Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Zachtgeel vind ik ook prachtig, helemaal als het gecombineerd wordt met roze. Ik heb de wanden wel eens zachtgeel gehad, een hele warme en gezellige kleur. Gele kleding staat me niet, ben ik te bleek voor.
Maar voor het interieur en gecombineerd met bloempatronen, prachtig! Verveelt mij ook nooit.
Oh en Cateautje, voor de slaapkamer is licht perzik ook heel mooi. Dat heb ik nu. Moet zo weg, maar ik zal morgen even een foto plaatsen van mijn slaapkamer. Heb je een idee.
Tuingravin schreef:
18-09-2020 08:06
Oh en Cateautje, voor de slaapkamer is licht perzik ook heel mooi. Dat heb ik nu. Moet zo weg, maar ik zal morgen even een foto plaatsen van mijn slaapkamer. Heb je een idee.
Ik kijk ernaar uit. :)
Moeder83 schreef:
18-09-2020 00:14
Wat is precies een Leen Bakkerhuis? Ikea ken en herken ik wel :)

Dit:

https://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
18-09-2020 08:58
Dit:

Dat is toch helemaal niet het Leenbakker van nu?
eva-luna schreef:
18-09-2020 09:07
Dat is toch helemaal niet het Leenbakker van nu?
Leen Bakker heeft tegenwoordig heel andere spullen.
VGM1980 schreef:
18-09-2020 08:58
Dit:

Leen bakker? Het meeste van die foto lijkt me action meuk.
Leen heeft heel leuke dingen tegenwoordig. Niks mis mee.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe vloerkleed van Kwantum. Wilde bijna zeggen van Leen. Maar ze hebben allebei tegenwoordig leuke dingen.
Ben jij al gewend aan je kleed, Cateautje?
Zelfs de Action heeft tegenwoordig leukere dingen. Een heleboel zou je niet eens herkennen als ‘Action spul’.

En die rieten hartjes zijn echt van jaaaaaren geleden.
Ik vind Leen Bakker ook leuk hoor. Als je daar binnen komt zie ik van alles wat hier prima zou passen. Alleen de zitmeubels ben ik huiverig van omdat ik niet weet hoe de kwaliteit is. Maar qua uiterlijk zijn er leuke banken en fauteuils bij vind ik.
Elizabethie schreef:
18-09-2020 09:46
Ik ben heel blij met mijn nieuwe vloerkleed van Kwantum. Wilde bijna zeggen van Leen. Maar ze hebben allebei tegenwoordig leuke dingen.

Wij hebben een heel leuk kleed van Kwantum in de gang liggen. Lang en smal. Beetje Ibizasfeertje :)
Ik zou best een kamer kunnen inrichten met spullen van Xenos, Action, Kwantum en Leen Bakker, waarvan je niet ziet dat het daar vandaan komt.

De Action is hier vlakbij. Ze hebben nu veel spullen van natuurlijke materialen, hout, bamboe. Mijn huis staat vol genoeg maar ik zie echt leuke dingen ertussen.
Elizabethie schreef:
18-09-2020 09:46
Blij is goed. :-D

Ja, het begint te wennen. Ik moet wel lachen als ik s'morgens de kamer in kom. Die explosie. :nut:
Emma95 schreef:
18-09-2020 10:07
Ik zou best een kamer kunnen inrichten met spullen van Xenos, Action, Kwantum en Leen Bakker, waarvan je niet ziet dat het daar vandaan komt.

De Action is hier vlakbij. Ze hebben nu veel spullen van natuurlijke materialen, hout, bamboe. Mijn huis staat vol genoeg maar ik zie echt leuke dingen ertussen.

Precies. Je moet er gewoon de leuke dingen uitpikken :)
Ik heb prachtige vergrijsd rieten manden staan met deksel die ik bij Leen Bakker heb gekocht, maar ze staan ook bij dure woonwinkels.
Ik zie het verschil niet, alleen de prijs.
Cateautje schreef:
18-09-2020 10:08
Blij is goed. :-D

Ja, het begint te wennen. Ik moet wel lachen als ik s'morgens de kamer in kom. Die explosie. :nut:
Begin de dag met een lach :D
Zojuist een setje onderzetters besteld bij de Kwantum. Ze zijn van keramiek en zijn maar 2,50 een setje.

Afbeelding
Elizabethie schreef:
18-09-2020 10:11
Begin de dag met een lach :D
Yep! Altijd goed. ;-)
Mooi die onderzetters!
Die zijn leuk Cateau. Beetje retro vind ik.
Elizabethie schreef:
18-09-2020 10:20
Die zijn leuk Cateau. Beetje retro vind ik.

HK-Living-stijl.
Ik vind ze ook leuk. Ik heb nog kop-en-schotels van 40 jaar oud in deze sfeer.
Eind jaren 60 begin 70 waren ze helemaal hip. :D
Zulk soort mokken zie je nu ook weer.
Emma95 schreef:
18-09-2020 10:28
Zulk soort mokken zie je nu ook weer.
Ja, en bloempotten en vazen. :-D
Heb iemand op mijn Feestboek die iedere keer post als zij een 'design' vaasje heeft gekocht. Wel mooi, maar waarom zoveeeeeeeel? Dan krijg je ook een Leen Bakker effect.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven