Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 23 september 2020 om 14:19
Maar dat lag aan TO, die ontzettend onzeker is en sowieso moeite heeft met haar grenzen aangeven.doornroosje9 schreef: ↑23-09-2020 14:14Ik doe meestal niet mee met hysterische heksenjachten op mannen, maar dit vond ik echt raar. En dan vooral dat TO niet wilde, maar er toch aan dacht om mee te gaan. Dat moet je echt nooit doen natuurlijk.

woensdag 23 september 2020 om 14:21
Moet ieder voor zich weten toch?doornroosje9 schreef: ↑23-09-2020 14:19Als je een vreemd gevoel hebt over een voorstel, dan toch meegaan of niet nee durven zeggen.
woensdag 23 september 2020 om 14:21
Maar dat doet toch niemand? Zijn voorstel vind ik raar, niemand zegt dat hij TO gaat bespringen ofzo. Maar als iemand mij opbelt met de vraag of ik door mijn overgewicht thuis zit, hij mij wel mee wil nemen op een uitje (110km enkel), een kinderstoel gaat kopen en de baby gezellig meenemen en met klem vraagt om niets tegen collega's te zeggen, stel ik me toch vragen hoor.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 23 september 2020 om 14:27
Nou....het is duidelijk dat veel forumsters het alleen zien als een poging haar in bed te krijgen. En dat is eng en hij is een engerd.doornroosje9 schreef: ↑23-09-2020 14:21Maar dat doet toch niemand? Zijn voorstel vind ik raar, niemand zegt dat hij TO gaat bespringen ofzo. Maar als iemand mij opbelt met de vraag of ik door mijn overgewicht thuis zit, hij mij wel mee wil nemen op een uitje (110km enkel), een kinderstoel gaat kopen en de baby gezellig meenemen en met klem vraagt om niets tegen collega's te zeggen, stel ik me toch vragen hoor.

woensdag 23 september 2020 om 14:31
Precies. En alle alarmbellen en onderbuikgevoelens die borrelen.
Roep je (algemeen) dat tegen elke vrouw die op de koffie/borrel gevraagd wordt?

woensdag 23 september 2020 om 14:32

woensdag 23 september 2020 om 14:37
Ik zou elke man aanraden om hier een poos te lezen. Daarna denk je wel twee keer na over je goede bedoelingen bij een vrouw en weet je perfect dat gewicht een absolute no-go is.
woensdag 23 september 2020 om 14:37
Ze stuurt hem een sms met bedankt voor het voorstel, dat ze het lief en spontaan vindt, maar nee moet zeggen omdat ze zicht niet goed genoeg voelt om een dagje weg te gaan en zich wil focussen op herstel. Ze hoopt binnenkort langs te komen op het werk om met collega's bij te praten en ziet hem dan mss wel.
Hij reageert dat hij er niet blij mee is, heeft de indruk dat TO er iets achter gezocht heeft, wilde de lucht klaren, bedoelde er niets mee en vindt het jammer dat TO zo slecht van vertrouwen is.
Dat vind ik gewoon een heel rare reactie.
Hij reageert dat hij er niet blij mee is, heeft de indruk dat TO er iets achter gezocht heeft, wilde de lucht klaren, bedoelde er niets mee en vindt het jammer dat TO zo slecht van vertrouwen is.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 14:59
23.17% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 23 september 2020 om 14:39
Wellicht heeft TO in het gesprek al aangegeven waarom ze ziek thuis zit en komt daar die reactie vandaan. Als hij haar verder niet kent en niets over haar weet (behalve af en toe over koetjes en kalfjes praten bij de koffieautomaat), is het wel een aparte reactie. Maar vooral omdat de reactie helemaal niet aansluit bij haar bericht. Alsof hij reageert op iets anders / meer dan in haar bericht staat.doornroosje9 schreef: ↑23-09-2020 14:37Ze stuurt hem deze sms: 'Beste ******, Nogmaals hartelijk bedankt voor je voorstel om samen een dagje uit te gaan. Ik vind het voorstel erg lief en spontaan. toch moet ik helaas nee zeggen. Ik voel me op dit moment nog niet goed genoeg om een dagje weg te gaan. Ik ben nu bezig met het focussen op mijn herstel. Dit ligt absoluut niet aan jou of je voorstel. Ik hoop binnenkort even langs te komen op het werk en met de collega's bij te praten, dus ik zie je dan misschien wel. Groetjes *'

woensdag 23 september 2020 om 14:42
Is er iemand - anders dan jij- die met kinderverkrachter komt?
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus als dat zo is mijn excuses.
Maar ik maak van niemand een verkrachter of zelfs een kinderverkrachter. En ik vind het ook vervelend dat jij mij met deze reactie in een idioot overtrokken kamp plaatst. En ik vind het onnodig en onzinnig om dit soort woorden te gebruiken/misbruiken op het moment dat ze niet van toepassing zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 23 september 2020 om 14:49
woensdag 23 september 2020 om 14:50

woensdag 23 september 2020 om 14:51
Nee, dat heeft nooit gemogen.

woensdag 23 september 2020 om 14:53
Tsja, dan snap ik de hysterie om het met kind mee gaan niet. Maar weet je, ik snap die hysterie toch niet.feow schreef: ↑23-09-2020 14:42Is er iemand - anders dan jij- die met kinderverkrachter komt?
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus als dat zo is mijn excuses.
Maar ik maak van niemand een verkrachter of zelfs een kinderverkrachter. En ik vind het ook vervelend dat jij mij met deze reactie in een idioot overtrokken kamp plaatst. En ik vind het onnodig en onzinnig om dit soort woorden te gebruiken/misbruiken op het moment dat ze niet van toepassing zijn.
Zeg nee en klaar. Hij stalkt niet, hij sleurt haar niet de auto in, stuurt geen dickpics of zijn moeder langs de deur.

woensdag 23 september 2020 om 14:57
Zoiets zou ik wel gelijk melden bij lg en bij de vertrouwensarts.