlof!
Onslow, ik ga zo de oefening even proberen
.
En dan daarbovenop je baan kwijt, wat balen zeg. Ik weet niet in welke sector je zit, bij mij is het gemakkelijk praten. Ik ga vrijwillig vertrekken en heb 2 opties op een andere baan na mijn verlof. Tegelijk is dat helemaal niet waar je mee bezig wilt zijn in of net na je verlof!
Onslow, ik ga zo de oefening even proberen